Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Honda Deauville - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda Deauville - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

03.05.2016 0:29

Honda Deauville

ntx750
 Veteránista 

Ikona

čAUKO potrebujem dobru radu ohladujedneho problemu honda deauville prednedavnom som si kupil jednu celkom slušnom vstave po druhom majitelovy ale pri kupe sa my už nezdala v nej 1stupen rychlosti niejak to huči divne a tak som našiel jedneho čo ma tiež deauville a tomu som povedal a vravel že ak tam mam motorovy olej castrol tak nech to stade okamžite dam preč lebo to je čista katasrofa a ide to stym ako traktor a poradil my olej motul tym že sa to upraví ta hlučnost ak že on to mal a skutočne sa mu to utíšilo lenže ja mam pocit a aj počujem každou jazdou že tam niečo nieje v poriatku kedže to ide čoraz viac do hluku chcem sa spytat či niekto z vas nema dajaku skusenost čo stym ktore ložisko može byt chytene alebo čo stym dakujem za vaš nazory


03.05.2016 9:44

Re: Honda Deauville

sahib
 Geriatrik 

Ikona

Re: ntx750:
v prvom rade sa pozri ako mas nastavene tiahlo radenia. a castrol tam nepatri. na vsetkych moto jazdim/jazdil som len s repsolom alebo motorexom. ten motor je pri normalnej udrzbe nesmrtelny.


03.05.2016 10:56

Re: Honda Deauville

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Napisem to asi takto.
JE to nesmrtelny konik, ale..
Cena oprav, sa rovna zhruba nasobku kupnej ceny.
Ak si to kupil lacno a vies si robit opravy, tak ta to vyjde v cene dielov na kupnu cenu moto. Ak to spravis poctivo..
To znamena, ak si kupil deuvila olietaneho, policajneho v drazbe za 1000-1500 eur, prihlasil si ho za 500, tak za dalsich 1500, ho das mozno dokopy, vlastnymi silami, bude sluzit ako novy..

Ak si ho kupil, ako neznaly a samoservisu neschopny za 3000, alebo 4000, tak ak to das do servisu poctiveho, bude to stat priblizne rovnako, lebo praca, diely..
Alebo ti to dakto polepi, ale dlho to radost asi robit nebude.
Problematicke, koli servisu je prevodovka, loziska a kardan.
Suciastky su dostupne tazssie, ako na europske podobne motorky.
Vatsinou sa rychlo vytratia diely, ktore su najviac opotrebovane a dopytovane.
www.cerveny.tipmoto.com/dily-modely/honda...
Inak hrkotanie je celkom normalne, ale nie zdrave.
Probelematicky je najma vystupny prevod za prevodovkou do kardanu.
Je to sukolie, ktore by si zasluzilo hypoidne mazanie, ale nieje to mozne, lebo napln je spolocna z motorom.
Podla specifikacie, tam ide sice olej 10W40, ale uplne obycajny, tam sposobi problem.
Musi tam byt olej aditivovany, pre spolocne mazanie motorov a prevodoviek, do motocyklov. Ak tam niekto daval obyc. olej a sekal spojkou, alebo radil divoko, prevodovka, aj spojka to vydrzia, ale ten prevod sukolia vystupu na kardan, zacne rachotat. Vole je mozne vymedzit, ale to chce vediet, ako na to.
Ja to neviem, ale videl som to 3x posebe, rozoberat nadsenca.


03.05.2016 22:32

Re: Honda Deauville

ntx750
 Veteránista 

Ikona

Dakujem vam obom. Som sice zručny a vela veci si porobim aj sam kedže som už hodnú chvilu opravar ale ako toto ma trošku doraža lebo viem ake su ceny pri honde a aj za malu brkotinu si zapýtaju slušne a preto sa pred montažou chcem poradit čo by som mal hladat asi približne a čo ma čaka a čo ma neminie ako mam pocit že prevody su vporiadku a nejde to od prevodovej skrine ale skor medzi diferencialom a prevodovou skrinou a v zakrute na mieste ked sa stym otačam pomaličky akoby to robilo najviac DAkujem za radu kuknem sa teda na to a dam vediet ako som na tom moto ma najazdene 50 tisic km a každa vymena oleja je zdokladovana z jedneho nemenovaneho servisu na slovensku ale ako som sa od nich priamo dozvedel tak tam davali ten castrol vrrrrrrrrrrrrrrrrr ja už tam dal motula ale nepomože už len sa na to pozriet predtym než sa stane niečo viac ešte raz dakujem


04.05.2016 6:36

Re: Honda Deauville

brazel
 Kávičkár 

Ikona

... a nejde to od prevodovej skrine ale skor medzi diferencialom a prevodovou skrinou ...

