Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (31 hodnotení)

Diskusia k článku: Doplnené: Offroad - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 - Prvé dojmy v Juhoafrickej Republike

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 4 5 6 |

21.02.2016 11:41

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: raptor: Ak mám dva rovnaké strmene (počty piestikov, priemery piestikov...) + rovnakú tuhosť celej brzdovej sústavy (hadice...), radiálne priskrutkované strmene budú brzdiť lepšie?

Čo sa týka radiálnej a axiálnej pumpy, vždy sa páčka otáča okolo čapu a na určitom ramene je "bod", ktorý pôsobí na pumpu. Toto sa nezmení, akokoľvek budem pumpu otáčať okolo čapu brzdy.
Iné dávkovanie sily na piestik by sa malo riešiť "prevodom" páčka - piestik, nie pootočením piestika.

Chýbajú mi ešte nejaké informácie v tejto veci? Čo všetko je výhoda a čo marketing?


21.02.2016 11:59

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

satos , je to nutnosť a na to nadväzuje silný marketing (ale lepšie nebrzdia) .
raptor , nečítaj tie somariny na tej stránke , to ťa môže len pomýliť (vysvetlivka cez SS, keď skončí Super-G)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.02.2016 12:02)


21.02.2016 18:21

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

Awia napísal: Motorky dobre pogurtňované? Nepopadali vám... ;-)
Nepopadali tak ako sa zagurtňovali, bez zásahu až domou. Milan sa vytešoval v garáži už v piatok. Moja sa cez "kopec" domov dostala, až v sobotu. Chalan čo nám to viezol si potreboval podvečer niečo vybaviť a že potom mi to dovezie. Cez V. Pole bola hrozná cesta. Nasnežilo (cca 10 cm snehu), autá v jarkoch, jedna čelivica . Tak som mu volal aby sme to nesilili. Tak to doviezol až v sobotu o 11 h. A o pol druhej sme už jazdili. Tú recenziu napíšem, keď ju obťažkám doplnkami a trocha si ju oťukám. Dúfam, že nie o zem :-) .
Dnes som bol akurát riešiť laďák, uchytenie a tak. Aby sme v sobotu mohli začať vyrábať držiaky kufrov.
Dôvod úpravy:doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sisobmw (21.02.2016 18:24)


21.02.2016 20:12

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Ifcozv
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sisobmw: gratulujem k Afrike, je fakt krásna. Prajem ti minimálne tolko km ako máš na GS.
Btw: čo plánuješ urobiť s bmw-čkom ?


22.02.2016 19:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

Re: Ifcozv: Bmw je žiaľ už z domu. Ale uvedomím si to až časom a potom mi bude za ním ľúto, ako za každou motorkou čo som mal.


22.02.2016 21:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

rýchlo sa predalo na tie kilometre... [dobre] [dobre] žeby konečne slováci prišli na to že ak ma motorka 143tisíc kilometrov tak to nie je vydojená krava ale ešte môže veľmi dlho poslúžiť

p.s. tiež som zvedavý na tvoje jazdecké dojmy


25.02.2016 0:12

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: duggo: na prechode v Bergu si stretol mňa. Už mám nabehané 2500 km. Čo zatiaľ vidím veľmi negatívne to je inverzný displej. Je veľmi ťažko čitateľný hlavne pri zlom osvetlení. Ochrana proti vetru je tiež nič moc aj keď tam mám ešte deflektor. Zrejme vyskúšam plexi od Touratechu.
Výkon porovnávam s NC 750 a je ohromný. Od spodu ťahá menej ale keď sa dostane do otáčok musím sa silno držať aby mi neušla :-D
Ovládateľnosť je fajn ale perfektné je ako poberie nerovnosti na ceste. Vyslovene si užívam retardéry a želzničé priecestia ktoré "skáčem" plnou rýchlosťou.
Milujem tie LED svetla. [dobre]


04.03.2016 15:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Pekné fotky trochu odkrytej CRF1000.
Servisné intervaly OK.
Výmena oleja s filtrom 4,1l....hmmm dosť..
Chladiacej kvapaliny 1,63l.....no som zvedavý či sa bude ten litrový motor chladiť tak dobre ako stará xrv
Baterka za 128€.... nie lacná....
DCT vs. manuál iné prevodové pomery.
Tie vzduchové filtre mohli radšej urobiť také ľahko prístupné z hora ako na starej.
Predné svetlo je jeden plastový kus. To bude s tými LED-kami riadna pálka pri poškodení.


04.03.2016 15:49

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Prečo by si mal kupovať baterku za 128 € ? :-O
YTZ14S nie je model špeciálne vyvinutý pre Africu , takých bateriek je na blato .

Dôvod úpravy: Keď doporučujú olej 10W-30 , tak sú si dostatočným chladením istí .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (04.03.2016 15:53)


04.03.2016 15:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Zaujal ma ten uzamykateľný držiak navigácie. Nevieš odkiaľ to je?

:-) už to vidím. Touratech.

Dôvod úpravy: dopozeral som Fotky dokonca.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Richi72 (04.03.2016 15:54)


04.03.2016 15:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: brazel: Klikol som na prvý odkaz čo mi vyskočil. Jasné že sú aj lacnejšie....alebo aj drahšie.
Re: Richi72: Touratech


04.03.2016 16:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Hej , aj za 40-45€ , čiže za 1/3 .


04.03.2016 16:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: bacaono: este tam treba bočné padacie rámy, a hlavný stojan a dať to na váhu, aj 1190 a GSA s rovnakou výbavou , pekne s plnou nádržou s origo výfukom.Fakt by som bol zvedavý na tie váhy. Aj ked viem že su to len čísla :-)


04.03.2016 18:13

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

salli
 Turista 

alexa?manzelku tiez vazis???


04.03.2016 18:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: salli: Tak som zvedavý,že aký je rozdiel v "plnej polnej" a potom by som zvážil či má význam mať litra, alebo si priplatiť za koníky navyše. S "oholenou" motorkou sa asi aj tak nikde nevyberiem.


04.03.2016 20:17

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

salli
 Turista 

alexa.plna polna je taka aku si zrobis.mozes si ju doma odvazit .kufre a tak.ako s to myslel ci liter alebo koniky navysse,,??malo je ti liter?


