No Golďas musím povedať že pecka, poriadne pochudol nabral na športovosti, zhranatel, páči sa mi... A 7-stupňový automat... Dobre to porobili + kopa hračiek... Teším sa že sa na ňom preveziem veru...
No a Neo Sports Café - fajn, hádam aj do série príde niečo tak pekné...
Tak ale ten Goldas je po poriadnej odtucnovacke Na niektorych obrazkoch mi pripomina skor sportovo-turisticky PanEuropean Ale ta F6B s automatom, to je pecka, zacinam setrit na stare kolena
Nový Gold Wing so spoločným motorom a platformou podvozka bude v ponuke ako základný model GL1800 Gold Wing a ako edícia „Tour“ s boxom, ktorá bude ponúkať aj verziu vybavenú dvojspojkovou prevodovkou (DCT) a airbagom.
na fotkách je s DCT. mozno, ze pre ine trhy bude aj taka vybava.. ale pre EU sa zda, ze nie
Dôvod úpravy: na USA Honda stranke je aj bagger s DCT, takze asi kvôli tomu tie fotky...
Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (25.10.2017 13:23)
No Golďas musím povedať že pecka, poriadne pochudol nabral na športovosti, zhranatel, páči sa mi... A 7-stupňový automat... Dobre to porobili + kopa hračiek..."
Málokedy následky downsizingu zožnú toľko nadšenia... no tunajší PR-tvorcovia ho povinne musia hlasno prejavovať...
Re: Awia: "Teším sa že sa na ňom preveziem veru..."
?? Čoooó? KAROSÉRIE??
Kde je na motorke niečo také? Ešte o kapotáži som očul, ale na mončičáku...
To mi prosím vyznačte. Vďaka. (sa tu na motozadkoch človek kadečo zaujímavé aj užitočné dozvie)
" ?? Čoooó? KAROSÉRIE??
Kde je na motorke niečo také? "
No, podla mna taka Vespa napriklad karoseriu ma a dokonca samonosnu. Ale zo skusenosti na tomto fore viem, ze sa tu teraz bude namietat, ze to nie je motorka a bla bla bla...
... článok na www.motoride.sk v roku 2027."
"Honda v roku 2018 uviedla na trh nový GW. GW od tej chvíle stratil svoj punc jedinečnosti a prišiel o všetky superlatívy, ktoré ho od jeho vzniku sprevádzali. V roku 2018 sa GW zaradil do kategórie športovo - turistických motocyklov. V porovnaní s najväčším konkurentom od BMW mal navrch iba do roku 2019, kedy BMW prišlo na trh s novou 1600. Od tohto roku sa predaj GW prepadal a prepadal ... Dnes je to už len legenda, ktorá v roku 2017 zomrela."
bohuzial musim vsetkych haterov sklamat, pretoze po predstaveni gw 2018 sa v celej eu tak zvysil zaujem o objednanie, ze buduci rok bude skor problem s dostupnostou
Re: pitaz: Prepáč pitazko, ale HONDA budúci rok nebude predávať GW, ale VFR 1800. Pozri sa na to reálne. Záujem o objednanie je jedna vec a samotný predaj je druhá vec. Ja som mal vyše pol roka záväzne objednanú novú Afriku a predsa ju nemám.
No poviem pravdu, stary Goldas sa mi pacil viac. Ked sa povie Goldwing, okamzite si predstavim obrovsky korab, kufre, anteny, obrovske plexi. Proste lod. Toto sa skor podoba na Pan.
mne sa nezda, ze bol mensi ako predchadzajuci model. podla mna je to plus minus to iste len modernejsi design. skore evolucia terajsieho modelu ako novy model.
Novy motor ( vrtanixzdvih ) jine hlavy jina prevodovka jiny ram jine zaveseni predniho kola jine brzdy kapoty elektronika Ze soucasneho modelu je stejny jen rozmer predniho kola +pneu a cely mechanismus zpatecky To neni evoluce to je jina motorka
podla mna su len vylepsene komponenty a doplnene novymi + moderna elektronika. motor urcite nie je komplet novy, len prepracovany povodny. ine vrtanie/zdvih a viacventilove hlavy su len "mala" zmena do pôvodného bloku. velmi pochybujem, ze je to novy blok. (vyvoj komplet nového motora by bol extremne drahy a v tomto pripade aj zbytocny). ostatne veci su "len" nove doplnky (zavesenie, prevodovka).
kedze celkova konstrukcia je viac menej rovnaka (okrem predného zavesenia), aj blok motora je rovnaky, skor sa mi to zda ako evolucia, co je podla mna logicke riesenie, kedze terajsi GW bola dobra moto, vylepsili len to, co bolo treba vylepsit a zmoderznizovat.
ale suhlasim, ze sa na tom bude jazdit ako na novej motorke.