Hej opravár , to budeš musieť vyhodiť ten diferenciál , je tam tak isto zbytočný ako slepák u človeka .


04.05.2016 9:24

Re: Honda Deauville

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Inak kdesi tu na motoride, bol clanok o deuville, niekto to kupil, zohnal nove lozisko SKF, vymenil, vymedzil tu volu a bol vysmiaty ako opica.
Islo o lozisko, pred hruskou v kardane.
Pokial nieje vymlatene to kardanove sukolie, vdaka tomu lozisku, tak oprava, pokial si to spravis sam, ta vyjde na par drobnych a trochu casu v dielni.
Ak je to ale v prevodovke, je to uz horsie.
Ja si myslim, ze to ale bude to lozisko.
Je to notoricky znama zavada.
Ale je to bezne opotrebenie, patriace do bezneho servisu a udrzby, ziadna zrada.
Do kardanu patri potom olej hypoidny 80W. je ho tam tusim 2deci, vymena pred kazdou sezonou, ani nieje nutna, ale potesi tie zubiska..

tu je to..
Cesťák - Honda NT 650 V Deauville



Dôvod úpravy: doplnenie
tu je to..
Cesťák - Honda NT 650 V Deauville

To je zavada, ktora nieje strasna. Cerpal stoho aj kamarat.
Pokial viem, daleko dlhsie, ako z loziskom, sa babral z karburatormi..


Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (04.05.2016 9:32)


05.05.2016 3:34

Re: Honda Deauville

ntx750
 Veteránista 

Ikona

brazel ospravedlnujem sa a dakkujem za vysvetlenie maš pravdu na opravara dost blbe ked take dačo napiše ako diferencial ale aspon si to pochopil čo som stym myslel ospravedlnujem sa


05.05.2016 3:40

Re: Honda Deauville

ntx750
 Veteránista 

Ikona

Merlin00 dakujem ti za info dufam že to bude a budem usmiaty aj ja je tu ešte jedna stara znama otaska a ta je olej čo teda do nej naliat aky maš ty na to nazor???? Strašne ma mrzí že v tym profi servisoch použivaju olej viac menej sudovy a ten praktycky davaju do do všetkeho. A ešte by som ta poprosil hladal som na nete životnost tochto motora čo je pri spravnom zaobchadzani životnost ak by si vedel radu Dakujem ti moc za svoj čas a radu


05.05.2016 17:33

Re: Honda Deauville

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ja nemam nic, proti olejom zo suda.
ak je v tom sude to iste, co vo flaske.
Ale niesom prilis kompetentny na tuto odpoved, lebo ja som katovac kostov, pretoze ja do moto davam obycajny sudovy castrol 20W50, ktory davaju do nakladnych vozidiel.\
Ale su motorky, ktore som mal a problem oleja, znamenal, ze sa naplnilo doslova, co znamena KTM.
Tam sa daval tak specialny olej, ze som ho nikdy nezohnal, pretoze sa uz nevyrabal.
Ale tam sa jednalo o to, ze to bol prevodovy olej, v ktorom behala reclusova spojka, ktora bud smykala a nefungovala, alebo pri hustom oleji nevypla.
Do hondy by som ja osobne dal repslol 10W40
API SJ
JAS T903: 2006 MA/MA2
V pripade, cesty do velmi teplych krajin kde by som tomu daval sodu, tak asi aj trocha viskoznejsie stabilny, Repsol Moto Racing 4T 10W-50
Špecifikácie

API SJ HONDA SPEC.
JASO T 903-98 (D)
CCMC G-5
Skontroluj manual, je mozne, ze prave ten doporucuju.
Nieje to novy motor a vyssia viskozna stabilita, pomoze aj v zatazi a teplote vysokej, mazat dokonale.
Pre jazdenie okolo komina, celosezonne v SK, staci aj Repsol Moto 4T Racing 10W-40.
U toho repsolu som si celkom isty, ze je vhodny.
A je cela spusta olejov, ktore vyhoveju, dokonca mozu byt lepsie i lacnesie a nepoznam ich.