04.03.2016 22:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

celkom sa mi pacia tie touratechacke doplnky. ovela viac, ako tie prve


04.03.2016 22:34

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Hej hej. Hlavne ten trubkový chránič spojky a alternátora. Vážne nad ním uvažujem.


05.03.2016 15:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: salli:suché váhy motoriek sa udávajú všeliak. To nie je o tom že čo si doma zrobím. Veci ako hlavný stojan, držiaky kufrov, ohranné rámy, kryt motora, je základ na cestovanie. Preto by som to rád porovnal v rovnakej výbave. A či je liter pre mna málo ?ˇUprimne, ked som už raz mal 1200 , moc by sa mi do o 20% slabšieho motora nechcelo. Muselo by to byť teda jedine výrazne lahšie.


05.03.2016 18:35

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

salli
 Turista 

alexa.niekedy menej je viac.


07.03.2016 10:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

kto umi, ten umi

Video: www.youtube.com/watch?v=DuVQqQFBAO0


07.03.2016 11:31

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

PedroADV
 Jogurťák 

Ikona

Tá motorka má tak strašne krásny zvuk.......chcem sa voziť :-D :-D


08.03.2016 12:28

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Niektoré chyby sa opakujú zo starej AT. Už sa len modliť aby sa k tomu nepridal povestný reglér a čerpadlo. >:-) :-D :-D :-D
Pozri obrázok

Pre rýpavcov: robím si srandu. Problémy s nízkym blatníkom nemá len stará a nová afrika. ;-)


08.03.2016 13:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: bacaono: No a nevravel som to? ;-) Blatník doprdele alebo ho dvihnúť 1-2cm ako to chcel Šišo spraviť. No a pri prerábke na vysoký blatník nové hadice....


08.03.2016 13:38

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milantdm
 Turista 

Ikona

Re: PedroADV: Keby si pocul ten zvuk s vyfukom zo Sisovho GS, to by si len slintal, ja verim ze do Dorotanky budem mat ten vyfuk nahodeny.


09.03.2016 15:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

nic v zlom Afričania ale ta motorka ma so seriovou koncovkou taky krasny zvuk ze mi kupovanie ladaku pridu fakt vyhodene peniaze... ;-)


09.03.2016 17:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

...keď som si ju štartol, tak ten zvuk je fakt lahodna piesen. Asi som nechapavy, ked nechapen vymenu vyfuku za nejaky deravy.

Ale ten predny blatnik, tak to je teda v pi-vnici. Motorka v cene auta a treba v garazi upravit. [zle]


09.03.2016 19:31

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milantdm
 Turista 

Ikona

aj mne sa paci zvuk s origo, ale stiahol som k sebe kufre o 8cm, pokial to chceme mat symetricky a to je dost. sirku kufrov by som mal 110 a teraz bude 102, na strome som mal 105. Nechcel som byt siroky ako Goldwing.


09.03.2016 21:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos - dnes sa predavaju motorky v cene 2-3 aut a na konci dna to aj tak upravujes v garazi ;-)
aj KTM 1190 R Adventure (najendurovitejšie cestovne enduro od najvác enduro značky KTM čo je aktuálne v ponuke) ma predny blatnik skratka nacapený na prednom kolese

milantdm - to ale znamena ze budes prerabat drziaky vsak... to by sa mi asi nechcelo... kupit si ladak aby som usetril 8cm a este koli tomu aj musel rezat a zvarat nosice... pri troche zvrátenej matematiky mi vyjde že ak za ladák dáš dajme tomu 4kilá tak každý ušetrený cm ťa vyjde 50€ :-)))


09.03.2016 22:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Fakt sa ukazalo, ze prepojit brzdice hadicou ponad koleso nie je dobre. Ak mi aj na XT strhne blatnik, furt mam dve hadice po krajoch a nie jednu ponad koleso, na rane.

A osobne, ak by som si mohol vybrat u takejto motorky (cestovatelskej s enduro vlohami), tak nechcem USD vidlu/tlmice. Ozelel by som, ze mam viac neodpruzenej hmoty, ale mal by som ich (tlmice) lepsie chranene od prachu, kamienkov a kde-coho ineho.
Uz sa mi stalo, ze mi predne koleso takmer cele spadlo do uzuckeho rigolu, akurat na sirku vidiel. AK by som mal USD s tymi nutnymi chranitkami trubiek tlmicov/drziakmi blatnika, blatnik by siel dole.

Tak, ako to mam teraz na XT mi pripada najrozumnejsie, vzhladom na urcenie motorky. Navyse blatnik je uchyteny priamo na vidle, nie az dole, niekde v strede kolesa, kde je potrebna sila na jeho odtrhnutie mensia.
Z tohto pohladu sa uz dlhsie pozastavujem nad tym, preco u takychto motoriek, ktore by mali byt minimalne udrzbove, furt pouzivaju USD vidlu. Fakt chcu usetrit 2-3 kg u 230 kg motorky, alebo proste USD je IN? (bacha, nehovorim o crevach vo vidle, len o jej orientacii/postaveni)

Dôvod úpravy: tajne

Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (09.03.2016 22:07)


09.03.2016 22:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

to asi nebude len kvôli celkovej vahe. predpokladam, ze USD vidlica pracuje lepsie ako klasicky teleskop. mozno je to kvôli dlzke zdvihu a neodpruzenej hmote.

Dôvod úpravy: Y i

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (09.03.2016 22:10)


09.03.2016 23:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> Ak by malo ist iba o blatnik, tak nie je problem zohnat samostatne blatnik a samostatne chranice teleskopov - k dostaniu v kazdom mx obchode. Kto chce moze pouzit aj neopren. Moznosti je viac.

Co sa tyka neodpruzenych hmot, teoria hovori napr u kolies auta o koeficiente 1:10, t.j. kazde kilo usetrene na 1 kolese predstavuje v dynamickych parametroch akoby odlahcenie vozidla o 10kg.
Predpokladam, ze podobne to bude aj u pruzenia.
Tazsiu hmotu je narocnejsie zrychlit a narocnejsie spomalit a specialne v terene je rychly a jemny chod pruzenia alfa a omega kontaktu s povrchom.

