Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
offtopic for skuterdrak: |
zahri , pri tých BMW-čkach si zabudol na túto : Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (03.06.2012 12:16) |
este ma tak napadlo ako ti radia cb 1300 ze v inzercii bola a hned som pozrel ze este aj je takato ponuka: |
MMartin000 - CB 1300 ma aj polokapotaz a ked da sa dokupit aj cela kapotaz pozri moto patrik411 Upravené 1 krát. Naposledy upravil feodorko (03.06.2012 10:33) |
MMartin000 mám podobnú motorku ako ty no od Suzuki |
MMartin000-ten Pan European 1300 by ti nesedel?Aj ked za 5-litrov asi ťažko ale je to dobra máša.Spotreba perfektna,vykon super a da sa na nom aj pekne ponahanať.Akurat je ťažky,no. |
gastan gastan.. takto tu hanit moj bawor |
Honda CB 1300 je od macochy?Teda ked sa tu bavíme o záťahu odspodu a o krúťáku. Upravené 2 krát. Naposledy upravil patrik411 (01.06.2012 17:53) |
shark1: veru ta sestka je dlhaaa a silnaaa. Pridam, hned paradny zatah, motorka okamzite zrychluje, chcem radit za 5 a ona uz tam je davno sestka. Presne toto som cakal od litra Tah kedykolvek a kdekolvek...Keby tam pridali 7kvalt, to by bola spotreba.. |
hej ako pise manokr....liter je proste lite, u mna osobne nejde ani tak o spicku vykonu, ale skor o to, ako to ide od spodu, predsa len v normalnej premavke jazdim v spodnom poli otackomeru a viem, ze nabudece ak budem menit zasa motorku, tak to bude aspon liter.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kralik (01.06.2012 13:36) |
ja len že turistika na litrovom fazeri v pohode pod 6 litrov... má to dlhúúú 6-ku tak to treba využiť Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (31.05.2012 21:20) |
gastan, ale ved od baworackeho 1150 motora je zabavnejsie vsetko Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (31.05.2012 21:09) |
alle |
Ja som si skušal toť nedávno malého stromčeka .. a ten motor ma dostal .. zábavnejší a živší ako bawor 1150 .. mne tak pripadal ....a skúšal so ho vo dvojke .. musím priznať .. že po tomto mi prišla moja cbfka o hodne lenivejšia ..... asi by som sa vybral dvojvalcovým smerom .... starý strom .. mne by asik 650 stačila .. |
ChesterTT Menton |
ChesterTT: a ked sa im pozries na pneu, ci ich vidis jazdit, tak pochopis, ze tocit sulcom vedia akurat tak na rovinkach a dialnici. Ale ved to je presne ekvivalent k cucoriedkam, co vsetky snivaju len o Q7... |
moj tatko a medzi vami starsie rocniky pobehali minimalne celu CSR na jawkach 250-350 o 12-20 muliciach ci kolko to ma. a teraz sa niekto stazuje na slabe 80-120 konove 600vky.. hold doba ide dopredu.. |
Bavim sa na casti diskusie o tom, ci ma CBF1000 dostatok vykonu. |
este by som dodal, ak to je dolezite aj kvoli ladvinke, tak mozno novy litrovy versys je tiez zaujimavy, sedlo sa mi zda ako kreslo ale aj bandaska 1250v tej plnej kapote s kuframi je dobre pojazdenie, som bol prekvapeny ako lahko sa aj s tymi kuframi jazdi |
Mato, ak sa na to pozeram aj z pohladu Janky, tak ta za litrovy fazer bude pri novsich rocnikoch kvoli sedlu preklinat, a kedze viem ako casto a vela jazdite hmm priklanam sa k nazoru kappa |
Mne zerie Fazer FZ1 max. 6l. Tocim tak do 7-8 tis. Mozno tomu viac nakladate, alebo je rozdiel aj v rocniku. Mam 2010 a od 2010 je ina palivova mapa. A tiez nemam ladak, ten moze tiez nieco pridat na spotrebe. |
A ja som chcel svojho fejzra vymeniť za niečo pohodlnšie (kvôli ľadvinke), asi nasleduje už len golďas. |
Ked sa bavime o krutaku, spotrebe a turistike tak skus bandita 1250 S. To budes mat usmev po jazde. Mal som podobnu dilemu medzi cbf 1000 a banditom 1250. Bandit ma lepsi vykon a mensiu spotrebu. |
co som mal nedavno mozno pojazdit, je Kawa Z1000SX, a ta na mna urobila fakt velky dojem, taky ze sa mi sniva o nej... je ale pravda, ze som na nej jazdil sam, neviem ako by sa na nej sedelo ladvinke. |
