Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (22 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
16.10.2012 11:55

Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Tomáš Škrovan - deep
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velky Versys vyzera na presne taku masinu aku by som chcel (keby som uz nemal co mam >:-) ) ale ma jednu pre mna velku nevyhodu... je (aspon podla mna, aj kej toto je subjektivna vec) NESKUTOCNE SKAREDY...
Po tom co som videl prve fotky som sa utesoval tym, ze nazivo to snad bude lepsie, ale zial tomu tak (aspon v mojom pripade) nie je... je proste taky... no... jak by som to... skaredy no... neviem na to najst lepsie slovo... a motorka sa musi pacit...
skoda lebo inak som presvedceny o tom ze motoricky aj podvozkovo je to squely stroj...


16.10.2012 12:09

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Hodnotenie: Dobré

no design bude asi najviac odradovat ludi od kupy. nazivo som ho neviedel ale na fotkach sa mi nepaci :-( maly versys je uplne z ineho sudku


16.10.2012 12:09

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

okrem toho, ze je skaredy (co je cisto vec vkusu), na zivo mi pride strasne lacny :-~

ale zatah litroveho 4valca moze byt celkom fajn

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (16.10.2012 12:11)


16.10.2012 12:12

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

LcD185
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Presne suhlasim s Deepom. Na mna posobi strasne lacno a cinsky :-~ . Tie krabicovite tvary, plast okolo svetla,.....


16.10.2012 12:14

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Servisny interval 6000km pre turisticku moto, novinku z roku 2012 ? S tym ledva otocim Balkan v ramci jedneho servisu. Velmi zly pokus o vtip...
Videl som ho nazivo vo Francuzsku, posobi naozaj velmi nenapadne, ale to je o inom...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (16.10.2012 12:15)


16.10.2012 12:21

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

ten dizajn je vec vkusu, to je jasné, preto som tam dal do mínusu na pohľad šedá myš, ale jazdí to super ;-)


16.10.2012 12:27

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Jazdí to veľmi dobre, a prekvapila aj spotreba - príjemne...

Dizajn - medzi cestovnými endurami sa mi zdá niekedy, že je tajná súťaž kto spraví škaredšie... Ja sám vlastním jedno z takých škuľavých ;-)

Awia

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (16.10.2012 12:30)


16.10.2012 12:29

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

že do spraví škaretší :-D sem dusím smíchem, abi sem malú nezobudziu :-D


16.10.2012 12:42

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ku konkurencii ste zabudli pripísať Yamahu TDM -zakladateľa tejto kategórie motoriek .


16.10.2012 13:11

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Tomáš Škrovan - deep
 Kávičkár 

Ikona

pitaz presne to je to slovo co som nevedel najst ;-) lacny... tie plasty vyzeraju jak z tych plastovych tatroviek co me mali ako decka na pieskovisku... (starsie rocniky pamataju >:-) )
a ten zadny nosic... sice prakticky, ale vyzera to prinajmensom divne...

ako som uz pisal, skoda, lebo sedi sa na tom fakt pohodlne a ked je aj ta spotreba ako pisete, tak je to naozaj zaujimavy stroj...

kazdopadne uz mam svoju CBF 1000 FA 2010 a nevymenim ju ani nahodou :-D
inak Pitaaaaz... budem potrebovat garancku niekedy buduci tyzden >:-) >:-) >:-)


16.10.2012 13:13

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

jedna jedina motorka v sucasnej ponuke od kawasaki ktora je na prvy druhy aj desiaty pohlad... skareda.. akoby ju robil uplne iny dizajner nez vsetky ostatne

servisny interval je takisto zly vtip - ved napr. maly versys s motorom polovicneho objemu ma dvojnasobny


16.10.2012 13:32

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

to plexi ide nastaviť skutočne len v rozsahu 30 mm (3cm)? :-O


16.10.2012 13:43

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

majanko
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sedel som na ňom, nejazdil. Po vysadnutí som sa na Versyse cítil veľmi príjemne, skoro ako na Varadere >:-) Aj pri porovnaní fotiek konkurenčných moto v teste okrem Ducati je ozaj najmenej škaredý, ale je to vec vkusu. Mne to pripadá, že jeden čulibrk maluje motorky pre každého z výrobcov. Prosto všeobecne: tento plastovo-škuľavo-hranatý štýl s kopou lešenárskych trubiek a elektronických cingrlátok sa mi nepáči.Ale aj tak dávam Versyskovi [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil majanko (16.10.2012 13:44)


16.10.2012 14:02

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

egres2
 Bahniak 

Ikona

raptor:
Ja mám 6000km.???