Nehladajme problemy, kde nie su. Vedenie brzdovej hadice ponad koleso je hlupost, ale nic neprekonatelne. Ak na tom obrazku dobre vidim, staci iba jednu hadicu predlzit a vytiahnut ten obluk vyssie - ponad vysoky blatnik. Nebude to prilis drahe ani komplikovane.


10.03.2016 7:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Moje teoreticke vedomosti mi hovoria, ze rozdiel medzi USD a USU (klasicka) je len v jej otoceni. Mozno su tomu creva prisposobene, ale funkcnost je ta ista.

Teoriu neodpruzenych hmot beriem. No ja nechodim do terenu pretekat. Pre mna moze vidla kludne reagovat pomalsie a na oplatku je vlastne bezudrzbova a dobre chranena.

Ak kupim samostatne chranice teleskopov a samostatny blatnik, kde ten blatnik uchytim (ak to nebude pod svetlom)? Na chranice? To tam vznika riadna paka od blatnika a "proces" s odtrhnutym blatnikom sa moze opakovat.

Osobne som velky fanusik novej Afriky. Ale tie brzdove hadice sa tu uz na fore myslim spominali. Ked to tu vedia chlapci, ze je to problem, to ku-va vyrobca nevie? V tej cene, co stoji Afrika som kupil nove auto (s pohonom 4x4). Nic som na nom nevylepsoval. Ak nieco vyrobca nezvladol (napriklad ch---va napinacia kladka), tak to vymenil v zaruke. Ten blatnik a hlavne ta hadica je na zaruku. Si neviem predstavit, ze som niekde v tramtarii, zosrotuje mi blatnik a potom cakam, ze mi to chytne aj hadicu. To by bolo teda tru edvenčr.


10.03.2016 7:35

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ake nove auto 4x4 sa da kupit v cene Afriky? Nerypem, vazne ma to zaujima, kludne aj do sukromnej spravy.


10.03.2016 8:42

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: janoval: www.dacia.sk/modelovy-rad/duster/ niva.sk/vozidla,lada-4x4.html


10.03.2016 8:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: janoval: Suzuki SX4, tusim to bolo 12250€ aj s taznym.

Ak by som povedal manzelke, ze som kupil motorku (Afriku) v cene jej auta, asi by si nieco o mne pomyslela. A opravnene, aj ked cenova realita motoriek je taka, aka je (chora).
Ale ak by sa ma spytala, preco novu motorku (v cene jej auta) rozoberam (davam do poriadku hadice), hanbil by som sa jej odpovedat, lebo aj ja by som reagoval, ze preco som radsej nekupil nejaku staru motorku, ked ju aj tak opravujem.


10.03.2016 9:32

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> neviem ako sa uchytava vysoky blatnik na Afriku. Ale napr moja 990tka je na to prisposobena od vyroby a chyta sa to o spodne okulare. Urcite je to aplikovatelne aj na Afriku - aj keby tam nebola priprava tak je to lahko dobastlitelne. Neboj sa ziadnej paky, pretoze blatnik je uchyteny nezavisle od chranicov teleskopov.

Hovoris o bezudrzbovosti USU, ale ja tomu nerozumiem. To nemenis olej? Necistis prachovky? Lebo to je jedina udrzba, ktoru na USD robim od roku 2008. V terene mam najazdene za tych 8 rokov tisice km a nemam ziaden problem.
A ono to nie je o pretekani...to je dovod, preco vsetci 990 tku chvalia v terene. Ona nie je mimoriadne lahka, ani nema mimoriadne nizke tazisko - ale ma perfektne pruzenie.


10.03.2016 10:27

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: matus: V zasade proti USD nic nemam. Ale USU sa mi zda vhodnejsie na tento typ motorky.
Uz som tahal moto z blata, smykala sa mi dole kopcom po hline a kamonoch a vies, ze kde-coho ako prikladov by sa naslo. Nikdy som sa nestaral, ci mi nejaky bordel "neupravil" tlmice.

Na jednom z videi (Liska, Revai...) rano pred odjazdom vzali chlapci do ruky handricky a davaj cistit tlmice, aby nejaky bordel neposkodil prachovky/gufera... A o tom hovorim, ze USU je v tomto bezudrzbova.

Na Gas-e mam USD. Nie vzdy sprchujem a tak pred vyjazdom pozriem, ci tam nemam nejaky bordel. Cinnost, ktoru na XTZ nepoznam.
Ak mi zacne tlmic tiect na Gase, mam to domov par kilometrov lesom. Na XTZ mi tesnenia vlastne nema co poskodit.

A pokial viem, tak perfektne pruzenie moze byt aj na USU. Samozrejme, neodpruzena hmota je druha vec.


Vysoky blatnik, to je pod svetlo? Ale ak ho chces mat dole? Len na chranice teleskopov, tak?


10.03.2016 10:38

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: raptor: Janko aj keď má CRF so sériovým výfukom krásny zvuk, tak ten výfuk je tak veľký a tak na rane, že originálny zostane len na motorkách ktoré budú jazdiť iba po asfalte.
Na ostatných čo budú aspoň trochu offovať a pár krát naň spadnú, a spadnú určite, im krásny zvuk možno zostane, ale krásny veľký naleštený výfuk zostane pokrivený a poškrabaný, takže nakoniec ho vymenia.
.....nehovoriac o váhe.


10.03.2016 10:45

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> ja som tiez tahal lc8 po zemi, otacal som ju leziacu na zemi, brodil som v bahne...nikdy ziaden problem, ale nebudem ta uz ukecavat :-)

Nerozumiem tvojej poslednej otazke.


