Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW R1200RT 2014 - asfaltový cestovateľ s novým motorom boxer
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Mám túto mašinu už od októbra 2014 a zatiaľ len tak okolo komína som najazdil cca 2000 km táto motorka nepozná špatné počasie a jazdiť pri 2 stupňoch v termoprádle a v oblečení BMW Streetguard je úplna pohodička. |
Tak som sa tiež rozhodol aa pred letom som si kúpil BMW R1200RT. S ohľadom na vek už prenechám naháče mladším teraz menej fučí a cesta na predĺžený víkend napr. do Chorvátska je úplná brnkačka . Pohodlie ako na gauči, darmo, vekom stúpa rozmaznanosť... |
ad farba 8 Ball ...pozri link na www.8ballcustompaintwork.com |
Tu je to tak trochu celé mimo tému... či sa mi to len zdá? |
... a v jedinecnej zakazkovej bielej metalize od specialistov 8Ball - to je naozaj dobré |
Nakoniec, po dalsich dvoch skusobnych jazdach to vyhral necakane novy Triumph Trophy 1,200 SE v plnej vybave (tempomat, el. nast. podvozku, vyhrievane sedadla a riadidla, radio s blue tooth, bocne kufre, top box, GPS a v jedinecnej zakazkovej bielej metalize od specialistov 8Ball). Komfort pilota, ochrana pred nepriazdnami pocasia, ovladatelnost a motor rozhodli. To, ze niektore ovladace su menej ergonomicky premakane ako na BMW mi nevadi, ani to, ze mnohi budu tvrdit, ze Triumph skopiroval BMW RT, pretoze ked na masinu vysadnes a rozbehnes sa, tak pochopis, ze je to ina koncepcia a charakter. |
Hodnotenie: Mám na RT odjazdených 70 tis km. A názory niektorých "odborníkov" mi tu fakt vyvolávajú úsmev na tvári.. |
chvalim ze si sa nedal zlakat na modu cestovnych endur a beries zrejme to najlepsie na asfalt |
Je spotreba 3,9l realna? Vsetky tie systemy su velmi pekne len vodic uz ozaj nebude musiet nic vediet co uz, pokrok nezastavis, aj ked z mojho pohladu to su drahe "kurvitka" |
Hodnotenie: Priatelia, testoval som tuto masinku tento weekend spolu s dalsimi styrmi strojmi: Upravené 1 krát. Naposledy upravil BoxerKardan (25.03.2014 2:14) |
elektrika, radio, loziska v zad kolese, imobilizer, atd. a cim novsie, tym viac sa im to serie. este, ze moje gt je starsie, bez tych elektronickych vtakovin. |
RT má kopu elektroniky už roky, podobne ako GT či GW a nikdy to nebolo špeciálne kazivé... Nemyslím že je čoho sa obávať... |
no chibicka sa sem tam stane, nebol som dobry ziak, ale ved uvidite |
Hodnotenie: lotos: ked myslis tak ako pises, potom tvoje obavy netreba brat prilis vazne |
Hodnotenie: no ja si mislim, ze sa to bude zo zaciatku kazit jako dive, kym vychitaju muchy tomu, je tam vela elektroniky |
Hodnotenie: Testoval som nove RT tento vikend v Spanielsku. Design BMW mi celkovo moc nesedi ale toto je fakt vyborna, pohodlna a viac menej aj zabavna motorka ktora sa vyborne ovlada vo vsetkych situaciach. |
matus , GS (nie ADV) má pohotovostnú 238 , toto 274 , to je 36 , ale o tom som nechcel (ADV 260) . |
Hodnotenie: RT ma vzdy bralo a toto zda sa byt tiez super. Dizajn by som vobec neriesil, dolezite je, ako to bude jazdit. |
Hodnotenie: S nostalgiou spomínam na moju Matildu - RT r.v. 2006. Ten predok je nejaký ryžoidný, vôbec sa mi nepáči, inak mašina je to nádherná. čo sa týka elektronických vychytávok - páni táto mašina udáva smer k budúcnosti, ak chcete jednoduchšie železá, tak tých je plný trh. Ja by som ju bral v kompletnej výbave, ale to by som sa musel upísať diablovi, alebo vstúpiť do politiky, čo je fakticky to isté. |
Raz som našiel na nejakom diskusnom fóre motto istého diskutujúceho , veľmi sa mi páči a už sme si s kamarátom dali len tak z recesie (ale aj pre pravdivosť) vyrobiť nálepky na svoje motorky : This machine has no brain , use your own ! |
Ivan, tiez sa mi moc nepaci tato elektronizacia, ale: |
Som asi konzerva, ale tento trend elektronickych asistentov a ku.vitok mi nie je po chuti ani u aut a u motoriek uz vobec nie. Som stara skola, bavi ma stroj ovladat, nechcem aby rozmyslal, rozhodoval a konal za mna. Je to pohodlne a urcite bezpecne, ale vytraca sa radost a zabava. Ale nikomu neberiem ak mu to vyhovuje takto. |
|
..ty vole..mam nieco malo na 09ne..a vzdy budem tvrdit ze sa k RT ako konecnej stanici vratim, ale toto... Upravené 1 krát. Naposledy upravil legi (31.01.2014 0:33) |
dufam, ze kto to bude jazdit, sa nepozabudne na inej masine a nezahlusi sa. |
Hodnotenie: tá anténka hm |
Hodnotenie: Ešte tam mohli dať hraciu konzolu a internet.Ale je to pekné,vedel by som si predstaviť celé leto na ceste.Po designovej stránke a ten dojazd ma zabil. Upravené 2 krát. Naposledy upravil patrik411 (28.01.2014 12:35) |
Mám jedinú výhradu a to k späťákom, sú utopené dole. |
Hodnotenie: Menton, tak to sme zrejme už dvaja. Naháče su síce veľmi fajn vec, ale vek neodrbeš donekonečna A krčnú chrbticu po 1400 km jazde po diaĺniciach s naháčom tiež nie |
Hodnotenie: Ako moto je to na cestovanie urcite super ale s tymi spotrebami to naozaj fakt prehnali |
Hodnotenie: sem raz dospejem v ramci evolucie a mozno to bude skor, ako pojdem do dochodku... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 216230 | Včera: 145424