Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (31 hodnotení)

Diskusia k článku: Doplnené: Offroad - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 - Prvé dojmy v Juhoafrickej Republike

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 4 5 6 |

14.12.2015 14:53

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Niekto si užíva a prvé dojmy nepoznáme.

Pozri obrázok


14.12.2015 19:45

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

Takže páni zopár foto z Oponíc. Meriam 182 cm, tak môžete porovnávať.
Pozri obrázok
Na tejto je 90 cm sedadlo.
Pozri obrázok
Pohlad z predu je robustnejšia ako F 800 GS.
Pozri obrázok
Predpätie pružiny bolo takmer na nule.
Pozri obrázok
A konzultoval som tie padacie rámi s kolegom čo tam bol somnou a určite sú zo železa. [dobre]

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sisobmw (14.12.2015 19:48)


14.12.2015 20:28

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

uff tak ta cierna je pjekna ,,,,,,,,,,no nevyzera vobec zle [dobre]


14.12.2015 22:42

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: sisobmw: Tuším si budeš meniť login na sisoAfrica alebo sisoCRF1000 ? ;-) >:-)


15.12.2015 10:45

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Sériová?

www.downvids.net/new-africa-twin-amp-the-wall-arco-di-t...


15.12.2015 12:59

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: bacaono: Dobré "padáky" - tam na vrchu toho kopčeka... ;-)


15.12.2015 15:28

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Sano
 Edvenčr 

Ikona

take masite :-)))


15.12.2015 16:21

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Vyzerá šikovný....myslím že by to zvládol aj bez nich. Len ho na vrchu "rozhádzali". ;-)


15.12.2015 16:50

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

PedroADV
 Jogurťák 

Ikona

Mňa bz práve zaujímalo aká bude Africa pre dvoch respektíve pre toho vzadu. Ale nato mi asi ešte nikto nebude vedieť odpovedať. Takto z fotky to vyzerá byť tak natesno :-)))


15.12.2015 16:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Ten skákajúci človek nemá na tej motorečke padačičky a turatešišôčky krytôčky, ako môže .


15.12.2015 17:38

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: duggo: Lebo každý je tu aspoň na úrovni ako on a v teréne sa čo? No zásadne nepadá.


15.12.2015 20:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

awia - už to tak vyzerá. Uvidíme sa v marci v K-moto?
PedroADV - podla mňa nieje o nič menšia pre dvoch, ako moje F 800 GS. Mirku som za sebou ani necítil. Akurát sa jej zdalo, že je sedlo na AT tvrdšie, mne ani nie.


17.12.2015 19:32

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tak tu je ten trialista aj na XL rally CUPe. Žubor má konkurenciu. :-)))

video-ams3-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpt1/v/t43.1792-2...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (17.12.2015 19:34)


17.12.2015 20:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

no neviem, ci si ten talian nahodou nepomylil motorku, ci si nechcel zobrat krosku :-D


17.12.2015 21:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Campo
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: pitaz: to by som s problémami dal na pešo.. :-D


18.12.2015 11:18

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tak som ho našiel inde, lebo na starej adrese už nejako nefunguje.

www.facebook.com/HondaSembeniniRivaDelGarda...


18.12.2015 11:32

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

dobre, ze si to nasiel, chcel som to ukazat potencionalnym zakaznikom ;-)
dufam, ze prides novu africu aspon vyskusat, aj ked si skepticky :-)))


18.12.2015 11:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: pitaz: samozrejme že prídem. ;-)
...niesom skeptický, len triezvy. Keby sa mi nepáčila tak sa o ňu nezaujímam. Len nezdielam eufóriu na niečo čo málo ľudí videlo naživo a ešte menej jazdilo .......ale chvály je už plná taška. :-)))


18.12.2015 13:27

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

egres2
 Bahniak 

Ikona

Slintáte ako školáčikovia keď sa dozvedeli že pôjdu na Helgu. :-D


18.12.2015 13:28

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

2 egres2

Myslim ze 80-90% ludi tu netusi co je Helga - a aj ja patrim medzi tych par dalsich % - ktory o nej vie len z RABAKy :D


20.12.2015 9:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: pitaz: ...ten talian čo si pomýlil afriku s kroskou a aj trialkou sa volá Piero Sembenini. Je to ten od 2:40 vľavo.

[
Video: www.youtube.com/watch?v=_UQCJvRuHLI ]


20.12.2015 14:01

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: sisobmw: "podla mňa nieje o nič menšia pre dvoch, ako moje F 800 GS. Mirku som za sebou ani necítil. Akurát sa jej zdalo, že je sedlo na AT tvrdšie, mne ani nie" - ište tvrdšie ako origo sedadlo na 800 :-O Myslel som že horšie sedadlo vzadu už ani nemože byť.


20.12.2015 18:00

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

No ja som zabudol podotknúť, že máme sedadlo na F 800 GS od TT a to bude asi pohodlnejšie. Toť to skreslenie.


20.12.2015 22:19

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jofif
Darca Krvi  Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Á n o, to som si prečítal o nej veľa, vlastnil som tiež jej predchodkiňu XRV750, ...iba jednu chybu vyčítam, že ju ešte nemám v garaži.


20.12.2015 23:18

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Stale rozmyslam, co to bude za motorku po takom "pii aar".....
Bude to urcite nieco neobycajne, neskutocne a neuveritelne na dvoch kolesach, co tu nikdy nebolo, nie je a asi ani nebude. Na rok 2016 sa bude spominat v analoch ako na TEN rok a na rok 2015 ako na rok pred tym, ako prisla ONA.
>:-)


09.01.2016 9:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

kanko - ale prd, sak normalna nova motorka. v dnesnej dobe uz ja maloktora nova moto vyslovene zla.

mila lisy uz tiez daco potestoval:
www.facebook.com/motolisy/?fref=photo

inak prve kusy pridu do predajni buduci tyzden, takze uz sa budu dat pozret u Honda dealerov


09.01.2016 10:23

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

"v dnesnej dobe uz ja maloktora nova moto vyslovene zla." Bola niekedy doba, ked bola niektora motorka vyslovene zla?