05.05.2016 17:50

Re: Honda Deauville

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Merlin00 , to je len taká zľudovelá povera , že bavor by mal chlípať 20W-50 , ja jazdím 5W-50 a 20W-50 by som tam isto nenalial .
Prečítaj si napr vložený link a potom si na záver vyplň aj skúšobný test :
www.bobistheoilguy.com/motor-oil-101/

Do Deauville by som 50-ku nenalial , veď je to vodník , ten má teplotu uregulovanú dosť dobre .


05.05.2016 21:51

Re: Honda Deauville

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

A ja to podla cuchu poznam..
BMW je olejom chladeny motor, ten potrebuje olej viskozne stabilny a hustejsi.
Pracuje v relativne vatsich teplotnych rozpatiach.

Mozno novsie motory BMW, su na tom inak, alebo maju inak nastaveny termostat do olejoveho chladica, takze pracuju inak a pri inych teplotach.
Skusal som aj 10W50, ale motor obcas dymil, a dost papal olej.
15W40 klepotal a najlepsie mu chutil v lete 20W50.
Ten sa nestraca, prakticky od vymeny do vymeny.
Kedze mne uz ojnica z bloku raz vykukla, na R850R, tak viem, ze olej tam ma ist husty a viskozne stabilny.
To pisu aj manualoch, myslim, ze si to z prsta vyrobca nevycucal.
Ono len na BMW R850, boli dve rozdielne konstrukcie dochladzovania oleja, starsia mala este v prsiach rozstrekovaci maltezsky kriz, ktory rofrkaval olej po prsiach, ine mali zas iny termostat a chladili len cez pomocny chladic.
Ale oba mali specifikaciu 15W50, alebo na leto 20W50
Takze asi tak.
Ale je to vlakno o Honde, nie o BMW motoroch.


06.05.2016 0:38

Re: Honda Deauville

ntx750
 Veteránista 

Ikona

Merlin00 Dakujem za dobru radu ale fakt je že deauvilka je vodnik ale sa rychlo prehrieva na mieste alebo v zapche ja dialnice nemusím mne je krajina kopcovyta krajšia a na dlhšiu trasu asi teraz nezavítam cez vykend to porozoberam a hodim sem pre info ako to vypada vrucna vdaka zatial a štastnych kilometrov ti želam ....................


06.05.2016 6:38

Re: Honda Deauville

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Merlin00 , tak som ti vložil limk , kde je to všetko na jednej hŕbe , aby si to nemusel pracne vyhľadávať a vidím , že zbytočne .
Kde tu je písomné doporučenie na 20W-50 ? Hovorím ti , že to je len zľudovelá , ústne šírená povera .

Pozri obrázok


Pozri obrázok



ntx750 , na koľko sa ti zahrieva ? Na 130°C ? Ventilátor nefunguje ? Ak máš 110-120°C , to je pohoda .


