Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (22)  [Verzia pre tlač] Tlač

Moje Varadero, r. v. 2004

 Zdieľať

Pridané: 20.10.2006 Autor: janoxl
Čitatelia: 21562 [Vaše stroje - Moja motorka]

Keď som si kúpil v 2004 voňavučkú funglovku, myslel som, že som v siedmom nebi. Nie že by Africa bola zlá motorka, ale toto bolo niečo viac.

Nakoľko som Varadero kupoval v októbri, čiže na zimu, mal som kopec času na listovanie v motočasopisoch a na surfovanie po nete. Už z predajne som mal alarm, centrálny stojan, padáky, 3 orig. kufre. Myslel som,že mám dokonalý stroj - mýlil som sa, ale veď to je ľudské. A tak ako prvé prišlo na výmenu plexi, nahradilo ho MRA VARIO SCREEN so spojlerom, nasledovali vyhrievané rukoväte SAITO, vodotesná zásuvka na 12 V, tank pad LOUIS, prvomontážne žiarovky v hl. svetle H4 som vymenil za PHILIPS 60% +, do kufrov pribudli tašky, na riadidlá držiak GPS s prístrojom GARMIN QUEST. Opäť som bol na chvíľu spokojný, ale nič netrvá večne. Sezónu som odjazdil, ale stále mi niečo chýbalo.

Tak v zime prišlo na daľšie doplnky, a to reflexné polepy ráfikov kolies MOTOGRAFIXX, na kapotáži vystriedal pôvodný napis 3D nápis z modelu 2006, hliníkové kufre TOURATECH 41 L nahradili pôvodné, spodný kryt motora TOURATECH, prídavné svetlá TOURATECH.

Ide zima a ja pomaly začínam premýšlať čo ešte vylepšiť, určite vymením doteraz používané vyhrievané rukoväte za orginály, smiešny klaksón za niečo zvučnejšie, predné pružiny nahradím progresívnymi, orginál radičku nahradí TOURATECH.


Pridané: 20.10.2006 Autor: janoxl Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Honda XL 1000V Varadero 2004:

Foto:
Honda XL 1000V Varadero 2004
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:XL 1000V Varadero
Rok:2004
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:996 ccm
Max. výkon:94.4 k (69.4 kW) / 8000 ot.
Max. krútiaci moment:98 Nm / 6000 ot.
Vŕtanie x Zdvih:98.0 x 66.0 mm
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Pneu vpredu:110/80-19
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:150/70-17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:235 kg
Výška sedla:838 mm
Šírka:925 mm
Objem nádrže:25 l

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (22)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 287879 | Včera: 239765