Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021) - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021) - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
20.03.2022 8:11

Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

pjotor
 Kávičkár 

Ikona

Jazdila som na 2022 a ako vlastnicka 2017 musim povedat, ze okrem modernejsieho vzhladu som necitila ziadny rozdiel.
Stale najlepsia motorka na kazdy den a na vsetko aka sa da kupit. Budem si za tym stat aj v konkurencii, GSiek, Tracerov, ci inych. Spotreba, pohodlie, spracovanie, komponenty, spolahlivost, sadnem na tu motorku a viem preco je tazsia ako konkurencia, lebo tlacitka, brzdy, ergonomia je uplne inde ako motorky spominane vyssie.

Aby som len nehovorila od dobrom, negativa:
Sedadlo - stale nevedia spravit sedadlo na ktorom sa da vydrzat dlhsie ako 2 hodiny (na svojej mam Shad sedadlo)
Pruzenie je tak akurat pre mna, no viem si predstavit tazsi alebo lahsi jazdci sa mozu stazovat.
Marketing, ludia si myslia, ze je to cestovne enduro, ze pojdu do terenu, nie nieje to cenduro, je to klasicka univerzalna japonska motorka, mozno sportovo turisticka, do terenu urcite nie :-)


20.03.2022 9:17

Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Plán na dnes. Pochopiť príspevok nadomnou.


20.03.2022 21:11

Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

tiez mam starsiu verziu-700X 2012. velmi prakticka moto, netreba riesit kufre, lebo uz ma namiesto nadrze (sa cudujem, ze to nedali do viec strojov). Ked idem do roboty, hodim do kufra NTB, ked tam pridem, vymenim za prilbu. Spolahliva, takmer bezudrzbova. Mala spotreba. Nic jej nechyba pre nenarocneho motorkara. Sadnem a idem. Navyse aj predajne cisla jasne hovoria, ze je to dobre zvoleny koncept, ktory ma svoju cielovu skupinu. Nesadne kazdemu, ale ma co ponuknut.


21.03.2022 8:30

Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pjotor? :-))) :-D to fakt vsetko co si napisala myslis vazne?

sadnem na tu motorku a viem preco je tazsia ako konkurencia, lebo tlacitka, brzdy, ergonomia je uplne inde ako motorky spominane vyssie

GSiek, Tracerov, ci inych

ak ano tak skus byt konkretna

Ta motorka je pre mna nieco ako SH od Hondy medzi skutrami. Dobry motor, velke kolesa, urcite spolahliva ale pozriem sa na nu a strasie ma. To iste pri tejto motorke. Z mojho uhla pohladu NC750X neni normálne že ničím pekná. Ide z nej toľko emócii ako z Fiatu Multipla alebo Škoda Fabia sedan. :-~ Uz v podstate tuctovy a rozpoctovy Vstrom vyzera pri tomto skaredom kacatku ako premiova motorka.

Dôvod úpravy:
p.s. tie Hondacke kufre okrem toho ze budu nekrestansky drahe maju pridanu hodnotu ze mozu smelo sutazit o najskaredsie kufre spolu s tymi od KTM I-GRR

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (21.03.2022 8:33)


21.03.2022 9:48

Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Znak Honda robí túto motorku normálnou motorkou. Lebo keby tam nebol, tak to vyzerá ako Čína Čínska.


21.03.2022 11:06

Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

pjotor
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Skusim vysvetlit.

Nedavno som mala tu moznost jeden vikend mat GS 1250 shift cam, potom cez tyzden tuto NCcku.
Ked som sadla na NCcku, sadla som si, otocila klucikom, pekny jasny cvak, ziadne hladanie pozicie, mala som pocit kvality. Potom zapinacie tlacitko, jasne velke, na spravnom mieste, stlacila som a hmatova az zvukova odozva tam bola, proste kvalita, tlacitka ostatne na ovladanie to iste, perfektne som cez rukavice citila, ze co stlacam a kedy to uz stlacim a kedy na tom mam len prst. Nehovoriac o logike rozmiestnenia. Proste je citit kvalitu aj oproti GS, kde su zdvihy tlacitok trosku meh, nevies co to robi.