Mate uz nejaku predvadzacku na predajni, co sa da aspon poobzerat, vysadnut na nu, ked pocasie zatial nepraje?

Dôvod úpravy: docital som prispevok do konca, tak uz viem. Ked ju budete mat, tak sem napis, pridem poobzerat.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (09.01.2016 10:25)


09.01.2016 10:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

po, ut uz by mala byt na showroomoch


11.01.2016 11:29

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

je to tu:
Pozri obrázok


11.01.2016 11:49

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: pitaz: kedy budú predvádzacie jazdy pre verejnosť ;-)


11.01.2016 12:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ked bude lepsie pocasie


11.01.2016 12:15

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Meinl
 Edvenčr 

Ikona

Re: pitaz: kedy to poskladate a vystavite?


11.01.2016 12:21

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

dnes


11.01.2016 13:18

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi pekna je. Az na to lanko na spojke - zrejme to ma motivovat zakaznikov aby sli do automatu. Idem asi podat sportku.


11.01.2016 13:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

Osobne nevidim na lanku ziaden problem - pokial chodi lahko - tak ako ma.
Je to menej nachylne na poruchu a aj daleko lahsie opravitelne.


11.01.2016 13:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

jojkoz: ked sa nebojim jazdit z hydraulickymi brzdami, preco by som sa spojky mal bat?

Dôvod úpravy: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (11.01.2016 13:28)


11.01.2016 13:35

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

Ja nevravim ze sa mas bat ... ;)

Len kedze by to mala byt viacej off zamerana motorka tak aj z osobnej skusenosti viem, ze poskodene lanko je uplna malina voci preseknutej hadici alebo odtrhnutej nadobky ;)
(Nahradne lanko nieje problem niest aj so sebou)

Ide len o to, ze ja si u adventure motorky predstavujem co najodolnejsiu na zavady (cize co najmenej elektronickych systemov co ti odstavi motorku a co najviac minimalizovat skody pri velmi pravdepodobnom pade ..)


11.01.2016 20:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

jojkoz - a vies o nejakych elektronickych systemoch, ktore v priade zavady uz odstavili akukolvek motorku? ak ano menuj ;-)

vytecena hydraulicka spojka je naozaj problem niekde v krkahajoch, ale o kolkych si uz pocul? ja o ziadnej ;-) na druhej strane ak sa vytries s motorkou tak ze utrhnes nadobku alebo spojkovu hadicu tak tieto dve polozky podla vsetkeho budu tie najlacnejsie z pripadnej dalsej opravy ;-)


11.01.2016 20:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

2 raptor - sledoval si napriklad teraz Moto cestou necestou v Amerike ? - ked Revai jednym padom znepojazdnil svoje BMW len tym ze narusil asi niekde imobilizer .... ?

Video: www.youtube.com/watch?v=H62usDr58XA - od 3:50

Takisto riadiaca jednotka, vstrekovanie (comu sa samozrejme v dnesnej dobe neda vynut) - to vsetko je daleko nachylnejsie na poskodenia a daleko zlozitejsie na opravu ako bol jednoduchy spadovy karburator.
Ja viem ze tomu sa dnes neda vynut - ale vsetko je to na ukor spolahlivosti.

No na asfalte som o utrhnutej nepocul ani ja - ale na OFF - naco ma byt nova africa voci inym moto viacej zamerana - to nieje az take zriedkave.
Aj opletana spojkova hadica sa da porusit tiez pomerne lahko - ver mi ze to je overene rokmi zavodenia na KTM ;) a vobec nemusi ist o krkolomny pad - staci naseknutie medzi teleskopom a kamenom, o strom ...
A naozaj aj poskodene tesnenia na valceku nebyva az take zriedkave ...

Vobec nejde o cenu - len osobne si myslim ze ked robia adventure motorku - tak asi neocakavaju ze si ju ludia budu kupovat kvoli tomu aby jazdili po okruhu a do vedlajsieho meste chodili do Hondy na diely.
Staci ked sa budes vozit len tuto kusok po rumunskych horach a mozes velmi lahko pocitit - co je to zohnat original ND ...

Jednoducho podla mna lankova spojka pokial je dobre navrhnuta nema ziadne nevyhody voci hydraulickej - naopak je spolahlivejsia, lahsie opravitelna a aj lahsia ...

Ja viem ze aj tak si Afriku vacsina ludi kupi len na asfalt - ale ked ma podobna motorka vyjst vsetci bacia ako to musi byt strasne na OFF to prave ADVENTURE ... - a ked nieco tomu naozaj prisposobia - tak uz to neni moderne ..... 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jojkoz (11.01.2016 20:42)


11.01.2016 20:54

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

jojkoz> lenze na spadovy karburator musis mat najnizsiu uroven hladiny vyssie ako je karburator sam. Co prinasa aj nevyhody - umiestnenie nadrze moze zavadzat + tazisko.

Co sa tyka elektroniky, to je samozrejme kapitola sama o sebe. Domnievam sa vsak, ze prave vdaka elektronike su dnesne motorky tak vykonne a tak usporne A splnaju emisie. Vdaka roznym senzorom dokazu ist na hranu chudobnosti zmesi. Tak najemno sa karburator naladit neda.
Obavam sa, ze ak by sme bez pouzitia elektroniky chceli urcity vykon a zachovat emisie, tak by sa musel nejakym sposobom skombinovat vacsi objem, ako je potrebne dnes, s vacsim podielom recirkulacie plynov a vacsim katalyzatorom. Vysledkom by bola vacsia spotreba = potreba vacsej nadrze = vacsia hmotnost.

Aj co sa tyka beznej udrzby, pre mna osobne boli motorky s karburatormi vzdy len robota navyse. Cistit, nastavovat, synchronizovat.... striekacku nastartujes a ides. Ak som mal niekedy v zivote problem s davkovanim benzinu, bolo to vzdy na motorke s karburatorom.
A co sa tyka problemov Moto cestou necestou, to bola kombinacia smoly a laxnosti servisu. A zanedbania od pozicovne motoriek - lebo vraj konkretny ten diel je poruchovy, a je dobre ho nosit so sebou.

