Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 23.10.2002 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 91005 [Technika - Úpravy motocyklov]
Medzičasom som sa znovu dostal k motoru. Všetko bolo pripravené na skladanie. Ako pomocnú literatúru som si z knižnice zohnal katalóg náhradných dielov pre Simson. Škoda, že neviem presný názov tejto publikácie ani meno autora, ktoré by Vám mohli pomôcť pri jej hľadaní. (Ak by ste ho vedeli dajte mi vedieť) Dostal som teda jednu škatuľu v ktorej boli “nahádzané“ všetky diely motora. Zo začiatku mi to pripomínalo Puzzle.
Sada nových ložísk a simeringov (vľavo), vstupný hriadeľ prevodovky a nakopávačka (vpravo) |
Spojka (vľavo), radiaci (výstupný) hriadeľ prevodovky (vpravo) |
Všetky diely v motore a prevodovke boli zachovalé a dali sa znovu použiť. Malé problémy som mal len s kolečkom nakopávačky, kde bol ulomený unášací čap, ktorý posúva nakopávačku do záberu. Našťastie sa mi podarilo zlomenú časť odvŕtať a nahradiť ju kúskom chromovanej tyčky. Tým som ušetril peniaze za celé kolečko, ktoré inak nebolo opotrebované.
Neskôr som ešte narazil na problém s oskou kľukovky. Tá bola v mieste kde je ložisko “vydretá“ a ložisko na nej prešmykovalo. Pred kúpou novej kľukovky (čo mimochodom nie je lacná záležitosť) ma zachránila moderná technológia a to špeciálne lepidlo na ložiská od firmy Loctite. Jeho parametre vrátane teplotnej odolnosti vyhovovali a tak ma to vyšlo len na cca 350 Sk.
Kolečko nakopávačky s ulomeným čapom (vľavo), kľukovka (vpravo) |
Pridané: 23.10.2002 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 105610 | Včera: 179254