Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (23 hodnotení)

Diskusia k článku: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

02.04.2016 9:36

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ja som na transalpe bezne jazdil bezdusovky s dusou. Akurat ked chytis niekde defekt a potrebujes vymenit dusu, tak bezdusovka sa tazsie vyzuva. Ale nie je to nic, co by sa nedalo zvladnut.


02.04.2016 7:10

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

sisobmw
 Edvenčr 

V tom autosalóne to trocha posrali. V konkurencii pre Afriku rozprávajú o BMW R 1200 GS Adventure a video je F800 GS Adventure. No čo už "chybička se vloudila".


01.04.2016 23:39

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

OK
Vďaka za rady...


01.04.2016 22:56

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

rmacko
 Skútrista 

Ikona

Richi, jazdím na ktm všetky bezdušovky s dušami a nou problémka 8-) [dobre] ...


01.04.2016 22:43

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Re: Awia: Ale oficialne len vtedy, ked tam mas napisane:
MAY BE TUBE USE

Samozrejme v praxi je to OK


01.04.2016 22:40

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Richi72: Do TL pneu je povolené dať dušu, no problem, to nerieš... Naopak to už problém je ;-)


01.04.2016 22:36

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Re: Richi72: Nebud uz taky pokakany z tych pneu.
Jediny problem, ked das do TL dusu, tak hu opat nemozes pouzit ako TL.
Dolezite je napudrovat pneu vznutra. Ja davam HD crossove duse. Oplati sa.
Vsetky hrubsie dezeny su diagonal.
Na index sa vyprdni, nikto Ti to nebude kontrolovat.
Zváž aj Heidenau K60 [dobre]


01.04.2016 22:17

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Dakujem vam pani za reakcie...
- pitaz, asi pojdem do TKC. Ale co policia? (hlavne rakuska) nebude problem s rychlostnym indexom?
- rmacko, Karoo 3 vyzerajú dobre ale su len bezdusove (TL) :-(
- janoval, na tieto som uz pozeral. Rychlostny index je OK ale tiez iba TL
- HoGo80, asfalt tak 80%. D908RR nie je v mojom rozmere. Do bezdusovej pneu by som radsej dusu nedaval. Nie je na to stavana. Ma drsne a vrubkovane vnutro co asi dusi neprospieva (kedze dusove pneu su hladke) a iste ma aj inu kontaktnu plochu s rafikom. S tymto nechcem experimentovat


01.04.2016 13:20

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Krakatau: asi tak, "do komerční televize supr" ;-)


01.04.2016 13:06

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

meloking: Klasická sršňovina :-D Akurát čo sa týka tých konkurentov, jediným adekvátnym mi vychádza byť Tiger. GS-o aj SA sú podľa mňa niekde inde, či už cenou, alebo zameraním.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (01.04.2016 13:06)


01.04.2016 12:12

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

meloking
 Kávičkár 

Ikona

srsen vs. africa twin (autosalon na prime)


01.04.2016 8:52

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: Richi72: každá nedušová vie byť dušová :D. Použitie? Koľko percent asfalt? Na géese sa mi osvedčilo kombo vpredu tkc80, vzadu E09, ale tá je dosť hlučná. Ak viac offroad ako asfalt tak D908RR? Lepšie bočné vedenie ako tkc80 čo e09.


01.04.2016 7:49

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ked doderiem povodne TrailAttack, tak pojdem do heidenau k60 scout.
www.atemoto.sk/new/index.php?route=product...

Sice potrebujem index w do 270, ale kaslem na to. Kto kedy bude po slovensku jazdit 200km/h. Scouty maju T-ckovy index do 190. mne staci, ked budem moct drzat 150-160 na dialnici, co vdaka tomu stredovemu pasu bude asi v pohode.

Ked chces cestnu/asfaltovu gumu, tak TrailAttack je vynikajuca volba a rychlostny index ma do az az...


01.04.2016 6:18

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

rmacko
 Skútrista 

Ikona

Richi : aj Metzeler karoo 3 je celkom obstojná guma, aj keď výdrž nic moc, ku jednej prednej dve zadné, aspoň teda pre mňa, zadok vydrží cca 6000 km ...


01.04.2016 6:07

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

treba tam tie TKC obut. vydrzia aj viac km/h. a hlavne ako casto sa jazdi na stuploch nad 160
pochybujem, ze dake ine stuple budu mat vyrazne vyssiu povolenu rychlost


31.03.2016 23:34

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Pani, poradte mi prosim
mam dost problem najst enruto pneu na moju AT :-~
predna 90/90-21
zadna 150/70-R18 (podla TP musi byt radialna)
- prvoplanovo som chcel MICHELIN Anakee Wild ale nik ich nema
- TKC 80 je len do 160 km (Q)
- Mitas E-10 Dakar nie je dusova

Co by sa na nu este hodilo? Co jej mam obut?


31.03.2016 21:13

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

boha, ked uz srsen v autosalone zadeli, ze "honda vyvinula genialnu motorku" a sklada prilbu dole, to uz chce sampanske :-D


31.03.2016 13:39

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Stowasser
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Jaaj, normalne ma svrbia dlane.. Nova s malou kozmetickou vadou za 10t bez dane vo verzii s trakcnou kontrolou..
m.mobile.de/motorrad-inserat/honda-crf1000-l-africa-twi...