Fúúú, paráda! Nezvyknú sa mi páčiť autobusy so vstavanými skriňami, ale toto by som si celkom vedel predstaviť, človeče.
Za rezkého doprovodu rockovej muziky by som spolu s družkou skrz malebnou krajinou na nepoškvrnenej motorke za neustále ideálneho počasia ponavštevoval všetkých známych, dbajúc pritom na ich rasovú rozmanitosť. Z luku by som si zastrieľal, wrestlingový zápas pozrel. To by bola paráda!
fuuu a tych gombikov tam furt pachaju kolko vladzu.
a kedze pitaz predava hondy, tak snad vie najlepsie ci je, alebo nie je blok novy, takze ako pise on, nie je novy!!! inak by to bol riadny trapas a dovod na vypoved.
Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (01.11.2017 10:03)
videli ste jedno video a desat fotiek a ocakavate ze tu niekto bude vediet technicke parametre do podrobna, pockajte si nech to oficialne predstavia az potom tu sirte informacie namiesto bludov
ano to mam na mysli. zakaznik, ktory do predajne prinesie 30 tisic euro sa moze opytat na cokolvek (samozrejme ohladom toho, co ide kupovat) asi by som isiel inde, keby na moje otazky predavac zacal hapkat a zmatkovat.
cize ja verim predajcovi a ked vyssie napisal pitaz, ze nema novy blok, tak to beriem ako fakt a informaciu od odbornika z prvej ruky.
Re: boombastic: tak predajca by podla mna urobil toto:
1. vyhladal by si objednavkove cislo stareho bloku
2. vyhladal by si objednavkove cislo noveho bloku
3. zistil by, ze nesedia, tak zaujemcovi by povedal, ze blok je novy
Kopirujem z tlacovej spravy:
"(...) rozostup medzi osami susedných valcov sa skrátil o 9 mm"
kriste pane to zijeme v jakej prdeli??? chcu tu predavat motorky za 30 litrov a nedaju si ani taku snahu, ze absolvuju dake promo pre predajcov aby sa o tak vyznamnej novinke dozvedeli aspon zakladne veci (a to, aky tam je motor zakladna vec je) a mohli ich zakaznikom tlmocit bez patrania v papieroch??? to maju naozaj zakaznika tak hlboko v pazi, nech si zisti vsetko sam a k nim len nech pride minut prachy???
ale zas na druhej strane tento slovensky narod volov si ine ani nezasluzi, ked toto toleruje.
v jednom nemenovanom modrom obchode som sa troch postavajucich predavacov opytal na to, ci ma jedna susicka parnu funkciu. na to dvaja odisli, ze to neni ich obor a jeden, ktory predaval prave pracky a susicky zacal zufalo hladat v navode na pouzitie, ci ano, alebo nie, comu predchadzalo nekonecne hladanie toho navodu. odisiel som a kupil som ju v inom obchode. a to bola vec za plus minus 700 euro.
Re: boombastic: prosim ta, ta motorka bola predstavena pred doslova 6 dnami v Tokiu. Servisne aj predajne skolenia pre predajcov sa samozrejme robia, ale zvycajne az ked vsetky modely su fyzicky k dispozicii. GW to este chvilu potrva, kym sa na lodicke prepravi do Hamburgu.
tak vidis...6 dni...kokso, to je cela vecnost, tak presne v tom tokiu mal uz pitazko stat v prvej rade a teraz nam tu zvestovat co a ako to s tym novym goldasom je
a zas klidek, je tu niekde aj video, na ktorom na tych novych GW uz veselo jazdia na okruhu.
ja viem ze oficialne predstaveny je ale z tych zopar technickych parametrov a vykone a objeme jednoducho nemas sancu vediet ci tam je zaklad motora rovnaky alebo nie...
preto tu pisem o bludoch a dohadoch pretoze bez nejakeho oficialneho technickeho skolenia a predstavenie priamo vyrobcu je o tom zbytocne polemizovat.
rovnako zbytocne ako reagovat na vyryvacske komentare typu predajca by to mal vediet po 6 dnoch odkedy vysli von fotky
1. predajca by to mal vediet 6 dni pred uvedenim na trh, nie ze 6 dni po je este skoro, opat vivat slovakia
2. ako to, ze wing2 to vie???
