Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
Aj napriek holému faktu, že sa dlhé zimné večery schyľujú ku koncu a mnohí už chystajú svoje Adventure či Rally stroje na nadchádzajúcu sezónu, polapila ma myšlienka založiť spoločnú diskusiu, kde by sme riešili spoločné problémy ohľadom: |
Ivan skvelý nápad Upravené 1 krát. Naposledy upravil extreem (15.03.2015 19:41) |
má niekto skúsenosť s TUBLISS, Pozri obrázok je to lepšie, horšie ako napr. bib mousse ? |
aj na túto skrinku som veľmi zvedavý Pozri obrázok |
extreem - bib mousse sú vraj najlepšie... Podľa toho čo písali chalani z minuloročnej RA v kontaktonom článku o gumách, žiadna napodobenina sa naň nechytá: Skúsenosti z Rally Albania 2014 – miúsy, duše, T-lock, pneu |
hentie červene črevka som doma pod regalom videl - nove 18 aj 21 (dostal som to s ktm a nevedel načo to može byť). AK to niekto chce, predam za zlomok ceny. |
Ivan - oba články som čítal ale to čo ma zaujíma v nich nieje čiže Tubliss, a ast2 síce je opísané na youtube je aj super video kde je kompletný popis funkcii ale toto je novinka ktorá je vo fáze vývoja. |
Re: extreem: očúvaj extreem, šak Tubliss je to isté v blede modrom čo T-lock. Skrátka, z pohľadu rally nič, kde je vzduch - nie duše, nie Tubliss, len "miúsi" a to len čierne!!! Sivé ignorovať!!! |
TUBLISS mam doma, idem to obuvat. Uvidim ked pojazdim a poreferujem.Na advriderovi su na to celkom dobre ohlasy..a ta modra napodbenenina od Mitasu je bieda oproti tomu. Niekto sa to tam snazil aj tlacit Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (16.03.2015 22:46) |
Vysvetlenie k Rally technike |
Rally jazdci, chcel by som si dať vyrobiť Pierre Henry box 80x45x35 cm... |
Lando mal na RA super masiarske bednicky, skus ho oslovit... |
toto vyzerá naozaj prakticky - Pozri obrázok |
Re: ivanxr125l: potrebuješ to na nejaký konkrétny pretek? |
ivan....minule som to hladal a nasiel som nieco za cca 75 €.poobede pozriem a hodim link |
tu som nieco nasiel ale je to drahe ako svina |
Josip: nuz to je pravda, ze som ich nevidel po navrate na SK, ale v Albansku to este vypadalo velmi dobre... |
Ale šak kua za 30 euri aj s deklom, tak čo by ste chceli |
no tu je ten lacnejsi variant |
josip - neuveríš, ale presne toto malo 99% účastníkov minulý rok na AlbaniaRaid... Takže verím že by to spĺňalo moje požiadavky Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivanxr125l (03.04.2015 22:36) |
Ivan |
Ahojte,zostala mi nova Dunlopka 140/80-18 D908 RR /Rally Raid/ keby niekdo chcel cenu dohodneme, Upravené 1 krát. Naposledy upravil rgw (07.04.2015 11:47) |
Tak a som zvedavý či sa už toto nebude opakovať: |
Ivan...kua to co si robil?? po RA minuly rok som nemal take rozbite ruky.,,,, |
No podla mna by si mal vyskusat tvrdu manualnu pracu na stavbe, alebo v zahrade... |
josip - kombinácia Albania Raid 2014, príliž tvrdé gripy a niekoškoročné staré rukavice... Teraz sú rukavice už nové a na skúšku RiskRacing neoprény tak uvidíme... |
Ja som sice rally nikdy nejazdil, ale nechce sa mi verit, ze ked ma clovek vypracovane stvrdnute dlane, ze by sa stalo cosi taketo... |
ja mam tiez problem s dlanami. Raz za cas mozes lopatovat, ale to vobec nepomoze. Ked si kancelarska krysa, tak mas kozu makku... |
Penove treba urcite, to mi Lando poradil na zaciatku a super... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (20.04.2015 21:27) |
Páni, ak by niekto zháňal vyladenú moto v rally úprave o ktorú bolo maximálne starané, tak sa mi kľudne ozvite a dohodneme sa |