Nuz, ale dom, deti, v garazi dve moto..ach


24.03.2016 12:59

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Mať nižšie sedlo je fajn ked treba udržať ladvinku a všetky kufre. Ale mať zbytočné nízke sedlo v teréne je dosť o ničom. Ja mám teraz trochu menšiu terénnu motorku, ako predošlu a idem sa "udrepovať". Ona je pocitovo obratnejšia, ale po hodinke poriadnej jazdy ma najviac bolia nohy a kolená.
Ja mám 186 a po posedení na výstave by som kludne bral vyššie sedenie ale potom ten vietor ?
Preto sa priklánam zatial ku KTM. Aj ostré stroje najlepšie stavajú pre vyšších.


24.03.2016 12:59

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krakatau, najlepsie bude ked si ju u predajcu pozicias, pojdes sa povozit a pocitit to na vlastnej kozi.Mozno ti sadne,mozno nie. Ja mam tiez pomerne kratke nohy, mal som GS 800 s nizsim sedlom, a akekolvek balansovanie na mieste/pri nizkych rychlostiach ci rozbeh do kopca(nalozeny a s polovickou v zadu ani nehovorim) bolo trapenie. Neviem spocitat kolkokrat sa mi v urcitych miestach prehanalo hlavou "len tu s nou teraz nedrbnut o zem a netraposit". Teraz mam 990 ADV ktora je vecsia a dociahnutie na zem je o malicko horsie ako u GSka, napriek tomu sa mi ovlada ovela lepsie. Manzelka si sama vsimla ze tam kde som sa s baworom trapil,tak tam som zvladal 990ku uplne v klude a bez stresu.


24.03.2016 11:41

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Awia: Počkaj...nie, zatiaľ si to stále neviem predstaviť :-~ :-}


24.03.2016 11:12

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: Menton: aj ďaleko nešpičkovým, napr. mne :-D


24.03.2016 10:46

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Krakatau: spickovym jazdcom spicky bohato stacia :-D


24.03.2016 10:38

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Krakatau: Viac ako špičky nepotrebuješ, stačí vysunúť riť a oprieš sa na jednej strane full...


24.03.2016 10:10

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

pitaz: Neviem, sedel som zatiaľ iba na tej čiernej, čo bola na výstave a dočiahol som tak na špičkách nôh. :-D

Menton: Podobný pocit som mal pred x-rokmi na Varadere, ale tiež to bolo iba statické "posedenie". :-}


24.03.2016 10:07

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Krakatau: no stress, Africa rozhodne nie je vysoka a ma uzke sedadlo, co pomoze nizsim jazdcom... ;-)


24.03.2016 10:04

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

Krakatau - sedel si aj na africe s tym znizenym sedlom? - je o 3 cm nizsie ako seriove a ked sa da do nizsej polohy, vyska od zeme je 82 cm.. neverim, ze ti to je vysoko


24.03.2016 10:03

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Awia: Alebo si nechať tou japonskou metódou polámať a predĺžiť nohy. :-D

matus: Ja som jebol na semafore aj s motorkou, z ktorej som v pohode dočiahol, keď sa mi šmykla noha. :-D :-D :-D

Neviem, asi mám z toho zbytočnú "hrôzu" :-~ ...veď prípadne pôjdem vyskúšať. :-D

Každopádne času mám ešte dosť veľa na takéto rozhodovanie, tak uvidím, čo z toho nakoniec bude. :-D

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (24.03.2016 10:07)


24.03.2016 10:01

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Krakatau - no pravdupovediac stalo sa mi ze som jebol na krizovatke...aj pri otacani v kopci. Dnes uz nepadam, naucil som sa - vysadnem si, alebo - lahsie je pridat plyn ako pise Awia :-)
Fakt to neries, pride to same.


24.03.2016 9:54

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Krakatau: Na moto sa jazdí, nekolobežkuje... Výška sedla nie je problém, len trochu zvyku to chce... A keď nič tak sa dá znížiť aj väčšinou...


24.03.2016 9:47

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

matus: Nerád by som sa učil štýlom toho Poliaka z videa vyššie. :-D

raptor: Hold to máš pravdu, že to nie je chyba motorky. A aký spôsob pomoci si mal namysli? :-D


24.03.2016 8:37

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Krakatau> vysokym sedlom sa netrap, naucis sa.


24.03.2016 8:34

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

krak - to nie je minus motorky ale jazdca.. mne je zas ždibec malá, ale tiež to neberiem ako nedostatok motorky ako takej ;-)

dokonca ty si vieš ešte lahšie pomôcť pri tvojom probleme ako ja ;)


24.03.2016 8:10

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Fajn testík, aj toto video, čo pridal HoGo80. Naozaj je to o tom, že keď už kupujem novú moto, tak väčšinou je možnosť vyskúšania viacerých alternatív a potom sa už len rozhodnúť. :-}

btw. Africa sa mi veľmi páči, aj naživo ma oslovila dizajnom a kvalitou spracovania, jediné mínus je výška sedadla, na mňa príliš vysoko :-( , ale čo už, je to enduro. :-D


23.03.2016 16:53

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona


Video: www.youtube.com/watch?v=50_3wCCwwl0


23.03.2016 16:15

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

verim ze su funkcne, lebo su tak hnusne, ze keby funkcne neboli, tak tam urcite nie su.


23.03.2016 12:27

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

datadive
 Kávičkár 

mnoo ... ono sa casto stava ze ocel sa potiahne hlinikovou zliatinou ... na pohlad si si isty ze to je hlinik a magnet sa tiez chyti ...


