Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha XT1200Z Super Ténéré - stará dáma na pretrase. Ponížená na asfaltovú turistiku
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: parada |
jednu taku predavam, kto by mal zaujem... |
Hodnotenie: Vystizne zhrnute Upravené 1 krát. Naposledy upravil gege (26.10.2018 10:16) |
Hodnotenie: Parada, dakujem |
Hodnotenie: Svet sa meni ked MajoKE pise o rychlostiach 160 a 180 |
Hodnotenie: paci sa mi takyto rozbor +/- motorky. Ziadne zaslepene ospevovanie "svojej" motorky. |
Mozno som nepochopil, alesvetla sa predsa nenastavuju, podla zataze.Nastavuje sa podvozok ,aby ti motorka “nelahla” a potom to svieti rovnako. |
Hodnotenie: Vdaka za clanok, s chutou som si ho precital. |
clanok dobre napisany, informacna hodnota je desatnasobok standardnych redakcnych profilov. ale tie snad uz nikto ani necita.. |
Nazdar, rado sa stalo. |
Hodnotenie: Paráda, informačná hodnota 10 z 10, bodaj by bolo viac takýchto recenzií. |
Re: MajoKE:v manuali mas aj asi aj napisane , ze ako mas naklikat zadok |
Re: alexa7: Pri ST si nie som celkom istý tým nastavením zadkom. Zakaždým to reklamujem pri prehliadke a aj tak to svieti vysoko. Už som sa na to vykašľal a partia ma posiela po tme dopredu |
Hodnotenie: Super zhrnute. U mna najvacsie minus a to nie len na ST su spicove kolesa. Mam k nim averziu, pre asfaltovu turistiku su neprakticke, zle sa cistia, spice sa mozu uvolnovat, ci praskat, treba ich neustale kontrolovat. Aj konkretne na ST su tu na fore spomenute take pripady, cize zbytocna starost a potencialny problem navyse. Do terenu, kde by zmysel mali, by som sa toto monstrum aj tak neodvazil zobrat a na polnacky stacia aj liate kolesa. Kardan by som jej ako zaryty retazak mozno prepacil. |
Hodnotenie: Pekny clanok, dikes. |
Hodnotenie: Ako už tradične perfektná recenzia a postrehy od MajoKE - paráda. |
BMW F850, čínsku motorku som už mal - pán sa "vyzná" |
Re: raptor: mohol by si rozpisat, trochu nie moc, preco si napisal to, co si napisal? |
kanko nechce sa mi rozpisovat.... podla mna vsetko potrebne co bolo treba som napisal |
Re: raptor: ten cervik nakoniec ma zabil... blazen |
kazdy ma pravo na svoj pohlad, mna tenera nicim neocarila co ale neznamena ze to je zla motorka ( nieco ako strieborna fabia, posluzi, nekazi sa, dobry pomer cena / vykon ale neocari.. ) |
Re: raptor: Každý si vyberá mašinu podľa seba, ak je pre niekoho F850 číňan tak čo s tým narobíš... úprimne si za to trochu BMW môže aj samo, či? |
Cinan Necinan.... zial vdaka cca 15 - 20 rocnemu vyvoju a sposobu uvazovania tzv. "zapadnej civilizacie" uz zacina byt oznacenie Made in China a Made in P.R.C., nie nadavka.... |
awia to ze sa motor vyraba v Loncin je známa vec... to ale z tej motorky čínu nerobí. |
alexa7 v manuáli nie je ani zmienka o nastavení svetiel, inak by som to tu nerozvádzal |
nejdeme radsej rozviest teorie, preco sa pri pritvrdeni predpatia na prednom pruzeni skrati brzdna draha? |
to ze rada F sa vyraba v cine mna vobec nejeduje... (mimochodom JEDovat je straaaasne silne slovo) |
matus Ja neviem, bol som odvážnejší pri cca 10 pokuse, alebo som mal lepší pocit "odozvu" pri silnom brzdení? Tieto pokusy si robím sám /pomerne dlho/ v tej najprimitívnejšej podobe, keď mám zodraté pneu. |
MajoKE: pruznost meriam tak, ze si nafilmujem tachometer - na spomalenom zabere si jednoducho odcitas sekundy - na toto je gps asi prilis pomale pri zrychlovani Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (06.11.2018 16:11) |
dottore Aktualny rozdiel medzi tym, co ukazuje rychlomer a skutocnou rychlostou sa uz da urcit pomocou GPS - pri ustalenej rychlosti to ide velmi presne (kontrolovane paralelne s meranim casu medzi kilometrovnikmi na dialnici) |
MajoKE: rozdiel rychlosti byva na motorkach vacsinou viac ako na autach, bezne do 8% takze 5% je klasika |
Druhé video, meria pružnosť a robí asi všetko sám. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 25452 | Včera: 161843