06.05.2016 9:02

Re: Honda Deauville

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

No ale ja tam v tej mudrej prirucke nemam ten posledny riadok, kde je spomenuty 5W50, to by sa dalo vysvetlit vseliako..
Bud este v case vyroby neexistoval ten 5W50, alebo ho este netestovali.
Ja tam davam na leto ten 20W50 a je to dobre.
Specifikaciu ma presne onu API SE/CC
15W 50, pouzivam ako lacny vyplachovy, po zime nalejem, po vymene a pojazdim do jula na onen 15W50. To su oleje, ktore nesklamu, su lacne.
Kilometricky najazd na 15W50 mam ninimalny.
Nalievany 15W50 API SE/CC ma cela napln 5l aj z filtrom, ktoru povazujem za vyplach, po stati v zime, vyjde na 5,80 eur. 20W50 stoji o malo viac. Podotykam, ze som katovac kostov. V pripade ze umre motor, vatsinou ho uzeniem vlastnym pricinenim, olej na tom bude niest minimalnu vinu.
U BMW, je totiz podla mna problem v tom, ze nizkotlaky chladiaci okruh, najma miesto, kde sa chladi vystup vyfukovych ventilov a vytup z hlavy do vyfukoveho zvodu, pouzity olej prehrieva na viac ako 300°C. Mnohe oleje, toto prehriatie, byt v oddelenom okruhu od mazania nenesu prilis dobre. Bud vytvaraju usadeniny v tom chladiacom okruhu, alebo velmi rychlo degraduju. A cim viac je teplo, tym viac sa ten chladiaci okruh prehrieva.
To si mozes lahko overit, staci si skusit zmerat teplotu pred termostatom, kotry vystupuje do chladica.
Pisem o BMW, nie o honde, zasieram vlakno, kotre by si zasluzilo vlastne.
V Honde neviem, ale napriklad motory ako *EN 500, alebo auta, maju obvykle vyssiu teplotu oleja, ako vody a cim je teplejsie, tym viac teply je aj olej.
Olej sa vmotoroch ohrieva na cca o 50°C vyssiu teplotu, ako je chaldiaci okruh vodny. U BMW boxera, to nieje inak, teplota oleja je este vyssia a ma ovela vatsi rozsah pracovnej teploty, od studeneho startu, po statie v kolone. Olej tam nahradza vlastne cely chladiaci proces. U starsich motorov R80, R100, tam chladiaci okruh bol spojeny z mazacim, ale vykony neboli moc velke.
Ja som nerozobral len jeden motor boxer, ale ani som nepojedol vsetku mudrost, mozem vyskusat aj 5W50. Obavam sa, ze ale ta napln, 5W50 bude stat viac, ako mna novy motor... :-O


Dôvod úpravy: tak daj typ na nejaky 5W50. Inspiracia na leto

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (06.05.2016 9:05)


06.05.2016 10:08

Re: Honda Deauville

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Merlin00 , ešte raz .
Vložil som ti link , kde chlap doslova metódou ľudového rozprávača vysvetľuje , čo znamenajú napríklak Centistocky a aká hodnota centistockov je pre motor ideálna , ja ti to skrátim , 10 , slovom desať .
To pri 100°C dosahujú oleje xW-30 , už XW-40 sa dostane na hodnotu 10 cSt až pri teplote nad 110°C , xW-50 až niekde pri 130°C (čo je pre BMW vhodný olej)
A prečo 5W ? No pretože motory sa ničia štartom , nie jazdou a kým sa 20W-50 dostane na slušnú teplotu , aby vôbec cirkuloval , ideš v podstate vlastne bez mazania !
Koľko to trvá ? Kilometer , dva , tri , päť ?
Takže aj ohriatie motora na mieste má stále svoje opodstatnenie , hoci návody nám vtĺkajú do hláv , že zahrievajte pomalou jazdou , ale to je zjavne len ekologický terorizmus (vraj zbytočné splodiny do ovzdušia) , lebo žiadny z tých idiotov , čo ťa na to navádzajú , ti tvoj motor , poškodený jazdou za studena (teda bez mazania) , zaplatiť nepríde . 8-)

Toľko v skratke , ďalej sa mi nechce .

A používam litovský olej Mannol Stahlsynth 5W-50 , 18€ za 4 litre olejposta.sk/Mannol_Stahlsynt_Ultra_5W-50_4L__r_1661.ht...

K filtrom a podobne , vyberám z odseku otázok a odpovedí na nóbl olejársku firmu (Silkolene)
Q. Aký je rozdiel medzi papierovým olejovým filtrom a odstredivým filtrom ?
A: Žiadny , ani jeden nezachytí nič .

Q: Prečo teda výrobcovia doporučujú takú a takú ... viskozitu ?
A: Lebo sa do toho nevyznajú .

Akurát Honda sa začala v tom orientovať a už pár rokov pre svoje vodníky doporučuje olej 10W-30 .