23.03.2016 11:23

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

[
Video: www.youtube.com/watch?v=sHB9eT3MogY]


23.03.2016 10:49

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ešte to môže byť magnetický hliník >:-) >:-) >:-) 8-)


23.03.2016 8:36

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

potvrdzujem, ze origos padaky Honda nc CRF 1000 L nie su hlinikove - magnetizuju.


22.03.2016 23:10

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

teplak
 Edvenčr 

Ikona

Vychadzal som z popisu padakov, preto som myslel, ze Al. Snad budu teda aspon pevne, ak je to uz zelezo :-)


22.03.2016 22:41

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Prešli magnetickým testom. 8-) Takže určite sú. [dobre]


22.03.2016 22:35

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

Re: Richi72: urcite su? lebo v popise je, ze su hlinikove. musim zajtra pozret.


22.03.2016 22:12

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Re: teplak: Origo Honda padáky na Afriku sú oceľové.


22.03.2016 16:20

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

svastika? Hitler? Hladam konflikt?
Riadky od osoby kt. mi pise ako Nostradamovi....

... mas pravdu zbytocne

hovori sa ze s vekom prichadza aj rozum.... nuz ale niekedy prichadza iba ten vek


22.03.2016 16:05

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Re: Nostradamus: Ty asi poznas Nostradama, co opisoval pritomnost, ked ho spajas s aktualnym stavom LC8. Ja som pocul len o takom, co predpovedal buducnost, kedze vies, ze motorku pre mna nevyrobia.
Tiez neviem, kde si nabral, ze chcem len a len hlinikace. Tie sice mam na endure, ale cisto ako ucelovu ochranu. Na cenduro by som ich nechcel a na XT mam prave plastaky a drzia asi tak dobre, ako na LC8 (vid prispevok od teplaka)

Toto je diskusia o jednej fajnovej motorke a nevidim dovod preco by som nemal skritizovat "detaily", ktore ak by neboli, vyrobca by neschudobnel.

Ak reagujes na moje prispevky, prosim, precitaj najprv dva-krat, aj tri-krat, ked treba. Nemusime tu potom riesit chujoviny.
Myslim, ze sa vyznas a kludne by som si od teba nechal hocikedy poradit. Ale mam pocit, ze hladas hlavne konflikt. To furt nevies prekusit svastiku na tanieri z roku 1914? , lebo sa ti zda, ze ju vymyslel Hitler?
...zbytocne.


22.03.2016 12:55

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

teplak
 Edvenčr 

Ikona

Hogo:: na lc8 adv. Ked chytis v terene padak o nejaky kamen ci koren v zemi, tak ho vie riadne vykrutit smerom k nadrzi a poskodit ju. Ked tam mas klasicke origo plastaky prip. karbonaky, tak sa bude moto po nich suchat a nezaprie sa o padak. A tie hlinikace "padaky" by som si na novu Africu radsej ani nedal. Tie blastre posobili na mna dost lacno. A zas radsej taketo plastaky uchytene na 2miestach ako tie lapanky s jednym uchytom. To som mal na moto raz a po prvom pade a odlomeny celeho uchytu spojkovej packy to slo hned na inzerat. Na LC8 su origoplastaky a tie znesu velmi vela [dobre]


22.03.2016 11:48

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Re: satos: pocuj vystupujes tu so svojimi poziadavkami ktore ja hodnotim ako nadstandardne. Tak som ocakaval ze ak mas nadstandardne poziadavky tak mas aj zakladne znalosti (pripadne google). Ano LC8 ma plastove blastre a nemusim byt preto Nostradamus a ani vlastnikom tej motorky aby som to vedel. Nemyslim si ze plastove blastre su pre standardneho turistu "okrasou"...a ak chces byt na mna este ironicky kludne pokracuj. :-)

Ty skratka neberies nic ine ako hlinikove chranice a vsetko ostatne je pre teba suviks alebo okrasa. Napriek tomu ze ziadna znacka seriovo nemontuje na svoj ziadny model seriovo hlinikove chranice dokazes to vycitat Afrike stale dookola.

Nebolo by jednoduchsie si ich tam jednoducho dat rovnako ako zvysenie riadidiel. ;-)

Ved pochop ze Honda robi motorky pre cely svet, nielen pre teba.


22.03.2016 11:16

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: matus: Tak toto bude pre mňa zas nové. Na ktorom lc8? Jak viac škody?


22.03.2016 10:56

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> ja napr padaky nechcem. Na LC8 robia viac skody ako uzitku.


22.03.2016 10:24

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tomu chalanovi na videu by sa zišlo keby tú páčku ručnej brzdy dočiahol.
Pri zastavovaní sa mu zamotal nepremok do ľavej stupačky a pri balansovaní si nechcene na DCT "vrkol" plynom. Dopadlo to "vylepšením" motorky o viac ako 2100€. Takže moto ani len nespadla s plnej výšky stojanu za celkom slušnú cenu.


22.03.2016 10:12

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: JanciXX: Páčka na ľavej rukoväti pri DCT je parkovacia brzda.
Tu sme to fotili aby bolo vidieť že je veľmi ďaleko aby si na ňu nedotiahol za jazdy ani omylom.