Re: xtremo: ja napriklad tvoj posledny prispevok povazujem za hlupu kravinu. tym chcem povedat, ze pocity pri citani a pisani prispevkov su cisto subjektivne.
ako vies ze to vie a nie su to jeho osobne dohady ? uvedenie noveho modelu na trh je sprevadzane embargami najvyssej priority a preto sa takmer vsetky informacie dozvedaju predajcovia zaroven s verejnostou
asi to bude vzajomne ja mam totiz rovnake pocity z vacsiny tvojich prispevkov
popracujem aby si mal ten pocit zo vsetkych prispevkov, s vacsinou sa neuspokojim, ty si na tom uz popracoval a to poriadne, tou prvou castou tvojho prispevku to plati mozno vo vrabloch
tiez ma napadlo, ze tie xtremove kydy sa uz nedaju citat, treba to vymazat, mas pravdu a aj cloviecik z novej bane to tak vidi.
podla tej porovnavacej fotky presiel ten motor pomerne vyraznou premenou a nie ze len dake drobnosti. a to je len fotka, co este vnutro a elektronika. co je ale dobre lebo u gw daky progres za poslednych 10 rokov nebolo badat. uz len zredukovat mnozstvo gombikov a bude to idealny cestak.
Najskor si zadefinujte co mate na mysli pod pojmom “novy” a “stary” ci “povodny”
Napr. motor 1.4mpi z produkcie skody - to je motor z skoda 1000mb, ale ma iny material bloku, ine vrtanie, sedla ventilov, vstrekovanie miesto karbcu.
Bol teda v case uvedenia 1.4mpi novy motor?
GW nazivo nadherna motorka s modernym dizajnom. Jazdit sa s tym bude asi lahsie a sportovejsie, ako s predchadzajucimi. Aj posed prijemny. Ale ta mohutnost sa fakt stratila...
Na zivo je novy GW viditelne subtilnejsi ako predchadzajuci model, urcite stratil nieco na svojej mohutnosti. Napriek tomu sa mi zdalo, ze vacsina potencionalnych zakaznikov reagovala velmi pozitivne. Design aj posed sa pacil. boli aj negativne veci napr. zmensenie ulozneho priestoru zo 150l na 110l ziadneho cestovatela nepotesi, vacsim ludom moze byt az maly, atd..
Co sa tyka bloku, bolo mi povedane, ze je to uplne novy odliatok. Objem sa nezvacsoval aby sa vedeli dosiahnut stale prisnejsie emisne normy. Nove hlavy a dalsie zmeny vylepsili spalovanie tak, ze tento motor je schopny splnat buducu normu EURO5 a s malym updatom aj EURO6. Takze technika by mal byt tip top.
Ocakavam, ze aj na malom Slovensku sa zopar GW preda, najviac tych najdrahsich s DCT a zopar standard a baggerov. Uz sa vazne tesim na prve zvezenie, a kludne to moze byt aj bagger s manualom
Ten borec je od Traxxion Dynamics od kterych kupuji a montuju 4 komponenty nasoucasny model 1832 problemy u aktualniho 1833 se jiz objevuji. Spatne dosedle kulickove loziska na prednim vykyvu kratky 5mm static sag na prednim tlumici ( uz po 2 mesicich prodeje jsou aftermarkety ) tlumice nereguji na zmenu map ( rozpoctove nerozebiratelne Showy ) vytlacene silentbloky kulovych cepu a nyni novinka povolujici hlavni matice hornich bryli. Protikus je odspodu cili kapoty a predni tlumic ven neb tam zapomeli Loctite ...... ten predek je po prvnich 2-3 tis milich problem Budou predelavky a aftermarkety. A vykon motoru neni takovy jak byl deklarovan zmereno 97 kolo a starsi 103 kolo........ ze budou problemy bylo jasne.
