Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

styx-std-01-2025

Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
01.11.2024 17:38

Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Palika
 Turista 

Ahoj, bol by som zvedavý, ako Honda vysvetluje, že na NT1100 je ručne nastavitelný štít, kým Forza 750 má eletricky nastavitelný. To už fakt nevedeli na NT pridať za tie peniaze? Radšej vyvinuly druhu generáciu, ktorá sa už lepšie ovláda, ručne.
Ešte aj Pan European 1300 mal elektircký šít za príplatok. No Pan mal aj len pre neho vyvinutý V4 motor a nie downsizing 1100 dvojvalec, aj keď možno podarený. Moje RT 1150 z 2002 má elektricky nastavitelný štít…


01.11.2024 18:02

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Thorien
 Turista 

Ikona

keby to malo kardan ako volakedy NT650 a NT700 malo by to sancu byt paradna masina ..


01.11.2024 19:42

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

copy
 Skútrista 

tej náklonovej automatike sa nečudujem, čo som pozeral recenzie na predchádzajúcu verziu, tak s tým automatom DCT sa dalo akurát tak rozbiť si hubu v zákrute


02.11.2024 7:53

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Palika
 Turista 

Honda má dobre motorky, to musíme uznať, držia ich za gule nezmyselne euronormy, tak , ako ostatných výrobcov. To vysvetluje tie dvojvalce a ich používanie vo viacerých modeloch, vývoj a certifikovanie motorov je ultra draha vec.Ale silne cítiť napriek rasúcim cenám, že šporia na každom kroku. Prve africa twin malo cenu tuším niečo nad 11 tisíc, prve ADV nad 14 ale s výbavou, čo teraz doplácaš k základnej cene.
Musím to NT vyskušať na pár kilometrov, alebo prenajaťn na deň….


07.12.2024 9:44

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

kviciak
 Skútrista 

Hodnotenie: Dobré

@copy: Na DCT v AT som dal 45 tkm...ak si rozbiješ hubu v zákrute, tak nie kvôli DCT, aspoň nie na AT. Neviem, či je to na NT nejako inak, asi nie.


07.12.2024 17:37

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

wiesse
 Turista 

europan 1300 mal charakter a svoju tvar,tato motorka je o nicom,je to taka rychlo poskladana motorka len aby nieco bolo.za mna urcite versys 1100 ako tato rychlo urobena motorka.versys je u mna jedna velmi dobre urobena cestovna motorka s jedinecnym charakterom co si ide svojou cestou.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiesse (07.12.2024 17:41)


08.12.2024 11:05

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: wiesse: nemyslim si, ze NT je narychlo urobena motorka. Vela ludi z Afriky nedociahne na zem a je pre nich prilis enduro. Stacilo malo uprav, a Honda uspokojila velku skupinu ludi, ktory si mozu kupit racionalne postaveny stroj za dobre prachy - preco by ich mala ignorovat? Takto nepredali povedzme niekolko tisic kusov pripadneho noveho charakterneho Pan Europeana, ale desattisice kusov pragmaticleho NT.

BTW test zo Spanielska pojde von buduci tyzden.

Herghott


08.12.2024 13:22

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - sorry ale motorka je emocionálna záležitosť. Vždy by mala niečím chytit za srdce. Dizajn, jazdné vlastnosti, sexy krivky... niečo.... Toto je vizualne maxiskúter na steroidoch s charizmou blízkou mokrému vechťu.


08.12.2024 15:26

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: raptor: prave ze ide o emocionalnu zalezitost tak by malo platit ze proti gustu ziaden disputat...pre niekoho je motorka sexy ked vie ze sa na nu moze spolahnut..ked vie ze barzkedy k nej pride chyti na prvu a startuje...vie ze sa na nej nic nepokazi alebo ze je kvalitne spracovana...a sa to majitelovi paci preto ho pritahuje a ma z nej radost...aj taky moze byt kludne pohlad na sexy motorku...nemusi to byt len o krivkach a pohlade...co sme pubertiaci pri plagatoch modeliek? 8-) aj zeny aj motorky vedia chytit za srdce roznymi sposobmi a je fajn ze si kazdy moze vybrat 8-) [shake]


08.12.2024 15:38

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Každá ma niečo do seba. Versys dobrý tak na cestu do Španielska. Väčší význam na kratšie vzdialenosti dávala Ninja 1000SX. Tak isto NT, pekný univerzál, ľahká, obratná, hravá. Skúšal som ju aj s ATASom a ten bol oproti tomu ťažkopádny na predné koleso, zbytočne veľká a široká nádrž. Ak nechceš ísť do Mongolska, tak NT plne splní veľa motorkárskych snov.