Foto: Honda CRF1000L Africa Twin 2016


Zabrzdená a zaseknutá: Foto: Honda CRF1000L Africa Twin 2016


Je to mechanický lankový strmeň ktorý je na zadnom kole, inak je dosť na rane, vidieť ho na tejto foto je to ten spodný:

Foto: Honda CRF1000L Africa Twin 2016


Táto foto je manuál bez doplnkového strmeňa:

Foto: Honda CRF1000L Africa Twin 2016


Awia


22.03.2016 9:55

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Tie na KTM vyzeraju celkom pevne, az desivo pevne aj ked su bez hlinika.
Velmi dobre blastre mal asi Transalp. Riadne velke, chranili ruky od studeneho vzduchu. Dostatocne pevne a uchytene len na packach.


22.03.2016 9:11

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Re: raptor a la Nostradamus: Neviem, co ma LC8, ale ak podobnu okrasu, tak to je im na handu, nie ako vzor. A ak to nema BMW, tak to je ferove, lebo sa aspon netvaria, jaku to ma super vybavu (narazam jedine na blastre).
Doladit podla seba skor znamena, ze si dvihnem riadidla ak potrebujem/chcem a neviem co este v ramci ergonomie, mozno svetla (pridavne), padaky chcem-nechcem (aj ked nechciet padaky na cenduro, asi len ten, co max off road je zaprasena asfaltka), kufre chcem-nechcem... A nie tam dat blastre za jeden cent namiesto poriadnych (a nemusia byt hlinikove) za 10€ (vyrobna cena). Jasne, ze si ich potom mozem dokupit, za 200€. Ja by som si teda priplatil, namiesto 12590, rovnych 12600, resp. 12602 (lebo plus DPH za blastre).

Pri DCT, na miesto lavej packy by som chcel zadnu brzdu.


21.03.2016 22:12

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

parkovacia brzda


21.03.2016 21:43

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

JanciXX
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Awia, načo služi lava (spojková) páčka pri automate? :-)


21.03.2016 21:22

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Na okraj len k dovybaveniu:
Tie "drobnosti" čo treba dokupit sa zato pozbieraju. Napríklad že rozdiel medzi KTM je 3000 euri.
Lenže KTM ka ma bočný padací rám a hlavný stojan v cene tam je hned 500 a to sa kupiť jednoducho musí. Kupovať hlavný stojan k novej motorke aspon mna z princípu zabolí.


Najferovejšia ponuka čo som kupoval motocykel bolo Stelvio NTX. Tam sa dalo zo salonu ísť na dovolenku za cenníkovú cenu, ktorá sa všade uvádzala v tabulkách vedla konkurenčných strojov ktoré v cene niektoré nemali ani ten pdrbaný hlavný stojan.





21.03.2016 20:27

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos - z uvedeneho mi vyplyva ze ziadna znacka nikdy nevyrobi motorku ktora by bola uplne podla tvojich predstav. Vzdy si ju budes musiet doladit podla seba... aj za 12500€

je KTM LC8 adventure poriadne cestovne enduro? - plastove blastre

este lepsi priklad.. je BMW HP2 poriadne cestovne ENDURO? ziadne blastre

ja viem, vsetko su to modelky... lebo nemaju hlinikove chranice vsak? ;-)

p.s. afrika by si zasluzila mat v zaklade aj pancierove hadice - a nema ich, a nie je to ziadna tragedia ;-)


21.03.2016 20:21

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Re: raptor: Ano, kazdy ma vlastnu optiku. Beriem. No, ak by sa jednalo o cisto asfaltovu motorku, nech si ma ozdôbky na riadidlach ake chce. Ale tu sa bavime o cestovnom endure. Enduro, znamena vydrzat nieco a nie ze pekna farba.
Tie plasty su centova zalezitost (vyroba). Isty cas som robil na vstrekovacich formach...

Stale tvrdim, ze u mna Afrika nema konkurenciu. A nezaujimaju ma motorky o 6000 drahsie s plastovymi ozdôbkami.

Viem, kolko mi poriadne blastre na Tenere pomohli. Pre mna to je nezbytnost, nie okrasa. Kto chce mat z motorky modelku, nech si tam da aj gule z vianocneho stromceka. Ja chcem funkcnu ochranu, moze byt aj skareda.
A vobec mi nejde o spojkovu packu, ja aj tak pouzivam len dvojprstove (sp. packy). Poriadne blastre znamenaju pre vyrobcu naklady par eur. Afrika by si zasluzila mat ich uz v zaklade. Podla mna.


21.03.2016 19:41

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

datadive
 Kávičkár 

nahodou ... Afrika je po dlhom case motorka ktora ma pekne smerovky ... to menim vzdy ako prve :-D ... hned za tym idu zalamovacie packy a drziak SPZ


21.03.2016 19:35

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos - myslim ze vtedy som ta pochopil.. alebo zeby nie? :-)))

skus prosim ta chapat ty ze sa predavaju motorky este o 3 - 6 litrov drahsie od Afriky ktore maju tiez plastove chranice. Nuz a povedat o plastovych chranicoch ze su smejdy mi pride ako nazor prilis zaostreny cez vlastnu optiku.


21.03.2016 19:18

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Re: HoGo80: Na tenere mam nejake plastove. Sice uz popraskali, ale fakt drzia dobre. Hlinikove som teraz dal na Gas-a, ale videl som u kamosa (jak dopadli), ze je to daleko od toho, co mam ja (na Tenere).

Re: raptor: Nikdy som nepovedal, ze USD nie. Mal som pocit, ze si ma vtedy pochopil. A ano, ak dam za motorku 12500€ (375 000 korun), tak tam chcem mat poriadne blastre, nie smejdy.