10.03.2016 11:15

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

bacaono - teraz nerozumiem ondrik.. ked vymenim seriovu koncovku za ladak tak ten ladak predsa pri pade tak isto ponicim ako seriovu koncovku.. ten rozdiel v cm je zanedbatelny podla mna

fakt za tie love je podla mna zmysluplnejsie si kupit pancierky ako menit vyfuk ;-)

p.s. rozdiel vo vahe ladak vs. seriova koncovka podla mna nema seriovy uzivatel sancu zistit pri jeho jazdeni v terene

jazdil som GS 1150 s
- origo vyfukovym systemom
- s odobratym katom a ladakom
- s katom a uplne bez koncovky

a rozdiel vo vahe som fakt ze necitil

p.s. jedina nevyhoda USD oproti klasickej vidle je ze ked ti prdne simering tak ti to za chvilu cele vytecie (nedajboh ze pri rychlejsej jazde ti to zafrka brzdovy kotuc), kdezto pri klasicke konstrukcii ti to bude hodne dlho slzit kym stratis z toho tlmica vela oleja - ale inak si tiez myslim ze USD je skratka lepsie riesenie a ani s tou udrzbou to nevidim vobec tragicky


10.03.2016 11:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: matus: No ak nemas problem s udrzbou USD na dlhych tripoch, tak to je len dobra sprava.

S tym blatnikom som to myslel tak, ze ak ho chces mat hore (ako enduro/cross), tak OK, ale ak ho chces mat nad kolesom, ako je to trebars teraz na Afrike, tak kde ho uchytis? Len na tie kryty tlmicov, dobre myslim? Musi sa skratka hybat aj s kolesom. No a to uz je paka omnoho vacsia, ako ked to mam uchytene na USU priamo na telese tlmica.


10.03.2016 11:33

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: raptor: Janko rozdiel v sanci na poškodenie medzi výfukmi je značný.
Pozri obrázok

Rozdiel vo váhe koncoviek výfukov na starej XRV bol 2.5kg vs. neviem či si dobre spomeniem ale 7,5 alebo 8,5kg. To je rozdiel 5-6kg. Neviem či to bude aj na CRF také markantné, ale myslím že po odobratí katalizátoru bude. Sú to najlacnejšie získané kilogramy. (teda okrem váhy jazdca). Rozdiel 5-6kg cítiť musíš. ;-)


10.03.2016 11:35

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Zistujem, ze konstrukteri moto pre Sestdnovu alebo Dakar su idioti, lebo uz desiatky rokov pouzivaju USD vidlu. A ta sa, aspon podla tejto diskusie, nehodi do terenu... :-~


10.03.2016 11:53

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> to uz zalezi na tom, ako vyrobca ten blatnik uchyti a ake plasty pouzije. Na 990tke som uz videl predny blatnik otoceny naruby - po pade sa motorka smykala po zemi a zachytila nom sa o strom, ktory sa neuhol.
Na blatniku popraskal lak, po uvolneni z pod stromu funguje dodnes :-)


10.03.2016 12:00

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Menton: skoč do Dácie...za 4x4 chcú cca 16 litrov ;-)


10.03.2016 12:04

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Menton - mas aj nemas pravdu. ;-)

Satos je turista a pozera sa na to rydzo zo svojho pohladu - pohlad co najmensej udrzby a co najmensieho mozneho poskodenia.

Kdezto na Dakare maju pretekari (Satos je turista, nie pretekar) kompletny servisny team a nejaky vyteceny simering tam na konci dna nikto neriesi ze co sa stalo.. jednoducho to vyservisuju mechanici zatial co jazdec spinká. Pre ilustraciu v spickovych teamoch menia cele kolesa kazdy den napr....

.. ale tusim Jakeš sa tento rok elegantne vysypal koli tomu ze mu prdlo gufero n USD a vytieklo mu na brzdy a neubrzdil... ak si dobre spominam, opravte ma ak sa mylim.


10.03.2016 12:11

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ondrik ja si fakt myslim ze tie sance su pomerne rovnake

ak polozis motorku na tu stranu kde je vyfuk tak sa jednoducho pri tom polozeni / suchnut o nieco opriet (dosadnut) musi v kazdom pripade

ak trafis vacsie kamene tak ti dorantaju originalnu aj ladenku koncovku v zasade rovnako...

ale vsak kazdy nech si robi a kupuje na vlastnu motorku co chce... ;-)


10.03.2016 12:23

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

siso vyfuk meni hlavne kvôli montáži kufrov... teda kvôli veľkosti sériovej koncovky, tuším ho dáva aj nižšie... Nie som si istý, ale hlavný dôvod sú kufre a nie zvuk.


10.03.2016 13:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: raptor: mas aj nemas pravdu ;-) kludne mozeme extrahovat tovarenske timy s rozsiahlym zazemin. Este furt ti ostane kopec jazdcov s jednym mechanikom, dokonca desiatky z nich su tam uplne sami, len im organizator vozi jednu bednu naradia a dielov a vsetko si bastlia sami v noci. Dovolim si tvrdit, ze za dva tyzdne Dakaru najazdia viac km v tazkom terene ako "turista" za sezonu a uplne inym tempom...

Re: demmoo: jedna vec je listprice, druha realita v zmluve. Aj Afrika ma inu cenu nalozena, aj SX4 ma cennikovu venu veeelmi daleko od 12k 8-)


10.03.2016 16:20

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: Menton: Predpokladam, ze narazas na mna, tak neviem, co som napisal nechapavo, ze si nepochopil, ze proti USD vidle nic nemam a porovnavas moje turisticke nazory s pretekmi, ako je Dakar. Ci treba furt niekodo doj-bat, tak?
Raptor to za mna vysvetlil pomerne presne, tak snad jeho "prekladu" rozumies.

Co sa tyka SX4, platil som cennikovu cenu. A hovorim o SX4, nie SX4 Cross. SX4 je auto identicke s Fiat Sedici a dnes sa uz nevyraba (SX4).
Do toho auta nalozim rodinu, dam na strechu box s lyzami a ak treba, pripojim aj prives. Za tu cenu mam Afriku (mnou oblubenu a preferovanu motorku), kde treba upravit brzdove hadice a konstrukteri boli taki debili, ze spravili obrovsky vyfuk.

Mam par tyzdnov motorku s USD vidlou a kontrolujem ju (vidlu) pred kazdym vyjazdom. Mam dva roky motorku s USU vidlou a ani raz som ju nekontroloval. Je "bezudrzbova". Presne taku ju chcem mat na turistickej motorke, kde sa zvyknem zamotat aj do terenu.


