Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
vyzera to tak ze v Thajsku je to uz oficialne, dufam ze pride aj ku nam. |
Áno mala by byť, bližšie info neviem... Bude na to zas nejaký dátum, kedy vypustia oficial info... |
No všimol som si tam na tej thai stránke že Combi-brakes... Kombinované brzdy na enduro to je tragédia, chápem že norma vyžaduje ABS alebo kombinované brzdy... Ale do terénu je to nezmysel, ABS sa dá aspoň vypnúť. Tak uvidíme čo to bude v európe... EU model môže byť iný, aj 250 L / Rally mala ABS a vypínateľné... |
super, tesim sa. snazim sa dekodovat co tam pisu, vyzera to na -5kg, +8koni, komplet led svetla a dalsie vecicky |
Re: Awia: heh, is ma vystrasil s tymi combi-brakes, ale na tej ich stranke to vyzera ako zoznam featur a tie ktore to ma maju fajku a tie ktore to nema maju minusko, tak snad sme ok. + podla tohto advrider.com/f/threads/crf300l-and-crf300-rally.1475384... mozme cakat rovnaky system ako na 250, co mne uplne vyhovuje. predna abs stale a zadna vypinatelne |
jak dumam nad tym objemom....tak je to asi šité na thajske zakony..... asi nieco ako v Japonsku 400 cm3...naco by to sem vozili ked tu mame 250 cm3 ? ci? |
Re: cruelbody: 250ka skončila niekedy v lete a len sa dopredávalo. 300ka je dobrý ťah. Pre väčšinu ľudí málo, ale pre tých, ktorí niečo videli aj v 250ke tak 300ka poteší. Akurát motorka potichučky dražie a dražie a napriek tomu, že je to zaujímavý stroj, cena začína byť podľa mňa dosť vysoká... |
Re: erbe: aha...no zaujimave...zrusit ikonicky objem ... dvaapola |
Re: cruelbody: 250ka stále zostáva pre niektoré trhy, napríklad japonsko. Upravené 1 krát. Naposledy upravil erbe (19.11.2020 20:56) |
Re: erbe: nechapem na zaklade coho si povedia ze zrusime dvaapolu tu.. A tu zas ne. ..A tam dame miesto nej 300stovku..chcel som si ju kupit na zimu aby som aj cez zimu nelenosil... Stala necelych 5 litrov.. Tusim....nova... takze uz asi nebude... |
Re: cruelbody: no predsa emisné a iné legislatívne normy v tej ktorej krajine. Všade sú iné. Preto sa niekde stále predávajú napr. nové karburátorové XR650L či DR650 a pod a u nás snáď dekádu už nie. V európe malé motorky nefičia, takže aj tá 300ka je taká z núdze ctnosť. Ale aspoň čosi. |
Re: erbe: emisne chapem... Len si myslim ze 250 a 300 zo vstrekmi plus minus ten isty motor |
Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom |
hm, nejako tu thajsku verziu obrusili ale je to stale upgrade. awia vdaka za link/clanok. o cenach sa nahodou nepreriekli? ked preratam tie z ceska tak mi to vychadza asi 5300 a 6500. to je celkom dost. |
preriekli .. staci si otvorit stranku hondy Upravené 1 krát. Naposledy upravil Thorien (01.12.2020 20:08) |
Ceny doplnené - diskutujeme o nich aj tam pri tom článku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (02.12.2020 16:27) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 254448 | Včera: 130254