Re: janoval: Velmi zaujimave info pre mna. Ja som prave tie plastove "usi" vymenil za hlinikove "oka". Neporovnatelne lepsie mi rozrazaju stromceky po rubaniskach a fakt charania ruky pomedzi stromy. A aj ked motorka padne, nejdu riadidla hned do zeme. Zatial same vyhody. Som sa cudoval, preco na videach vidim u niektorych endurakov "usi". Zeby si nebol jediny?

Re: bacaono: Presne o tom som pisal. Dalsi komentar netreba.


21.03.2016 18:51

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Trochu poladené blastre na CRF podľa satos-a. :-}
[
Video: www.youtube.com/watch?v=fsRYktEWd2k ]


21.03.2016 18:09

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Nemám hliníkové blastre a ani nechcem, páčku som nezlomil nikdy...


21.03.2016 16:10

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: janoval: Veď jasné, každý podľa seba :-). Ja ho tiež nemením okamžite, keď vidím, že na "novej" je umelá. Počkám kým sa zlomý. Max. druhý výjazd :D.
"packa stoji 15E." - a zostať bez spojky na konci sveta je za nezaplatenie :D


21.03.2016 16:06

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Mne to je trosku jedno ako to pripada niekomu inemu. Ja mozem pisat len za seba, ze ja ich na terennu motorku nechcem. Mal som ich na DRke. Na konare a odletujuce kamebe mne plastovy chranic bohate staci a packa stoji 15E.


21.03.2016 16:00

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: janoval: trošku mi to pripadá, ako argument typu "nechcem mať pás v aute, lebo ma môže zachrániť, ak z auta vyletím". Aspoň ja viackrát tam schytám úder od konára + zachráni páčky a ruku pri páde, než by ma to ohrozilo.

Ešte video k odkazu pred tým:

Video: Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Concept - Osaka motorcycle show 2016



21.03.2016 15:33

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

HoGo: letel si niekedy cez riaditka? Ja len minulu sezonu 2x z toho raz na roletach, zabudol som sa nabehol som na ne vo velkej rychlosti na prvej som vyletel a druha alebo tretia poslala motorku rovno proti mne. Rajdy som neudrzal a obe ruky sli hned dole medzi packy a rucky. Mat tam hlinikove chranice...nechcem si to ani predstavit.
Dokonca aj bez hliniku keby to boli chranice uchytene na 2 miestach, tak neviem ako by som dopadol.

Ano povodne plastove som pri padoch olamal, ale na kamene a konare mne stacia.


21.03.2016 15:22

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

chalani čo riešite.. ja vám to v krátkosti vysvetlím ;-)
satos skrátka potrebuje motorku ušitú jemu na mieru ale vyrobenú sériovo :-)))

USD tlmič nie, hliníkové chrániče rúk zas áno.. len sa ho Honda zabudla spýtať prv než to šupli do výroby :-D


21.03.2016 15:19

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: janoval: Prečo? Design?


21.03.2016 15:05

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tretia vec:
niekto by blastre s hlinikom nedal na motorku ani zadarmo ;-)


21.03.2016 15:03

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos - hlinikove chranice ruk v serii neponuka ani KTM, ani BMW ani nikto...
jedna vec je co ty ocakavas za svoje peniaze a druha vec je ako to vidia vyrobcovia ;-)

hogo ma predbehol..


21.03.2016 14:30

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: satos: Na druhej strane na ktorom cestovnom endúrku máš blastre s hliníkom?

Dôvod úpravy: áhá čo som našiel:

www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (21.03.2016 14:36)


21.03.2016 12:42

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Na ostatku, co som na Afrike sedel (uz po vystave) som si vsimol tie blastre na riadidlach. Jedna vec je, co vyzera lacno a druha, co funguje ako lacne. Ten tenky makky plast je mozno OK na asfalt a mozno sa pri polozeni motorky aj ohne - nezlomi, ale mat to na svojej moto, tak nie ze to dam dole, ale samo by to rychlo odpadlo.
Skoda tychto detailov (hadica, blastre). V tej cene cakam hotovu motorku pre uzivatela, nie pre kutila.


21.03.2016 12:11

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak po návrate a po spánku čas na reakcie:

KTM 1190 Adv R - Do porovnania sme ho nedávali lebo Afra je strená trieda a Adv TOP. KTM sama postavila do strednej triedy 1050 a že ju orientovala na cestu je (IMHO) jej chyba.

Africa Twin vs. KTM 1190 Adv R

Ak sa pozrieme na porovnanie Afra s prehľadom konkuruje aj "prémiovému" biku vo všetkých parametroch okrem jedného - motor. To zodpovedá tomu že je to o segment vyššie a Afra má výkon kvôli legislatívne (škrtená verzia a vodičák A2) ohraničený na 70kW - Presne to spravila KTM s 1050. Cenový rozdiel +3000EUR za KTM. Kto jazdil obe vie ako to je, KTM-áckych 150 koní je strašne vysoko, 90% jazdy sa vozíš úplne inde, nehovoariac o teréne a turistike... Tak ale komu je výkonu málo nie je čo riešiť doložiť tri litre a bežať k oranžovým. Inak ja si myslím, že skôr Afra bude kradnúť zákazníkov 1190 R ako naopak, lebo za 3 litre si niekto spraví aj dovolenku do Mongolska... Teraz je rad na KTM aby prekopali 1050 do terénu - mala tak byť hneď od začiatku a bolo by to veselšie...