Dôvod úpravy: nerozebiram do detailu Mlhos-Pirates a jini mudrlanti co o tom vedi kulove to vysvetli v naslednych elaboratech
Upravené 4 krát. Naposledy upravil Wing2 (20.03.2018 7:31)
Re: nevo: Máš pocit, že tento tvoj príspevok je patričný? Máš pocit, že niekoho zaujíma čo ty chceš? Máš pocit, že by si takto tliapal aj keby si nebol v anonymite? Na čo sa ozývaš, ak nemáš čo povedať? Preber sa, toto nieje FB!
Z tych videlii od Traxxion Dynamics na margo ulozenia a odpruzenia prednej vidly mam velmi zly pocit.
K tomu este tie lacno posobiace tenke a poriadne nelicujuce plasty, celkovo o dost zmensene rozmery, mensie kufre... no kua fakt neviem co si mam o tom mysliet. Z generacie na generaciu od cias 1500, teda asi od zaciatku milenia je GW coraz subtilnejsi a z coraz lacnejsie posobiacich materialov.
Asi to ale az take vazne nebude, dalo sa to dotiahnut, otazka je ale preco si zakaznik musi robit takyto servis na uplne novom stroji po 500km.
Video: www.youtube.com/watch?v=j7b16W725X8
A fakt ze polovicu zdvihu predneho tlmica zabera doraz a jeden 70kilovy clovek ho posedom stlaci az dolu mi tiez nie je celkom jasny. Teda samozrejme ak fesaci hovoria pravdu.
pozeral som tie videjka tiez a moc to nepotesi.
dufam, ze to bola chyba zopar prvých kusov a tie co pridu k nam to uz budu mat poriesene
inak by to bola pekna hanba
Kde sa novy GW vyraba? V JPN alebo USA? Inak, neverim, ze Honda toto nedoriesi napr. zvolavackami, ale je fakt, ze na premiovom top modeli by si mohli dat zalezat viac. Tento vlog sledujem uz dlhsie, videl som vsetky videa od Traxxionu na tuto temu a aj ked to priaznivca znacky netesi, treba brat do uvahy aj to, ze tento shop je v biznise aby predaval svoje custom podvozky a nie len na GW, cize ich optika moze byt trochu skreslena (z nicoho ich samozrejme neobvinujem, tie videa hovoria same za seba).
Japan. Blbe je ze serie s DCT uz jsou rok vyrobene ale v US si vyminili ze chteji i mechanickou prevodovku. Tak se rok stalo serie DCT byla rok vyrobena ale neprodavala a cekalo se na skrin mechanicke prevodovky jinak by s DCT byli na trhu o rok drive. Cili je to stejne. A Traxxion ? Montuji od nich duralove bryle AK20 cartridge pancerak a 3 krat zadek co maji od Penske. Ten pokazde vytekl do 20tkm i kdyz mel serizeni odskoku. Brace ztuzeni vidlice je krok vedle to nefunguje od nikoho ani od nich. Tlumice jim dela Penske Jejich predni pruziny jsou v tvrdosti napuĺl mezi Hyperpro tvrde az moc a mekkych od Progress suspension Nebi pravda ze na GW dela jen Traxx. Zkousel jsem i Racetech s ventily do vidlic. Od Racet nefunguje nic a pruzinyjsou po roce na kase a s pridavnymi ventily do vidlic se to i tak krouti. Progress Suspension predni pruziny dobre mekke ale na 2 roky a plynove cartridze on nich z 1 serie praskaly kartrudze a poustel uvnitr olej anebo jednorazove dusik uvnitr trubky. Me praskla catridge za jizdy. 2 generace Monotubes ma zesilenou pistnici i tesneni a drzi. V porovnani s AK to ale neni ono. Krouti se to v brylich ne trubkach. Nuze ano Traxx chteji prodavat ake jejich vyrobky jsou z teti sqadry top a funguji. Sam je jezdim a oproti serii je to na mile daleko. Nemaj duvod prehanet ci si vymyslet. to je bumerang. Nato maji moc dobre jmeno a jejich vyrobky funguji.