Rozbeh, plyn ma akurat odpor nie prilis vela nie lahky (GS je tazsi) prijemne davkovanie, bla bla bla. Potom velky rozdiel brzdy, na GS je ten pocit taky ze tie brzdy idu uplne mega dobre, no jemne stlacenie neprinesie nic, take akoby prvy kusok stlacenia nic nic a potom citis, ze tie brzdy su famozne. NC jemne som stlacila a rovnako jemnucko sa aktivovala brzda, az ma to velmi velmi prekvapilo ako prijemne a bezpecne su naladene na beznu jazdu po letovisku, pobrezi a aj kopcoch.
Hill holder, zopar krat som to nachytala ten system, ze ma brzdil pri rozjazde, hlavne ked nedas dole nohu (balance na mieste) teda na stopke alebo volnej krizovatke na ktorej spomalis ci zastavis.
Motor oproti GSku je slabsi jasne to bez debaty, no priatelskejsi, jemne bubu bubu zo zadu, pod tebou siiiiii :-) na rovnakom kopci bolo treba podradit na RE Interceptor 650, Triump Trident, no NC nepodradil automat a motorka prijemne tahala presne ako som potrebovala, mimochodom GS som na tom kopci vzdy podradila, lebo shift cam ked sa prepne je uuuuzasny pocit.

Vratim sa este k pocitu na NCcke, pri prejazde po prasnej ceste k plazi, ktora bola cela vlnkovata od aut, GSko triaslo plastami a bolo mi tej motorky luto, NCcka, veeeelky usmev, ja v stupackach, ziadne trasenie plastami, len vibracie od cesty a veeeeelky kudol prachu, lebo som sa citila komfortne zatiahnut plyn a vypnut trakcnu >:-) Znova sa ukazala kvalita spracovania plastov a pocit, ze ta motorka dava pocit istoty, lebo vsetko je tuhe a pevne, dodavalo mi to istotu.

Co sa tyka este tracera, skusala som iba minule leto par hodin no je to cisto dialnicna motorka, ked idem v meste tak hracka je nudna, nie ako MTcka ktora sa chce hrat, proste v Tracery spravili nieco tomu motoru uzasnemu, take ze je nudny a idealny na dlhe presuny.

Nekomentujem vzhlad, osobne sa mi paci, rozumiem ak sa niekomu nepaci je to subjektivna vec.
Takze ja sa moc do techniky nevyznam, jazdim na pocit, neriesim vykon, krutak, krivky, ked sa na motorke citim dobre tak sa zabavam, ked sa na motorke citim dobre ale je seriozna, tak je to ine. Jazdim na motorke pre zabavu a NCcka mi dava viac zabavy ako ktora kolvek ina motorka, nehovoriac o tej kvalite co proste je citit.

Snad som ti dobre odpovedala, ak chces pocut viac, napis mi DM (SS)

Silvia


21.03.2022 13:01

Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Re: pjotor: Ja len, ze vsetky tieto tvoje pocity su trosku ovplyvnene. Ide o to, ze na NC jazdis bezne (to je moj predpoklad, kedze ju mas) a preto si na nu zvyknuta. Takze ocakavas, ze je to presne tak, ako to ma byt. Ked si teda presadla na novu NC, tak je vsetko presne tak ako to ocakavas, ale na inej motorke je to trosku inak a to ta moze trosku rozladit a vnimas to ako drobny nesulad. Neber to ako kritiku, popisala si to krasne, to len mne to tak pripada.

P.S. - tiez som jeden z tych, ktory sa nehanbia priznat, ze im NC vyhovuje :-)


21.03.2022 13:11

Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

A to bud rad, ze si neskusal stare GSko, kde kazda smerovka mala vlastny zapinac a vypnut to vedel asi len raptor...

Je to vsetko o zvyku.


21.03.2022 14:29

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pjotor - z toho co si popisala mam zato ze to najlepsie vystihol Bjorni... ide o to ze si na NC zvyknuta, co je ok.

viem preco je tazsia ako konkurencia, lebo tlacitka, brzdy, ergonomia je uplne inde ako motorky spominane vyssie

nechcem slovickarit ale merito veci ktoru si napisala je vo vahe a ta ozaj nema nic spolocne s tym ako klikaju tlacitka a kde su rozmiestnene. Ergonomia detto.

