Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: EICMA 2016 - KTM ukázala nové Duke 390, 1290 a prototyp dvojvalcového Duke 790
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Honda predstaví krásnu 250Rally, Suza 250 Vstrom, Kawa Versysa 300, dokonca BMW 310GS a KTM spí... 390 Adventure stále nikde... |
Hodnotenie: Pozeral som live stream a 790 hovorili 2018 do produkcie vraj to chcu mat spravene poriadne. Inak ma krasny zvuk ten dvojval. |
Hodnotenie: Ta rada DUKE je lepsia a lepsia A koncept uplna pecka, samozrejme nebude taky radikal ale ako smerovanie super.. |
Hodnotenie: Tak ten Duke390 dizajnovo ozaj pekný (okrem svetla - to im teda ide v poslednej dobe) na fotkách. Aj elektroniky už je v ňom dosť, ale ten antihopping ma prekvapil v tejto triede. V realite som ešte ale nevidel ako ho splácali v tej Indii či kde to produkujú. |
Chooki, nezabudaj na tych, co maju este len male vodicaky... Pre nich je to super. Jasne ze to nestavaju pre vyjazdenych motorkarov. |
Hodnotenie: Ale ked nastartoval tu 790, tak dymu jak z parniku. Kde spravili inzinieri z Indie chybu? |
Hodnotenie: Re: Awia: Ked sa objavila CCM450 tak si napísal do fora že nevidíš tomu význam |
chooki, |
Hodnotenie: Re: alexa7: KTM má asi najlepšiu malorážkou, je ňou Duke 390 a bol na trhu v podstate prvý... v tejto kubatúre, s takým výkonom a hlavne cenou... Je to nevyužitý potenciál že z nej dodnes nemajú ani len endurko keď už nie cestovné endurko. Poukazoval som som nato že ostatní výrobcovia ktorí do tohto segmentu vstúpili neskôr, alebo majú horšie /menšie motory a podobne už majú čo ponúknuť... |
Hm .....40koní pri 7000otáčkach zo 450kubíkov je ostrý motor, ale 43.5koní pri 9500otáčkach z 375kubíkov už nie. Zaujímavé. |
Re: Awia: Nemyslím si že urobiť poriadne enduro by bolo len tak jednoduché že "natiahnem" Dukeho. |
Re: alexa7: myslím že KTM je rozhodne tá značka ktorá vie ako enduro postaviť |
Hodnotenie: Myslim si ze KTM pripravi skor ucelenu ponuku pre Duky, doplni namiesto RC8 novu RC16 kedze vstupuje do motogp aj ked teraz vyhlasuju ze RC16 na normalne cesty nepojde (je to len pekny marketingovy tah) a na cestovanie mozno upravi maleho duka 390. KTM nebude mat nikdy tolko modelov ako japonci nakolko nie su tak obrovsky koncern a tym ze maju v portfoliu aj Husquanu tak sa snažia este viac vyspecifikovat obe znacky a zamerania. Paradoxne kategoria do 400 ccm je oblubena v azii ale u Europe si neviem zivo predstavit ako sa predavaju 390tky Adventury... pre europanov je to stale povazovane ze vstupnu kategoriu do sveta motoriek. |
Europa je maly trh, pochopili to vyrobcovia a preto tie male motorky - su smerovane na inych zakaznikov Juzna amerika, Asia. Osobne si myslim ze s malou dobre postavenou moto je viacej srandy v konecnom dosledku ako so super ultra drahymi tamagoci ktore mozu byt prekonovane lebo elektronika to ustrazi. Podla mna ide o to trafit spravny stred. Ani v zapadnej Europe uz nie je tolko frajerov co by si kupili Multistradu enduro za radovo 20 tisic a trieskali s nou v lesoch o zem. |
Kto by mal záujem tu je trochu detailnejší pohľad na nový radový dvojvalec KTM: |
Hodnotenie: Za mňa pre všetky palec hore... 390 pre mňa designovo veľmi pokročila.. staršia verzia bola taká nemastná neslaná, ale táto má grády... ostatné modely , superduke bude zachvílu Hyperduke vyzerá stále ostrejšie |
Myslim ze superduke pojde lepsie co sa predaja tyka skor v gt verzii, kde ma s tym vykonom aj realnejsie vyuzitie a fakt je ten ze aj pri prvej verzii sa s tym chalani poriadne pohrali aby to bolo fakt cestovne ladene. |
Hodnotenie: tesim sa na tu 790, 1290 je zbytocne moc na nase cesty :D |
Hodnotenie: Re: Audion: daj mi na jar odvézt sa, ja chcem 1290 po berte. točák by mi chýbal |
Re: ChesterTT: vies co...KTM by som si na Tvojom mieste nekupoval! |
lebo nemal som jednu |
www.brembo.com/en/company/about/the-group-brands |
a čo si tým chcel povedat? lebo mne to nedošlo.. |
Ze je to vsetko brembo. |
ja viem, že bybre je by brembo a brembo ich vlastní. ale bybre neni to, čo brembo a to som mal možnost porovnat djúúka 3 a 4. a furt to neodpovedá na otázku, prečo je na brzdách napísané KTM a čo to vlastne je. menšie modely majú bybre, velký duke má M50. a toto má KTM... |
No na brzdách je preto KTM napísané lebo sú to "origo" KTM brzdy. Bo keby na nich bolo, že Brembo a boli by problémy ako mali niektoré 1190 Adventure tak by si niektorí aktívni jedinci naštudovali na nete napr., že tie kotúče čo dávala KTM na tie 1190 od výroby neladia s platničkami čo sú na mašine od výroby a podali by vysvetlenie širokému moto-ľudu, že čo majú urobiť aby im to brzdilo tak ako má. A takto tam KTM drbne svoje logo a ani kristus sa nedopátra čo je to za produkt. |
Hodnotenie: Včera som si kúpil nový KTM Duke 390 - orange, po prvých 150 km sa stále smejem...je to iná sranda na tom krpcovi...ešte točím len do 6500, ale podvozok a hravosť neskutočná....široké riaditká, toto bude neskutočné ťažké vydržať ten zábeh....tá motorka mi akoby vraví, poďme sa naháňať ...čo sa týka posedu, je to pohodlnejšie ako MT07, ktorú som mal minulý rok a na ktorej mi vadili úzke riaditká, stupačky moc vpredu a kopec iných vecí...na krpatom Dukovi je to paráda. Čo ma prekvapilo, je tiež úžasné zladenie spojka, prevodovka, všetko ide neskutočne ľahko |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82267 | Včera: 205019