Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 11.03.2008 Autor: Diger
Čitatelia: 12097 [Vaše stroje - Moja motorka]
Mnohí z nás sa určite stretli s pocitom, že jeho motorka, aj keď bola vysnívaná, nie je tá pravá. Respektíve vedel by si ju predstaviť aj trošku inak.
Nedávno, je tomu asi rok, som kúpil Yamahu R6, r. v. 2000. V tej dobe som sa rozhliadal po motorke, ktorá by sa mi páčila a spĺňala moje kritériá. Bolo ich niekoľko a práve R6 bola tá, ktorá ich vedela naplniť do bodky. Keď som si ju priniesol domov, bol som z nej celý namäkko ako každý, čo si do garáže zaparkuje svojho nového dvojkolesového tátoša. Vtedy som ani len netušil, že príde deň, keď sa rozhodnem na nej popracovať a zmením jej image.
Čo ma k tomu vlastne viedlo? Ani sám neviem. Ale pravdepodobne to, že ja som večne nespokojný :-), ale i jeden obrázok, ktorý som náhodne objavil na jednej motorkárskej stránke. Tak som si povedal, že keď bude moto v zime stáť v garáži, zmením jej šat. Čo by som však mal zmeniť? Nie a nie sa rozhodnúť. Vedel som, že lak bude iný. Prichádzali do úvahy viaceré varianty, ale po dlhom rozmýšľaní som si vybral práve túto.
Asi aj preto, že od malička som inklinoval k lietadlám a od útleho detsva som lepil modely stíhačiek. A keďže moja najobľúbenejšia bola F-14, tak je jasné, že moja motorka bude nosiť jej šat. Neváhal som a kontaktoval som môjho kamaráta, ktorý sa podieľal aj na kabátiku mojej druhej CBR 600F.
Ako to vlastne celé bolo? Prvé čo sa mi nepáčilo, bola predĺžená podsedlová časť. Šmyk sem a tam a bolo po nej. Svetlo tiež nebolo podľa môjho gusta, tak som ho prelepil dvoma krúžkami, prestriekal čiernym sprejom. Krúžky odlepil a nastriekal tmavým sprejom na svetlá, aby kruhy nezostali červené. Dal som vytočiť nové závažíčka, zmenil racingové stupačky za klasiku, keďže ja jazdím turisticky a dal som spraviť polepy. Ostatné už bolo len na lakýrnikovi. Použil vodou riediteľné farby. Najprv nastriekal celú moto na čierno a potom podľa šablóny pridával striebornú. Nič zvláštne, ale mne sa to páči.
Dá sa povedať, že mi dvojmesačné čakanie ani nevadilo, no keď sa asi pred dvoma týždňami v nedeľu oteplilo, tak som bol hotový, pretože žiadny výjazd som nemohol absolvovať, pretože som nemal kam naliať benzín. :-) Teraz je však v garáži a ja som rád, že som bol ochotný čakať. Teraz ju už len na vás, či sa vám bude páčiť alebo nie.
Pridané: 11.03.2008 Autor: Diger Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | YZF-R6 |
Rok: | 2000 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 599 ccm |
Max. výkon: | 121.7 k (89.5 kW) / 13000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 11500 ot. |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 169 kg |
Výška sedla: | 820 mm |
Objem nádrže: | 17 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 260 km/h |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 102864 | Včera: 123515