10.03.2016 16:38

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: satos: USD vidla a teŕen tam nie je žiaden problém...


10.03.2016 18:39

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: satos: ak ta USD vidla vydrzi Dakar, tak urcite vydrzi sluzit mne, ci tebe na turistiku. To je cele, nemam najmensiu potrebu nikoho doondit. Ja ti davam Dakar, ci Setdnovu ako relevantne priklady na zamyslenie. Rovnako tak je USD vidla na vsetkych cross moto a dovolim si tvrdit, ze servis motora sa na nich robi castejsie, ako podvozku...
Raptor zaplietol tovarenske timy, to je extrem a teda irelevantne. Chlapci s jednou bednou dielov prejdu ten isty teren, aj ked im to trva dlhsie...


10.03.2016 21:20

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

menton - nic som nezaplietol.. ale vidim ze treba zjednodusit, tak skusim ;-)

ak ti na tlmici klasickej konstrukcie prdne simenring - mas malu neprijemnost
ak ti na USD tlmici prdne simering - mas pomerne velky problem

bavime sa o vyuzivani motorky na turistiku, tzn, ze si v niekde v bazmekistane solídny servis je od teba vzdialeny par sto, možno aj tisíc km.

p.s. kazdy simering raz prdne


10.03.2016 21:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Ale KTM má dve brzdové hadice.





10.03.2016 21:32

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa nerozumiem..


11.03.2016 7:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: raptor: Teraz Ti to pomozem vysvetlit ja. K ostatnej diskusii v tejto teme, samozrejme.
Dve brzdove hadice znamenaju, ze ti nevytecie tlmic, alebo mozno, ze ti jeden tlmic moze vytiect.
Toto skratka musis pochopit.

Mat vlastny nazor sa skratka nenosi. Ak poviem, ze skor preferujem USU vidlu koli udrzbe, tak odpoved bude, ze pretekari su debili, lebo pouzivaju USD vidlu. Aj ked som upozornil, ze problem vacsej neodpruzenej hmoty pri USU mi je znamy, ale na moju kochackovu turistiku chcem USU.
Skratka som vybocil z ramca, ze ked sedlam cestovne enduro, tak sa musim zakonite snazit nahanat sekundy.
Co som chcel? Z cestopisov poznam matusa a ten tvrdi, ze najazdil tisice km s USD a nemal problem. Len bezna udrzba. Toto je odpoved, ktora dava mne, zaciatocnikovi (furt sa tak citim) zmysel.

Na to je asi forum. Ale niekto z mne neopchopitelnych pricin este musi aj spochybnit, ze za kolko som kupil auto.
Vysledkom tohto uzasneho pristupu je, ze vcera som hovoril s jednym z nas, co nieco riesi ohladom motorky, co by mohlo byt vseobecne zaujimave. Ale uz na to serie, aby to daval do fora a zas reagoval na kde-jake blbosti z kazdej strany. Zial, prave forum by mu malo pomoct. Ale chapem ho.


11.03.2016 8:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Menton: boli sme v Dacii s kamošom, cash pripraveny...ak chcete 4x4, tak jedine s balikom vybavy "exclusive", takže 15 800 alebo tak nejak...


11.03.2016 8:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Sa tu hadate na somarinach.
Ja som mal USD vidlu uz na pionieri a sa nechvalim. >:-)

raptor: USD vidla sa mi zatial neroztiekla, ale aj na klasickej ked povoli gufero, tak pri jazde ten olej tecie na brzdu.

Ono ta predstava, ze je to vlastne prevratena vidla trochu klame, ze by sa to mohlo vyliat, ale v podstate nema sa tam velmi co viac vyliat ako na klasickej vidle. Vacsina oleja je prave v tej spodnej casti v piestnici.

Pozri obrázok
Nenasiel som lepsi obrazok.

A k tomu poskriabaniu tlmica co spominal satos, na to radsej ani nemyslim. Ale verim, ze ten chrom je dost tvrdy a znesie toho naozaj vela. Ale to je tak s celou motorkou, ked jazdis offroad, kadeco sa moze rozbit.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (11.03.2016 8:42)


14.03.2016 6:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: satos: aj keď chápem čo chceš povedať o vidlici z tvojho pohľadu, tak si myslím ze sa tu rieši problém ktory neexistuje. USD vidlica ma lepšie jazdne vlastnosti a i nevyhody. Servis mozno treba častejšie a keď zacne tiect, tak hrozi vytecenie oleja rýchlejšie ako pri klasike. Staci si servis porobit raz za sezonu pri jazdeni off, alebo i za dve pri menej náročnom použití a mas 20000km i viac pokoj. Sem tam ocistit botdel za prachvkou a tiez vidlicu odfuknut, co casto problem uplne odstrani.

Ked jazdis je úplne jedno aky bordel, blato sa na klzaky dostane, horsie je ked tam necháš blato uschnut a na druhy den ides jazdiť.

A k nizkemu blatniku: Maju to tak všetky, slovom VŠETKY cestovné endurá, ci staré, ci nové, počnúc KTM, Tenere, BMW, Afra... Nie je na tom nič poburujuce. Je to dobre riešenie na cestovné enduro a na terény na ake to robia. Ak pride narocne blato viď 1. rocnik medvedov v brezne blatnik sme davali dole vsetci lando na afre, ja na gs i chalan na supertenere - ten mal vsak hadice ponad kolo, tak mu to bolo prd platne.

A porovnanie s SX4 je scestne. Ak afra pojde do terenu kde SX4 blatnik isto nebude problem. No ak pôjdeš s SX4 tam kde Defender, tak si odpovedz sam, po poutrhas, a co treba doma dorobiť. ;-)

Svetu mier, idem ja cosi zjest a vozit sa cely den na afrike, vlastne rovno na dvoch >:-)


14.03.2016 8:44

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Skusal som si na tu motorku sadnut/postavit sa v touratech stanku a mne ta motorka posedom aj postojom sadla vyborne.


14.03.2016 9:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

awia - v takej zime? :-O vôbec Ti nezavidime :-P :-D


14.03.2016 9:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Priamo z pódia z Incheby kde ju 4 dni obdivovali ide Africka do mojich ruk. A ako zacal vas Pondelok?

m.facebook.com/motoride.sk/photos/a.394724037225905.933...