Lacnota Afry - u mňa nefunguje, plasty na nádrži sú z výroby s textúrou ala škrabance a na miestach kce po páde hrozí poškodenie, nebude na nich škrabance vidieť resp výmena bude lacnejšia ako lakované diely. u mňa je to plus. Gumenné hadice sme už riešili, ale brzdy sú top, spojka lanková ide ľahúčko. Rám z jedného kusu je nahovno ale mal to tak aj predchodca...

Re: Richi72: Prístrojovka no problém jazdil som na Afre v slnku i za dažďa a teraz podobný displej na NC v Malage za brutál slnka. Tmavé plexi na prilbe trochu znižuje čitateľnosť ale slnko nevadí. No problém.
Podvozok bol super vzhľadom na krátkosť testu sme nič neriešili. Keď ju budeme mať znovu bude trochu na to čas.

S Romoto-m len súhlas, ja som G310 obzeral krátko ale práve lacno to nepôsobilo na mňa osobne.

Re: MaAT: porovnanie pekné ale niektoré veci diskutabilné až vysoko subjektívne, keďže i Varana som čo to pojazdil...

Re: alexa7: porovnanie som ti tu dal, takže nie za 2 ale za 3 litre dostaneš len viac výkonu a elektroniku, ktorá ti ju nedovolí na cestu preniesť >:-)

Keď budeme robiť test Afru - Enduro určite aj do článku 1190 R pridám, i keď tam asi napíšem +- to čo tu. ;-)



Dôvod úpravy: preklepy

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (21.03.2016 12:19)


18.03.2016 19:51

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

alexa - jaj, no to ano, do porovnania ju mohol dat kludne. aj tak je to vzdy o subjektívnom pocite z jazdy.

preto aj kazdemu zakaznikovi, ktory sa nevie rozhodnut medzi znackami odporucim, nech si vyskusa aj tu, aj tu a nech kupi taku, ktora mu lepsie sadne. preto osobne moc nemam rad tabulkove porovnania, a hlavne mudrlantov, ktori zacnu argumentovat papierovými cislami.


18.03.2016 19:03

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

salli
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

taka trapne divna debata.ake neodstastky to ma .sedadlo da sa prerobit hadice da sa prerobit.sak aj bmw si majitelia upravuju.dat na to nalepky yamaha super tenere 1000 tak uverim v znovu zrodeniu svojej milej.:D.len par ludi vyuziva maximalny potencial masiny ci uz na ceste alebo v lese.a treba uznat ze zatial tu prevodovku zatial neponuka kazdy respektíve nikto.a kedze vyzera to tak ze je to perfektne urobena kedze ju viacery chvalia.a s môjho pohladu bezneho jazdca som rad ze nemusim v terene trapit sa radenim a mozem sa viac venovat jazdeniu je pre mna vysoko pozitivne.niesom profik ale ked na to nedate poriadne terenne gumy ta afrika nikdy nebude jazdit enduro. :-D :-D :-D pre mna africa maximalne paradny stroj.relativne lahka obratna.ma to potencial cestovatela ale aj bezneho chlapika jazdiaceho kazdy den do fabriky.proste univerzal. a hlavne ze to ma zvuk endura


18.03.2016 18:54

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Na výstave bola R ka s 21 kou. Bez e podvozku.

Pitaz:Ja ze tabulkovo porovnať a ty tu vytahujes nejaku ergonomiu, čo nevyvráti nik.





18.03.2016 16:43

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: janoval: Kua, a ja tu sním o R-ku a tá ma menšie koleso ako susedov skútrik. Ešteže som nič nekúpil. (Sorry, nemohol som si to odpustiť :-D )


18.03.2016 16:26

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

tak to bola bez R


18.03.2016 16:09

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

KTM 1190 ADVENTURE - elektronicky podvozok 17"/19"
KTM 1190 ADVENTURE R - bez elektroniky 18"/12"


18.03.2016 15:24

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

The most comfortable way to fine tune the KTM 1190 ADVENTURE’s suspension setup is the Electronic Damping System (EDS).

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (18.03.2016 15:29)


18.03.2016 14:59

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

1190 Adveture R má odkedy elektronický podvozok? 8-)
Okrem 200kubíkov navyše a tým výkonu navyše je to plne porovnateľná moto s CRF1000L. Určite viac ako V Strom 650.


18.03.2016 13:22

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

alexa, vozil som sa, ale ze by som z toho odpadaval, tak to nie. jedine, coho bolo citelne viac je vykon ale aj ten iba vo vysokych otackach. ale ostatne veci, ako ergonomia posedu, alebo ten ich elektronicky podvozok, horsie ako nova africa. podla mna.


18.03.2016 12:27

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: Nedať porovnanie s 1190 Adventure R ? Však nech motorkár vidí, že váha rovnaká, výkon uplne inde aj výbava a stačí mu dohodiť cca 2000 éčok.



