Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: Nič v tomto článku ma neprekvapilo. Tvrdím, že súčasná Afrika nemá vôbec konkurenciu. |
Hodnotenie: prijemny test aj ked na dvoch miestach som sa musel usmievat Herghott Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.03.2016 7:50) |
Hodnotenie: Tento clanok je vymysleny. Hergot nemohol byt ani nahodou v stave odist z Incheby na motorovom vozidle |
Hodnotenie: ja len male doplnenie, ze na zadnom tlmici sa da nastavit okrem predpatia aj kompresia, aj odskok. cize zadny je tiez plnonastavitelny. |
Hodnotenie: Pitaz> budem hnidopich - je tam nastavenie pomaleho odskoku, aj rychleho odskoku? Lebo to je plne nastavitelny tlmic. |
matus, to zase nie je tam kompresia, odskok a predpatie |
Chalani z redakcie: "po toľkých rokoch v motonovinárskej brandži sme už imúnni na marketingové medovo-motúzové naťahovačky" |
Hodnotenie: Dotore: Ta 701tka nebude len prekabatena 690tka? |
Awia Hergi .... To ze ste mi nedali previezt Vam tak lahko neodpustim (kazdy po pive!) |
dottore ak das totok na banditovi, tak to potom klobuk dolu(Staci tu pasaz od 0:53 po 1:16): |
datadive |
raptak ... ok chapem ... ale nedalo sa to inak? ... ked ide niekto predtebou a prasi ..tak cez tu dieru mas zachvilu okolo pristrojovky pieskovisko ... radsej mohli urobit nejake zarezy po stranach alebo tvar bocnych hran inak spravit |
oolo : stačí ti takto ? viem že to neni bandit, ale aj tak stojí zato pozrieť |
Hodnotenie: Silny pozimny abstak robi svoje |
he, tolko s prepacenim hovadin ako dal dottore do jedneho prispevku som uz dlho necital, na pobavenie celkom dobre Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (16.03.2016 11:53) |
Hodnotenie: Ja som spokojny s tym vasim testom!! Je to pekne citanie... Porad by som sa siel povozit na takej krasavici Upravené 1 krát. Naposledy upravil vytecny9 (16.03.2016 11:55) |
Re: PedroADV: Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (16.03.2016 11:55) |
pitaz: takze bez Afriky na Ukrajinu nedojdeme? Kolkovaná Ukrajina s endurkovým úsmevom |
Re: pitaz: na podobnom sedadle ako ma ta KTM som dal niekolko dni po cca 500km, ani zdaleka to nema pohodlie ako GS, ale zaroven to nebolo nic "cez bolest". Na druhej strane, aj na mnohe copre si ludia kupuju kadejake vzduchove a gelove vankusiky, lebo su rozmaznani z gauca v obyvacke. Sedadlo na Afrike mi pri statickom sedeni prislo omnoho blizsie ku tej KTM 690 ako ku GS, lebo je uzke, malo tvarovane a dost tvrde. Preto si myslim, ze porovnanie so 690 vobec nie je zcestne a rozhodne relevantnejsie, ako bonsaj. Moj nazor... |
raptor: statiku z kameňolomu a dynamiku mám na svedomí ja. foťák je stále starý cca 10 ročný canon. Ostatné bolo v réžii Awia, Herghott. |
dottore, jasne, ze dojdete.. aj na choppry dojdete. ale za aku cenu - zniceny na kasu. a o tom asi dialkova turistika nie je. rozpraval som sa s endurakmi, ktory jazdia lahke KTM stroje a veru co sa tyka dlhych presunov, je to ciste utrpenie. potom sa to riesi tak, ze moto si prevezu na miesto a tam jazdia tazky offroad. |
tak cenovo je k tomu z mastodontov najblizsie asi xtz1200 .. teraz neriesim vahy vykony a tak .. ale ja by som si veru africu ASI nevybral |
Re: Dottore: Slintal som aj ja nad tou 701 kou. Bol som tam vo štvrtok, a nikto si ju nevšímal, a to som tam bol 2x. Ale diskusia je plná tvrdých offroad jazdcov Inak, dúfam že chlapci z toho raz takú malú adventuru urobia. |
datadive : ja len pre doplnenie aby sme sa rozumeli. Nehodnotím Africu iba som reagoval na člena oolo. |
