Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pozeral som na motoride aj na všelijake iné fóra ale nikde nebolo jasne napísané prečo väčšina motorkárov po defekte vyhadzuje gumu a nahrádza ju novou ihneď alebo po velmi krátkom case. |
Ja som ešte žiadnu gumu po defekte nevyhodil... Teda asi okrem tejto testovacej: Otestovali sme zmes do pneumatík UltraSeal |
Shark aky je v tom rozdiel, predpokladam ze v type toho štupla? Lebo knôt som uz videl. |
Tiež mi odporučili vyhodiť gumu po väčšom defekte- bolo to na pneu ktorá nemala ešte ani 1000km .. šiel tam veľký hríbik a pneu ešte nabehala cez 23 000 km bez problémov - aj keď som častejšie kontroloval tlak na vyletoch - lebo čo ak povolila a sfukuje(bolo to OK).. |
ja som na byvalej GSX-R750K8 dostal defekt na zadnu Bridgestone BT-016R asi po prejdeni 600km od jej kupy a po oprave hribikom v Mikone som sa k nej choval,ako k neopravovanej pneu /miestami som mnohonasobne prekracoval rychlostne limity/ a ziadny problem |
Mal som 2x zadnú opravenú hríbikom a úplne bez problémov. Tlak v pneu kontrolujem 2x za mesiac aj tak. Dokonca som s tým bol aj na okruhu a pohoda. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79386 | Včera: 139699