Ale co sa tyka tej spojky, suhlasim s tebou. Neviem teda ci je mozne mat lankovu spojku tak lahko ovladatelnu ako hydraulicku - mam na mysli silu, ktoru musia prsty vyvinut, ale inak vidim v lankovej skor vyhody ako nevyhody.


11.01.2016 21:03

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

Ale ja som samozrejme nepisal o vrateni sa ku karburatoru - ale staci ze napr utrhnes lambda sondu .. - ale je mi jasne ze to v dnesnej dobe uz jednoducho nejde. To bolo len porovnanie tej elektroniky na spolahlivost.
A sam mam radsej vstrekovanie na cestnej moto.

Napr. na terennych moto - hydraulika je fajn ale aj tak hadam vsetci japonci maju stale lanko ;) - a pokial je dobre spravena necitis nejak rozdiel ani pri castejsom spojkovani.
Mam rad hydraulicku spojku na mojej KTM - netreba mazat lanko a kontrolovat konce .... - ale uz som mal par situacii a hlavne na zavodoch kde ta to absolutne nepotesi ked vypadnes kvoli takej blbosti :-)





11.01.2016 21:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

jojkoz - za nefunkcnost imobilizeru moze pad jazdca a nasledne salto motorky, nie imobilizer ako taky


viem o jednej R 1200GSA ktoru jej vecne vysmiaty majitel "odstrojil" pri niecom podobnom v Mongolsku, co sa dalo zalepili lepiacou paskou a vetvy ktore boli utrhnute CAN-BUS odpojil. Motorke sice na budikoch svietila kontrolka ale motorka sla normalne dalej.

dnesne motorky vsetkych serioznych znaciek v podstate disponuju elektronikou ktora sa skratka nekazi, resp pri pripadnej chybe nema vplyv na pojazdnost motorky ako takej ;-)

Dôvod úpravy: p.s. a co presne sa stane ked utrhnes lambda sondu? :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.01.2016 21:06)


11.01.2016 21:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

suhlasim s matusom. aj co sa tyka ladenia zmesy v roznych nadmorských vyskach, ine typy benzinu, atd.. je elektronicke vstrekovanie ovela lepsie, vie sa presne prisposobit podmienkam.

a co sa tyka spojky, ta na africe ide fakt lahko a je presne davkovatelna
sadol na nu dnes kolega a v ramci par metrov, krokom sa otocil pri plnom rajde. vyzeralo to ako ked sa ide trialke

Dôvod úpravy: doplnenie pre jozko
ked utrhnes lambdu na africe, nic sa nedeje ides dalej, riadiaca jednotka ide podla nejakej zakladnej mapy. moto nejde tak citlivo po plyne, ale plny vykon je zachovaly. tipujem, ze ide trochu viac na bohato, co ma za následok asi trochu vyssiu spotrebu, ale ides bez problemov dalej. dalsia vec je, ze utrhnut lambdu na africe je velmi tazke, lebo je schvovana, to by si musel odtrhnut cele zvody :-)))

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (11.01.2016 21:13)


11.01.2016 21:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Suhlasim s Matusom a Jojkom.

Lanko je stare riesenie, ale nikto nic lepsie dodnes nevymyslel. Hydraulika proste potrebuje o tisic sucasti viac, je tazsia, vacsia, drahsia, narocnejsia na vyrobu... Nie nadarmo ma kopec krosiek a SS lankovu spojku.

Karbes je pravy opak. Ma sice krasne jemne davkovanie, ale co sa tyka udrzby, tak cisty fail. Milion malych suciastok, nachylnost, vysoka presnost vyroby, ovela vyssia hmotnost oproti vstrekovacom atd atd...

Herghott


11.01.2016 21:15

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

p.s. ozaj nerozumiem preco sa vobec riesi (ne)spolahlivost hydraulickej spojky ked sa napriklad Africa ponuka aj s DCT... je na mieste sa opytat ako si niekde v krkahajoch vymenis creva na DCT? Pri DCT ti neostava nic ine nez (hodne dlho) skrabat sa za hlavou, kdezto pri klasickej spojke je to trivialna zalezitost.

som celkom zvedavy na zivotnost DCT pri motorke tohto typu a offroadovom jazdeni (pri cestnom vyuziti je jasne ze je ta DCT spojka motorku zrejme prezije)

Dôvod úpravy: herghy - pri kroskach ok ale pri SS by som povedal ze aktualny trend je ride-by-wire ;-) či?

p.s. ked utrhnes lambdu tak neviem ako pri inych znackach ale pri BMW je to tak ze ty tam riadiaca jednotka tzv "stredove hodnoty" a motorka ide normalne dalej

p.s.2 lankovu spojku nehodnotim ako nedostatok ale keby Afrika hned mala hydrauliku tak by ma vobec nenapadlo toto riesit ;-)

Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (11.01.2016 21:27)


11.01.2016 21:16

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

Motor nebude mat spravnu zmes - cize ak aj pojde (coz asi hej)
- tak moze byt chudobna - coz moze sposobit problem s prepalenim, elektrody sviecky pripadne aj piesta
- alebo moze byt bohata - cim sa zase sviecky mozu zanasat

Neviem presne ako to je na motorke nastavene - kazdoapdne ked sa aj odpaja dava sa tam presne nastaveny odpor na oblbnutie jednotky - cize uplne bez lambdy to nieje uplne ono - a aky ma vplyv dlhsi chod motora takto - tiez neviem.

Ja by som len rad uviedol ze cela debata vznikla o spojke - ostatne som spomenul len ako priklad - ze kopec veci sice ulahcuje a sprijemnuje jazdu - ale je to casto nespolahlivejsie -alebo povedzme tazsie odstranitelne pri poruche ...

