Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
čaute, |
Ale , veď to Retro len tak táral , lebo ho serie , že tie popolnice , čo na nich jazdia tie svoje drsné preteky pravidelnosti , už nie sú dostupné len pre židoboľševickú lúzu . |
panbosko: Podľa prezývky vyzeráš, že si jazykovo zdatnejší, tak si vypočuj prvých cca 25 sekúnd tohto videa: Video: Vintage Style: Cafe RacersMyslím, že dnes ide "neznalým" hlavne o štýl, t.j. kúpim si štýlové "café", aby som vyzeral dobre vysedávajúc pred kaviarňou...chýba tam ten "racer". A takto chápem tú narážku, ktorá podporila vznik tejto tvojej témy. |
Krakatau výporne! Presne tak to treba chápať! |
Niekolko drobnych poznamok ku kavovemu jazdeniu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (18.10.2017 9:12) |
Retro , presne . |
brazel vytriezvel |
Ty si ma vtedy o tej RG 500 zotrel presne tak , ako odsudzuješ dnešných tzv. Kafáčov . No a čo , že si to ľudia kupujú ??? Aj vtedy sa práve rôznymi kópiami búšilo na peňaženky vlastneniachtivých záujemcov , presne ako teraz , fabriky ponúknu to , čo si myslia , že bude predajné . |
Ja nemám nič proti motorkám typu CR, vlastne nič krajšie nepoznám. Mám ale výhrady proti mysleniu, masovému šialenstvu, Ja tých ľudí veľmi rád nechám žiť, ale nech oni nechajú žiť mňa. Ja len zareagujem na to čo pokladám za "čudné". |
Nepoznám ťa , takže s určitosťou neviem , ale dosť takých sa tu , na motoride , pohybuje , detičky nomenklatúrnych kádrov a pod. , taká motorka musela vtedy stáť minimálne ako tri byty , takže normálny pracujúci človek na to asi veľmi nemal , či ? |
brazel aká motorka, kedy? Za seba ti môžem povedať len to, že vtedy dávno som si mohol kúpiť Jawu 500 OHC alebo Nortona ES2 do 4000 Kčs, tak som ich aj mal. To že niekto si za tie peniaze kúpil mustanga to je jeho vec. Vodičák riešil málo kto a aj som sa so zelenými súdruhmi dosť ponaháňal. A 4000 sa dalo zohnať, tak nekecaj. Po revolúciisom som už dávno nebol mládež. |
"Triapola" stála v Mototechne vari 11-12 000 , čo nebolo až tak málo , keďže družstevný byt cca 30 . |
ja som isiel nedavno z hribov na skutri a zastavil som sa v miestnom pohostinstve na kafco (len som chcel pred personalom zamachrovat kolko som nasiel). takze aj ja som kaferejsr, aj ked len na skutri |
brazel nevykrúcaj sa. Nehovoril som že RG 500 som mal ja. |
No te jakú perfišnú tému som zosnoval! |
Re: Krakatau: "Podľa prezývky vyzeráš, že si jazykovo zdatnejší, (...)" |
Re: datadive: I'm in! Hodim na seba tricko s enfieldom a idem si dat za jeden. |
Re: panbosko: |
Dámy a páni, úkaz café-racer je objasnený. Pozrel som si celý oný, spot, video, náučný film z linku vyššie až do konca a jeden džentlmen to tam opísal pravdivo a úprimne: "Chicks dig it" (Baby to žerú) |
Ja len čakám, kedy začnú zas vyrábať 3dverové SUV, ako voľakedy Opel Frontera, Pajero či Suzuki Vitara. To len chýba. |
Pche! Suzuki už má túto fázu za sebou! Čo iné ako (neo) café-racer ako z učebnice boli SV1000S, SV 650S I a II? A o dekádu pred nimi Gilera Saturno? (nie tá pôvodná, ake tá z roku asi 1988 ) A tretí do partie Aprilia Falco zo začiatku milénia Upravené 1 krát. Naposledy upravil panbosko (18.10.2017 19:46) |
nevo pozri si ponuku Land Rover, od 3 dverovych SUV až po kabriolet SUV,staci si len vybrat. |
Cafe racer a kava?? Moja praca Ak sa rata za cafe racer Indian 101 r.1928. Na ten uz mesiac vyrabam ND a kolegovia okolo iba kavickuju |
.. ked frcal cafe racer bola v berline stena a vela ludi mala nanuteny nazor, ktory mnohym trva do dnes.. ta doba je prec.. |
Tá napríklad tiež. A vyplýva toho čo? Že café-racing tu bol prv než ľudská noha vstúpila na pôdu planéty, a bude tu aj po zániku ľudstva. Lebo café-racing je večný! |
na caferaceri moc po kávičkách nejezdím, račik sa dobre prevjetrám v zákrutách a pakes dom a potom na pivko ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jura (19.10.2017 8:12) |
dajte mne neznalému sem jednu fotku, ako má taký pravý CAFE RACER vyzerať. |
copy: to bude ťažké, jeden uprednostňuje klasiku, jeden modernu, jeden hrdzu, jeden lak, jeden nahú, jeden s kapotou. Skôr by bolo dobré dať jeden link /z googla s textom cafe racer/ a musí si každý vybrať, aj keby takú motorku nikdy nechcel /len ako plagát na záchod/. |
Re: copy: "dajte mne neznalému sem jednu fotku, ako má taký pravý CAFE RACER vyzerať." |
Cafe Racer nie je typ motorky. Je to spôsob úpravy v štýle CR. Existujú nepísané pravidlá, ktoré opisujú, aké úpravy sa za to považujú. Podľa mňa pri pohľade na peknú CR sa hodnotí fantázia toho dotyčného ktorý úpravy vymyslel. Pochopiteľne nemusí byť majiteľ, ani samotný realizátor. Často v tichosti sa počítajú éčka-aspoň približne, čím väčší výsledok, tým menej sa šetrí chválou. Akýsi fenomén alfa-samca, ale o tom neskoršie... |
Biri , asi ani nie . |
Re: brazel: |
Ak myslíš tú CB 650 C , tak to je asi zbytočné prerábať , na to sa dajú aj jednoduchšie prestaviteľné mašiny zohnať . |
ja poznam iba jeden Caferacer fastfood oproti cintorinu |
Ak raz budem niečo rezať na café, tak už jedine Virago základ, je to krása ten 2V. |
Ahoj Biri, |
caute, mam tu jeden kratky film a clanok, ktory nie je o uprave v style CR, ale rovno o celom builde a filozofii stavania motoriek: blog.svihak.sk/deus-ex-machina/ |
Prosim teba, nemyl si cafeR z ratbike, alebo steampunkom, pripadne petrolpunkom. |
Video som nepozeral. Ale stále hovorím, úpravy moto a áut zabila STK. |
tak tak,slovaci sa nemozu este venovat takemuto stilu zivota a zalubam. su tu dozvuky komunizmu a myslenie ludi je stale este zastarale. |
Neviem ako je to dnes prechodne cez stk pripadne odoberanie tp nejakym organom... |
Zdravim páni/dámi |
To len náhodou z googlu: www.bk-garage.com/index.php?page=bikers |
Re: Dík nevo bk garage som nasiel tiež |
tie sedadla z bickykla su na tych haraburdach za trest ? |
ja hľadám na zimu veľkú garáž do prenájmu náradie mám ale zváračku len COčko, Lysá pod Makytou si priamo ZA? |
Brazel + Retro grazie mille zase som sa raz dobre zabaval |
Nazdar Skalaaa |
cafe raceri Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (18.12.2018 0:12) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 346189 | Včera: 129638