Ja po FZS 600 chcem tiez tuto sezonu presedlat na liter. Ostavam verny znacke, takze pre mna je to jednoznacne FZ1 Fazer(pre mna najkrajsia motorka )..Uz len zohnat nejaky seriozny do 5000...O GS 1200 snivam dalej |
chester, cbf1000 ma taky krutak, ako elektromotor. od spodu az hore.. prave preto nema taky velky vykon. na turistiku je podla mna skor dolezity krutak a jeho umiestnenie ako maximalny vykon vo vysokych otackach |
ved kukam ako kukucka! cely den a aj ten predtym a takto uz mesiac |
presne jako ja stara cbf sa nelubi a nove su drahe. asi preto ju aj nemam, ked som chcel kupovat druhu moto. mas tu este 500 0000 0000 inych masin spomenutych. kukaj |
CBF-ka 1000 bola a aj zostava na 1. mieste, lenze!, stary model nechcem a model 2010 je cenovo nad hranicou ktoru som ochotny za motorku vysolit, zaujal ma aj fazer (iked podla mna tuctova motorka) a vfr-ka by tiez nemusela byt zla volba - som na nej jazdil a bolo to dobre, ale preco su vsetky do r.2002, alebo nove, nic medzi tym? Upravené 1 krát. Naposledy upravil MMartin000 (24.05.2012 16:26) |
pitaz - praveze neviem, ci by mi prekazalo mat 130+ koni pre turistiku. hlavne krutak, to je zaklad. turisticku masinu netahas za gagor, ale mat tam rezervy ked ste dvaja a napakovani je urcite plus |
ano, ano, viem o kolko je slabsia. ale myslim, ze na tento typ moto je ten vykon cbfky uplne dostacujuci, predsa len supersport to neni, ani nema byt |
pitaz, nie ze o trochu slabsia, ale o 40 koni , co mozno za ten liter a pol stoji, neviem, ja ten vykon aj tak nevyuzijem CBFku som uz mal, nema chybu cely ten rad, urcite je to dobra volba. |
ak chceš hondu , tak CBF1000 alebo CB1000R , tie už zoženieš aj za päťku |
uplne by ta uspokojila hajabuzna.ona bola povodne určena ako športovo turističná pre skusených jazdcov a nie masakralny superšport.len neviem po koľko teraz idu a ešte triumpf trophy (možno aj daytona)si mrkni.tdm 900 je dosť dobra motorka,ale doporučujem skusiť ten motor či ti bude vyhovovať,nie každemu 600karovi na 4 valcoch to musi pasovať.a hlavne vo vracakoch v malych rýchlostiach.posed super. |
nuz, to ale litrova CBFka zere 5,5 l.. ale je pravda, ze je vykonovo trochu slabsia ako fazer |
ja som mal tiež podobný problém ale ostal som pri cbfke stále inak som mal v merku bmw gs 1150, tdm 900 a varadero 1000 ešte aj gs 800(650twin) ale to bolo dlhodobo nad mojím finančným stropom. nakoniec som sa na to vysral veď tá cbf mi poskytne presne to čo potrebujem ale časom uvidím |
Ahoj.. |
papi - aj evolucia nas uci, ze to co je z praveku, nemusi byt zle a dokonca niekedy poraza aj moderne vydobytky doby |
MMartin000 písal, že 4val je fajn - tak som sa preto opovážil napísať o tom krútiaku... |
O spotrebe litroveho Fazera viem za tych mojich par kilometrov tolko, ze to ide za okolo 7 litrov pri turistickom tempe. |
yep. ako som spominal, masin je vela vela vela. dokonca az na to more robim vylety okolo 300 km na svojej lokomotive (mt-01). na nedostatok vykonu sa stazovat nemozem a to, co vola papi krutak od suterenu, tak tam sa my len usmievame myslim, ze taka TDM by tiez nebola zla volba. a sme u toho, ze mas na vyber z 20 motoriek, ale co si vyberes, zalezi len na Tebe a na cene a stave ponukanych kusov |
Kamoš presedlal nedávno na VFR800 a nevie si vynachváliť,tiež jazdí väčšinou s ľadvinkou a s moto je veľmi spokojný,vyzera super,výkonu dosť a C-ABS ktorý si tiež chváli proste zatial nenašiel žiaden nedostatok ktorý by mu vadil,celkovo na turistiku si myslim že veľmi dobra moto a to čo ľudia nadávali na ten Vtec je hlúposť...osobnú skúsenosť nemám ale kamoš hovoril že absolutne s tým nemá problém...jedinu vec čo postrehol je že cca. pri 6tisic otačkach sa zmení zvuk moto a odozva na plyn žiadne cukanie ani prehrabovanie kolesa...VFRka ide na bazoši okolo 4000€ tak za zvyšok dokúpiš kufre,doplnky a maš super turisticku mašinu... |
