Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
|
Mal by som obavy jazdiť s bohviekoľko pozapchávanými dierami, ktoré môžu narušiť celistvosť pneumatiky. |
egres, ty a tvoja celistvost |
to video je tak amaterske ze nevzbudzuje ziadnu doveru. poznate tie pastelky z teleshopingu co zacistuju skrabance na laku - v TV to vypada tak neskutocne fasa, ze to zblblo dokonca mojho suseda stareho lakyrnika, samozrejme to bola absolutnba sprostost...potom sme sa na tom spolocne zasmiali. |
Ja US mám a ak je toto zdokonalený model od rovnakého výrobcu tak mi to stačí |
manana, myslene len ako inspiracia, |
Odkedy mi pri 160 km strelila "knotovaná" pneumatika na aute a vymietol som celú šírku dialnice tak mením pneumatiku po každom defekte. |
egres, sucitim a suhlasim,tak to ma byt, dovolim si tvrdit, ze ak by doslo k spravnej oprave pneumatiky z vnutornej strany, minule sa to tu rozoberalo, mala by guma byt ok, |
jogcar:Chytil som šrób cca 12x60 tesne na kraji dezénu.Normálna oprava v pneuservise z vnútornej strany knôt+ flek cez knôt.A stalo sa mi to po ceste z pneuservisu cca po 100 km,Pneumatika sa otvorila asi na 10 cm x 3mm.Plus odfajčený elektrón. |
Egres, podla toho co hovoris oprava neprebehla spravne, pretoze v oblasti behuna je definovany prierez cudzieho telesa, ktore preniklo cez konstrukciu. |
za ten elektron by si ten dotycny zasluzil po krku, este, ze to nedopadlo horsie.. |
Ako píše jogcar -oprava nebola vykonaná správne. Na každú dieru existuje záplata, len treba vediet aká a ako ju použiť a akým spôsobom opravit prerazenú pneu. Najhoršie opraviteľné miesta su tesne nad pätkou pneu a okraj behúňa kde prechádza do bočnice. To sú miesta ktoré sú pri pohybe pneu najviac deformované. To čo spomína egreš je miesto ktoré treba poriadne skontrolovať a posúdiť možnosť opravy. Ale podľa mňa by sa to malo dať opraviť pokiaľ nebolo porušených veľa kordových nití. Lenže určite nie knotom a záplatou neviem čím prilepenou. To miesto treba vybrúsiť, navalčekovať surovú gumu, zavulkanizovať potom zvnútra znovu vybrúsiť nalepiť kevlarovú vložku, ktorá nahradí prerušené kordy, namontovať na disk a zvonka opatrne obrúsiť miesto vulkanizácie. Je to práca na dlhší čas, samozrejme aj drahšia oprava, ale pri drahých gumách a ešte aj skoro nových sa to oplatí. U nás to bežne robíme a nemáme s tým žiadny problém. Teraz je otvorená spústa pneuservisov kde oprava defektu spočíva v použití knotu. Ani sa nečudujem, keď každý kto sa postaví k vyzúvačke sa považuje za pneuservisáka a pritom nevie ani uložiť koleso na vyzúvačku. Nevie ani to čo je guma za materiál a akým spôsobom a prípravkami sa opravuje.Viem čo píšem, mám školenia a certifikáty na opravy všetkych druhov a typov pneumatík priamo u výrobcu špičkových opravných materiálov TIP-TOP v Mníchove. Takisto aj chalani v našom servise. Keď povedia, že sa guma opraviť dá tak sa dá a keď sa nedá, tak sa nedá. Divili by ste sa ako sú zákazníci nespokojní keď im nemôžu opraviť prerazenú pneu. Keď je to pneu za 3000 až 6000 € tak sa ani nečudujem. Zvláštna kapitola sú niektorí motorkári, tí by nedbali zalepiť aj celofán a je im to jedno na čom budú jazdiť. Pritom motorky mám aj ja. |
Egres2: 12 x 60 ???? preboha sak to si mal potom v pneu dieru takmer na prst Vyse centimetrovu dieru v pneu by som uz len z principu neopravoval, to nema sancu vydrzat. A to uz je sakra smola ked sa take hebedo zapichne, vacsinou je to priliz siroke a velke aby sa to zapichlo a pneu po tom len prejde (samozrejme ak to pevne netrci z nejakej dosky). |
tref:Po vytiahnutí, respektíve,vyšróbovaní najskor nevedel cez dieru pretiahnuť knot.Tá diera sa asi zatvorila.Ja nie som odborník na lepenie defektov tak som nekomentoval. |
dnes som videl v jedom shope,podobnu srandu...ale neviem nazov..nieco ako Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mikey (28.01.2010 14:49) |