A pouzil som to hlavne preto ze tu sa ma jednat o ADVENTURE motorku - ktora nema urcenie cisto na asfalt ...

Chcel by som verit ze sa robia len kvalitnejsie a spolahlivejsie veci ;) - vacsina zavada v servisoch na autach je elektronicka - same cidla ... (ale samozrejme ich vyhody a nevyhody viem ;) )


11.01.2016 21:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

Spojka sa riesi preto, ze ju spomenul janoval ako nedostatok - coz si ja myslim presny opak.

DCT je dalsia kapitola sama o sebe - a mam rovnaky nazor ako ty.


11.01.2016 21:28

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Jojkoz> neviem o odidenej lambde na motorke - mozem spomenut moj pripad - mal som seknute 2 kable z troch, ale FI nesvietilo, tak neviem ci to bol problem alebo nie. Motorka normalne chodila, prisiel som na to nahodou pri vizualnej kontrole, cize ani neviem, ako dlho to tak bolo.
Sviecka bola trocha svetlejsia ako druha, ale ziadna tragedia. Teraz je kablik opraveny, ked budem najblizsie menit sviecky, tak uvidim, ci bude rozdiel.
Ale uz som zazil odidenu lambdu na aute, a motor normalne isiel, len to viac zralo. Ziadne zanasanie sviecok.

Este som chcel celkovo k tej spolahlivosti, stiahol som si manual ku 990tke a je tam zoznam chyb, ktore mozu nastat, aj s nasledkami. Je tam 28 chyb, ale iba 5 chyb zastavi motorku. Myslim, ze dnes to uz maju vyrobcovia dost dobre vyladene. Najdolezitejsie je mat cisty benzin, lebo spina dokaze zabit vstrekovac.

Pozri obrázok


11.01.2016 21:47

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

dnes som si na nej posedel, pomackal packy, tlacitka, poprepinal smerovky, pobuchal po nadrzi, ocuchal a take zakladne veci, ani neviem aku mala spojku, a ani na gssku neviem aku mam, nikdy som to neriesil [dobre] a pan boh ma ochranuj


11.01.2016 21:49

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Zaneseny vstrekovac si vycistis so sprejom na karburatory a 9v baterkou.


11.01.2016 21:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

Re: janoval:

Aj zadrene cerpadlo v nadrzi ? :-) - ale nechajme to tak

Ja dufam ze to bude dobra a spolahliva motorka - nech ma clovek o com snivat :-) a pripadne mat na vyber.


11.01.2016 22:04

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Keby som vsetko v zivote bral tak katastrofalne, tak jazdim na bicykli bez prehadzovacky, aby sa mi nahodou nepokazila.


11.01.2016 22:12

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

A este k tej spojke. Keby som sa raz predsa rozhodol pre afriku, tak bolo by to asi prave kvoli dct, kde je spusta suciastok, ktore sa mozu pokazit a ziadne lanko na spojke.


11.01.2016 22:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

To ti nikto neberie - len mame jednoducho iny nazor na Adventure motorku ;)


11.01.2016 22:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Mame iny nazor na adventure - o motorku pri tom az tak nejde. Keby som chcel spolahlivu a jednoduchu motorku, tak si necham transalpa. A zrejme aj ty by si dal prednost transalpovi s karburatorom a 21tkou v predu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (11.01.2016 22:38)


11.01.2016 22:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Dufam, ze to neberies ako nejaky osobny utok. Ja proti tebe nic nemam, ani proti tvojim nazorom. Len moj nazor je momentalne taky.

Tranda som si kupoval prave z dovodov, ktore tu spominas. Ale casom som zistil, ze chcem nieco ine, tak som ho rozmenil na jednu terennejsiu motorku a druhu cestnejsiu.
Univerzalna motorka asi neexistuje. A to sa este pohravam s myslinkou rozmenit husku na lahsi 2takt + nejaku 600vku k tomu. Ale to by ma uz asi doma zbavili svojpravnosti.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (11.01.2016 22:45)


11.01.2016 22:49

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

jojkoz
 Turista 

Ikona

Vobec nie :-)

Tiez mam z toho dovodu KTM 300 aj V-Stroma :-) a KTMky sa neplanujem zbavit ani pri vymene cestaku za "terennejsi"


12.01.2016 0:39

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

lanková spojka má výhodu asi len v lacnej produkcii pre výrobcu moto, žiadnu inú nemá. Ak mal niekto niekedy posranú spojku tak mal roztrhnuté lanko, ak druhé nemal bolo to nočná mora, a pritom je to bežná porucha. Hydraulika je primitívna vec a tak dobre vymyslená a fungujúca že všetky (nové) moto majú hydraulické brzdy. Ak zverím svoj život - teda brzdy - do rúk hydrauliky tak filozofovať o nespoľahlivosti tohto systému v prípade spojky je totálny nezmysel...
Ak si niekto myslí že hydraulcká spojka je problém tak mu odporúčam vyhodiť aj hydraulické brzdy a nahodiť lankom ovládané ;-)

Lambda sonda reguluje a robí úpravy zmesi +- pár percent 5 možno 7 aj to je možno veľa. Odpojenie Lambdy moto nič nespraví, motor sa asi hodí do núdzového režimu s "bezpečnou" mapou. Možno nie ideál zmes, možno vyššia spotreba ale inak nič. Lambda killler keď sa dáva laďák je len elektrika, ktorá vracia napätie akoby bola zmes OK a aby motor nevedel že tam lambdu nemá... teda taký odrb. Lambda nespôsobí poruchu a nepojazdnosť moto.

K elektrike, aj na tom trandíku s karburátorom, máš elektrické zapaľovanie (CDI), tiež sa môže pokaziť. Tak návrat ku kladivku? Prečo nie... I to sa kazí a často, ale opravíš (nastavíš) ľahko.

Podľa mňa netrebe riešiť a filozofovať o veciach, čo sa nekazia... A navyše moto keď kupujem tak či lanková či hydraulická asi nie je kľúčový rozhodovací bod... Aspoň u mňa rozhodne nie i keď uprednostnil by som hydrauliku...