08.12.2024 19:24

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Palika
 Turista 

Ahoj, keď kupuješ na chodenie do prace, racionalna zaležitost, potrebuješ malu spotrebu a lacnu prevadzku. Keď kupuješ na odreagovanie počas popoludnia , alebo vikendu, emocionalna zaležitosť, potrebuješ krasu a waw efekt. A keď ideš na dlhe trate, tak volba musi byť zlata stredna cesta, lebo nadarmo je krasna, keď sa za kopce už nedostaneš.
Dokonca každemu sa niečo ine pači, ale osobne by som motorku, ktora sa mi nepači a neni waw, max zadarmo.
Viete niekto cenu na 2025 verziu NT 1100? V CZ sa da predobjednať, zaklad niekde okolo 15 tisic, ale s automatom a EERA podvozkom, čo bez automatu nedaju, nad 17 im vychadza.
Trošku vela, nie?


09.12.2024 10:21

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: Palika: zaklad zacina na 13 990, priplatok za DCT je 1000 eur, priplatok za semiaktiv dalsich 1000 eur. Semiaktiv sa da iba s DCT, cize nie je k dispo na manuale.

Herghott


09.12.2024 12:22

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

wiesse
 Turista 

ako pisal raptor,motorka musi bit emocionalna zalezitost.co tato honda urcite nieje,je to motorko skuter,ani ryba ani rak,videl som ju na vlastne oci a nic my ten stroj nehovoril.


09.12.2024 16:36

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

wiesse
 Turista 

bol som s kamaratom na sturci,a videl som tam tu hondu,take nemastne neslane ,pripadalo my to ako salonka,len aby bol pekny obal ,bol tam aj novy rocket a majitel nadaval jak pes,stale mu ten rocket hazdal do nuzdoveho rezimu.ja si o novych motor
kach myslim svoje.cest vynimkam.


09.12.2024 17:09

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wiesse: Ako turista môže toto napísať o NT /príspevok 12:22/? :-~ A salónky sú aj želatínové, tie sú super. [dobre]


09.12.2024 18:55

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

wiesse
 Turista 

Re: nevo: turista moze bit dobry,ale pre mna ta moto nieje nicim zaujimava,mozno som stara skola a pokial to nieje gtr,fjr,alebo europan tak to ohundrem,asi my je luto za starymi casami ked kazda moto mala svoj charakter.


09.12.2024 19:11

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

wiesse
 Turista 

jediny posledny turisti co ostali gt 1600 a rt .niet divu ked cestovne endura odrovnali vsetky kategorie motoriek.


09.12.2024 22:52

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wiesse zabudol si na GoldWinga ale ani ten nový nie je čo býval... a potom sú tu ešte turisti klasických tvarov (čítaj Harley Davidson).


10.12.2024 11:36

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

wiesse
 Turista 

Re: raptor: mas pravdu ze goldwing nieje to co byval ,taka skuter motorka,ja som bol vzdy viac zastancom rychlych tazkych turistov,aj ked tie veckove cruisre tiez maju nieco do seba.