kamos ma fazera 1000.uz parkrat rozmyslal ze by to aj vymenil ale nenasiel nic lepsie za dane peniaze.odporucam ma to silny motor dobre brzdy,aj podvozok..o takej spotrebe mozu niektore 600vky snivat.sedadlo pohodlne.je to podobne ako cbf ale povedal by som trocha sportovejsie.treba vyskusat.to ked chces ostat pri polonahacoch.ked chces skusit cestne endurka tak varadero ti da tiez maximum vo svojej triede. |
Je veľký výber turistických cesťákov, tak len k svojej: |
Triumph Tiger 1050. Ideal na turistiku aj na sport, podla mna. Tu na MR je o nom clanok a vychvalovali si ho. Treba precitat. Len neviem v akej cene sa pohybuju. Kazdopadne drzim palce pri vybere nech uz budes kupovat hocico Upravené 2 krát. Naposledy upravil PedroADV (24.05.2012 11:29) |
Nuž kompromisy to sú krysy. Pri veľkej turistickej motorke by mali ísť nabok, ale keď sa nedá (€) tak sa nedá. Priorita v živote nie je iba motorka ale aj ďaleko dôležitejšie veci, tak dobre vyber ! |
mmartin - no podla tvojho posledneho prispevku by ti prospel skor krutak od spodku. tam tak V2 alebo R3 - taky triumph tiger? 955 - 1050? hm a bol tu aj clanok o nom tusim a brzdy boli tip top. trojpiestik - cize 6 piestik neviem na com vsetkom najdes. no ked mas 2 radialky v predu s peknymi kotucmi, tak stojis hned. aj pri 4 piestikoch. tie trojpiestiky su na novsich rocnikoch a to neviem ci splna tvoj cenovy limit. |
tiež som mal svojho času CBF 600, bola fajn len po čase začala nudiť. Potom som prešiel na BMW R 1150 R Rockster a zrazu bol svet iný a CBF mi prišla v porovnaní ako príjemný bicykel, potom som skúsil 2 valec do V a znova to bolo o niečom ešte inom a fajnovejšom, potom Kawa 1400 GTR a až pri nej som zistil, že tak toto naozaj áno. A zistil som ešte niečo - nemá zmysel robiť kompromisy, motorka je o radostnom pocite, treba vyskúšať a keď pocítiš príjemné mraučanie v brušku a po jazde zosadneš vysmiaty ako veverica a vieš, že je to tam, tak je to tam. A akékoľvek rady za čo meniť, sú zbytočné. Na to musí každý prísť sám |
ja by som z "Hônd" volil CBF 1000, alebo Pan European (je drahsi, ale bolu uz aj za 5 litrov v inzerate)..aj ked ten Pan nebude moc na brusenie sliderov... |
No za tie prachy CBF 1000 alebo staršia FJR 1300 napr. táto www.moto.it/moto-usate/yamaha/fjr-1300/fjr-1300-abs--20... |
nevyhody ktore som zacal pocitovat na 600-ke: malo vykonu ked sme dvaja (100kg + 65kg) a vedel by som si predstavit ostrejsie brzdy |
MMOmartin |
yep, pitaz to vystihol. mozno VFR 800 - ale tiez neviem cenu jazdeniek. ta cbf-ka mi pripada aj do koca aj do voza. aj ked pri ceste k moru by si si asi vynachvaloval posed cestneho endura. je to na Tebe. myslim, ze masin je dost. |
cbf 1000 (dobry motor, pekny zatah v celom spektre otacok, dobry podvozok, dostatocne silna aj pre jazdu vo dvojici, da sa aj jemne sportova jazda, nizka spotreba) |
jednoznacne viac ma beru zakruty a posed mi vyhovuje taky ako na cbf-ke, embrio posed nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil MMartin000 (24.05.2012 10:01) |
podla mna by to este chcelo info, ci Ti vyhovuje R4 koncept motora. starsie multistrady idu po com? keby tam neni ta cena, tak podla mna by bolo KTM 990 SMT uplne idealne posuvadlo pre Teba. splnalo by uplne vsetko, do bodky.. az na cenu.. takto sa mi to toci okolo B12-tky, cbf-ky litrovice a im podobnych masinach. mozno nejaky super blackbird, alebo kawasaki zzr 1200.. aky posed by si chcel mat? co ta viac bavi? zakruty, alebo to vyturovat na rovine? |
idealna volba Yamaha FZ1, svalnata pohodlna da sa s aj na okruhu pojazdit... |
@MMartin000 obdivujem tvoju ľadvinku donedávna som bola v podobnej situácii, no keď chcel manžel vymeniť streetfightera za cestnú, radšej som si spravila vodičák na dlhé trate a dovolenky je myslím z pohľadu pohodlia najlepšie väčšie cestné enduro... už nestačí kubatúra? či chcete prestriedať výrobcu? Upravené 2 krát. Naposledy upravil vlasta (24.05.2012 9:17) |
ako stastnemu majitelovi CBF-ky 600 mi pride po 4 sezonach najvyssi cas na zmenu motorky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40409 | Včera: 233592