A oné, neviem sa dočkať zvezenia na tej Afre...

Awia


12.01.2016 11:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: jojkoz: Netreba sa z tých japoncov pokakať ,tiež vedia vyrobiť picovinu.Mám WR 250 F 2015 a mám tam lankovú spojku ! Tachometrové lanko je tiež komédia, každý tam dá magnet a oni tam dajú šnek! WR 450F 2016 to isté. Kamoši majú odjazdené všetky generácie WR, tvrdia že tá spojka ked je staršia ide ťažšie a
a tie "šneky" sa im všetky pokazili.
Lanková spojka je dnes už prežitok a pôsobí hrozne lacne.


12.01.2016 20:48

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

Nechcel som sa zapojiť, ale nedalo mi.
raptor, keby som ťa nepoznal, tak si mislím že máš odjazdené 100 km na moto.
Nikdi si nezažil že by sa pokazila nejaká elektronika na moto pri páde.
1200 gs snímač poloh klapky ti nič nehovorí. Len ja som zažil 2x na vlastné oči ako bol odkopnutý pri páde. Moto nepojazdné. Pravda, pokiaľ nechceš ísť 50km/h s bohvie akou spotrebou. Proti hydraulike nemám nič, pokiaľ nieje na mojej moto. Dalšie podelátko nepotrebujem. Viz KTM 950 AD, mali problém s touto technologiou. Zažil so, v Albánsku, ďakujem, nechcem. Na mojej moto mám najazdené 145000km a ešte som lanko nemenil a ani nemazal, to by mi ešte tak chíbalo. Opotrebenie žiadne. nenachádzam ani po toľkych km. Naposledy mi prasklo lanko na JAWE, v roku páne 89 a to som mal na motorkách najazdené možno 10000km, tarz je to o trochu viac a vždy na lanku.


12.01.2016 21:53

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: sisobmw: Odkopnutie snímača je chyba elektroniky??? Alebo chyba pádu, jazdca, náhoda, nehoda? Čo to má preboha s elektronikou a jej (ne)spoľahlivosťou??? :-O

Inak nič lankové spojky si nechajte, veď to je fuk... i mne. ;-)


12.01.2016 22:18

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

no a ludia chodia, sadaju, pozeraju, obdivuju, kritizuju, hmmkaju
vacsinou pozitivne ohlasy. uz nech je jarne pocasie, predvadzacie jazdy a predaj sa moze rozbehnut

v cechach uz je predanych xy moto (bez toho, ze by sa na tom ti ludia vozili), na SK tiez zopar x moto
a viac menej vsetky objednavky EU dealerov (nie predane moto) uz pokryli vyrobu fabriky do konca roka


13.01.2016 13:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

sioibmw - nuz naozaj nikdy sa mi nestalo zeby sa mi pokazila nejaka elektronika pri pade aj bez padu.

Vsetko elektronicke co sa mi kedy "pokazilo" na japonskych aj nejaponskych motorkach bola odidena lambda na mojej 1150 GS ale to som zistil az davno po tom ako bola mrtva a motorka normalne chodila dalej.

Ked sme pri tych chybach motoriek nestalo by za hriech spomenut okrem elektroniky aj mechanicke vady? Som pocul ze jeden pan, tusim prvy vlastnik F 800GS na Slovensku, dostal toto GS s tym ze nebol spraveny predpredajny servis a spalil spojku (ovladanu lankom :-))) )

nebola to chyba ani majitela, ani motorky ako takej, ani spojky, ani lanka. Ale... keby ta motorka mala hydrauliku tak ju tusim nespali. ;-)


13.01.2016 13:16

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

joscu
 Kávičkár 

tema o honde a zas niekto sem taha svoje uzastne bmw :-~


13.01.2016 14:30

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

joscu - zareagoval na mna siso a ja som zareagoval na neho. Keby sa ta spojka spalila na zanovnej Honde tak pisem o Honde.

Len som chcel poukazat na to ze nie elektronika ako taka nie je zodpovedna za to ze ju niekto pri pade odkopne. Keby vedel lepsie jazdit tak by neodkopol. :-P


13.01.2016 17:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Meinl
 Edvenčr 

Ikona

No, konecne som mal moznost vidiet AT na vlastne oci, ohmatat ju a posadit sa na nu.
Co povedat, nakolko tu bolo popisane asi uz vsetko 😃, Je to urcite pekna motorka a urcite bude mat minimalne automat uspech, ale nemyslim si, ze ma hodnotu, za kt sa predava. Pouzite materialy, radovy dvojvalec, jednoduchy ocelovy trubkovy ram az po to spomenute lanko miesto hydrauliky. Honda jednoznacne pouzila materialy a skladbu s nizkymi vstupnymi nakladmi. Okrem marketingu. Ten bol a este dlho bude suverenne najlepsi a neviem si predstavit, ze bude prekonany 😂. Jednoducha motorka, aj ked niekto bude oponovat, ze to bol ciel (enduro na necesty), koli udrzbe, mozno ano, ale v tom pripade nie za cenu, za kt sa predava. Ale ako sa hovori, trh a dopyt urcuje cenu a cas ukaze.
Mozno bude aj AT v jazdnych vlastnostiach neprekonatelna, ako jej marketing. Takze drzim AT palce, aby zaziarila minimalne ako jej predchodkyna.


13.01.2016 21:15

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

Nechcem kaziť toto vlákno, ale musím reagovať.
Nepíše sa tam hore awia aj roptor. O spolahlivosti motorky na cestách adventúre. Je úplne jedno či si to odkopneš pri páde alebo pri nehode, alebo ti to odtrhne haluz, či to umrie trebars na vlhkosť. PRE MŇA je dôležíté, že stojíš a nevieš pokračovať ďalej. A je úplne jedno na akej motorke sa to stane.
A raptor k tej spálenej spojke na f 800. Zase si si dal len polovičko modrej tabletky a ešte k tomu špatné počuješ, alebo si nepametáš. To sa však nevilučuje keď používaš modrú tabletku.
Aj keď máš prevdu, špatne nastavená vôla môže spáliť spojku.