Co sa tyka plynu nesuhlasim, pri prvej generaci LC som citil odozvu na plyn, potom to vylepsili a uz by som nebol schopny povedat ci je tam lanko alebo ride by wire.

Brzdy nebudem komentovat... mozno GS nema uplne najlepsie brzdy v triede (KTM Multa) ale vodnik brzdi ako nepomodleny a davkovat sa to urcite da.

Drncanie plastov na GS je nezmysel... tomu neverim. Ze GS nie je pevene a tuhe neverim detto.


21.03.2022 14:43

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

NC je celkom super mašinka, v kombinacii s automatom asi najlešia kombinácia... Jeden kotúč postačuje na kochačkovú jazdu... Top moto na každý deň a aj potulky po cestách blízko aj ďaleko za fakt nízke náklady... Je to taký pracant proste... CB500 mi príde zábavnejšia, NC praktickejšia...


21.03.2022 16:50

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Ak by som nemal vela penazi a chcel prvu, spolahlivu, vsestrannu moto a spravit s nou vylet do civilizovanejsej europy, tak do toho idem. Takze ak sa niekomu paci, urcite berte. [dobre]
Ale kedze som uz stary, skaredy, hlupy a peniaze stale nemam, tuto motorku povazujem za nieco bez duse, nechava vo mne rovnake emocie ako skutre, proste prakticke, ale bez emocii, bez nadsenia, bez radosti. ;-)


21.03.2022 18:24

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Re: pjotor: nuz neverim ze na prasnej ceste ma nc lelsi pocit a viac dovery a stability ako GS .. a ten jeden kotuc na taku motorku no nevim..na 990 samemu v terene mi to staci. A to mam vymenenu pumpu. Na tak velkej motorke fakt na kochacku.


21.03.2022 18:50

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

barlac
 Jogurťák 

dufam ze sa k tej veci vyjadruju ludia co mali moznost sa na tej motorke previest niekolko km. 8-) a nie kazdy chruno co ma v riti dieru. :-O lebo tu je to tak zvykom,mozno,asi,hadam nie [ciel]


21.03.2022 19:18

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Re: Vidicon: bez duse, bez nadsenia, bez radosti... tak ako Silvia bola poznamenana svojimi zvykmi, tak si aj ty. Neviem na com si jazdil a na co si bol zvyknuty, ale asi na trosku viac adrenalinivych moto. Ja som sa volakedy vozil na CZ 250 471 a ked som sa potom 15 rokov nevozil a potom som sadol na NC, tak mi prisla, ze ponuka ako nadsenie, tak aj dusu a radost. Takze vsetko je o tvojom individualnom pocite. Ale v pohode, aj baby sa nam pacia kazdemu ine. Inak by bol zivot nudny a by sme sa bili vsetci o jednu babu a zvysne by sedeli smutne v kute.


21.03.2022 21:00

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

pjotor
 Kávičkár 

Ikona

Moja druha praca je zrovna testovanie motoriek a pisanie o nich :-) preto mam pojazdenych zopar a uprimne sa priznam, ze moja garaz je velmi zvlastna mam v nej 1992 Hondu ST1100 Pan European a 2017 NCku X automat.

NCcka preto, lebo je to motorka ktora vie vsetko, no nie dokonale, ale vsetko. Lietat po meste, sadnut a ist 12 hodin niekam po dialnici, robit somariny v zakrutach, prebehnut po polnej ceste, vsetko ta motorka vie, pohodlne, zabavne a aj lacno.

Ano Multi, GS, KTM 1290, RT, Gold Wing, AT, tieto motorky su uzasne, dnes neexistuje motorka ktora by bola zla. Tieto motorky su kazda stavana na nieco ine, su komplikovane, plne elektroniky, drahe, vela krat nespolahlive (BMW, KTM) preto, ak niekto chce motorku ako jedinu motorku do rodiny, na vylety, pekny letny den do prace, na dovolenku, na zabavu, atd ......
Najst motorku ktora ozaj vie vsetko, to je problem, preto je NC taka unikatna motorka, nieje dokonala, no vie vsetko velmi dobre.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pjotor (21.03.2022 21:01)


21.03.2022 22:14

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kkz pjotor... nic v zlom ale aspon ti za taku bezprizornu reklamu NC platia? :-O

NC 750X je vsetko mozne len nie "unikatna motorka" ..preboha !!

