Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Viem, že sa tu už rozoberalo o 600-kách všetko ale mna by zaujímalo či pri dlhšej jazde nebolí chrbát alebo nohy alebo niečo iné. Za názory dakujem |
noooo moja najdlhsia streka na mojej cbf600s-ke bola 900 km s 2-3 hodinovou prestavkou v kosiciach. Nohy neboleli, zadok trosku, chrbat nie. Bol som unaveny ako kon, ale to nebolo s cestovania ale s pocasia - hmla a tak takze som isiel domov straaasne dlho .... |
Bandit - na 600vkach sa urcite nejazdi pomalsie ako na 1200vkach. |
Asi bude rozdiel aj na akej 600 naked jazdis; SVcko alebo taky Monster asi nebudu tak pohodlne ako Bandit-neco za neco to vis |
Na zaciatku sezony som vymenil VT600 za CBF600s. Bez problemov zvladam cca 500 km jazdy. Na CBF sa citim lepsie, menej unaveny ako na VT a viac si vychutnavam jazdu |
Kamos jazdi so mnou dost casto na Kawe 750 Z a dost ho boli zadok aj na neho fuka. Ked ja po 350 km mám ešte chuť sa ísť niekam prebehnúť on je už dosť unavený .... na turistiku veľmi naháč nedoporučujem pohodlie - aspoň polokapotáže je super. ! Diversion = RULEZ .....! |
ja mam dost cca po 6 hodinach stravenych na moto. Zadok, chrbat, trapezy dost citim. Niekedy prejdem 350km , niekedy 500km, zalezi po akych cestach, ale jazdim obcas s chalaniskom, ktorym ma fazera nahaca a on nadava uz po 4 hodinach. Myslim, ze zalezi aj od cloveka kolko znesie, nie len od motorky. |
To je prisne individualne, zalezi aj od motorky, aj od jazdca. Nie je jedno ci mas 195 cm alebo 165 cm. A nie je jedno, ci mas polokapotaz, alebo vobec nic. A nie je jedno, ci "optimalne" chodis 90 km/hod, alebo 140 km/hod, totiz ten protivietor vie byt dost otravny. Ja som robil dlhe streky na Kawasaki ER5 Twister s malym plexistitom, ked sa dalo, tak okolo tych 140 km/hod a bola to pohodovka. BTW, obliekam si poctivu kombinezu, bud kordurovu, alebo kozenu a nosim poctivy kozeny ladvinak... |
to ma ani nenapadlo - allain mozes aj tvarou dozadu, ale nahac musi lezat na chrbte |
matox: Preco ved SVcko je postavene na baze Bandita, preco by nemal byt pohodlne..... |
lahace su aj s polokapotazou. ...len otazka je, ktore mirolc mysli. V kazdom pripade na 600vkach sa jazdi rovnako ako na vacsich kubaturach, co sa tyka pohodlia, vetra alebo posedu. |
mna by zaujímala trojica Bandit, Hornet a Fazer. Dakujem za názory. |
este raz sa opytam: S kapotazou alebo bez? Inak o tom tu bolo popisaneho uz tolko, ze sa mi to jednoducho uz pisat zasa nechce. Pozri si starsie diskusie a pozri si tento clanok: SUZUKI GSF 600S - Bandit, YAMAHA FZS 600S - Fazer a HONDA CB 600S - Hornet |
agressor to som čítal ale to je len 1 názor zato som sa chcel spýtať aj ostatných. Aj s kapotážou |
a ten článok je ešte rok 2001 tak čo keď sa odvtedy niečo zmenilo |
No yo - moznoze od roku 2001 fuka silnejsi vietor a ludia su v priemere o 1cm vyssi a vsetky cesty suo trochu rovnejsie. |
Agressor:Nie stále, ale išiel som na ňom aj 265 a ešte pýtal, len fyzika nepustí. |
agressor: všetko mám prečítané, aj som to napísal, že sa o tom už vela písalo len som chcel vedieť či na tom nie sú velmi skrčené nohy pri jazde a chrbát či nie je velmi pokrčený, viem že to závisí aj od výšky ja sa len pýtam tak celkove. A ty aj tak každého odbíjaš len na staršie články. |
zbyno: po 160 sa na nahaci tak roztrase gebula, ze mas svalovku aspon na dva tyzdne, po jazde v 265 ta museli aj zasadrovat |
Faldner - musis sa prilepit na nadrz. Ja som na mojom B12 tiez raz pokusal stastie, ale pri 250 som to vzdal. |
Zbyno: Bandit nie je V4, ale R4. |
nahace 600-ak aj polokapoty, najlepsi je fazer. |
no ako poznam Zbyna, tak urcite sa mu tych 265 kmph nesnivalo F! |
Zbyno predbehol si ma Deskjet ty porovnavas Bandita s SVom?? . Jazdil si uz aspon na jednom? SV 165kg Bandit 208kg, 2Valec A R4Valec o pohodli u SVcka-no neviem vela som na nom nejazdil ale mas dost natiahnute ruky,sportovejsi posed a je to len pre mensich ludi. 2valec SVa dost sklbe skratka vybusnejsi, Bandit pohodlny ,tazky, ponara sa v zakrutach(aspon ten moj) a myslim ze ma aj mensiu spotrebu a... je toho dost viacej takze ta spolocna baza skor nie |
zbyno:uz si bandit predal? |
Bandit:ešte ne a asi ani nepredám(ale lúbi sa mi GSX 1400) |
Mirolc:Na naháči je to vážne lepšie, vlani som mal RR a chrbát bol do šrotu.Bandit je vážne pohodlný, ale ako som už napísal je to na úkor"rýchlej jazdy" v zákrutách a ovladatelnosti moto. |
agressor: nejakú takuto odpoved som mal na mysli |
Úplne iný posed, ako som napísal pohodlnejší. No najšportovejší posed má Fazer a SV, samo s naháčou. |
Ako vravi Zbyno, nahace maju uplne iny posed nez jogurty. Mne najviac vyhovuje posed na GSX 1400 len kto by do toho tankoval pri dennej premavke Zo 600viek je najpohodlnejsie asi XJ-cko a Bandit, Hornet bol na moju vysku moc maly, tak som ostal pri Fazeri. Oproti SV-cku sa s Fazerom daju krasne krajat kilometre, polokapotaz aspon pri zalahnuti nieco pomoze Spotreba je na ten vykon tiez super. |
Ako povedal Stefa - nahace maju uplne iny posed nez jogurty. |
\"bandita 240\" fazer trojka plny 190... mirolc : napr. ako casto budes jazdit stovky kilometrov,vecsi nahac viac zere aj je tazsi,vybrat si musis sam ,ja odporucam \"jama-hu\".inak styria z piatich motorkarov odporucaju ze najlepsi nahac na jazdenie je : naha zenska.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 208416 | Včera: 184612