s prilbami by som to nevidel ako daky velky problem. ja ked idem turistiku, tak mam vsetky kufre plne veci a handier, takze vobec neriesim, ci sa mi tam vojdu prilby, lebo tam uz aj tak na ne neni miesto. v tankvaku doklady a prirucne veci, takze ked zasvavim, tak chtiec nechtiac musi tankvak a prilba somnou, co je ale v pohode.
boombastic - tu skor problem ten co popísal mishko
ze GL sa od 1500 coraz viac scvrkáva co sa týka batožinového priestoru
a ked porovnám novu a staru 1800 tak aj proporčne
uznaj ze 110 litrov batožinového priestoru si dnes dovolí každý v podobe troch kufrov na hocijakej tuctovej 600. Na jedného z králov dialkovej turistiky je 110 litrov ozaj málo.
kvietok, to by som fakt klamal, aka to bola velkost. ale male neboli, podla mna aspon L.
Schubert neviem potvrdit. je jasne, ze vsetky typy a velkosti prilieb sa tam nezmestia.
teraz som si to nagooglil na inych strankach a tych 110 litrov batozinoveho objemu je ozaj pravda....
toto je podla mna dost velky fuckup napriem kvetnatym marketingovym recickam ze honda cez prieskum majitelov zistila ze vacsina batozinoveho priestoru ostava nevyuzita...
.. tak ma napada ci by sa majitelov nechceli spytat ci im ozaj treba 6 valcov a nepostacili by im styri tak ako na zaciatku
ak by som to dal do meritka transformers tak optimus prime sa nam pred ocami scvrkáva na bumblebééého
Presne to som chcel povedat. Mali to urobit s V4 a este o nieco lahsie a bol by to paradny Pan European. A ja som bol vzdy Pan European positive.
Tato motorka sa mi paci, napriek tym pruserom, ale ci to je to prave v kategorii Gold Wing, to ukaze cas. Ja som skor cakal rovnaku velkost ako predposledna generacia, -5% na hmotnosti, moderny podvozok, modernu elektroniku a 2000ccm/150k. A asi som nebol jediny
nemal som pocit žeby bolo niekde šetrené, mal som verziu s DCT a vóóóóóbec mi to radenie nechýbalo
športový mód ma v dobrom velmi prekvapil... ide to jak odtrhnute z reťaze. Plexi vo vrchnej polohe krásne obslúži aj 2 metrového chlapa.
Brzdám tažko niečo vytknúť (aj zadná brzdí výborne) a pocitová ovládateľnosť ako oveľa menší motorrad.
... a to je asi presne ten moment kde sa pri novom GW bude lámať chlieb. Lebo povedať o tej motorke že je v niečom zlá sa nedá. Ale dá sa povedať že oproti predchádzajúcej 1800 je skrátka ... malá. Naozaj je opticky výrazne menšia oproti povodnej 1800.
Už som sa aj bavil s pár majitelmi starších 1800 a vidia to rovnako. Že koli veľkosti tej motorky nemajú dôvod si ju kupovať. A presne takto to čítam aj ja. Majitela GW sú ludia ktorí chcu "Cadillac Escalade" a nie "VW Tiguan"
ked zacnu do GTLiek montovat dobre fungujucu DCT, tak bude opat o dovod menej kupovat GW. lebo tych, co si ho kupia len zo sentimentu a vernosti k znacke vela nebude, ostatni pri tej cene budu rozmyslat racionalnejsie a tam podla mna GTLko bude mat na vrch.
Boombastic - podla mna bude skor quickshifter ako DCT.
BMW sa síce GTL predávajú pomerne dobre vzhľadom na cenu ale nejaké turbočísla ako pri GS to nie sú.
Ludí čo by nákup podmienovali tým že motorka "zoskútrovatie" je myslím pomerne málo a to nestojí za vývoj takejto prevodovky.
jasne ze DCT je uz vymyslene.. hovorim o vyvoji na to aby ju mohli "ulozit k motoru"
podla mna do toho BMW v dohladom case skratka nepojde ale zas na druhej strane je fakt ze uz skusili zopar blbosti typu posilovac brzd od ktorych zas casom upustili takze "nadej" tu je