Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (29 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki predstavila novinku ZZR 1400
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: design sa mi moc nepaci, ale 95 Nm uz pri 2000 otackach by som zazit chcel |
Hodnotenie: esťeže to má kontrolu trakcie |
Hodnotenie: Video: |
Hodnotenie: Silný brzdný účinok motora pomôže zvládať nová spojka s nastaviteľným spätným obmedzovačom točivého momentu. |
Hodnotenie: Ako profik na nastavitelne spatne obmedzovace tociveho momentu a vojin Kefalin si to predstavujem tak, ze ked to prudko zavries a kontrola trakcie vyhodnoti, ze zadne kolo ide do smyku, utajene to trosku prida plyn, aby sa brzdiaci ucinok zadneho kola znizil, alebo tam nejake kurvitko necha smyknut spojku. Tolko pohlad odbornika na motory |
Hodnotenie: Náaadhera |
tak to uz co je ked tam bude nejaký špirko za mna na tajnáša pridávať plyn alebo šmýkať spojkou |
Hodnotenie: raptor ja nechapem ako mozete bez antihopu jazdit |
Hodnotenie: Kawa uz od davna (presnejsie od ZXR 750) nazyva svoje antihopy BACK TORQUE LIMITER |
milos ZXR a ani ZX7R o antihope ani nesnivali |
nerd - uz som ti to raz sem zavesil aj s odkazom a nechce sa mi to opakovat |
presne tak a sam si sa pytal co to je? odpoved znie nie je to antihop |
zavesil som ti sem stranku z Kawa race manualu kde sudruhovia z Japonska vysvetluju ako mozes zmenou hrubky kovovych platni v spojke menit moment kedy ti preklzne spojka a nedojde k zablokovaniu kolesa |
antihoping je "trosku" zlozitejsi ako serioava spojka. a to co je v race katalogu nebyva namontovane v seriovych motorkach |
dobre pani..a teda rozmeni mi to niekto z vas na drobne.. nie antihop ale ten NSOTM |
Hodnotenie: pripomina mi hayabusu a z predu tu zvlastnu hondu DN-01 |
Hodnotenie: ...vzhladovo mi to nic nehovori,ale zvezenie to musi byt urcite peckove. |
Hodnotenie: az na to zadne svetlo (co vyzera jako z powerpuff girls) je to pecka! pitaz - 95 NM pri 2000 otackach.. pche, to je u mna cajiicek |
Hodnotenie: Dalsi autobus... |
Hodnotenie: akurát som celkom nepochopil, prečo na takú raketu také brzdy, ale neskúšal som, tak neviem. Ale rád by som vyskúšal. Kawa ma ako jeden z mála japoncov nenecháva ľahostajným |
Hodnotenie: porádné laufi jak sa patrí, víkon téš, aj klasické buďíki...ešče tak k temu dospjet a pribrat trochu, nech na tem nevipádám jak červíček |
maTooB - aj tu by sa dal dat kompresor. vyhnalo by sa to na 240 koni povedzme, 130 uz pri nizkych otackach. pre maniakov, co sa nahanaju za vykonom by mali vystarane preco ludia kupuju 150+ konove masiny, ked vykon aj tak skoro nikdy nevyuziju? z dobreho pocitu.. |
Vies ako tazko nesu, ked maju iba 170koni a na tej sprostej rovinke ich aj tak niekto predbehne co ma 180?! |
yep. takych sme raz aj na babe stretli kamarat hovoril, ze na tej 125-tke co mal ich nie a nie na rovinke dobehnut. ale ze v zakrutach im vzdy z nadskoku poriadny kus zobral |
Hodnotenie: kam to este tlacia? 207 koní? este 10 rokov a budeme lietat na tych motorkach.... |
Hodnotenie: Nooooooooo, bola by to mozna alternativa |
Hodnotenie: pekna motorecka... len co je pravda. |
Hodnotenie: Ten predok má krajší ako predchodca,nebol by som proti,keby mi vravela pane!!! |
nerd - to co bolo v tom race katalogu je presne to co je namontovane v kazdej ZXR750R, RR aj ZX7R, na tej stranke je dokonca napisane ze je to navod ako zmenit seriove nastavenie na viac RACE conditions |
Hodnotenie: Pekná motorčička. Ale čakal som vyšší výkon. Zrejme reklama mala dobrý účinok, ale skutek utek. V každom prípade sa pochlapili a máme tu ďalšiu mašinu čo sa prehupla cez 200 koní s rezervou. Počítam, že to pôjde po rokoch ku 300PS a potom to budú limitovať nejakými dohodami lebo EU začne vŕtať, že chlapci na to nemajú a trieskajú sa o pätníky kadetade. Už teraz je sloboda obmedzená a potom to bude ešte tvrdšie. |
Hodnotenie: Určite bi som sa za nu nehanbil |
Uz som ju videl nazivo je fakt krasna! Takku si kupim,ked budem velky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 167025 | Včera: 198911