Skvelý ťah porovnávať Afriku s endurami. Afrika bude jasný lúzer. |
Chyba mi v teste porovnanie s S51. |
Hodnotenie: Re: satos: Jááj, už zas ten negatívny prístup. |
Hodnotenie: Tak tak, vsetko je uhol pohladu... |
Hodnotenie: ..ale ale páni. Idem si kúpiť túto motorku. Mám možnosť nehať sa ovplyvniť testom A(Awia)&H(Hergot), čo ju jazdili,alebo teoretikmi, čo stále prispievajú, ale nejazdia? |
HoGo80 - to asi zavisi od toho ako si nastavis benchmark |
Hodnotenie: A čo tak porovnávací test?: Afrika , GS800 ad, tiger800xc , KTM 1050 A. Sú mnohý ktorí uvažujú a nevedia sa rozhodnúť, vrátane mňa. |
Hodnotenie: Duálnu motorku,ktorá ide po autostráde 160,má výbornú ochranu proti vetru,pohodlné sedadlo,atd.....a na endurotrati sa vyrovná skutočným endurám,atd......ešte pre slovákov nevyrobili |
Re: JOZO392: Pre koho áno? |
v nemecku to riešia dvomi mašinami v garáži,asfalt,blato |
Jozo> ktm taku predava od roku 2003. |
tak potom už vyrobili |
matus - nemyslim si ze by LC8 (ak si mal teda tu na mysli) bola komfortny cestovatel ako je napr GS alebo Varadero, zas naopak treba priznat ze je vyrazne terennejsia ako obe predchadzajuce motorky |
RE : matus :vlastnil som Varadéro, DR 650 a WR 450.....a preto som si dovolil napísať že pre slovákov ešte nevyrobili.....podľa toho čo píšete |
Raptor> nepovedal som, ze by bola LC8 na ceste taka komfortna ako GS. |
Stale aj po rokoch rozmyslam nad tymto: |
Hodnotenie: Len debatuje...časom aj tak skončíte pri Bmw. |
gete to asi nie.... |
Gete - ja ano. Ked sa budem citit ako 60 rocny ;) |
Zatial jediné dvojkolesové BMW čo by mi mohlo do garáže je GTL. ......ale ono nie a nie prísť. |
Hodnotenie: Tak som si skusil posediet a poobzerat teraz v Inchebe afriku, gs800ku a tigra a cuduj sa svete na malom GSku sa mi sedelo najlepsie aj ergonomicky je najlepsie poriesene pre mna a moju predstavu a to bavoraky a ten trapny gs kult neznasam.... Hned na prvy pohlad sa mi ta honda zdala ze z nej ide lacnota a poviazany rozpocet nemozem si pomoct aj ked to moze byt dobra motorecka vobec sa mi to nepacilo a nesiel by som do nej. Pre mna ideal je male gs800 adventure keby poriesili ten podvozok, trosku vahu a hlavne predok bola by to doslova idealna enduroturistika. Este ma napadlo minule sa tu niekto smial, ze pre dochodcov, ked sa tu riesil crosstourer a dtc ja som pisal prejdite sa a neuverite ako sa na tom jazdi a ake to je navykove v kazdej situacii. Afrika to len potvrdzuje ked jazdite dlhe streky a to k turistike patri tak jednoznacne dtc. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (17.03.2016 15:51) |
Re: matus: |
Gete> ja nie som vysadeny proti bmw...vadia mi iba niektori majitelia, ktori z mne neznamych dovodov tuto znacku glorifikuju a ostatne zhadzuju falosnymi argumentami pod zem. |
Hodnotenie: Ahojte, mal som nejaké cestovno pracovné povinnosti tak som sa k tomu dostal až teraz. |
deluxa - to aky kult pri BMW presne spominas? |
Hodnotenie: Re: Awia: |
Na mna ta motorka tiez neposobila nijako lacno. Az na tu spojku a gumene hadice, ale to sa uz preberalo v inej teme. Mne sa ta motorka paci a asi keby prisla v cas, tak by som sa na nej uz vozil. |
raptor: ja som zasa necítil tú lacnotu z BMW 310. Skladám článok o detailoch ako po minulé roky a tento bavorák má pár veci čo niekedy nemá ani vyššia trieda. |
Romoto: teším(e) sa na tvoj článok! |
romoto takze lacne plasty na nadrzi, 4 skrutky zo zeleziarstva ktorymi su uchytene rajdy k vrchnemu okularu a vyfuk original jak z Yuki si si tiez nevsimol... nuz asi mas iny uhol pohladu na detaily, inak si to neviem vysvetlit |
