Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zaujímali by ma rozdiely v náročnosti na údržbu, prevádzku a celkovo porovnať tieto 2 kategórie motoriek. Jediné čo viem, je pre civilné: lepší záťah odspodu a slabší vrch, väčšia životnosť, celkovo točí nižšie otáčky a olej sa nemení tak často a väčšia váha. Pre ostré vyšší výkon hlavne vo vysokých otáčkach, ešte horšie pohodlie, nižšia životnosť a nízka váha. Avšak neviem, čo by bolo pre mňa vhodnejšie. Je lepšie kúpiť cca 2004 civilnú LC4 alebo 2007 SMR 510? Hlavný adepti sú: Huska SMR 510, SM 610, KTM EXC-R530, LC4 640 SM a v neposlednom rade rozpočet do 4500€. |
Sranda, Lebo si si polozil otazku a aj odpovedal vyhody aj nevyhody ocividne nepremyslas den ci dva a tak jedina dilema je ten zaver: |
Osobne by som určite bral niečo civilné respektive LC4 kvoli ,,kilometrovému,, servisnemu intervalu.... |
ja ostre , je to sranda a motorka je nastroj na zabavu:D |
Ja by som bral asi LC4 z tych tvojich adeptov.. |
ja rozmyslam nad xt660x, možno aj to by ti stálo v úvahu, ostrú by som nebral, nemam prachy na neustalu udržbu a taktiež chcem chodiť na zrazy = pohodlie, takže jedine civil Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomy055 (29.06.2010 22:21) |
civilne supermoto ako LC4 je na cestu extremne nepohodlne a na drahu zasa tazke. |
Tomy, Blackshadow bol rozhodnutý dva roky pre XT660X - potom uvidel naživo dorso a začal dohadovať zvýšenie pôžičky |
Varan, ťažko ti poradí iný - fakty ovládaš, teraz ešte zapojiť srdce. A keď som ťa videl na dráhe - užil by si si asi ostrého. |
tiez som riesil podobnu dilemu a nakoniec mi to vyslo na aprilku sxv450...tak uz len predat staru moto a kupit apriliu |
a co tam honda fmx 650, viem o jedne dobrej na predaj a este ti aj pekne ojro zostane. |
mal som lc4 a nie je to extremne nepohodlne na cestu, iba nepohodlne na turistiku.. |
petko vsetko najlepsie k meninam a kolko si na tej LC4 presiel km? |
ze dik |
ja som spravil necelych 400 za den a to uz cestou tam som trpel jak hovado. |
....no ja som na tom zisiel len dolu zo Sturca k pumpe a NIKDY VIAC! ...to neni motorka to je vibrator na benzin! ....najvacsie sklamanie mojej "moto-kariery" ...a to som predtym vazne uvazoval o motarde ako druhej moto na blaznenie .... |
ja na ktm 690 urrobim aj 200 denne na ceste a pohoda. ale jedna sa o vozenie na chut potom zastavim dam ieco a tak, pekny den za nami. Na turistiku do 300 denne by sa dalo, ale su na to lepsie stroje, . Na agresivne vyjazdy do 200 denne pomedzi plechovky ano, na drahu obcas ano, zavodne, alebo hobicky zavodne treba ostru vec. Ale to mam nie sm ale enduro verziu ale na hladkych metzeler lasertec, vpredu 21 a podvozok naklikany na tvrdo, takze tazko hovorit o supermotarde. Ten posed a ovladatelnost mam na nej strasne rad, radsej ako jej terenne vlastnosti, ktore nie su z mojho sudka. |
Pokial to chces na vozik a na okruh, tak jednodnazne od Husky, tie maju interval posunuty na cca 200mth na rozdiel od zvysnych SM ako je Yamaha, Honda, Ktm tie maju okolo 50mth..A civil, tak LC4 je tiez vibrator.. |
Huska SMR 510 je dobra volba. Tak isto aj Huska 570SMR, nevyzaduje si brutal udrzbu, kamarat v TN ju ma a da sa na tom dobre vysantit a ani nejaky vylet nie je problem, je to vlastne skoro ostry SM ktoremu pridali svetla a smerovky aby to mohlo na cesty. Daju sa zohnat za dobre ceny a za zvysok dokupis boty + oblecenie. |
chalan ma 17 a prestupuje z tazkej 125-ky.. mysim, ze bude spokojny aj s civilnou huskou 510 a podobne, ci LC4. a kazdopadne sa tam potom este daju urobit nejake upravy aby to islo o trochu lepsie |
Hlavne netreba zabudat na to, ze ak to chce na znacky, potrebuje 25 kW . |
Ostre supermoto nie je stroj pre umiernenych stredo-pravych metrosexualov. Bud mas nato podrzat mu plyn alebo ti to rozslape sebavedomie. Odvaha nestaci, treba vediet spravnu techniku jazdy a mat fest fyzicku. Ak netrenujes pravidelne, tak je to viac utrpenie ako radost. Chvilu trva, kym sa clovek s tym nauci jazdit, dovtedy sa dost pada |
RHpluB - ty si Bernd Hiemer alebo Thomas Chareyre, ked si dovolis napisat ze litrovy SS dvojval je oproti niecomu maciatko? |