TERAZ k téme. PITAZ to koľko Afrík prišlo na Slovensko? Mali byť k "máni" koncom roka, potom v januári. Ale stále sa nepredávajú, tá výroba nejeko viazne.


13.01.2016 22:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

zatial ich prislo len zopar, asi kazdemu dealerovi jedna a postupne budu dalsie, buduci tyzden, dct potom a pod. pri novinkach standard.


13.01.2016 22:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

šišo - naozaj nechcem zasierať vlákno, ale to s tou modrou tabletkou si total mimo. Keby som ťa chcel podjebávať tak zrovna ja to naozaj nemám problém priznať. Ja viem že tam vola zle nastavená vôla - to ale celé pada na hlavu predpredajného servisu ktorý urobený nebol tak ako mal byť alebo urobený nebol vôbec.

Pozri bol si na motorke dalej ako ja, máš najazdené viac km ako ja a teda aj inú optiku. Ja som načal iba tretiu stovku a mňa elektronika zatial nesklamala. A je mi šumafuk či je spojka lanková alebo hydraulická.

K veci - budem sa musieť ísť na tú Afriku rýchlo pozrieť... až sa mi nechce veriť čo píše Meinl že neni hodná tolko peňazí za kolko ju predávajú...


13.01.2016 23:59

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Riešme tu radšej Afriku, stretneme sa za dvadsať rokov a uvidíme kto bude mať akú moto a akú elektroniku na nej a akú spojku :-)

Afriky sú na predajni, škoda že novinárska ešte nie je... >:-) [dobre]


16.01.2016 10:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

www.moto-station.com/article104958.html?utm_source=Moto...


20.01.2016 23:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Peter3P
 Skútrista 

ked uz tu o nej tolko hovorite, tak som sa na nu bol dnes posadit a tu je mojich par centov:
+ ledky, dct, ale to je jasne aj bez posadkania sa
+ sedadlo je tvarovane tak, ze sa sedi blizsie pri riaditkach, ja sice offroadu neholdujem ale aj na asfalte je to prijemne a lepsie ovladatelne
+ siroka "hokejka", teda stojanek, tento fakt nepotrebuje rozsirovat, aspon dufam, ze to bol origo a nie len nejaka ochrana pred poskodenim dlazby v predajni.
+ pocitovo omnoho lahsia nez moja, ale zase par desiatok kg tam rozdiel je ani neviem ci bola natankovana, asi nie.
+ makky podvozok, takze aj ked je papierovo rovnako vysoka, spadla podo mnou nizsie nez moja a teda som na nu dost vysoky, plus bude asi dobre filtrovat nase cesty.
+ nie taka vysoka nadrz ako na mojej
+- stupacky dost vpredu, offroadisti a chopraci budu asi nadseni, ale manipulacia na mieste bude asi kusok tazsia, tak ako na mojej, najma cuvanie, aj ked toto ma podla mna stupacky este viac vpredu nez moja. Ale myslim ze je to viac + ako -.
- siroke a tvrde sedlo. Tvrde sedlo mam rad, ale musi byt uzke ako na motardoch. Lenze toto je siroke, snad dvakrat tolko. A zle tvarovane pri stehnach, takze tlaci na stehna pri stati na zemi. Uz ma nenapadlo otestovat si ako to bude na stupacke. Pri stati na zemi je pri stehnach to sedlo sirsie a do stran plochejsie nez na mojej a navyse pri zvolenej tvrdosti to dost vadi. Nevsimol som si ci je to nutnost kvoli ramu alebo len dizajnersky preslap. Takze ani neviem ci by ho slo presit a precalunit. Ak bude zavadzat ram tak smola.

No a viac som si za tie dve minuty co som to obzeral nevsimol. Mozno za to moze chripka co na mna lezie mozno to ze som nechcel zdrzovat tesne pred zaverecnou.


21.01.2016 0:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Asi to bola chripka, lebo nechapem ako moze pozicia stupaciek ovplyvnovat manipulaciu na mieste a cuvanie. Alebo je v DCT tajny mod "R"?
Staticky sag nema s tvrdostou/makkoustou podvozku nic spolocne...


