Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Peugeot Geopolis 250i 2/3

 Zdieľať

Pridané: 03.11.2007 Autor: Crossbiker
Čitatelia: 14854 [Vaše stroje]

PODVOZOK

Vzhľadom na veľké 16" kolesá má skúter dosť podobné jazdné vlastnosti ako motorka, čo mi pri mojom neustálom laborovaním medzi motorkou a skútrom vyhovuje. Aspoň nevypadnem z cviku, ak sa rozhodnem presedlať späť na motorku.

 16\" kolesá
16" kolesá

Nerovnosti na vozovke spracováva dosť slušne, i stabilita je dobrá. Dostatočná svetlá výška podvozku umožňuje prejazd aj takých úsekov, kde by iné značky nemali bez poškodenia šancu prejsť. Aj to bolo jedným z dôvodov, prečo som sa rozhodol pre tento skúter, lebo občas rád odbočím na nejakú prašnú off road štreku, napr. za účelom vykúpania sa alebo rybačky a tento skúter ma v tom neobmedzuje. Brzdný účinok je perfektný, zabezpečujú ho dvojpiestikové brzdy Nissin. Zadné tlmiče sú dva, dajú sa polohovať a slušne spracovávajú nerovnosti. Predná vidla je trocha mäkšia, čo oceňujem na „roletách“ a dlažbe. Pneumatiky sú od firmy Pirelli, predná o rozmere 110/70-16 a zadná 140/70-16. Skúter je vybavený dvoma stojanmi - hlavným a pohotovostným (bočným), ktorý musí byť pri štartovaní sklopený, ináč blokuje zapaľovanie.

MOTOR

Zrýchlenie z 0 na 100 km/h uvádza výrobca okolo 7,8 s, čo postačuje na to, aby skúter z križovatky odštartoval viac než svižne a zanechal ďaleko za sebou plechovkové stádo. Motor je taliansky od Piaggio, ktorý sa montuje aj do modelu Piaggio Beverly 250 alebo Gilera Nexus 250 a splňuje normy EURO3. Výkon má 15,6 kW (22 psi). Servisné výmeny oleja v motore po zábehu každých 10000 km! Čo je zrejme dosiahnuté vďaka 2 filtrom - sitku a papierovému prietokovému.

VÝBAVA

 Palubovka
Palubovka

Palubovka je jednoduchá a prehľadná. Obsahuje tachometer, ktorý má v sebe osadenú kontrolku vstrekovania a dobíjania, ďalej merač celkových kilometrov, denné počítadlo km, hodiny a stav paliva potom teplomer chladiacej kvapaliny združený s kontrolkami mazania, smeroviek (je možnosť zapnúť aj výstražné blikanie všetkých 4 smeroviek), diaľkového svetla a kontrolkou funkcie imobilizéru (podobné ako HISS u Hondy). Otáčkomer tu nie je, ale vzhľadom na to, že skúter skoro stále pracuje v rovnakých ideálnych otáčkach, tak mi ani tak moc nechýba. Ale netvrdím, že by nepotešil.

 Odkladací priestor
Odkladací priestor

Po vyklopení predného uzamykacieho priestoru sa sprístupni zásuvka na nabíjanie mobilu s odkladacím priestorom preň a nádržka chladiacej kvapaliny.

 Svetlá
Svetlá

Osvetlenie zabezpečujú dve svetlá vybavené optikou (lupou) a osadené jednovláknovými žiarovkami H7. Smerové svetlá sú integrované v kapotáži.

 Podsedlový priestor
Podsedlový priestor

Po vyklopením sedadla, ktorého uzamknutie zabezpečuje servo motorček (ako sa tam dostanem, keď sa mi náhodou vybije baterka, netuším) sa objaví priestor, ktorý pojme dve otvorené prilby.

< >

Pridané: 03.11.2007 Autor: Crossbiker Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 245386 | Včera: 171964