MOTO-sada |
vo forstinger i mali pripravok co sa da pozret na airstop.at |
Otestovali sme zmes do pneumatík UltraSeal Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (28.01.2010 15:28) |
Mne prepichli z boku úplne novú Michelinku (asi) skrutkovačom, auto stálo na parkovisku. V servise mi povedali, že jazva "známa", dlhá asi centimeter, nedá sa to opraviť. |
Už je v predaji aj malospotrebiteľské balenie Ultrasealu: |
dnes ma od toho v Honde odhovarali z dovodu, ze pri výmene dojazdenych pneu s aplikovanym US si zaseru celu prezuvacku, ze to vraj vyteka a neviem co. Je to pravda Vadim? Ved po ochladeni pneu by to malo mat skoro pevne skupenstvo alebo gel, nie? No neviem. |
Presne toto isté tvrdil jeden mechanik aj mne. Vraj im to tam narobí riadnu paseku. |
V mojom V Stromovi mam Ultraseal tiez. Minuly rok na jesen mi vymienali gumy a nebola to ziadna tragedia, stacilo disk utriet handrou a bolo to. Ak nejaky mechanik tvrdi, ze si vsetko zasere a neviem co este, tak sa vyserte na neho a chodte inde. |
aj ja si myslim, ze to pneuservisaci prehanaju, nemoze to byt take zle. Keby ten US predavali, tak by ho kazdemu pri nahadzovani novych pneu ponukali. |
baskam: Ultraseal sa dá opláchnuť vodou, alebo jednoducho utrieť handrou. Paľo Silárd je iný cholerik, ale gumy s Ultrasealom prezúval bez akýchkoľvek komentárov. |
kupil som US od kamosa, ze si ho idem aplikovat. Odsrobujem ventil, vypustim prednu gumu, nasadim na ventil prilozenu hadicku, na hadicku nasuniem nadobu s US otocim a stlacam ale ono to tam akosi nejde, svina. Tak som sa nasral, nafukal znova gumu a vzdal to. Masina bola na stojane, vsetko som robil podla navodu a ono nie. Jako to tam dostanem? Zda sa mi to dost huste nato aby to tam pekne vtieklo. Poradte kua!!! |
mal si ventil v 90stupnovom uhle? nesmie byt dolu,inak to tam nedas,ja som prave dnes tam dal nieco podobne za 10min obe gumy boli aj nafukane |
Toto |
ja som prezuval v Mikone a nevadil im ziaden Ultraseal |
anoro ako to myslis, ze v 90 stupnovom uhle. Nesmie byt ventil dolu? A preco? |
baskam-jasne ze nesmie byt ventil dolu,lebo to tam absolutne nenalejes,zataz motorky tlaci na gumu dole ne , je proste zaskrteny ,ventil musis mat trosku dalej od stlacenej prazdnej gumy,potom to ide jedna radost len musis stlacat nadobu aby to rychlo islo |
a nerobi to bubliny z vnutornej strany pneu a tym padom je "zle" vyvazene koleso? |
paterlini: Ak to zmiešaš s pivom, tak to robí strašné bubliny! |
Vadim: zaujimave, ze mi to povedali v servise ... lebo som sa na to pytal a pytali sa ma, ze ci si mi to ty ponukal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil paterlini (19.05.2010 12:23) |
Vadim: mozno zla seria, alebo co... ze za poslednu dobu tam uz mali pripady, ze im trase koleso a bolo to ultrasealom. ja to nemam, ale rozmyslal som |
paterlini: Už si niekedy počul o zlej sérii fyzikálnych zákonov? Konkrétne o zlej sérii odstredivej sily? |
no kurva a ja som si chcel kúpiť to malospotrebitelské balenie v eshope Buldog ale mať takéto problémy s trasúcou gumou mi nestoja za to, sa nato vyseriem tu už nikto nič negarantuje..... |
Vadim: videl som foto. je mozne, ze to niekto zle aplikoval...sorry, ze kazim kseft |
paterlini: Ultraseal sa zle aplikovať nedá. |
to si niekde skopíroval to foto, dnes som to už videl ale neviem si za boha spomenúť kde (že by v Novom Čase? hmm) |
o traseni velmi pochybujem,jedine zle vyvazene kolo to moze robit,ci krivy kotuc,vyondzite loziska,nic vac,ta tekutina urcite neskodi.to je moj nazor mozem sa mylit nee |
Počul som že už je nejaký sajrajt aj na dušovky....vie niekto,je to pravda? |
tak presne toto som si tam ja nalial,ze vraj je to modernejsie a aj lepsie ako US,teraz ma tu niekto ale ukamenuje |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221590 | Včera: 116394