10.12.2024 20:48

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Palika
 Turista 

Re: Herghott: Ďakujem za spresnenie cien.
test pudingu je to, že ho zjeme. na jar si dám testovačku , prípadne prenajmem na deň, a hneď sa ukáže, či má gule a Waw efekt, alebo nie. Keď v Afrike ten motor frčí správne, tak ani v NT nemôže byť zlý. Automat neviem, neviem.
Jazdím s manželkou, a spravil som obrovskú chybu, rozmaznal som ju. Po zadnom "kresle" na 1200 LT obávam sa, že viac, ako pol hodinu nevydrží na NT. KTM 1290 zamietla po 15 minútach, 1250 GS ADV kvôli výške sedla a s prepáčením debilnému náklonu zadného kufra a malej opierke za hodinu negovala.
Tk čo si vybrať na 2025? zostava 1250RT, to som mal na tri dni z techmoto a bola až príliš dokonalá, prípadne 1600 Grand America, alebo Goldwing, ako Wiesse napísal. No keď nechcem 400 kíl mať pod zadkom, čo je práve dôvod zmeny LT 1200 na niečo iné, tak 1250 RT.
Alebo Honda 1300 Paneuropean. 330 kg verzus 279 kg natankovaného RT. Overená Honda technika vyrábaná do 2016. Čo môže byť zlého na 10 ročnej Honde s minimálnou elektronikou?


10.12.2024 21:32

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

egres2
 Bahniak 

Ikona

Čo j to "semiaktívny" poodvozik???


11.12.2024 9:10

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: egres2: je to odpruzenie, ktore velmi rychlo meni svoje nastavenia podla okolnosti - pre turistov je to velmi pohodlne, pri sportovani zas dokazes mat nastavenie co najblizsie k idealu.

Herghott


11.12.2024 10:20

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

egres2
 Bahniak 

Ikona

Ja len že "semi" je "polovičný" čiže poloaktívny -buď aktívny alebo neaktívny.
Skôr by mal byť "adaptívny" ak robí to, čo píšeš.


11.12.2024 10:24

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ano, polovicny, pretoze berie si iba udaje, ktore sa prave deju, a podla toho meni svoje nastavenia. Technologia plne aktivneho odpruzenia existuje, ale zatial sa neda vyuzit v beznej produkcii. Aktivne odpruzenie vyuziva GPS a prisposobuje svoje nastavenia presne podla svojej polohy a ulozeneho povrchu - inak povedane toto odpruzenie vie, co pride.

Herghott


11.12.2024 10:35

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

... ja mám aktuálne prvú manuálnu ESU co BMW montovalo a skúsil som jednu sezónu aj na semiaktívnom podvozku od BMW a viac mi vyhovuje tá prvá ESA kde čo si nastavíš to tam máš


11.12.2024 10:39

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ano, tak isto to mam ja na Multe, ze odpruzenie je iba elektronicky nastavitelne, ale nie je semiaktivne. Prve semiaktivy boli dost hrube, mali cudne algoritmy. Mal som aj novisu Multu GT 2012, ale musel som ju predat prave kvoli semiaktivu.

Niektore semiaktivy maju moznost uzamknutia nastavenia. Ale vo vseobecnosti ich dnesne algoritmy su jemnucke. Najlepsi semiaktiv ma podla mna BMW, Triumph, a potom cokolvek od Ohlins.

Herghott


11.12.2024 15:24

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

SteweTT
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Palika: Ahoj, na NTčku manželka so mnou spravila max 760km/deň nejak si nesťažovala, ale každý sme iní. Mám komfortné sedlo. Pre mňa bola dôležitá váha 238kg a fajn sú zdvihy 150/150mm čo na RT alebo iných športovocestovných moto nieje. Zatiaľ som spoko.


11.12.2024 17:46

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

JoeKTM
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Palika: boha. Mať tvoje starosti. [dobre] [clanok null ]


11.12.2024 18:25

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: ano, ako majitel talianskej motorky ti rozumiem. Ale cekuj toto - NT1100 sa u nas za minuly rok predalo viac nez Afrik. A dodavam, ze PCX je s obrovskym naskokom uz dlhe roky absolutny bestseller.

Herghott


11.12.2024 18:28

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: Palika: Pan European je super motorka. Ale do 2016 sa vyrabala pre ine trhy, urcite nebola v EU. Jej asi jedinou nevyhodou je to, ze nie je vhodna pre vyssich ludi.

Herghott


11.12.2024 18:44

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

wiesse
 Turista 

mam 192 cm a kolenami som buchal o kapotaz na european.taka kratka motorka sa my zdala,hlavu som mal blizko plexi,na fjr bol asi najlepsi posed,sedlo nebolo zbytocne siroke ako na pan european.najviac dospela velkostou jednoznacne bmw 1200,1300 gt,najviac blbuvzdorna fjr,vecna dilema pri tychto velkych cestakoch ktoru vybrat.