Re: ivanxr125l: 690? Podľa mňa tažká. |
Shuksank2 - Väčšie moto mi prídu stabilnejšie (neviem prečo - ale čisto môj subjektívny názor) a druhý dôvod je servisný interval... Ten má 525 na môj vkus až príliž malý... |
A ešte mám jeden zaujímavý príspevok ohľadom nastavenia tlmičov: |
dobra diskusia o TUBLISSe www.offmoto.com/viewtopic.php?id=12466 |
Páni, mám jednú úžasnú novinu! Na českej inzercií som našiel nejaké sériové rally mašinky, ktoré sa na Náš typ jazdenia hodia úplne! Len tie ceny |
Pokračujem v inzerovaní jednej krásnej Rally mašiny! Nedávno sa mi dostala pod oči na českej inzercií a odvtedy sa na nej neviem nabažiť, ale predsa len nedá sa mi s Vami ostatnými podeliť sa o takýto krásny kúsok za relatívne rozumný peniaz! |
Ivan táto BMW motorka odišla zo SR (kulomelich...) za veľmi podozrive nízku cenu a mení majiteľov ako ponožky.... a cena sa nonstop nabaluje. |
Páni rally jazdci, ponúkam na predaj svoju LS2 MX456 Tuareg SVK - veľ. L, lesklá grafika vo verzii Slovakia Dakar teamu! Cena 150 € |
Nazdar páni, máte niekto skúsenosti s gumou Mitas XR-644 ? Malo by sa jednať o ,,army" špeciál, ktorý pustili okrem armády aj pre verejnosť? |
Myslíš XT-644? Prednú....Zadnú??? Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (27.09.2015 9:29) |
Army špeciál od Mitas jazdíme s Josip-om hojne na LC4 a je to na XL endurovanie podľa hodnotenia nás oboch jedna z tých dobrých univerzálnych pneu. |
A možno je debata o XT-644 bezpredmetná. Niekde som tuším zachytil že Mitas s touto pneu končí. Kto vie čo je na tom pravdy? |
Přidal Joe dne 15-05-2015 21:30 |
Bača, Laňďo, ďakujem Vám obom za odpoveď, avšak ako napísal quanto, pokiaľ končí výroba tohto modelu, istoiste začnem uvažovať o inej ,,univerzálnej" gume (myslím na adventure po vlastnej osi) ... |
Možno budú cez zimu viacerí špekulovať, tak sem hodím totoka... |
Doplním Laňďala: |
roadbooky, teda skôr "kredence" na roadbooky sa začali trochu riešiť v Croatia rally, no spýtam sa radšej tu. |
tryskac - podľa mňa veľmi variabilné... Niekedy má etapa len 130 km, takže len pár A4, ale keď je maratónsky záhul, tak aj ,,pár" A4 Viz.: |
Ja mam toto a vyriesene vsetko. Drziak na RB, dva tripmastre, da sa dokupit aj tienitko hore a samozrejme roadbook sadne presne do toho aj s ovladanim na riadidla. Je to pevne, nastavitelny sklon podla vysky jazdca, aj uhol tripmastrov sa da menit (napriklad jeden v sedle, druhy v stupackach). Po rally zhodim cele dole povolenim dvoch skrutiek, odpojim kable a odlozim do garaze, menej ako minutka a hotovo. Pre hobika idealne, profik bude riesit stavbu na pevno aj s plastami okolo... |
Re: bacaono: robim s mitasom, co sa tyka toho ci xt644 konci nemam ziadne info, ani v cenniku to nevidim ze by to malo byt vo vypredaji, zadne ano, ale predna je dostupna. |
Menton- ten roadbook vyzerá celkom super Upravené 1 krát. Naposledy upravil mucow (17.10.2015 19:27) |
Menton: ta twalcom "hrazda" vyzera dobre, ale nebude sa to pretacat na jednom uchyte? |
Re: janoval: V Albansku vydrzala cca 2000km bez problemov, ten uchyt je fakt masivny. Mozem ti ju pozicat, nahodis, pojazdis, uvidis. Nic lepsie nad osobnu skusenost... |
Menton: dik za ponuku. Rad by som si to pozical, aby som vedel, ci sa mi to tam zmesti. Kedze huska ma "zvlastny" uchyt riaditok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (18.10.2015 10:04) |