A to , že som Silkolene nazval nóbl olejarska firma , nie je posmievanie , je naozaj nóbl . [dobre]

Takže tak . ;-) :-D

Dôvod úpravy: A to silne špekuľujem , ža tam nalejem 0W-50 :-))) (ak ju niekde zoženiem za slušnú cenu)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (06.05.2016 10:15)


06.05.2016 11:35

Re: Honda Deauville

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ja ho kludne vyskusam ten 5W50.
Mam vyrobene aj obocky na meranie tlaku, i teploty.
Sice to troska skomplikuje nasledujucu vymenu oleja, ale ja si to vyskusam.
Kludne ho vymenim aj 2x, aby som vyplachol usadeniny.\
Ja som si to precital podrobne, clanok o olejoch, je to zaujimave citanie, mnohe vysvetluje, ale mnohe ostava v hmle dohadov.
Motory ktore pouziva BMW, gilardone, su ale dost specificka zalezitost.
Mna ku pochopeniu procesov v tom motore, rozborka presvedcila, ze to nieje uplne jednoduchy motor. Pochopit cely proces obehu oleja, bez rozborky ani snad nieje mozne.
V tom zas japonce maju trocha na vrch.



06.05.2016 13:05

Re: Honda Deauville

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ty si celý Gilardone ! Si voľakde , od podobného znalca , načítal blbosť a už ju spomínaš v tretej téme .
Tak im to tam odlievali , no a čo ???
A na olejových chladičoch máš nápis KTM , to si si všimol ?


06.05.2016 16:28

Re: Honda Deauville

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Nie, ja mam made in cechoslovakia, ten chladic.
Cerpadlo v nadrzi mam made in cechoslovakia, a moja moto nebola uvedena do prevadzky BMW , ale schvalena po upravach, bola pre nejakeho Vanzel Goltermana.
Proste europska skladacka.
Keby to malo prevodovku a spojku v jednom bloku, tak mozem povedat, ze je to JaWa boxer. Oni spravili ten boxer prvy, z retiazkovzm nahonom vaciek az do hlavy. Alebo mozno nie..

Mas na bloku motora napisane Gilardone?
Mas...
Ja som to zistil pri rozborke a patral po tom, preco a prisiel som na to.
Ale nebol by som pesimista. Nieje to tak zle, len neskrabat.
Ale dobre som, sme, zaondiali to vlakno..
Admin nas pochvali..





06.05.2016 16:58

Re: Honda Deauville

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Gilardoni vyrába(lo) valce aj pre KTM , aj pre Rotax , aj pre Puch , aj pre Cagivu a čo ja viem koho , veď to sa dá na nete dozvedieť ... a hlavne tuningové valce a piesty .
Jednoducho taliančíci majú v odlievaní hliníkových zliatin prax a tradíciu , viď alu disky .


07.05.2016 22:03

Re: Honda Deauville

ntx750
 Veteránista 

Ikona

To ze sa tu hádate my ešte nepomôže a škoda bolo otvoriť tuto tému na olej už ma to aj mrzí Merlin00 tak mam verdikt v moto Honda Deauville verdikt je nasledovný dnes som zbehol do opravovne ku kolegovi a po dlhšom prehovárani ma pustil si to obhliadnuť a následne si to rozobrat a chybu som si našiel chyba je v bloku motora ložisko na konci hriadeľa náhonu hruškoveho ozubeného kolesa je vyplatené a blok je tym nepoužiteľný čiže v ložisko sa hýbe v bloku motora :'( [zle] :-(((((( sam neviem čo ďalej ........................


07.05.2016 22:55

Re: Honda Deauville

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Hm, no...
Ono sa to vzdy da opravit. Blok sa da zachranit.
Ak na tom chces silno jazdit, zozenies nove lozisko, ktore ale obetujes, vylapuj pomocou lameloveho smirgelkotuca ten loch na to lozisko v bloku..
hftechnik.sk/2149-home_default/schleiffacher-jokeflexr-...
alebo podobne volaco..
Volu vymedzis pomocou tvrdej duralovej folie, ktoru si musis vyrobit z plechovky od piva, alebo coly.
Ak potrebujes tenku Fe, nie AlSi foliu, okolo 0,08mm, najdes ju na plechovke piva ARGUS z Lidlu. Overis si to magnetom.
Nasledne to odmastis, lozisko aj z foliou tam nalisujes z nanesenym pripravkom na lepenie lozisiek loctite.
je mozne, ze ak to lozisko nema v tom lochu velku volu, bude sa dat pritmelit aj bez vyvlozkovania, ci honovania.
www.damoslovakia.sk/sortiment/henkel/loctite...

ja osobne, by som tam dal radsej tu duralovu foliu a nalisoval to tam z tymto tmelom..
www.damoslovakia.sk/sortiment/henkel/loctite...