11.12.2024 22:05

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Palika
 Turista 

Re: SteweTT: Ďakujem Ti za info, znie to skvelo!


11.12.2024 22:09

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Palika
 Turista 

Re: wiesse: ja mám 176cm, takže to by problém nebol.
na Mobile DE je na predaj aj 2016 rok výroby, dosť vysoko drží cenu, ale má na to aj dôvod.

suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?fr=2005%3A...


osobne som na nej jazdil len 15 kilometrov, kamošovi som ju odviezol na výmenu pneumatík, ale pamätám si z jazdy len silný motor. na jar už mám zajedané zapožičanie na test.


12.12.2024 8:24

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak uz mame vonku aj video:

Video: Honda NT1100 v 4K - obľúbený turista inovovaný - má semiaktív a je za neskutočnú cenu



Herghott


12.12.2024 11:36

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Herghott - od istého času si dávam veľký pozor na hlúpe stávky (úctivý pozdrav Božskému :-} ) ale tu by som asi neodolal a nakoniec behal s holou riťou okolo Tesca... :-@

predalo sa viac NT ako CRF? To by som NIKDY !! nebol povedal že táto (pre mňa) total bezpohlavná motorka sa bude predávať. Naviac v porovnaní s ozaj sexy Africou. Kto vie, možno si ľudia začínajú uvedomovať že ak jazdia vačšinu po asfalte tak asfaltovejšia motorka im spraví lepšiu službu. (aj keď pri porovnaní GS vs. RT to zas už tak nevidím)

Tak pri PCX niekto v Honde veľmi dobre videl budúcnosť. Mám už druhé, aktuálne PCX 2024.. trošku ma Honda nasrala že pár mesiacov po tom ako som ju kúpil išla s cenou dole lebo prišiel nový model ale nedám na tú skútricu dopustit. Najlepšia vec do veľkomesta.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (12.12.2024 11:43)


12.12.2024 11:46

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ano, za minuly rok to bolo 116 ks NT a iba o jeden kus menej Afrik.

Tento rok do konca novembra 92 kusov NT a 129 Afrik. Tam uz mozno zauradovalo to 19-palcove koleso vpredu a nizsi posed.

Treba ratat s tym, ze pocty predanych kusov nemusia uplne korespondovat s popularitou strojov, pretoze dost casto dochadza k tomu, ze importeri ich nevedia zabezpecit dostatok na uspokojenie dopytu.

Raptak, ano, skutre su do mesta, to je jasne. Ale skusil si niekedy napriklad SH125 alebo Forzu 125?

Herghott


12.12.2024 11:54

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Herghott aha tak to je rozdiel na urovni statistickej chyby. Z tvojich slov som cakal markatnejsi. Ale to nic nemeni na veci ze NT sa predalo vela.

SH som skusil, uz len koli kolesam je skratka objektivne lepsia ako PCX ale bolia ma z nej oči rovnako ako z NT. Pozriem sa na PCX a vidím dizajn. Pozriem sa na SH a delá se mi mdlo :-)))

Forzu som skúsil pred cca 15 rokmi ale neoslovila ma vobec ale zas pripisujem to tomu ze vtedy ma neoslovovali skutre vobec. Teraz som pri kupe noveho PCX premyslal ci nie radsej Forzu ale ten cenový rozdiel mi neprišiel hodný toho čo dostaneš. Naviac že nové PCX dostalo keyless start.


12.12.2024 12:01

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Pockaj, zas zo mna nerob nejakeho Fica, ja som povedal presne toto:

"NT1100 sa u nas za minuly rok predalo viac nez Afrik."

A z matematickeho a aj filozofickeho hladiska je to tak :-) Inak tam nie su statisticke chyby, su to tvrde policajne registracie.

Suhlasim, PCX je krajsie, ale SH je profesionalne mestuodolne naradie na prezitie.

Herghott


12.12.2024 12:55

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

wiesse
 Turista 

Re: Palika: europan je urcite dobra motorka s motorom co sa daval len do europana,na rozdiel od modernych motoriek kde vyrobia jeden motor a pchaju to vsade,u mna to straca na vynimocnosti.na europanovi som mal strasne rozkrocene nohy na siroko vdaka sirokemu sedlo,citil som bedrove klby vdaka tomu,fjr mala ukazkovy posed vdaka normalnemu sedlu.za mna asi gtr 1400.


