Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute, |
nemám skúsenosti s onými, ale pokiaľ viem, tak skúsenejší spomínaly, že V-čkové dvojválce toho vydržia viac než jednovalec |
zivotnost motra mozes ratat len ked kupis novu.inak to nema vyznam riesit pretoze mohlo bit s masinou zle narabane,a tam je jedno ci ma 2 alebo 6 valcov.inak pri dobrom starani sa o masinu asi tazko znicis na normalnej ceste,hlavne ked budes jazdit predpisovo |
Motocyklové motory - rôzne konštrukcie |
u obidvoch je zivotnost velmi dobra tak je to jedno. ja mam skusenosti hlavne s jednobuchom, a tam sa nikdy nic nedosralo, bezudrzbove motory, drzia desiatky tis km bez najmensieho problemu |
XTZ660, r.v 96, 68.000km, dovoz CH: |
Jawa 250/350 kyvacka v.r. 1960 naj. cca 100 000km bez GO |
klíma |
Nemám nové TAčko, ale o generáciu staršie.V motor je 650ccm karbes a je spoľahlivý (klop klop), nikdy som nezaznamenal poruchy chodu, netesnosti a pod. Ani predošlý majiteľ nič s motorom okrem bežného servisu nerobil. Nový je striekačka, takže v tomto je určitý rozdiel. |
Hm ked uz pisete kto mate kolko na moto najazdene pridám sa aj ja. |
OK, vdaka vsetkym, |
ja mám na jednobuchu Aprilii Pegaso 650 Strada ( to je ten istý motor ako na Yamahe XT 660 R (X ) ) najazdených zatiaľ okolo 24 000 a olej bez dolievania je celý servisný interval 10 000km, zatiaľ absolútne nezmenený zvuk, nič neklepoce, skôr sa mi zdá že za posledných 10000 "usadil " a je čoraz tichší. Napinák rozvodovky je stále na pár prvých zúbkoch, tiež nijako nezistené povoľovanie rozvodovej reťaze, vôle ventilov sú stále identické, takže jediné čo viem povedať že zatiaľ 100%ný stav. |
Ja mam 4000km a v pohode. |
Minuli rok som predal jednovalcek Hondu Dominator, bol to rocnik ´97 a nabehanych 35000km a motor siel ako hodinky |
Nova XT660Z Tenere ma motor od Minarelli, ktory sa robi od roku 2004. Motor je to dobry, ale spolahlivost sa este stale preveruje, kedze je to mlady motor. Novy Transalp ma tiez modifikovany motor so stareho motora, spolahlivost bude OK, ale znova sa vsetko ukaze co priniesli zmeny a ci dosiahne legendarnu spolahlivost strareho motora. |
Staré jednoválce 90tych rokov nabehajú do 70 000 km .Vyššia spotreba oleja už napovie že sa blíži GO.Nové "striekačky" ako XT660 či BMW GS650 sú už modernejšej konštrukcie aj z lepších materiálov ,tak si myslím že vydržia oveľa viac .Dvojválec ako Transalp by mal v pohode nabehať 100 tisíc km a potom sa pustiť do ďalšej.Tieto motorky väčšinou jazdia turistiku v stredných otáčkach ,športovci si vyberajú iné stroje. |
Yamaha Grizzly 660 jazdený výlučne v teréne športovo : po cca 14 tis. km nové krúžky a tesnenia pod ventilmi /na 80 km zožral olej od hornej rysky po spodnú/. Po 20 500 km zadretý motor /rozsypané ojničné ložisko/, nasledovala GO. |
chlapi VOLVO FH 520 2800000km 1motor sam som to zazil-radovy preplnovany 6valec |
marek750-no poznam suzuki bigi ktore maju najazdene cez 80000km a motor ide v poho.Už to tu niekto spominal ako bolo z moto narabane na tom zaleži velmi.Ja mam biga 800-ku a v poho.Je rozdiel asi hlavne vo vibraciach,jednobuch viac kope ale neni to take zle ako ma niektori upozornovali,dvojvalec ma jemnejši chod ale ako som pisal neni to katastrofalne. |
Ja mam XT600 r.v. 89 na stav tachometra ukazuje nieco cez 80 000km a to podla mna nie je skutocna hodnota, motor je podla mna v povodnom stave, uz klepe, papa troska oleja, ale inac ide ok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Express (24.02.2009 21:38) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26984 | Včera: 164211