no tak zneuzijem tuto temu... v zime planujem kupit motika... rad si vyjdem aj na taky sportovo turisticky vylet.. max 300km za den... s ladvinkou.. myslite ze sa to vydrzat??? vecsinou to chcem na sialenie okolo mesta... huska sa mi zda o poznanie nepohodlnejsia ako LC4ka... aj ked cena hovori ZA... co vy na to??? vydrzat turistiku na motarde, alebo sa trapi pri sialeni, na niecom pohodlnejsom?? |
mrfreezer kam by si chcel posadit ladvinku na LC4ke? :D |
mrfreezer.. tak kup litrove SM, dorsoduro alebo hyposa, ci multistradu a mas vybavene aj na dlhsie trasy aj s blaznenim |
:D mam obmedzene financie... maximalne 2500 evri... a aj to bude problem dat dokopy v takom stave v akom som.. |
mikulec: jak to tak počítám tak ve štvrtém... doondziu sem si kosci... |
FMX ani XT nescem |
ChesterTT, naschval som dal take prirovnanie, lebo kazdy vie, ze na litrovy V2 treba uz skuseneho jazdca. Ostry motard je este o kusisko dalej. A ci som majster sveta alebo nie, (nie som!) vlastnosti motoriek ostavaju rovnake. To s tym nema nic spolocne. |
RHplusB existuju aj taki blazni, ze maju prvu motorku prave litra dvojvalec |
paterlini: každopádne je rozďíl začat na litrovém dvojbuchu a zvládnut a viužit litroví dvojvál do V alebo L. |
varandriver07: hovoris ze je to oproti varanovi bicykel?? ved uz varan je bicykel... tesim sa s tebou... taku moto potrebujem najst aj ja... kolko za nu pytali?? |
Varan: moja ide aj na 4ke s plynom ak jej pomôžeš a maximálka je cez 165 takže podľa mňa staršiu LC4 určite NIE ! Už trošku poznám tvoje chúťky a viem že to by si pičoval na to Takže choď určite do SM 510 R |
mikulec: zitra esce nebude, aš zacitkom buduciho tidna |
Varanko: ale no...3200, sami vieme že máš na viac keď sa posnažíš :D |
rixo: no a uš sa vimúvaš Já uš pomáui idem do seňice a potom tradá... |
a co tak nieco take: |
Miku: jasné že sa vyhováram :D Musím Veď sám si videl že na trojke ide pekne hore...štvorka ide tiež ale treba na to podmienky...ale šak načo Pojazdili sme si to je hlavné |
Ano niektorí menej ale naplno, a druhí viac ale nie tak "z ostra" |
tá rixova huska.... NESKUTEčNá BRUTALITA !!!!! |
Do piče hovorím mu, záhorákovi, kurva choď opatrne, je to silnejšie jak FMX, je to kurva hnusná talianska tak bacha :D Výde na cestu a už vidím dvojka drb na zadné to skúšal:D |
..myslim,ze zaujimavy text je v clanku noveho Motohouse kde postavili proti sebe lahkonohejsiu FS 570 proti zavalitejsiemu Hyposovi..myslim,ze to tam vystihli dost presne. |
mals mi to dat na ten okruh, tam bych to neskúšal... hmmm, piču. ojebavam - skúšal |
nene...vlastne neviem prečo som ti ju dal do ruky:D Okrem mňa ju ešte nikto iný nejazdil :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil rixo (01.07.2010 21:46) |
rixo: moje foťki? Lebo z inším sa moc neňi s čím chválit |
Igor: a jaa som bol kde ked si husku prehanal , je to nadherny stroj, jednoducho si to pyta "na, uval mi" |
nooo, len si to mal lepsie na koleenku podrzat a driftem naspak na trat |
jo pridem na gsr, tam ma lepidielka. PO opcerstveni, ked ste tam uz neboli som si dal este 3*pol hodky, sam a zistil som ze treba radit do 2 vsetky tie zavrete veci, lebo 3 ma pomaly vytahovala zo zataciek a tam som stracal. zasa na najazdoch a brzdach to celkom slo, len som musel sklapat na slabsej brzde ako na lepivejsich gumach, tak som si kazil najazdovu drahu. inak sa na tom da vysantit a mne to na obcasne motardovanie aj docela staci. No a v sobotu pride kupec, tak som chcel masinu za kazdu cenu doviezt domov neposkodenu., Ze corse ? |
ty si sa tam vratil? aj som sa cudoval kde si zmizol, skoda setci uz isli reku co tam budem sam... |
kus odveci... ale pridavam jeden pseudomotard.. |
uz len ostru SM... je to uplne nieco ine. Kupil som nezmar motorku ale zistil som ze vzhladom na to kolko najazdim rocne (minuly rok cca 5000km) tak tych par korun na nejaky ten novy piest , rozvodku na ostru masinu by ma vobec nezabilo pri mojom jazdeni a stalo by to za to |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48330 | Včera: 127636