12.12.2024 14:09

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Herghott to zas prrr.... nerobim z teba Fica... to je u mňa urážka najhrubšieho zrna.

Len som chcel povedať že tá tvoja veta znela tak že rozdiel bol vačší.. keď si to rozmenil na drobné tak to bolo o chlp, nic viac som nechcel povedať.

ale pripomenul si mi ten stary dobry bradaty ftípek

Matematikovi, fyzikovi a účtovníkovi zadajú rovnakú úlohu.

Matematik sa pohrúži do svojich matematických vzorcov, počíta, počíta a potom – celý spotený – predloží výsledok.

Fyzik uskutoční sériu meraní a vypracuje vedecký elaborát, v ktorom na základe dát, získaných meraním, dospeje k výsledku.

Účtovník sa pozrie na zadanie, usmeje sa a potom sa spýta: „Koľko chcete, aby to vyšlo?“


12.12.2024 14:13

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ano, tak clovek by si predstavoval, ze za rok sa u nas preda 200 Afrik a mozno do 50 NT, ale ono je to dost vyrovnane. A to je najskor pravdepodobne iba vdaka tej dobrej cene NT.

Herghott


12.12.2024 16:35

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja by som povedal, že aj tvojim osobným pocitom, keď sa na tom zvezieš. Tento rok som skúšal obe v jeden deň a ATAS mi prišiel dosť nemotorný, ťažkopádny na predok, širokánska nádrž /ako 20-21l by mu stačilo a poriešili by to/, NT bola športová mrška. A predsa asi viac za život zájdem do Álp, Francúzska, Chorvátska /vhodné pre NT/ ako do Mongolska /vhodné pre ATAS/.
Ale nič na tom nemení, že ten pohľad na prístrojovku je hnusný, to chce ešte 2 roky počkať do nového modelu.


12.12.2024 16:38

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ano, s tou pristrojovkou suhlasim, nehodi sa na takeho turistu.

Herghott


17.12.2024 10:46

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

SteweTT
 Turista 

Ikona

Chlapi, a aká prístrojovka sa tam hodí? Viem že to je subjektívna vec a každý má na to iný názor, uvažujem na Stelviom ale napr.mi tam chýba android auto. Ten horný display je fajn na navigovanie...


17.12.2024 11:49

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

wiesse
 Turista 

Re: SteweTT: kukni versys 1100 alebo hayabusu,da sa kombinovat stare s novym,viac ta to bavi a je to proste hodnotnejsie ked je rucicka s displejom,mrdnut tam len tablet je strasne lacne a rozpoctove riesenie.ked to vidim na modernych motorkach ako lacno to robia okamzite ma ta motorka nezaujima.urcite sa niektore znacky budu vracat aspon k otackomeru.automobilky tiez davaju spat tlacitka.


17.12.2024 11:52

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: SteweTT: turisticka motorka by podla mna mala mat adekvatne velku pristrojovku - niekedy to boli dva velke budiky a kopec kontroliek, dnes to moze byt nieco ako ma napriklad RT. Na NT je pristrojovka prilis mala, submisivna, a s tym LCD displejom je skor stvorcova alebo az vertikalna, co sa hodi iba na rallye stroje. A teda ten LCD dispej... Nech sa na mna nikto nehneva, ale Pan European mal lepsie LCD displeje. Je rok 2024, panenko skakava...

Dalsou vecou je grafika - ta sa na Africu mozno hodi, ale na NT by to chcelo nieco reprezentativnejsie. Fakt nerozumiem ako je mozne, ze Japonci, co mali pred Nemcami vzdy obrovsky naskok v dizajne, dnes robia pravouhlu cisto utilitarnu grafiku bez kuska emocie, a utilitarni Nemci rozmyslajuci v priamkach a useckach spravia neopisatelne krasnu grafiku na RT (alebo aj GS a ostatne).

Zaroven je mi jasne, ze Honda by to aj vedela vsetko spravit krajsie, ibaze chceli udrzat cenu co najnizsie.

Herghott



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 218128 | Včera: 246160