Hodnotenie: Taky mily test, nepomoze, ale ani neuskodi, palec hore davam za to, ze si to chalani aspon uvedomuju |
Re: Awia: Nedať porovnanie s 1190 Adventure R ? Však nech motorkár vidí, že váha rovnaká, výkon uplne inde aj výbava a stačí mu dohodiť cca 2000 éčok. |
alexa, vozil som sa, ale ze by som z toho odpadaval, tak to nie. jedine, coho bolo citelne viac je vykon ale aj ten iba vo vysokych otackach. ale ostatne veci, ako ergonomia posedu, alebo ten ich elektronicky podvozok, horsie ako nova africa. podla mna. |
1190 Adveture R má odkedy elektronický podvozok? |
The most comfortable way to fine tune the KTM 1190 ADVENTURE’s suspension setup is the Electronic Damping System (EDS). Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (18.03.2016 15:29) |
KTM 1190 ADVENTURE - elektronicky podvozok 17"/19" |
tak to bola bez R |
Re: janoval: Kua, a ja tu sním o R-ku a tá ma menšie koleso ako susedov skútrik. Ešteže som nič nekúpil. (Sorry, nemohol som si to odpustiť ) |
Na výstave bola R ka s 21 kou. Bez e podvozku. |
Hodnotenie: taka trapne divna debata.ake neodstastky to ma .sedadlo da sa prerobit hadice da sa prerobit.sak aj bmw si majitelia upravuju.dat na to nalepky yamaha super tenere 1000 tak uverim v znovu zrodeniu svojej milej.:D.len par ludi vyuziva maximalny potencial masiny ci uz na ceste alebo v lese.a treba uznat ze zatial tu prevodovku zatial neponuka kazdy respektíve nikto.a kedze vyzera to tak ze je to perfektne urobena kedze ju viacery chvalia.a s môjho pohladu bezneho jazdca som rad ze nemusim v terene trapit sa radenim a mozem sa viac venovat jazdeniu je pre mna vysoko pozitivne.niesom profik ale ked na to nedate poriadne terenne gumy ta afrika nikdy nebude jazdit enduro. pre mna africa maximalne paradny stroj.relativne lahka obratna.ma to potencial cestovatela ale aj bezneho chlapika jazdiaceho kazdy den do fabriky.proste univerzal. a hlavne ze to ma zvuk endura |
alexa - jaj, no to ano, do porovnania ju mohol dat kludne. aj tak je to vzdy o subjektívnom pocite z jazdy. |
Tak po návrate a po spánku čas na reakcie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (21.03.2016 12:19) |
Na ostatku, co som na Afrike sedel (uz po vystave) som si vsimol tie blastre na riadidlach. Jedna vec je, co vyzera lacno a druha, co funguje ako lacne. Ten tenky makky plast je mozno OK na asfalt a mozno sa pri polozeni motorky aj ohne - nezlomi, ale mat to na svojej moto, tak nie ze to dam dole, ale samo by to rychlo odpadlo. |
Re: satos: Na druhej strane na ktorom cestovnom endúrku máš blastre s hliníkom? Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (21.03.2016 14:36) |
satos - hlinikove chranice ruk v serii neponuka ani KTM, ani BMW ani nikto... |
tretia vec: |
Re: janoval: Prečo? Design? |
chalani čo riešite.. ja vám to v krátkosti vysvetlím |
HoGo: letel si niekedy cez riaditka? Ja len minulu sezonu 2x z toho raz na roletach, zabudol som sa nabehol som na ne vo velkej rychlosti na prvej som vyletel a druha alebo tretia poslala motorku rovno proti mne. Rajdy som neudrzal a obe ruky sli hned dole medzi packy a rucky. Mat tam hlinikove chranice...nechcem si to ani predstavit. |
Re: janoval: trošku mi to pripadá, ako argument typu "nechcem mať pás v aute, lebo ma môže zachrániť, ak z auta vyletím". Aspoň ja viackrát tam schytám úder od konára + zachráni páčky a ruku pri páde, než by ma to ohrozilo. Video: Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Concept - Osaka motorcycle show 2016 |