21.01.2016 7:45

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Hodnotenie: Dobré

Paci sa mi tato kultivovana diskusia, znova som sa nieco dozvedel. Rozhodne nie som nic ine, ako uplne bezny uzivatel motorky, dokonca sa sirokym oblukom vyhybam tomu, aby som do nej akymkolvek sposobom zasahoval. Ale neodpustim si jednu poznamku. Viem uz co to porovnat, lebo dedo ma vozil na Bullete, tatko mal Dominatora SS a uprimne som presvedceny, ze sme tu v nasej pokojnej casti Europy dost rozmaznani a spohodlneli sme. Globalizacia nas robi denglavejsimi a zranitelnejsimi. Vsetko mame pod nosom, vsetkeho dostatok, nemusime sa ani zdaleka tak ruvat so zivotom ako ludia v Azii alebo Afrike, o extremnych castiach sveta blizko polov ani nehovorim. A tak si tu v pohodlicku a rozsafnej rozmaznanosti akoze zanietene diskutujeme pitchovinky a citime sa strasne dolezio, ak nase premundrele teorie niekoho na fore zaujmu tak, ze na ne zacne reagovat. Volakedy a nebolo to tak davno, stacilo par volnych dni a dobra baba za chrbtom a bolo uplne jedno, ci karbec ci vstreky, ci lanko ci hydraulika, o nejakych elektronickych kurwitkach ani nehovorim. Boli sme stastni ako blchy, ak sme mali love ist sa vyvencit s cickou k moru a uzivat si volnost a slobodu ktore motorka dava. Mozno som konzerva, ale pre mna je motorka prioritne o pocite slobody, vsetko ostatne je az druhorade. Aj preto som si velmi rychlo oblubil napr.Buba, ktory je skutocne pan jazdec a uz roky jazdi so starym Introsom v style easy ridera. Ale jazdi tak, ze minimalne 95% tohoto fora na tom Introsovi v bosnianskych kopcoch s prstom v nose ukazuje chrbat. A ked sa za nim dychavicno dopachtim na svojej o tri triedy mladsej a pohodlnejsej motorke na najbizsie prirodne odpocivadlo kde sa on uz davno kocha krasami , ktore mame od prirody darom, a ktore si vobec nevazime, lebo sustavne zasierame nasu uzasnu planetu novymi fabrikami, ktore vyrabaju uplne zbytocne pitchoviny podporovane brutalnym marketingom aby bolo o com teoretizovat na webovych forach a aby bolo pri com pozovat na posratych fasbukoch, instagramoch alebo onanovat vecer v pohodli pod perinou zatial co cca 90% ludi sveta ma problemy so zabezpecenim zakladnej existencie, zakazdym mi dopne, aki sme skurwene lucky bastardi, ze sa este stale mozeme slobodne kochat krasou, ktoru si co nevidiet svojou vlastnou arogantnou blbostou, lahostajnostou, bezohladnostou, chamtivostou, intriganstvom , ignorarantstvom a inymi rozkosnymi vlastnostami ludstvu tak blizkymi cochvila uplne zdevastujeme. A este si pri tej systematickej devastacii obdivne a samolubo nahovarame, aki sme len chytri...homo homini lupum...myslim, ze ako ludia sme beznadejne nepoucitelni tupci s nezvratitelnou globalnou suicidal tendencies...Zelam Vam vsetkym pokoj v dusiach, nie som o nic mensi bastard, ale su veci, ktore ma jednoducho seru a najviac ma serie, ze som voci nim bezvyznamne bezzuby...zrnko piesku v pusti...kvapka vody v mori...zablesk svetla v ziare slnka...nic viac. Pekny den vsetkym ;-) Take it little bit more easy... ;-) ...naco k moru, pride sam...

Dôvod úpravy: drobnosti

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (21.01.2016 7:51)


21.01.2016 9:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: Peter3P: Síce som ešte na afrike nesedel, ale pravidelne si davam sedadlo precalunit. Momentalne ho mam 10 cm sirsie ako original. Vzdy chcem, aby som sedel na co najvacsej ploche a sedadlo bolo aj trocha pod stehnami. Po celodennom jazdeni po rumunskych horach dam potom 400-500 km domov bez problemov. To je u mna dolezitejsie, ako ked stojim na krizovatke a mam podobny problem, alo princezna na hrasku... Dat za motorku tolko, co stoji auto a sedadlo je na pi, to teda dakujem za taku motorku (Na KLE rekord 120 km a tri dni riť v riti)

Re: matus: Sa mi stalo, ze stupacky zavadzali, ked som na mieste manipuloval s motorkou (neviem teraz, aka to bola moto). Ale asi detto, jak som pisal hore. Pokial moto nepouzivam namiesto kolobezky...


21.01.2016 9:47

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Romanka, mozes byt rad, ze si jeden s mala co ma take pocity ake tu spominas, kopec ludi netusi ocom to pises, na druhej strane mozeme byt radi, ze vsetci niesu rovnaki. Toz, to by boli moje, nase, oblubene miesta v prirode asi preplnene ..
clovek dakedy zasne nad tym druhym, hlavne ked sa ho snazi pochopit s vlastnou hlavou, jeden programuje excel, druhy robi v pitevni


21.01.2016 9:48

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Roman(ka): :-O :-(


21.01.2016 9:57

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: duggo: "na druhej strane mozeme byt radi, ze vsetci niesu rovnaki. Toz, to by boli moje, nase, oblubene miesta v prirode asi preplnene" práveže by bolo o dosť viac miest, kde by sa dalo ísť bez toho, aby si narazil na fabriku, smetisko alebo obyčajný plot
clovek dakedy zasne nad tym druhym, hlavne ked sa ho snazi pochopit s vlastnou hlavou, jeden programuje excel, druhy robi v pitevni hovorí sa tomu empatia. Ak ten cit máš dostatočne vyvynutý, tak pochopíš aj pohnútky sériového vraha. To samozrejme neznamená, že s ním musíš automaticky súhlasiť.

Dôvod úpravy: t.j. takisto ide pochopiť lamentovanie nad tým, či tá stupačka je o centi predšie alebo viac dozadu. Či sedačka tlačí na stehno alebo nie. Ak človek za tú motorku vysolí peniaze vo výške desiatok výplat, tak chce, aby všetko bolo "dokonalé".

Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (21.01.2016 9:59)


21.01.2016 10:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

neboj nic, ja s chapanim a empatiou nemam moc problem
odkial by sa tie volne miesta vzali ? uz momentalne vsade dakoho stretnem, takze keby sa ti ludia co sa tlacia v meste vybrali do prirody, bol by to konec. Nestretavam na tych miestach fabriky, smetiska, ploty, ale ludi ktorych by som tam v tom momente celkom ozelel.


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (21.01.2016 10:11)


21.01.2016 12:38

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

egres2
 Bahniak 

Ikona

a mne najviac vadí ten červený prúžok, ktorý zasahuje do T- čka


21.01.2016 15:21

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Takže moja je už v obývačke

Kúpené tu.

:-D

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil HoGo80 (21.01.2016 15:23)


21.01.2016 15:54

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

celkom zaujimave vysledky v tom francuzskom teste, ktory vlozil HoGo

africa je z nich podla dyna najslabsia, ale najlahsia - a to o dost a vaha je najblizsie vahe udavanej vyrobcom. naproti tomu bavorak to uplne prestrelil, az o 10 kg.. tenerka prekvapivo tazka. podla tohto porovnania vychadza africa velmi dobre

vahy:
•BMW R1200GS : 249,4 kg (127,8 kg AV, 121,6 kg AR), 238 kg annoncés
•Honda Africa Twin : 233 kg (116 kg AV, 117 kg AR), 232 kg annoncés
•Yamaha XT 1200 ZE : 268 kg (135 kg AV, 133 kg AR), 265 kg annoncés


21.01.2016 19:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80 - lepsie byt raz zapisany v technicaku ako majitel, nez 1000x platonicky snivat a teoreticky mudrovat ;-) uzi si ju v zdravi [dobre]


21.01.2016 19:44

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: pitaz: tabulkova vaha sa bezne udava pre moto v zakladnej vybave, testovane GS ma okrem ineho aj doplnkovy elektronicky nastavitelny podvozok, takze narast vahy o 10kg oproti holej, bosej nemoze prekvapit...

