Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Motocyklové motory - rôzne konštrukcie
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
na strane 2 mas vinikajuco - malo by byt vynikajuco |
Diki za upozornenie, uz som to opravil... |
ovalne piesty tusim pouzivala aj aprilia, ale len v GP. vlastne co ja viem, tak ovalne piesty sa uchytili len v GP, nepouziva sa to v seriovej vyrobe. |
matus: Honda NR 750 bola ja seriova motorka... O tej aprilii neviem nic ak mas nejake info a pod. tak mi daj vediet... |
jaj, cital som o tom v casaku z kniznice, a neviem v ktorom je ich tam vela...sorry |
jaj, cital som o tom v casaku z kniznice, a neviem v ktorom je ich tam vela...sorry |
walkman Neregistrovaný |
Vdaka za dobry clanok, uz niekolky raz ho citam a stale ma bavi . |
Zdravim, |
walkman Neregistrovaný |
Dakujem za vysvetlenie. Co sa len vsetko clowak nedozvie na tejto stranke... . |
Ivo Neregistrovaný |
Dobry clanok,zaujimave info. |
Caf Ifo, |
Ivo Neregistrovaný |
Skusal som pozriet tie adresy, ale ani jedna sa nepodarila. |
jo wankel je super , len ma malu zivotnost. |
viktor, nemas pravdu, resp zalezi od toho, ako sa o to staras. |
Ivo Neregistrovaný |
Co sa tyka zivotnosti wankelov, je pravda ze je trochu kratsia, ale takych 100 000 km zvlada vpohode. |
Ivo Neregistrovaný |
Pozeral som sa trochu na tie desmodronicke motory, ale jedine co som nasiel je desmodronicky rozvod. Mozno ze je to ono. |
je to kazdpadne zaujimave, napr r6 ma cervene pole niekde okolo 14.500 ot a este som si nevsimol ze by niekto kritizoval pomaly sa zatvarajuce ventily |
ten casopis som bohuzial asi pred tyzdnom vratil do kniznice, takze o tej rotary yamahe nic viacej neviem. sorry |
Cafte, |
heroin Neregistrovaný |
Nazdar ludia,potreboval by som poradit alebo ak mate nakres prierezu motora na Suzuki GSX600F. |
Noo, toz, par ludi som sa pytal, ze preco 2 lanka+bowdeny z plynu. A to hlavne tie novsie stroje. Setri sa na vahe kazdy gram a toto... |
1. 2 lanka = rychlejsia reakcia pri uzavreti plynu. |
Noo, mohlo by to byt aj tak, ze pruzina bude dole na karburatoroch(napr. na MZ-tke aj bola, ale to nebola v rukovati) a ked sa Ti roztrhne lanko, tak sa nic nedeje, zavrie sa to hned samo. Ale moze byt, ako vravis. |
S tymy lankami to je presne ako pise matuS. |
este ma napadla dalsia vec, a to ze keby tam bolo len jedno lanko, tak na rychlu reakciu plynu by tam musela byt silna pruzina a teda by bolo treba vela sily na ovladanie plynu - bolo by to nepresne a coskoro by ta bolela ruka. |
matuS presne tak, to je dalsi dovod. Udava sa to ako vyhoda desmo ovladanie ventilov u ducati... Aby sa ventily zatvarali vcas pri vysokych otackach potrebujes silne pruziny, Ich stlacanie znamena ale staratu energie. TO riesi desmo ovladanie... |
Konecne zaujimava diskusia! |
Zdar, |
s tym anglickym moto casakom mam podobny problem. velmi dobry casopis Two Wheels vychadza v australii, pravdepodobne si ho predplatim, stoji to 160aud na 12 cisel, co je velmi vela penazi, ale tie nemecke platky za takmer rovnaku cenu sa nedaju citat. |
Zdar MatuS, |
JJANO Neregistrovaný |
Prosím vás, má niekto v elektronickej podobe výkresy - najmä prevodovku na YAMAHU XT 550 rok výroby 1983 - 1986. Vďaka za pomoc |
Jano:pozri sa na /parts.yamaha-motor.com stranku tam najdes vsetko aj na starsie typy |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 209528 | Včera: 199250