18.03.2016 12:04

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Hodnotenie: Dobré

Taky mily test, nepomoze, ale ani neuskodi, palec hore davam za to, ze si to chalani aspon uvedomuju :-)
Sak co ine, ako ze budu vysmiati jak leco sme cakali, vsak ano?
Porovnavat novu afriku s vstromom by mi teda fakt nenapadlo, za to porovnanie s KTM 1190R mi naopak chyba a nejake pomyselne triedy su mi pri tom lahostajne.
Uznavam, ze ja, ako dlhorocny majitel starsej verzie, ktory si motorku tunuje sam, opravuje sam, pouziva na jazdenie v miestach kde sa vzialenosti cerpaciek rataju na stovky a servisov na tisicky kilometrov ... to vidi v inom svetle ako sucasna moto generacia, a mozno aj preto chapem pohlad clena bacaono, ktory si v inej diskusii vysluzil pomenovanie frflos, negativista.
Za vsetkych takychto pozrite porovnanie na advrider,com
Pozri obrázok
- kde popri nepopieratelnemu progresu, za nedostatocne povazuje zadny tlmic, ram, riadidla, dojazd, dokonca aj sedadlo vraj menej pohodlne ako na starej afrike, a ze pri "plnej polnej" jej nejak rychlo dochadza dych...
..pomerne komplexne porovnanie starej novej plus varadero, koho to zaujima, asi si to dokaze najst.
Mimochodom, je to ten isty clovek ktoreho odtrhnuty predny blatnit z novej afriky, tu koluje po diskusiach.
Ked sme uz pri tom blatniku, tak hadice - nehadice, nemyslim si ze davat na moto typu CRF1000 vysoky motokros blatnik je dobry napad. Predny blatnik je zda sa, lepsie konstrukcne rieseny ako na starom modeli, mozno len plati dan za cenu materialu a spracovania, lepsie by to poriesil nejaky karbonovy z druhovyroby, teda, tak by som to aspon riesil ja, ked raz k tomu pride. Vlastne, aj dotycny majitel poukazuje na to, ze mu tam chybala skrutka uchytenia hadic, ktore nasledne tlacili na blatnik + blato co, povedme si uprimne, ani blato ako ho pozname napr. z Ukrajiny ani nebolo, sposobilo pnutie ktore viedlo k desrukcii blatnika.


18.03.2016 10:26

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

romoto takze lacne plasty na nadrzi, 4 skrutky zo zeleziarstva ktorymi su uchytene rajdy k vrchnemu okularu a vyfuk original jak z Yuki si si tiez nevsimol... nuz asi mas iny uhol pohladu na detaily, inak si to neviem vysvetlit :-)


18.03.2016 10:22

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Romoto: teším(e) sa na tvoj článok! [dobre] [dobre]

nejako som sa tento rok výrazne nevenoval motorkám na výstave, prebehol som si zľahka len cenduro triedu..jediná moto, ktorá ma tento rok zaujala tak, že som si na ňu aj sadol, bola 1290 SuperAdv....ak raz, v ďalekej budúcnosti predám TDM a budem hľadať niečo iné, tak to asi bude KTM...toto keby som napísal pred nejakou dobou, tak si asi sám nafackám :-)))

Afrika ma popravde viac zaujala na obrázkoch, ako v skutočnosti, vadia mi diery okolo vidlice v prístrojovke..prečo tak kurňa nedajú nejaký plastík? Neviem, nejako ma neočarila, ako som čakal, že ma očarí..


18.03.2016 10:10

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

raptor: ja som zasa necítil tú lacnotu z BMW 310. Skladám článok o detailoch ako po minulé roky a tento bavorák má pár veci čo niekedy nemá ani vyššia trieda.
Nie som nejaký veľký priaznivec Hondy, ale Afrika ponúka veľa "rozumných" argumentov na kúpu.


17.03.2016 21:04

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Na mna ta motorka tiez neposobila nijako lacno. Az na tu spojku a gumene hadice, ale to sa uz preberalo v inej teme. Mne sa ta motorka paci a asi keby prisla v cas, tak by som sa na nej uz vozil.

Ked som na nu vyliezol, tak som aj na chvilu zauvazoval, ci nevymenit. Ale ten zabavny motor z KTM by mi uz asi chybal, aj tie brzdy, aj ked brzdy som na nej neskusal.
A podvozok, ten som tiez neskusal na afrike, ale aj tu som si zvykol na to, ze sa vozim s tvrdsim nastavenim a ked vojdem do mesta, tak nastavim na komfort a kvalita ciest ma netrapi. Spohodlnel som oproti transalpu, kde som laboroval s pruzinou, viskozitou/hladinou oleja, podlozkami... Teraz na to mam pocitac. Co Vam poviem? "Lenivost, hnaci motor pokroku"

Terenna mi pride akurat. Ale ako sa poznam, tak by som ju do terenu zobral raz za dva roky, lebo by mi jej bolo luto, podobne ako tranda a aj teraz ktmky. Neratam suche rumunske polnacky, ktore prejde aj KTM na balonoch. Hlavne, ked mi doma stoji na stuploch obuta huska.

Paci sa mi, ze na moderne endura davaju do zadu 18tku rafik. Ked som mal este staru DRku, tak okrem C02 tam velmi nebolo co obut.


17.03.2016 20:50

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Richi72
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Awia:
Awia, čo povieš na ten inverzný displej? Biele na čiernom :-~ Ja naň teda moc dobre nevidím ak nemám slnko za chrbtom.
A čo podvozok? Nakoľko je plne nastavitelný robil si s ním niečo? Prípadne mal si potrebu ho nejako ladiť?