Re: janoval: ved ano, na tej 12mm tenkej hrazdicke sa to pretoci skor, ako priamo na riaditkach, aj ked je to trochu ina paka a vaha. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.10.2015 10:23) |
Re: Menton: to riešenie čo si dal vyzerá dobre. |
Tak je zima a padlo rozhodnutie dat na Alp adventure kokpit a upravit nadrz , oslovil som jastericu z vyrobou no comu sa vyvarovat při realizacii ? ,,,,,,,,,,rozmery nadrze umiesteneie , uchytenie kokpitu, věci jako vyhlad , nejdem z toho robit dakar special ,,,,,,,no v stave v akom to je dnes to je hrozne , takze skor designova uprava prednej casti bez straty funkcnosti alpa rad privitam Vase skusenosti s roznymi upravami a tech rieseniami |
picaso pravdepodobne budem riesit na alpa rovnaku vec a pravdepodobne tiez s jastericom. Origo plasty su tragedia a uz ked to mam menit, tak to chce kokpit s upravou na roadbook. |
Kurna chlapi a tie adventure kapotaze nevadia ked clovek sedi, vidíte cez to ? ,,,,,,,,,zda sa mi to dost vysoke a nechce sa mi kukat okolo ked sa budem motat niekde v krikoch |
Ahojte, |
Ahoj Palo |
Re: picaso: Re: Masochista: až dokončím prestavbu LC4 tak o tom celom chcem spraviť seriál článkov (naraz by to bolo veľa, nikomu by sa to nechcelo čítať, a zase do 2 strán nevtrepem všetko, čím som si už za rok prešiel a čo ma ešte čaká...), ale teraz aspoň toľko: |
lando diky ,,,,,,,,,,,,presne tohto som sa obaval , hadam to s jastericom zvladneme |
kedže som kredenc na roadbook nikdy z blízka nevidel idem zasa otravovať "jednoduchými" otázkami. |
Re: tryskac: prilepis jeden koniec na prvu osku, navinies na nu cely pas a koniec prilepis na druhu osku. Pri previjani hore dole neriesis sponovanie. Rucne previjanie je s odporom, ale minimalna namaha. Problem je vsak stat v supackach v terene, drzat sa len jednou rukou, druhou previjat a pohladom to kontrolovat. Preto je to fakt komplikacia, nepohodlne az nebezpecne... |
Voľno bežky žiadne. Na zač. previja pomalšie na konci rýchlejšie. V praxi nepodstatné, nie sú to relevantné zmeny, jazdcovi to nijako nevadí. |
Rozmýšľam, či som dobre napísal s tými voľnobezkami... |
Ja som to sice tiez este nevidel. Ale programoval som uz ovladania servo motorceka. Existuju k tomu take driver-e. Ktore maju take tri zakladne stavy do predu / do zadu / brzda. Pokial tam nie su pouzite krokove motorceky (zbytocne drahe aj motorceky aj riadenie). |
Tak to by aj mňa zaujímalo ako je to riešené na profi "kredencoch". |
Ahojte asi som dobre nenapísal o čo mi ide: Ak je pohon medzi motorom a oskami špuliek stály = rovnaké otáčky, dôjde k tomu, že papier na začiatku bude pod sklom veľmi voľný a na konci moc napnutý. Spôsobuje to, že priemer odvíjanej špulky má napr. 3 cm a priemer navíjanej špulky cca 1 cm, takže aby bol papier našpanovaný navíjaná špulka by mala mať trojnásobok otáčok a na konci tretinu. |
kým som napísal prispel Abalach. Zaujímavé riešenie tá spojka. |
Re: tryskac: ano, mam Migtec a cez tie plastove koliecka sa to fakt v pohode pretaca aj rucne. Ale zas tie gumicky to drzia dostatocne, aby sa nepretocili samovolne a zaroven dobre zaberaju, ked treba. A kedze ho na Dakare pouziva napriklad aj Honda team, tak to asi znesie aj fakt sutazne nasadenie, ktore to pri mne nikdy nezazije |
Re: tryskac: motor s oskou sú spojené cez ozubené koliesko. Všetky 3 sú v jednej rovine. to prostredne sa vysunie mimo os tých dvoch (motor a oska) a tým je to odpojene a ide to na voľno rukou. |
