Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
ja si neviem pomoct....800 tiger bola pre mna jedna z top volieb na prve cenduro na cestovanie...a veeeelmi som sa tesil na tieto nove modely a verim ze co sa tyka akdejakych vylepseni akoze ok...ale mne sa nepaci ten novy vizual verim ze budu super ale proste nedokazal by som si kupit motorku co sa mi vyslovene nepaci...taze asi budem hladat vypredajovu 800ku alebo potom konkurenti...velka skoda pretoze 800ka sa mi pacila fakt ze velmi velmi... |
Hodnotenie: Nahodou vyzera to ukazkovo. Okrem srobvatelneho ramu podsedlovky pridali aj srobovatelny uchyt zadnych stupaciek. Jedine co mi tam nejako nepasuje je ten displej. Snad bude v reale krajsi ako na tej jednej fotke. |
Hodnotenie: No neviem u mňa dizajn hodne podobný ale sviežejší a športovejší... Výkon zostáva asi kvoli 35 kW? 19-tky kolá pre cestné verzie - prečo nie. Rally vyzerá zaujímavo. Skôr som zvedavý na prejav toho motora so zmeneným pálením valcov či mu to pridá trochu charakteru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (04.12.2019 10:01) |
ako nevravim ze to je zle...ale podla mna minula 800ka bola krajsia...mi pride jak keby do nej pichali testosteron a tu pichli estrogen xD ale mozno nazivo bude krajsia...tak este si nechavam priestor ze mozno nazivo to bude ok...dufam ze bude v marci v inchebe na pozretie zatial teda budem viac pozerat na afriku |
Hodnotenie: Jednoznačne áno! Čelný pohľad je podobne nápadný ako Africa. No na motor som tiež fest zvedavý, keďže 3 valce sú 3 valce |
ked ma takato motorka normalny predny blatnik, naco ma este aj ten zobak pod svetlami ? |
Hodnotenie: Re: agentSlanina: nahana to vzduch k chladicu...asi... |
Hodnotenie: vyzera dobre , RALLY na paradku , toto uz by som vyskusal |
Hodnotenie: Niečo to bude mať do seba. Na výber dosť verzií, všetko asi bude závisieť od ceny, či by sa človek rozhodoval medzi Tracer 900GT, nejakým týmto modelom alebo po novom aj so zaujímavým modelom BMW F900XR. |
Re: nevo: Napriek podobnosti sú aj Tracer aj BMW na 17 kolesách aj vpredu. To neva - len ich to podľa mňa v porovnaní trochu diskvalifikuje v prospech Tigera (GT). A BMW má "len" 15,5 l nádrž - nemusí byť hadnicap - no je to stále 5 litrov dole, čo je do cca 100 km (aj cca 5 virtuálnych kg). |
Hodnotenie: Aspon tej Rally mohli pnechat WP. |
Hodnotenie: pekne si držia svoj design, len nechápem u Rally tú zlatú vidlu, co už, asi je to nejaká súčasná trendy vložka |
Hodnotenie: Zdravím. |
Hodnotenie: Nevyzera to vobec zle. Konecne sa vyprdli na tie pismenkove orgie. + Ten displej je na tom fakt najlepsi |
Aha tak beriem spät, nie je to len zmena poradia ale ma to o dost ine casovanie, prakticky vzate charakter a zvuk motora budu tym padom ine. Tu je to vysvetlene: Upravené 2 krát. Naposledy upravil kvietok (05.12.2019 4:41) |
Hodnotenie: Pokrok nezastavis a triumph posledne roky to ma riadne naslapnute Konecne upravili to nezmyselne osadenie smeroviek a podsedlovy ram so stupackami.Rucickovy otackomer zo starsich verzii mi sedi viac, ale rucicky uz asi vysli z mody |
Nozdomu - tá 800vka neni ani trochu krajšia. Tu mi to tipek parkuje - pred vedľajšou bytovkou. Vyzerá to rovnako jak všetky cendura. |
Re: BranoVFR: no ta vidis to...a ja odkedy som zacal uvazovat o jazdeni na motorkach ma lakali cendura a triumph tiger 800ka sa mi zo vsetkych pacila suverenne najviac a s tym zvyskom sice nesuhlasim ale vlastne argumenty ti nedam lebo zatial jazdim len cestu ale rozhodne si nemyslim zeby sa s cendurami nedalo jazdit teren...kazdy den stravim tak 6 7 hodin cumenim na videa diskusie fora atd o motorkach lebo sa nudim v robote a videl som uz nie take terenne vyjazdy ci uz s afrikou alebo niektorym GS |
Re: sokym: Tá úspora hmotnosti je cca 5kg +- ako píšeš aj ty... To je podľa mňa celkom dosť, keď zvážime že ani predchodca netrpel nadváhou... |
Re: sokym: a preco ti vadi napriklad naklonové ABS? Mozno ta to ochrani pred padom, tam kde to najmenej potrebujes. |
Re: alexa7: ABS ako také nie, je to vec, ktorá ti môže zachrániť krk, ale som zástanca toho, že rally, alebo adventure motorka by mala mať čím menej elektroniky. Chýbajú mi staré dobré napr. DR650 a podobne, ktoré sa dali zobrať kamkoľvek a zoservisovat s minimom. Ja potrebujem od motorky, aby ma doviezla tam kam chcem ( môj sen je Mongolskom) a aby som sa nemusel báť, že zrovna tak kdesi mimo civilizácie mi odíde nejaká elektronická blbosť...o takej elektronike hovorím.. |
Podľa mňa to je neopodstatnené plakanie okolo tej elektroniky. To ako chcem ísť na dovolenku na Gibraltar /čo je asi ďaleko/ ale nepôjdem na dajme tomu Škode Scala, lebo sa bojím elektroniky, čo ak sa to pokazí zrovna 5 km za servisom? Budem to tlačiť? Radšej pôjdem na Trabante . Proste nik nejazdí na Škodách 1000 či 100 v dnešnej dobe, ale chce čo najnovšie povozenie. To isté platí aj pri moto, nedaj bože niekam pôjdem sám /nie s podporným tímom/, aby som riešil problémy 25 ročnej motor niekde v púšti. |
Tomáš, mne je jasné, že je chyba v jazdcovi. Ale úprimne - nie je lepšie v terene nejaké enduro a na ceste zasa moto s nižším ťažiskom? Keď máš možnosť mať obe. Nemôžem cenduram uprieť komfortný posed a univerzálnosť, ale myslím, že jazdci, ktorí využijú ich potenciál naplno sú borci čo vedia s každou moto. Väčšina na Tom jazdu jak s tými SUV. |
Len postreh - Rally ma neláka, 800- r- kovová, alebo sa mi vidí 900-ka GT. To je to čo jazdím a chcem. |
Re: BranoVFR: Úprimne: pre mňa nie |
Zaujímavý test padákov. Možno niekoho zaujme, majú aj na iné, často predávané cendurá dnešnej doby. |
Re: nevo: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 145169 | Včera: 128705