14.03.2016 9:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

To mas tu s automatom, vsak?


14.03.2016 10:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Ja som si ju tiež pokukal ešte vo štvrtok , super málo ludí bolo.Nepochybne je tá motorka dobrá ale stále nechápem tú niekolkoročnu hystériu okolo tejto motorky. Keby sa písal tak rok 2008 tak by som sa možno nechal uniesť. Ešte že je tam tá DCT prevodovka pre fanušikov automatu, že teda nejaký vývoj. Napríklad vedla takej R kovej KTM ky to vyzerá aj tak ako chudobnejší príbuzný. Skrátka neviem, kde je to že wau :-)




14.03.2016 12:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: Awia: Spravne si pochopil moje namietky k vidlici a som rad, ze tvrdis, ze tento problem neexistuje. Uprimne.

Nepochopil si moje prirovnanie k SX4, ktore je o uzitkovej hodnote nejakeho vozidla a jeho cene a nie o prejazdnosti terenu (SX4 nie je terenne auto). Tvrdim, ze motorky vseobecne su predrazene.
A preto usetrit na pol metra hadice pri tejto cene sa mi nezda fer.

Dufam, ze si si to s Afrikou uzil. Verim ze hej.

Jedina motorka na vystave, z ktorej som mal pocit, ze sedim na cestovnom endure bola Afrika.
Obrovske sklamania z nemenovanych motoriek.


14.03.2016 13:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia tuším som ta videl dnes na obed pri Eurovei... bol si voľáky navigačne zmätený :-)))

alexa7 dobre pises, dizajnovo sa mi Afrika strasne paci (viac ako 1190 adventure) ale ked ich porovnas na parametre tak ta KTM co aka je menej pekna z toho vychadza lepsie


14.03.2016 13:29

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: satos: ked sa afrik preda tolko co sx4 mozes porovnavat ceny... Su to rozdielbe svety, moto jw drahy konicek, nie len moto ale i oblecko, doplnky, pneu vsetko...

Afry mame dve i man i dct ;-)

facebook.com/story.php?story_fbid=1127273997304235...


14.03.2016 13:31

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Motorky su urcite drahe. Na internete sa daju najst dostupne informacie, s akymi cca marzami pracuju vyrobcovia aut. U motoriek som take nieco zatial este nevidel a celkom by som bol zvedavy.
Kazdopadne proti cene motoriek hra viacero opodstatnenych argumentov:

- jednou z najvacsich zloziek ceny vozidla je jeho vyvoj. Je ine rozpocitat tento naklad na stovky tisic aut jedneho modelu, a desiatky tisic motoriekl jedneho modelu
- pozyvanie novinarov, reklamne kampane etc - pri rozpocitani na predany 1ks to iste co pisem vyssie
- materialy pouzivane vo vyrobe motoriek su zvacsa drahsie ako tie u aut, tak isto vyrobne tolerancie su zvacsa omnoho prisnejsie ako u aut (urobit z litra cez 100 koni a cez 100Nm bez pouzitia turba chce ine vyrobne metody)
- obmienanie modelov je daleko rychlejsie ako aut - u SS co 2 roky, u inych modelov viac, ale stale to nie je tych 8-10 rokov ako u aut.

Ale nazdavam sa, ze napr u cestnych endur je cena vyssia kvoli cielovej skupine - muz okolo 40tky je na vrchole prijmov, moze si dovolit drahsiu moto. Napr taky 600ccm supersport je zasa podla mna financne na hrane - cena nie je prilis vysoka vzhladom na to, ze z takeho objemu vydoluju 120-130k a s tam pouzite komponenty, ktore sa pred 5-8 rokmi pouzivali u pretekarskych superbikov.


14.03.2016 16:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: Awia: Re: matus: Chapem vase argumenty. Otazka je, ci by predaj bol 2x viac, ak by cena bola 6-8000. Mozno by sme boli prekvapeny... Ale pravdou je, ze trh by sa zaplnil. Kazdopadne, jednu hadicu naviac tam mohli dat.

Ak sa pozriem na svoju xt660z, co je od Yamahy? Motor, brzdy, podvozok, vstrekovanie a kde jake prkotiny asi nie. Takze s "narocnostou" vyvoja by som bol opatrnejsi...


1190 Adv., nic proti KTM, ale mal som pocit, ze sedim na vodnom skutri. U inych zas, ze na cisto cestnych motorkach.


14.03.2016 19:49

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Je fajn pozerat na problemy co najjednoduchsie, ale zasa nie prilis... myslis, ze ked kupuju komponent od dodavatela, tak jemu vyvoj zaplatit netreba?

Uz ked si spomenul tu xt660z - to je podla mna najlepsi priklad predrazenosti motorky. Cennikova cena 8.500eur za motorku, ktora ma techniku 20 rokov staru. Bez urazky - ta motorka je urcite dobra ked ju ludia kupuju (a stare neznamena zle), ale cena by mala byt tak 5.000.


14.03.2016 21:13

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

vyvoj nového motocykloveho motora stoji tolko, kolko vyvoj nového automobilového motora.
aut s tymto motorom sa preda 20x viac ako motocyklov s tym konkretnym motorom.

takze skor sa treba tesit, ze sa da kupit strednotriedny motocykel za 5-8k eur, alebo vyssej triedy za 12-15k eur. a hlavne, ze sa da vybrat z viacero znaciek.

motocyklovy priemysel nie je ani zďaleka taky vynosny ako automobilovy priemysel.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (14.03.2016 21:14)


14.03.2016 22:18

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: matus: ... no ked jeden motor pouziva viacero znaciek a typov motoriek...

Inak, plne s tebou suhlasim. XT660Z by mala stat 4-5000. A vyssia trieda, jak spomina pitaz, so silnejsim motorom a lepsim podvozkom do 8t. Potom uz ide kategoria, co ti pocas jazdy masiruje chrbat a skrabe vajca. Tam nech si bude cena aka chce.

Sice by sa trh skor naplnil, ale verim, ze kazdy by mal doma minimalne dve motorky. A kto ma dve teraz, ten by mozno este dve dokupil.


