Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 17.09.2008 Autor: Cacao
Čitatelia: 6268 [Bleskovky - Novinky]
Yamaha taktiež predstavila novú R1tku a pre bežné použitie omladila radu XJ
S motorom "Big-Bang" Yamaha dosiahla nekonvenčné odpaľovanie v jednotlivých valcoch, to jej prinieslo viac krútiaceho momentu a je prvým sériovo vyrábaným motocyklom s touto technológiou. Výkon 182 koní pri 12 500 ot/min, krútiaci moment 115,5 Nm pri 10 000 ot/min. Variabilná dĺžka sania YCC-I, elektronický plyn YCC-T a nastavovanie palivových máp z riadidiel sú na novej R1 samozrejmosťou. Nová verzia dostala aj úplne nový Deltabox rám, o ktorom japonci tvrdia, že je odlišný od všetkých predchodcov. Pre ovládateľnosť hrá o 12mm nižšie uložený motor a ľahšia kývačka. Jednou z najinovátorskejších častí motorky sú svetlá, ktoré pôsobia ako očné viečka. Zaujímavé jsú hlavne konštrukciou. Pri stretávačkách sa zatiahne kryt hlavnej šošovky a pri diaľkových kryt odhalí celé svetlo.
Yamaha R1 |
Yamaha R1 |
Yamaha R1 |
Nové sily posiela Yamaha do boja aj v sektore najmierumilovnejších "veľlkých" motoriek. S výkonom 78 koní pri 10000ot. a 59,7 Nm pri 8500ot sa motor odvodený od modelovej rady FZ púšťa medzi konkurenciu akou sú CBFky či Bandity. Rám z pevných oceľových trubiek spolu s nízkym sedlom dodávajú motocyklu vlastnosti vhodné na každý deň. Celý motocykel bol navrhnutý s tromi cieľmi: priateľský motor a podvozok, výkon využiteľný v reálnom svete a nestárnuci a dynamický design. Palubovka novej XJčky je osadená digitálnym tachometrom, analógovým otáčkomerom, denným počítadlom, celkovým počítadlom, ukazovateľom teploty a paliva.
Yamaha XJ6 Diversion |
Yamaha XJ6 Diversion |
Pridané: 17.09.2008 Autor: Cacao Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59825 | Včera: 125233