Odmastit to treba poriadne, najlepsie perchloretylenom, v horsom pripade niekolkokrat acetonom.

Ked to vytvrdne, tak to zloz a ked sa pomodlis otcenas 10x a 10x zdravas, je mozne, ze ak to prezije tuto sezonu, tak na to zabudnes az dokym to nezacne zas rachotat, to riesit nebudes.
Verse koranu a ani kabalisticke, ci ine pomocky nepoznam.
Mne pri podobnych cinnostiach pomaha skonovanie pohlavnych organov, takzvana sprostomluvna mantra.

V pripade, ze sa jedna o lozisko, ktore ma osadenie na zaskrutkovanie, ktorym sa vymedzuje vola, je to jednoduchsie.
V pripade, ze sa budu tie tmelene spoje zas rozoberat, treba to nahriat na teplotu, kedy ten tmel povoli. Podla moznosti nie plamenom, ale bud horucovzdusnym fenom z nastavenim teploty, alebo prehriat v trube na pecenie, ktora ma termostat.

Viac ti neporadim, ak sa ti to podari spravit, daj vediet do vlakna.
Potesis dalsich, ktory budu mat podobny problem.

P.s. My sa tu nehadame, len sa ceperime, stary paprdovia sa radi predvadzaju.
Ja ti prajem, aby si raz tiez mohol posunut dalej vedomosti a skusenosti, priapdne zrucnosti dalsim.
To ze budes morozny a neomylny, ako napriklad Brazel a ja, ti sice nepomoze, ale viera v seba a svoje schopnosti, ta prenesie cez mozne problemy.

Ja napriklad pripustam, ze Brazel moze mat pravdu, ked pouziva v BMW olej 5W50, ale sam sa toho bojim.
Pre Hondu, ak tam patri olej 10W40, aditivovany pre spolocne mazanie prevodovky a funkciu spojky, tam treba dat olej, ktory odporuca bud vyrobca motorky, alebo aspon vyrobca oleja na konkretnu aplikaciu z rozsahom SAE a aditiv API, pre dany typ.
Na experimentovanie je velky priestor, ked ta moto, bude uz jazdit a nebude robit poroblemy, ktore teraz riesis.
Drzim ti palce.



07.05.2016 23:49

Re: Honda Deauville

ntx750
 Veteránista 

Ikona

DAkujem ti za radu [dobre] ale ostanem asi pri kupe druheho motora čo som našiel na nete je pravda že ak by moto bola doma tak si ju rozoberiem sam kedže ale moto zobrali na obhliatku do susedneho štatu a už ju prenašat je tašie zbalit to tam a brkotiny dookola toho ked som vyratal dnes tak som s vymenou motora zastavil vydavky na 480 eur čo znamena že 80 eur vymena motora a 400eur je motor najazdenim kilometrom 60tisic km tak sa ešte rozhodujem lebo ak by som to dal rozobrat tak my vravel cez 150eur iba na pracu a tesnenia na nu je ževraj cez 100ky eur a jeto skor oboje mačka vo vreci to čo pišeš a radu si dal toto som robil dakedy ešte pred rokmy na podniku SAD kedže som mal dobrych majstrov a teraz rozmyšlam na vrubkovani na vertikalnej freeze ale aj to sa musí rozobtat motor a ak aj to tesnenie zratam tak to je tieš okolo tych 400 eur neviem som trošku viac smutny prečo sa to vlastne stalo


08.05.2016 11:56

Re: Honda Deauville

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Nemas za co.
Ja verim, ze si poradis, v najhorsom motor rozoberes na organy a spravis po case este jednu GO.
Nebal by som sa toho tmeleneho loziska.
Frezka je fajn, ale kamene a uchytenie toho bloku, si vyziadaju dost pripravkov.
To nieje brnkacka. Z toho by som mal koprivku aj ja.
drzim palce!


09.05.2016 15:39

Re: Honda Deauville

ntx750
 Veteránista 

Ikona

Ano je to tak mas pravdu vyžiadajú svoje ale prípravok si tiež vyrobím sam kedže už som zopár vyrábal budem to riešiť postupne určite teraz sa rozhodnem ináč menej na tom náhradnom motore a tento po oprave do zálohy alebo predaj este pošlem tie foto



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 132284 | Včera: 198006