Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM práve odhalila 890 Adventrue R a Rally pre 2021
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No jedna krajšia ako druhá... Rallyovka je pre vyvolených, normálne eRko by mi stačilo... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (06.10.2020 21:27) |
Hodnotenie: Re: Awia: Hmmm, vyzerá to SUPER! No nikde žiadna zmienka o takej (NE)podstatnej cene... Alebo som zle hľadal. A 15000 km servisný interval na túto moto sa mi zdá trošku prehnaný - alebo nie? |
najprv to zacalo s 950 a postupne sa pridavali kubiky a samozrejme vaha |
Hodnotenie: alexa7 - zial dnes pri novom modeli adventure motorky treba rozmyslat (minimalne z marketingoveho hladiska) nad vykonom presne koli asfaltovym jazdcom |
mňa pobavilo ako predali nárast hmotnosti rotujúcich častí v motore... inžinieri sa musia za hlavu chytať, ale marketingoví vo vypasovaných gatiach si mädlia ruky. Takto úboho to dnes funguje, a pritom je to určite skvelá motorka. |
Hodnotenie: Re: matus: neviem či si ju aj jazdil, ale je fakt, že tomu motoru "niečo " chýbalo. Ani neviem povedať čo to "niečo" presne bolo ale je fakt, že aj kôli tomu som nakoniec kúpil celkom inú motorku. Ale pevne verím, že tento nový motor bude lepší. |
nejazdil, lebo bojím sa, že by som potom musel predať 990tku. |
Hodnotenie: Re: Awia: ralyovka ma uzsie rafky , vyssie zdvihy , teda je lepsia a do terenu opodstatnena , vela chalanov na 990 aj 790 prave riesili vyssie zdvihy a uzsie rafky , ine stity |
Re: matus: marketing zabija vsetko , je to len paveda , |
Stabilnejsi a konzistnejsi vykon ano super, nuz ale vrnkanie vrn vrn, bude tazkopadnejsie, to s tym ide ruka v ruke myslene ..zbieranie sa do otacok, tam ide hlavne aj o hmotnost rotujucich casti. |
Hodnotenie: Presne toto by som zobral do garaze hned po turistike a choppry ako tretiu moto. Jaj jak by som sa s nou chcel vyblaznit... |
Re: Vidicon: ujo na vyblaznenie na takejto motorke potrebujes roky trenovat, ale ak myslis 5 minut hrabat, flekovat, driftovat, tak ano da sa to. Ale na to staci nejaky stary lahky lacny vergel |
Re: picaso: väčšina jazdcom nemá schopnosti aby využila potenciál Rka. Rally stoji cez 20 000 eur. Chcel by som, ale načo... O tom to dnes je. Ľudia kupujú lebo chcú... |
Mr. Duggo-san, ja som to chcel na dochadzanie do prace, ked je zapcha a plna ciara alebo malo miesta, prejdem po kapotach aut a predbehnem. NIkde v zakone to nie je zakazane, ale nech to este Egres potvrdi Ci na to treba tiez trenovat? Spytam sa Boombastika, ten vie uplne vsetko, on je moj vzor, on dokaze v jednom prispevku urazit vychodniarov, pozostalych a kopu motorkarov z pohrebu... |
Vidicon: |
Vidi> ako ktoré. |
Re: matus: co nechapes ze su motorky stale lacnejsie ? v 2003 om stalo exc v prepocte ako teraz. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (07.10.2020 16:47) |
Re: Vidicon: no z prispevkou som usudil, ze si dozrel v poriadneho jazdca a zasluzis si vrchol motorizmu |
Alexa > za cenu exc 450 máš superšport 600ccm. To mi na tom nesedí. |
Re: matus:asi ani vyrobcom , SS 600 je pre vyrobcov len otazkou prestize . Komercne nic moc |
Re: matus: no že to zrovna teba nesedí ma prekvapuje. Na ostrých strojoch sa platí za špičkový podvozok. Máloktorý cestný stroj má bohvie ako dobrý podvozok, to je vlastne celý cenový príplatok aj u R vs Rally. Ono hlavne mám pocit, že na celý segment 600cc sa každý pozerá cez prsty a tie stroje sú často dosť kompromisné a to nie motorom. Proste je na nich všetko lacnejšie a menej kvalitné. Preto sa moje AJP každému zdá bohovo drahé, lebo je to len 600ka. Pritom je tam top podvozok z ostrého endura. Preto je cenový rozdiel medzi EXC 250 a EXC500 v podstate zanedbateľný, lebo sú to rovnaké motorky len s menším/väčším motorom kde rozdiel nákladov pre výrobcu nie je nijak zásadný. Si ja teda skromne myslím. |
Edvencr strojov pribúda , možnosti jazdenia v teréne ubúda |
Hodnotenie: Povedal by som, že KTM sa chcela vymaniť z porovnávania s Ténéré 700 či staršieho Tigera 800, tak pridala. Cena asi pôjde o tisícku hore a hneď to bude aj cenovo aj výkonovo solídny konkurent AT1100. |
Erbe, ja to vidím úplne inou optikou Netvrdím, že správnou! |
Re: matus: seriovy SS ma dost daleko k preteku ak to myslis vazne , ale EXC je “ready to race “ |
Re: matus: u Zubora AJP PR 7 s 500 km 10 500 , ful racing kit , |
Re: picaso: alebo na cestu do magadanu a naspat ako erbe |