Unikatna motorka je Bimota Delirio, Ducati Desmosedici, Honda NR 750 alebo CBX 1000, BMW HP2 Enduro alebo Yamaha GTS... nie NC 750 X !! NC 750 X je motorka co sa predáva na kilá!

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.03.2022 22:18)


21.03.2022 22:30

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

pjotor
 Kávičkár 

Ikona

Unikatna, neznamena iba, ze je zriedkava. Ja ti rozumiem co chces povedat a suhlasim. Chcem len povedat, ze univerzalnejsiu motorku, naozaj pre kazdeho a na vsetko nenajdes.
Ak chces pokracovat, posunme to do SS, nech neobtazujeme ludi tym co tu pisem ;-)


21.03.2022 22:38

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Mozno jej uz ten marketing aj skodi, ze je uplne univerzalna, lacna a ma malu spotrebu. Pridajte fotky sedobielej motorky na betonovej dlazbe a aj vidiconovi zacne ukazovat bimbas pol siestej.
V tej cervenej uplne ozila a nevyzera vobec zle :-)


22.03.2022 7:38

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pjotor - pokial debatujeme o NC750X nevidim dovod sa presuvat do sukromnych sprav. Toto forum aj tak trpi na minimalny traffic. ;-)

Je to vec pohladu, zfleku by som ti vedel povedat tri ine alternativy univerzalnych motorosiek naozaj pre kazdeho, z ktorych navyse nebolia oci, ale obavam sa ze vzhladom na tvoju pozitivnu zaujatost voci NC je to jedno....

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.03.2022 7:39)


22.03.2022 11:12

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Anton: mozno si to vystihol aj ty: neponuka adrenalin. Nie je zaujimava vykonom, krutakom, zvukom, motorom, dizajnom, podvozkom, technikou atd. Je to proste uplne prakticky produkt. A aj kvalitny, o tom nepochybujem. Ale mne nema co ponuknut. Taka siva mys. Je vyborna pre zeny, pre zaciatocnikov, a pre ludi, co nehladaju adrenalin. Snad som nejaku kategoriu nezabudol. ;-)

Duggo: "pol siestej" :-D


22.03.2022 11:16

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Re: Vidicon: Zabudol si na duchodce ;-) 8-)


22.03.2022 19:50

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

trucktor
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Rapkač- som zvedavy, kolko trpezlivej energie ešte premrhaš v boji proti veternemu mlynu, ;-) vhladom na ceny bandziiinu, ako aj "nevyvratelnych" argumentov jedincov, čo zrazu objavili Ameriku, prevažna väčšina zapadnych geriatrikov, zošrotuje Brambory, Duckny....lebo na svet prišiel lepšie brzdiaci, nehrkotajuci, pohodlnejší..... UNIKAT, aj Tiger bol naj....len nevyhral vojnu, no niekto to nikdy nepochopi :-D


23.03.2022 18:17

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Express
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Re: pjotor: tolko chvaly na uplne obycajnu motorku :-~


24.03.2022 13:01

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Re: Express: Napríklad mne najviac sadla motorka CB 500. A to som jazdil na toľkých motorkách, že by som si ani nespomenul...


17.09.2022 10:59

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

philg
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mam doma GSX S1000, predtým R1, GSXR1000 a aj Intruder 1500,ale na dovolenke v Škótsku som mal pozicanu NC750X manuál a bol som strašne príjemne prekvapený. Nie je to motorka co zaujme jazdnými vlastnosťami, ale tým ako je v podstate jednoduchá, praktická a pohodlná, vedel by som si ju predstaviť mat ju v garáži na dlhé trate,resp dochádzanie do roboty. Mne sa strašne páčilbten odkladací priestor miesto nadrze...☺️
Tak ako spomína Vidicon, sivá myš co si ale poctivo odpracuje svoju robotu.


30.10.2023 12:21

Re: Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)

Branik74
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Čaute. Ja mám NC 750X od 2019 roku od nova a som s ňou spokojný. Ročne najazdím 10 000km po výletoch a dovolenkách. Je to super motorka nenáročná na jazdca a dosť pohodlná a hlavne spoľahlivá na dlhé cesty aj so spolujazdcom.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 251316 | Včera: 236640