Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Kawasaki z800 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki z800 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor, Elektrika.

07.06.2016 23:04

Kawasaki z800

Jaseba
 Jogurťák 

Ikona

má niekto skúsenosti S kawasaki z800 ? Chcem si kúpiť z800, ale je problém že sa predávajú aj tie 30kw verzie, aký je postup keď to je bloknute ? Je to problém dať na plný výkon? Prípadne aký je rozdiel medzi z800 a z800e, je to len v elektronike? Jednoducho keď kúpim napr 30kw alebo tu 70kw čo tam treba prerobiť aby to šlo na plný výkon


07.06.2016 23:13

Re: Kawasaki z800

Toman
 Skútrista 

Ikona

kup si to naco mas vodicak a nevimislaj hovadiny


07.06.2016 23:33

Re: Kawasaki z800

meloking
 Kávičkár 

Ikona

ak mas plan, ze kupis ovela lacnejsie ecko a potom len otvoris motor, tak az tak sprosti ti japonci naozaj nie su :-D
rozdiel nie je len v motore, ale mal by byt aj v nejakych komponentoch (brzdy, tlmic, vidla...).


09.06.2016 1:09

Re: Kawasaki z800

Jaseba
 Jogurťák 

Ikona

vodicak neni problem


09.06.2016 1:11

Re: Kawasaki z800

Jaseba
 Jogurťák 

Ikona

no pozeral som to a podla Kawasaki tam v motore neni rozdiel, aspon co som pozeral motory, rozdiel je v brzdach ,s abs a bez abs,


09.06.2016 9:06

Re: Kawasaki z800

Toman
 Skútrista 

Ikona

a pozry si aj cennik okolitych statou...

Z800 s ABS
AT : 10300
SK: 8800
PLN: 8070EUro


09.06.2016 11:30

Re: Kawasaki z800

nZoZfRf
 Kávičkár 

Ikona

Hlavný rozdiel je vo zníženom výkone na 70kW resp až na 35 kW. Ďalšie rozdiely nájdeme v komponentoch. Verzia e nieje štandardne vybavená plastom pod motorom, predná vidla nieje nastaviteľná, zadný tlmič nieje hliníkový ale oceľový, bez rezervoára, a má nastaviteľné iba predpätie a brzdy sú vo verzii bez ABS iba dvojpiestikové. Z800e ABS má predné piestiky rovnaké ako ostrá teda štvorpiestiky.

Všetky verzie Z800 aj Z800e sú dostupné s a aj bez ABS.


Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800 2013


09.06.2016 12:06

Re: Kawasaki z800

Jaseba
 Jogurťák 

Ikona

presne tak



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 140182 | Včera: 136268