17.03.2016 20:00

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

deluxa - to aky kult pri BMW presne spominas? :-))) :-D :-D

vobec z Afriky necitit ziadnu lacnotu, netaraj - lacnotu az do Ruzinova bolo citit z Incheby z BMW 310R [zle]. Pozeral som sa na Afriku kriticky okom majitela roky hýčkaným ako ty vravíš kultom BMW :-P :-P. Vobec nic mi na nej nevadilo, ani jeden plast skrutka atd atd..

awia sorry ale cenovy rozdiel medzi Afrikou a 1190 Adventure nie je dobry argument. Cenovy rozdiel 4400 euro medzi Afrikou a Stromo ti pri porovnani neprekazal. A to Afrika hra naozaj vyssiu ligu oproti malemu Stromu.


17.03.2016 19:30

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ahojte, mal som nejaké cestovno pracovné povinnosti tak som sa k tomu dostal až teraz.

V prvom rade vďaka za pochvaly. Nebolo ľahké napísať test ako je tento a takým spôsobom lebo bol očakávaný. Naviac vieme že pozitívne ladený test je prijímaný... nazvime s rozpakmi. Po rokoch však môžem povedať že sa treba vykašľať na predsudky a napísať to ako je. Ja sa naozaj nikomu nezodpovedám, píšem si ako to vidím ja a oplása sa to. Aj teraz si môžem otvoriť ktorýkoľvek test a konfrontovať ho s realitou s majiteľmi danej motorky... Ak niekto hodnotí kvalitu testu počtom kydov na moto tak tu si asi nepochutnal. Ale o tom som nechcel.

Vo fotení sme vsadili na kvalitu, každá foto má autora, tak môžete byť aj adresný ;-)

Dottore: K tomu len toľko že buď cheš XL enduro jazdiť v teréne alebo nechceš, ak nechceš tak nerieš a kúp si jednovalec, My čo chceme to budeme robiť po svojom.

Ku KTM 1190 Adventure R 2016 - Afra je stredná trieda, 1190 je najvyššia, cena je niekde inde. Afra KTM tu nekonkuruje... Cenovkou sedí skôr 1050 a preto sme ju tam dali, ale veď porovnať sa dá stále. KTM mne príde ťaškopádnejšia a zbytočne prekoňovaná. Podvozok? asi môže mať navrch, to neviem posúdiť. A 690 Enduro, to je niečo úplne iné, to nieje ani cestovné enduro... Afra sa na tomto piesku nehrá, je úplne na inom kontinente :-)

LC8 - to je rally motorka, malý rejd, ucukaná, super podvozok, pre paliča ktorý to vie v teréne perfektná voľba. Afra je čosi iné, tak ako tá stará, dobre dávkovateľný výkon, predvídateľná...

A pohodlie na Afre, no problém myslím si, sedlo sa mi pozdávalo, je tam aj veľa miesta, sedel som aj ako spolujazdec, myslím že tu nieje čo riešiť... Dnes si nemyslím že iba GS je etalón pohodlia. Všetky GS, KTM, Tenerka, Honda, Guzzi... čo ma napadne nič nemá vyslovené zlé sedlo...

Toľko zatiaľ povinnosti volajú...

Máte otázky o Afre? Zabudli sme niečo povedať v teste? Sem s nimi!!!


17.03.2016 17:55

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Gete> ja nie som vysadeny proti bmw...vadia mi iba niektori majitelia, ktori z mne neznamych dovodov tuto znacku glorifikuju a ostatne zhadzuju falosnymi argumentami pod zem.
Fakt je ten, ze ta kludnost, ktoru ma rad GS v krvi, je pre mna prilis sterilna a preto mi ta motorka nesadne. Mam rad taku zivelnost, ktoru ma zasa prave LC8 - a to zasa inym ludom vadi. To je OK.

Takze ja som to myslel vazne - ak budem stary a uz budem chciet tu pohodu a klud, tak zacnem zhanat RT. Tato motorka sa mi bohovsky lubi.


17.03.2016 15:53

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

gete
 Turista 

Re: matus:

Vidíš, teba a janovala by som posledných tipoval na baworáka


17.03.2016 15:49

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Tak som si skusil posediet a poobzerat teraz v Inchebe afriku, gs800ku a tigra a cuduj sa svete na malom GSku sa mi sedelo najlepsie aj ergonomicky je najlepsie poriesene pre mna a moju predstavu a to bavoraky a ten trapny gs kult neznasam.... Hned na prvy pohlad sa mi ta honda zdala ze z nej ide lacnota a poviazany rozpocet nemozem si pomoct aj ked to moze byt dobra motorecka vobec sa mi to nepacilo a nesiel by som do nej. Pre mna ideal je male gs800 adventure keby poriesili ten podvozok, trosku vahu a hlavne predok bola by to doslova idealna enduroturistika. Este ma napadlo minule sa tu niekto smial, ze pre dochodcov, ked sa tu riesil crosstourer a dtc ja som pisal prejdite sa a neuverite ako sa na tom jazdi a ake to je navykove v kazdej situacii. Afrika to len potvrdzuje ked jazdite dlhe streky a to k turistike patri tak jednoznacne dtc.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (17.03.2016 15:51)


17.03.2016 15:01

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Zatial jediné dvojkolesové BMW čo by mi mohlo do garáže je GTL. ......ale ono nie a nie prísť. :-D


17.03.2016 14:54

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Gete - ja ano. Ked sa budem citit ako 60 rocny ;)


17.03.2016 14:47

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

gete to asi nie.... ;-)


17.03.2016 14:26

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

gete
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Len debatuje...časom aj tak skončíte pri Bmw. :-D


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 298167 | Včera: 200509