na mojom F2R 730 je jeden motor a prevody gumenymi O-kruzkami. Na oskach su volnobezky z hlinika.Pri tahani RB dopredu taha motor prednu osku a zadna sa kruti na volno a opacne. Rucne previjanie je v pohode...milionkrat odskusane kym som prisiel na debilnu chybu plosneho spoja... Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (20.12.2015 20:45) |
Páni čo hovorite na takúto srandu od majstra z CZ? www.offroadnavi.com/cz/produkty/x710_cz |
Re: Ruso: ako si tam navinies papierovy RB? Na sutaziach sa casto improvizuje, na poslednu chvilu meni trat, potrebujes si robit poznamky, cmarat fixkami, zvyraznovat dolezite body a podobne. To by si k tejto srande musel mat este scanner a PC, a robotu navyse okolo. Ale na turistiku, ked chces spojit scanovanu mapu a GPS navi to moze byt parada... |
Re: Ruso: na žiadnej zahraničnej rally som to nikdy nevidel ani u dojčlanderov, holanďanov, britov, švajčiarov, ktorí inak (v porovnaní s nami) nevedia čo s prachami a keby to bolo fakt lepšie a vhodnejšie na rally, tak na to všetci hneď prejdú. |
Ruso - s elektronickým roadbookom som mal tú česť na AlbaniaRaid2014. Na moto to mali dvaja Holanďania - jednalo sa o model TRIPY I (v predaji je aktuálne TRIPY II), kombinovali si roadbook s klasickou mapou a kontrolovali si jednotlivé WP a CP prostredníctvom jedného, alebo dvoch tlačidiel. Podľa mňa veľmi efektívne, ale organizátor automaticky musí rátať s tým, že posiela RB v takom formáte, aby bolo kompatibilné s týmto zariadením. |
Tieto elektricke srajdy nepodporuju na ziadnej poriadnej rally, vzdy sa ide podla papiera.. |
chlapci, veľmo pekne ďakujem za rady a inšpiráciu. Ale aj ste ma zarmútili, že to čo na čo som prišiel aj ja - magenty si už niekto dal niekto patentovať |
Re: tryskac: stryco, nezabudni aj na ovladac, bez toho je to na prd. Poziciam ti moju skatulu na inspiraciu? |
Menton, pôvodná idea bola, že elektroposuv bude len dopredu. |
tryskac ak chceš na RB meniť smer otáčania tak asi najjednoduchšie je použiť vratný páčkový prepínač 6pinový, napr: |
abalach toto zapojiť zvládam. No ak náhodou budem riešiť tripmaster, tak tam budem rád ak mi uľahčíš cestu, lebo Arduino je pre mňa Amerika pred Kolombom |
Tak aby som sa tu len nevypytoval, tak tu sú prvé fotky z kredenca - prvotiny. |
Re: tryskac: kde sú vodiace tyčky? Typujem, že to bude problém, nestability papiera by som tipol ale to je len odhad. |
Tyčky sú otočne uchytené v hornom dekli. Asi niečo podobné ako tutok |
Re: tryskac: myslím si, že to zle chápeš. Ak si to dobre pamätám /už ho nemám/, tak tam hore neboli vodiace tyčky. Nemá to logiku aby to bolo dekli hore. Šak ako zložito by si to namotával, keby si to poza ne musel navliekať. |
Re: tryskac: ano, vodiace tycky musia byt, ale nie do dekla. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (31.12.2015 1:15) |
Landal áno mám to presne tak sproste ako to popisuješ, lebo tá krabica to neumožňuje spraviť inak ako dať vodiace tyčky do dekla. |
Rozmer pošlem len trochu vydrž. Skúsim ešte dnes |
Lanďo kludne stačí aj na budúci rok , či v sobotu. |
Tryskáč - Tá krabica to umožňuje.Pár som ich už vyrobil v tejto krabici a dávam tyčky mimo dekel a mám tam aj stanové vodítka papiera. |
10 minut prace, scame skatula 8 el. prechodiek, palicky Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (31.12.2015 19:06) |
Tryskac š-v-h: 87-27-43, v mm samozrejme. |
Jašterica chceš len frajeriť alebo aj poradiť? |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16121 | Včera: 119292