Ale ano, su to zaujimave vysledky, podla toho porovnania vychadza nova Afrika uplne zle so spotrebou. O 35kg tazsia, o 10 koni vykonnejsia XT a s 1200 motorom ma spotrebu 6,3, pricom najnovsia lahka Afrika, iba s 1000 motorom, zerie az 6 litrov? :-O Kde su tie kecy, ze 18,8 litrova nadrz na cestovnu moto staci, lebo ten motor bude mat tak nizku spotrebu a da s tou nadrzou kludne aj 400km?

BMW R1200GS : 6,2 l/100 km
Honda Africa Twin : 6 l/100 km
Yamaha XT 1200 ZE : 6,3 l/100 km

20 litres pour la R1200GS, env. 320 km
18,8 litres pour l'Africa Twin, env. 310 km
23 litres pour la Super Ténéré, env. env. 360 km

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (21.01.2016 19:47)


21.01.2016 20:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: Romanka: Pozri na ten odkaz pod tým - "predajcu" ;-)


21.01.2016 22:39

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Peter3P
 Skútrista 

[
Video: www.youtube.com/watch?v=M5a4JIh_i28&feature=youtu.be... ]


26.01.2016 16:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sellPP
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Re: pitaz: pitaz nevieš kedy sa budú objednané motorky konečne predávať zákazníkom? Jedna sa o verziu s ABS.


26.01.2016 19:47

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

sellPP - zalezi od toho, kde si objednal a kolko moto ma dany dealer predobjednanych. teoreticky hned.

cervenu ABS si mozes zobrat u nas zajtra, trikoloru v priebehu 2 tyzdnov, ciernu v marci (momentalna situacia), atd


27.01.2016 21:21

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sellPP
 Turista 

A bola u Vás už realne predaná a odovzdaná motorka koncovému zákaznikovi??? Dik


28.01.2016 8:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

sellPP - nie


30.01.2016 10:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tak vcera v ramci piatkoveho poobedneho jazdenia som sa zastavil na Zlatych Pyskoch a poobzeral a sadol si na nu

- vobec som nemal pocit zeby z tej motorky na mna "dychali" lacne materialy
- nazivo je jej "kukuč" ešte krajší ako na fotkách... ak prednú masku nedizajnoval Talian tak potom neviem
- pre urastených chlapcov je to skôr malá motorka (nie je chyba motorky ako takej)
- spominana lankova spojka chodí normálne, nemám pocit zeby pri celodennej jazde mohla unaviť ruku
- ochrana pred vetrom bude skôr asi na nižšej úrovni ale to je logické, je to motorka robená viac do enduro a rallye než na turistiku
- na pocit nemá tvrdé sedlo, duggay ma zhýčkaný anus od 1150GS (1150 GS je mimochodom motorka s asi najkomfortnejším sériovým sedlom čo som skúsil)
- je to dosť úzky motorrad, z tých čo som skúsil mi po nasadnutí najviac mi pripomína XTZ 660 Tenere

prvé dojmy za mňa [dobre] [dobre]

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (30.01.2016 11:01)


30.01.2016 12:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

sa ti sniva o zadniciach chlapec ? alebo co


30.01.2016 12:20

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mne nie chlapec... to ty sa stažuješ

alebo co :-P


31.01.2016 5:20

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@HoGo80: Dobry for :-D [dobre]

@Romanka: Uplne sa s tvojim prispevkom z 21.01.2016 7:45 stotoznujem, mohol by som sa pod nim podpisat. Dakujem, velmi trefne sformulovane [dobre]


31.01.2016 8:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Druhovýroba sa činí a koncovky výfukov sú "k mání" www.remus.eu/motorcycle.html?vehicleId=2-105-1545-2136


31.01.2016 9:13

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Raptor> v pyrenejach som sa rozpraval s nemcom jazdiacim na 690 enduro, ci ho neboli zadok - predsa len to sedlo nevyzera prave najkomfortnejsie.
Povedal mi ze boli ho rovnako ako na predchadzajucej motorke - gs1150.

Nechcem tym nic naznacovat, iba povedat, ze sedlo je ako topanka - kazdemu sadne nieco ine, neda sa to pausalizovat.


31.01.2016 10:13

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus - suhlasim, zato som pisal o mojej skusenosti a samozrejme netvrdim ze ak sedlo z 1150 najlepsie pasuje na moju riť tak musí rovnako dobre pasovať na každú ;-)

každopádne ak úzke sedlo z 690 Endura a široké a vyslovene komforné z 1150 GS spôsobujú rovnakú ritnú traumu tak chyba nebude ani v jednom s uvedených sediel. Nemec má skrátka fajnový arsch. ;-)


31.01.2016 10:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

www.termignoni.it/products_detail.php?id=1576#dett

www.arrow.it/en/newsSingle/1434


31.01.2016 12:57

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ibaže o nich ešte len hovoria a píšu a bude ich pribúdať , veď je jasné , že každý si chce obliznúť prst .

Tie Termignoni sú podľa grafov celkom dobré , lebo sa im podarilo neroz.ebať krivky a to je na druhovýrobu dosť veľký úspech


03.02.2016 13:29

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milovin
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Čítal som celý test v Motohouse. Od kúpy Afriky ma delí už iba nejakých 10000 eur, ináč som už rozhodnutý.


| 1 2 3 4 5 6 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80034 | Včera: 179630