Mne to je trosku jedno ako to pripada niekomu inemu. Ja mozem pisat len za seba, ze ja ich na terennu motorku nechcem. Mal som ich na DRke. Na konare a odletujuce kamebe mne plastovy chranic bohate staci a packa stoji 15E. |
Re: janoval: Veď jasné, každý podľa seba . Ja ho tiež nemením okamžite, keď vidím, že na "novej" je umelá. Počkám kým sa zlomý. Max. druhý výjazd :D. |
Nemám hliníkové blastre a ani nechcem, páčku som nezlomil nikdy... |
Trochu poladené blastre na CRF podľa satos-a. |
Re: HoGo80: Na tenere mam nejake plastove. Sice uz popraskali, ale fakt drzia dobre. Hlinikove som teraz dal na Gas-a, ale videl som u kamosa (jak dopadli), ze je to daleko od toho, co mam ja (na Tenere). |
satos - myslim ze vtedy som ta pochopil.. alebo zeby nie? |
nahodou ... Afrika je po dlhom case motorka ktora ma pekne smerovky ... to menim vzdy ako prve ... hned za tym idu zalamovacie packy a drziak SPZ |
Re: raptor: Ano, kazdy ma vlastnu optiku. Beriem. No, ak by sa jednalo o cisto asfaltovu motorku, nech si ma ozdôbky na riadidlach ake chce. Ale tu sa bavime o cestovnom endure. Enduro, znamena vydrzat nieco a nie ze pekna farba. |
satos - z uvedeneho mi vyplyva ze ziadna znacka nikdy nevyrobi motorku ktora by bola uplne podla tvojich predstav. Vzdy si ju budes musiet doladit podla seba... aj za 12500€ |
Na okraj len k dovybaveniu: |
Hodnotenie: Awia, načo služi lava (spojková) páčka pri automate? |
parkovacia brzda |
Re: raptor a la Nostradamus: Neviem, co ma LC8, ale ak podobnu okrasu, tak to je im na handu, nie ako vzor. A ak to nema BMW, tak to je ferove, lebo sa aspon netvaria, jaku to ma super vybavu (narazam jedine na blastre). |
Tie na KTM vyzeraju celkom pevne, az desivo pevne aj ked su bez hlinika. |
Re: JanciXX: Páčka na ľavej rukoväti pri DCT je parkovacia brzda. |
Tomu chalanovi na videu by sa zišlo keby tú páčku ručnej brzdy dočiahol. |
Satos> ja napr padaky nechcem. Na LC8 robia viac skody ako uzitku. |
Re: matus: Tak toto bude pre mňa zas nové. Na ktorom lc8? Jak viac škody? |
Re: satos: pocuj vystupujes tu so svojimi poziadavkami ktore ja hodnotim ako nadstandardne. Tak som ocakaval ze ak mas nadstandardne poziadavky tak mas aj zakladne znalosti (pripadne google). Ano LC8 ma plastove blastre a nemusim byt preto Nostradamus a ani vlastnikom tej motorky aby som to vedel. Nemyslim si ze plastove blastre su pre standardneho turistu "okrasou"...a ak chces byt na mna este ironicky kludne pokracuj. |
Hogo:: na lc8 adv. Ked chytis v terene padak o nejaky kamen ci koren v zemi, tak ho vie riadne vykrutit smerom k nadrzi a poskodit ju. Ked tam mas klasicke origo plastaky prip. karbonaky, tak sa bude moto po nich suchat a nezaprie sa o padak. A tie hlinikace "padaky" by som si na novu Africu radsej ani nedal. Tie blastre posobili na mna dost lacno. A zas radsej taketo plastaky uchytene na 2miestach ako tie lapanky s jednym uchytom. To som mal na moto raz a po prvom pade a odlomeny celeho uchytu spojkovej packy to slo hned na inzerat. Na LC8 su origoplastaky a tie znesu velmi vela |
Re: Nostradamus: Ty asi poznas Nostradama, co opisoval pritomnost, ked ho spajas s aktualnym stavom LC8. Ja som pocul len o takom, co predpovedal buducnost, kedze vies, ze motorku pre mna nevyrobia. |
svastika? Hitler? Hladam konflikt? |
Re: teplak: Origo Honda padáky na Afriku sú oceľové. |
Re: Richi72: urcite su? lebo v popise je, ze su hlinikove. musim zajtra pozret. |
Prešli magnetickým testom. Takže určite sú. |
Vychadzal som z popisu padakov, preto som myslel, ze Al. Snad budu teda aspon pevne, ak je to uz zelezo |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 222593 | Včera: 235074