15.03.2016 8:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> cim sa zivis?


15.03.2016 8:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: matus: Som všežravec.


15.03.2016 11:01

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

picaso
 Edvenčr 

no obzeral som ju v TT aj na vystave a naozaj mi pripada najendurovejsia spomedzi moto s podobnym obsahom , aj tak je to tank no skusit by som to skusil [dobre] v tej ciernej je cacacna


15.03.2016 12:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Po prvom vzhliadnutí a ohmatani som zistil že súčasnému remaku starej XRV niečo chýba. Tuším to bude tá povestná charizma.
To že vyzerá ako chudobný príbuzný pri 1190R sa ešte ako tak pochopiť dá. Predsalen sú to trochu iné kategórie. Ale keď som si predstavil ako by vyzerala trebárs vedľa LC8, tak ma tiež napadlo iba chudobný príbuzný, čo je zarážajúce. To je po 16 rokoch čakania a 2,5 roku reklamného humbuku dosť smutné zistenie.
Už to zachránia iba jazdné vlastnosti, ale ani pri nich si niesom celkom istý či to bude lepšie ako už nevyrábaná LC8.
Tak že by sme ešte vydržali ďalší humbuk... >:-) >:-) >:-)


15.03.2016 12:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: bacaono: jazdime ich s hergim uz druhy den a rovno poviem ze jw fajnova. Foto som videl, parametre cital mal som hlavnu neznamu, co podvozok. Nastastie tu ziadne sklamanie neprislo...
Ako chudobna nevyzera ale to je vysoko subjektivne. A ako lc8 neni a ani tak nejazdi nastastie..

Viac uz coskoro ;-)


15.03.2016 12:30

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

awia, dufam, ze preverite trochu aj offroad vlastnosti ;-)


15.03.2016 12:41

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: Awia: "A ako lc8 neni a ani tak nejazdi nastastie.. "

Čo to znamená z tvojho pohľadu, viac "civilizovaná"?


15.03.2016 12:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tak to že "neprišlo žiadne sklamanie" je taký neutrálny novinársky výraz ktorý dosť veľa napovedá.
Pokiaľ to nebude aspoň slabé nadšenie tak je to márne. Pri moto dvojnásobne.
To "neprišlo žiadne sklamanie" som už zažil pri prvom zhliadnutí 2x ....aj na fotkách .....aj naživo


15.03.2016 13:12

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

baca naco? komu tym pomozes, ze tu budes stale na tu afriku kydat?
sam si ju nekupis.. tych co ju chcu aj tak neodradis. predava sa lepsie, nez sa ocakavalo..

fakt by ma zaujimalo, preco mas taku nutkavu potrebu stale nieco brblat. mne ked sa nieco nepaci, vyjadrim nazor a hotovo. ale ze by som do nemoty omielal, ako je nieco zle.. nerozumiem

len tak pre info, mozes kydat kolko chces, aj tak sa bude predavat, a aj tak to bude dobra motorka 8-)


15.03.2016 13:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: pitaz: A ty komu pomôžeš keď tu budeš "dupať a búchať sa o zem" ako malé trucovité decko? Tej Honde určite nie. Ja ..a všetci ostatný vieme že sa bude predávať. Nadarmo nemala toľko reklamy.
Týmto príspevkom si v mojich očiach trochu stratil glanc, a myslím si že tvoja potreba vyjadrovať sa k negatívnym príspevkom takýmto spôsobom je skôr kontraproduktívna. 8-)
Chcel som k mojim príspevkom dopísať že sú to moje osobné názory, ale myslel som si že normálny človek to pochopí. :-~
Takže zvlášť pre Teba: Prepáč že na verejnom fóre vyjadrujem svoje subjektívne názory. Nemám svojimi príspevkami v tomto fóre úmysel pri výbere novej CRF nikomu ani pomáhať ani ho odrádzať!!!!
Myslím že nie sme ani v reklamnej kolonke na Hondu CRF1000, takže čakáš samú chválu????? ......alebo si musíme najprv vypýtať povolenie vyjadrovať svoje názory????
Viem že predajca by čakal radšej to prvé, ale realita býva bohužiaľ iná. ;-)
Priznám sa CRF bola vážny kandidát na moju novú moto, preto prirodzene nehľadám iba samé poztíva.
Trebárs aj tu je zaujímavé nie celkom pozitívne čítanie. (takže nie pre pitaza)
www.africatwinforum.com/forum/113-honda-crf1000l-africa...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (15.03.2016 14:12)


15.03.2016 14:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Baca nepochpil si ma, nestiham na mobile vypisovat, skus este raz precitat ;-) jedine co som nevede ake bude je podvozok, a ten je famozny... Ja som sa bal ze tu to osidia a nestalo sa teda nebol dovod na sklamanie... Citaj ako je a nie co ram vidiet chces. Viem pusem stroho bo mobil tak to neni dost jasne. Afry sme pred chvilkou vratili, ideme makat, roboty jak na kostole a zahtra lecim zas do malagy... Takz3 zajtea o afrach pocitate dufam, fotecky mame. Teren iba lightovo ale budeme ju mat este neskor na off kolesach.


15.03.2016 14:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

baca, ja nerozumiem len tomu, preco to robis. ved vsetci uz pochopili (aj ja), ze Tebe sa ta motorka nepaci, ze Ti na nej vadi to a to. ale naco sa k tomu dalej vracas, ked uz vies, co vsetko je na nej zle a ze ju uz nechces. a to dobre asi nie je pre Teba take dolezite.

mne osobne je uplne suma fuk, ci si ju kupis alebo nie, len sa mi fakt tazko zle cita, ked niekto do nemoty kyda na nieco, na com sa ani nevozil a podla mna (aj vela inych ludi) je ta motorka dobra. tot vsjo.

vsetko ostatne o subjektivnych nazoroch, atd.. chapem


15.03.2016 15:18

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: pitaz: Aby si nepovedal že hľadám len to negatívne, tak ti sem dám jedno pekné video zo snehu, kde ešte málokto novú afriku videl a nieto ešte skúšal.