Hodnotenie: Uz 790tka je super moto a ze ma "nova verzia" o par konikov naviac nemoze nikomu vadit. Aj tak to bolo zastropovane na 70kw len kvoly tomu aby mohla byt verzia 35kw. Teraz ked uz je na trhu 390 Advik, tak priblizili toto middle size cendurko vykonovo viac k vacsej sestre, nech je ta ponuka vyvazenejsia. Hlavne aby nebola o vela tazsia. Podvozok aj motor je super uz aj na 790. Mne na tom skor vadia take hluposti ako smerovky , palubny pocitac, lanko na spojke a pod. |
Re: zooo: mne vadi vaha ,ktora je na beton vyssia .Ak budu toto robit kazdy 2. rok , tato skvela moto skonci v kategorii štvrttonovej Afriky |
Re: alexa7: pri 1290 adv R udavaju rovnaku hmotnost ako ako pri 1190. Tak snad to nebude az take kriticke |
Re: zooo: eeej dakodi je kazde kilko kriticke |
Re: zooo: na 1190 mam najazdene 2 sezomy a bola super. 1250 stratila na obratnosti Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (12.10.2020 8:22) |
To je začarovaný kruh. Dnes sa strašne rýchlo inovuje. lebo keď je "akože" nový model hneď sa lepšie predáva. 790 Adv bola len včera novinka a dnes si majiteľ otvorí garáž a tam "stará" motorka. |
Ja si myslim, ze pri 790 ale aj t700 vyrobcovia vypoculi ofroadovo-adventure verejnost. |
akurat malo KTM BA post, ze da sa upgrade na maguru |
Čo máte s tým lankom stále... ja by som to za maguru nemenil ani náhodou... Hlavne nie dnes s tou novou "assist" spojkou. Veď si to choďte skúsiť aspoň stlačiť... |
Hodnotenie: Tá lanková praveka spojka je fakt veľmi lacnejšia na výrobu ako kopa frezovania okolo hydrauliky. Pumpa, piesty, hadica, tesnenia... Z tečúcou a nefunkčnou KTM spojkou som si užil svoje. Ale zas aj z rozstrapkanym lankom. |
Re: edott: dobre že si to napísal ty ako majiteľ KTM "s tečúcou a nefunkčnou KTM spojkou" - prečo by niekto menil lanko za toto |
Zaujímalo by ma čo konkrétne vylepšili na "quickshifte", pretože na 790 adv som to vyskúšal a bolo to zle, radenie hore a aj dole. |
Re: Awia: Napr. ja. Po 4 rokoch s funkcnou a netecucou spojkou na KTM (a pred tym 6 rokov na inej moto) by som toto uvital aj na tejto moto. Zdovodnenie skusim skratit na minimum: "Ked je to dost dobre na dakarsky special tak to bude dost dobre aj na moju motorku". |
Re: zooo: A riešiš nejaký konkrétny problém že prečo? Je lanková zlá? ovláda sa ťažko? Už sa ti roztrhlo lanko? |
jediné, čo sa mne vidí ako skutočná nevýhoda lankových je chýbajúce samoštelovanie. |
Ako to tak citam, tusim sa KTM stale drzi svojho stareho mena "K*k*t Tlac Motorku" |
Ešte teda upresním, bola to spojka na 640 adventure, na terajšej 690 funguje bez závady, ale zas moto mám prakticky od novoty. |
Re: Awia: co sa certis? To je len fobia z detstva. |
hydraulika je perfektna pokial sa nepokazi , no majitelia napr 990 o probleme vedia a riesia preventivne vyemenu pumpy + castu vymenu kvapaliny , a problem je eliminovany |
Re: Awia: Ano riesim, ze to ide ako na posilovacom stroji. Budem to asi riesit kitom od Camel tank na spojku: |
Re: Awia: na kvalitnej offroadovej motorke lankova spojka uz nema co hladat . |
Re: janoval: Ja sa čertím? To sa ti len zdá. Len neriešim neexistujúci problém. Konkrétne spojka na 790 ide tak ľahko že nie je čo riešiť... |
Hodnotenie: Treba dakovat KTM za vyrobu takychto motoriek pre nas.. |
Na gsxr používaš spojku "3x za deň", na endure stále...ale ak to ide aj lankom jedným prstom, tak je jedno či je lanko alebo hydraulika, to je pravda. |
Preco nova 690 nie je ready to race? |
chránič chladiča, šusplech, páčka zadnej brzdy, šrób úchytu nádrže, viečko nádrže, smerovky, zrkadlá. Ja aj airbox. |
No a preto mam v garazi novu 690 enduro r, lebo je cela napi..! Upravené 1 krát. Naposledy upravil caper (20.10.2020 14:23) |
Re: matus: |
Caper, ved neber to osobne... |
KTM z doby 950 a dnesne adventurky je akoby si porovnaval Skodu 105 a dnesnu Oktaviu. Dnes su tie stroje od KTM uplne niekde inde, este viac k READY TO RACE.. Za tym si stojim. Nie, ze mam teraz 690 (to je len prirodzena evolucia u mna po XTZ660, DR650se) , ale ako koment k clanku, ake dnes robia stroje.. |
Re: caper: mall som predchodcu 690 R a to 625 SXC r.v 2003 od nova Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (21.10.2020 7:29) |
Clanok je o 890-tke,nie o 690-tke. Tu sem zaplietol matus neviem ani preco (asi aby ma mohol zhodit zlym vyberom podla neho). Ale vidim, ze na vlne ega sa da krasne pokracovat.. |
Nie som ješitný, no chcem pripomenúť, aby si podaktorí naštudovali, z akého základu sa stavali dakarové ktm špeciály.. READY TO RACE |
Motorky su ready, uz len toho racera by to chcelo. |
Raz sa to snáď pošťastí, naučiť sa.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 332076 | Včera: 121395