Video: www.youtube.com/watch?v=-e0a2wEJlwE

...a tomuto človeku želám aby s ňou nemal také problémy ako trebárs s 800GS, a najazdil na nej bez väčších problémov 2x toľko ako na starej XRV.

Pozri obrázok

Ako si zistil že ju nechcem? Práve že som ju veľmi chcel, ....ale nie za každú cenu. Len sa snažím odfiltrovať výsledky nezmyselnej reklamy a prvotnej eufórie do ktorej zaraďujem aj terajšie predajné čísla. Tým chcem na ňu získať reálny nestranný pohľad, ......a možno trochu aj pohľad z "druhej" strany, ktorý tiež nie je niekedy na škodu. Ver že pre majiteľa starej XRV to nie je vôbec jednoduché, lebo tej zatiaľ pre mňa osobne neoprávnenej chvály je neprimerane veľa oproti normálnym názorom. Poznám veľa ľudí ktorý sa na to pozerajú rovnako.
Takže táto prvá generácia to už najpravdepodobnejšie nebude, ale trebárs druhá o pár rokov má stále veľkú šancu zaparkovať u mňa.
Ak sa ti moje príspevky nepáčia a nerozumieš, jednoducho ich ignoruj. ;-)


15.03.2016 15:41

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ak mozem, poradim Ti - vyskusaj si ju.

To je jediny sposob, ako clovek zisti, ci mu moto sadne, ci sa mu paci alebo nie. Vsetko ostatne, ako su tabulkove hodnoty alebo testy inych ludi, je v zasade irelevantne. Tak isto sadnut si na nu na chvilu, nic neprinesie. Iba jazda.


15.03.2016 15:46

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

datadive
 Kávičkár 

... ani jazda ... to xe tyzden :-) a zobrat ju na 3-4 rozne tereny ... ak to ma byt poriadne


Dôvod úpravy: a aj tak to bude na 80-90%

Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (15.03.2016 15:46)


15.03.2016 19:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

majomi
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tá biela je krásna [dobre] nuž čo musí stačiť stará :-* iba ak by padlo loto potom by bolo nove moto :-D


15.03.2016 22:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

durinkos
 Kávičkár 

Ikona

Hmm
Dôvod úpravy: prispevok k nespravnej teme

Upravené 1 krát. Naposledy upravil durinkos (15.03.2016 22:52)


16.03.2016 1:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: Blahoželám Tomáš k novému prírastku [dobre]
...a máš ju hneď aj pekne vystrojenú. To je tá full výbava?


16.03.2016 8:33

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak páni test je vonku, želám príjemné čítanie


08.04.2016 17:15

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Pád v 30km rýchlosti. Podľa fotiek žiadne veľké škody. Cena za opravu bezmála 100000czk, teda skoro tretinu z ceny novej moto. :-O
Tie krehké plasty teda sú ale drahé.
www.motorkari.cz/motorka/?mid=105950&act=info...

Nie je to ani také čudné, keď svetlo stoji skoro desatinu ceny motorky 1100$.
www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/5702d1f787a8660f...


08.04.2016 20:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Bacaono; $1107 podla prepoctu vychadza na €971. Nakolko v US je vela veci lacnejsich ako v EU tak to moze byt aj viac. Pitaz by nam mohol skor povedat.
Svetlo na KTM 99 Adv €195. Takze 776 eciek navyse za dva ledkove pasiky.No nekup to!


08.04.2016 20:16

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

salli
 Turista 

aka je cenova polityka.ci uz moto, aut, dielov.je to nove je to drahe mozno o rok pojde dole o tisicku dva.?a suciastky no nekup ich original ked zatial nemas vela jazdenky na suciastky na predaj.ja byt predajca ta zarobim aj dve tisícky na svetle:DDDDDDDtak ci tak to kupis ked chces jazdit.


08.04.2016 20:19

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike


:-O :-O :-O

Popraskané plasty by som polepil a ponitoval, výsledná "krása" by ma nesrala, ale ten šuchanec na ľavobloku, to je na výmenu motora, to s tým nespraví nikto nič.


08.04.2016 21:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Perfektny vychovny prostriedok, aby som jazdil bez zjebania.

Re: satos: vymena motora? Ved je este krajsi, ako pred.
Ty by si ich uz musel vymenit aspon 10.


08.04.2016 21:45

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: Feror: si myslíš, že plasty stáli 100litrov? Jasné že sa menil motor. :-~


09.04.2016 7:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

LED svetla su extremne drahe. podla nejakého nariadenia EU, nie su servisovatelne ale musia sa menit ako celok. to je stare uz viac ako 10 rokov(napr pri autach).
predne svetlo na africu stoji 610,- eur.. ten velky bocny plast okolo 400,-. to su bezne ceny lakovaných plastov.
takze urcite je lepsie nepadat ako to potom opravovat. ale netvrdil by som, ze su tie plasty nejak extra krehkejsie ako ine - hold, ked to raz prasnkes o zem bez poriadnych padakov, tak uz je smutok v penazenke

viac ma trapi to, ze fabrika vôbec nestiha pokryt ten obrovsky dopyt, skoro vsetky ABSkove africi, ktore som objednal, su uz zarezervovane, s DCT ich je este zopar volnych, ale dodacie doby zatial neiste. a situacia uz je takato v celej EU. dalsie roky by to uz malo byt lepsie s dostupnostou.


09.04.2016 8:41

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: pitaz: No, podla linku od Bači, ak by takýto prístup k led svetlám mali aj u áut, tak pri poškodení jedného svetla by bolo treba vymeniť svetlá obe + predné čelo + predný spojler + prednú kapotu a možno aj predné blatníky. A to nespomínam časti pod kapotou (podblatníky...), nedajbože chladič.

Ak chlapec kúpi novú moto za tak výrazný peniaz a po pol hodine ju polozi a odre pár plastov (pri "nulovej" rýchlosti), tak v Honde by sa mali zasmiať, potľapkať ho po pleci, utrieť mu slzy, nahodiť nové plasty a dať mu druhú šancu. A nie od neho zinkasovať 100 litrov.

... a potom chlapec otvorí manuál a tam že: "Ďakujeme, že ste si kúpili náš výrobok".


| 1 2 3 4 5 6 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 115111 | Včera: 220032