16.10.2012 14:17

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

To akoze si Kawa mysli, ze to naozaj nejaky turista kupi a bude chodit kazdy mesiac na servis? :-O
Goood joke :-D
Za toto [zle]


16.10.2012 14:34

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

egres pokial viem ze prve ER6N mali interval vymeny 12tkm a ten motor je ten isty
asi zmena alebo co..

neviete niekto objem olejovej naplne pri velkom Versysovi?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.10.2012 14:38)


16.10.2012 15:01

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

SADLATY
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

Keď sa to tu objavilo ako úplná novinka na pár fotografiách, niekto poznamenal, že je to otras, ale iste to bude dobre jazdiť... Vyzerá, že sa nemýlil


16.10.2012 15:56

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

erique
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

no asi by som to cestovnym endurom nenazyval, pomenujme tu triedu spravnym menom, kam zaradit TDM, SMT, Versys, Tigra, Crossrunner? su to masiny na 17" kolesach s cestovnymi pneumatikami so sportovym motorom a vysokym posedom.

je to all-rounder!!! :-(((


16.10.2012 16:29

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

campa
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Článok [dobre] .
Moto sa mne páči [dobre] .
Servisný interval [zle] Poprosím porovnanie aj ostatných moto ako to majú. Multa má 24 000km ale ostatné neviem presne. Lebo 6000 mi príde žalostne málo.


16.10.2012 17:12

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

do tejto kazegorie sa nevyznam, nieje to moj styl ani nahodou..
ale obzeral som si ju, a aj pri mojej vyske sa mi pozdava.. [dobre]
uz viem ako sa citili Soudruzi v 90tych rokoch ked prisla na trh TDM :D


16.10.2012 18:50

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

campa olej v multe vydrzi 24000km? kolko tam ide oleja? :-O


16.10.2012 19:18

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

rmacko
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

... pre mňa strašný, lacno vyzerajúci grc [zle] ...


16.10.2012 20:09

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ak by tam dali predĺženú kyvku zo zeda tak vypadá hodnotnejšie. Ale fakt jazdí lepšie jak vypadá a páli a páli a páli bzm bzm bzm 8-) 8-) 8-) Oproti zedovi lepčí výhľad a slabší motor ale radšej versa jak zeda lebo ja som hovadooo 8-) 8-) 8-)


16.10.2012 23:32

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Hodnotenie: Zlé

Miku - tentokrát s tebou nemôžem súhlasiť, alebo som pocitovo v úplne inej motogalaxii, lebo u mňa podvozok veľkého Versysa beznádejne zaostáva za motorom ( ktorý naopak určite nie je zlý ) , nad cca 150 km/hod je rozhádzaný ako psychika milujúceho manžela po neohásenom predčasnom príchode zo služobky domov ;-) Fakt, že je Versys škaredý, neriešim, v tomto sme s ním jedna liga, tiež nie som žiadny dizajnérsky zázrak. Ale do očí bijúce lacné detaily sú smutnou realitou globálnej low costovej motopolitiky japonských výrobcov. Pritom je to škoda, lebo ku Kawe mám z japonského štvorlístka najsrdcovejší vzťah :'( Ale to je súdruhom z Kobe evidentne ukradnuté. Pri stejkoch z ručne masírového dobytka napájaného pre jemnejšie mäsko saké sú im moje pocity z dodrbaného podvozku a lacných detailov nového Versysa hlboko ukradnuté :'(

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (16.10.2012 23:33)


17.10.2012 7:56

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Venco
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Na 21 litrovu nadrz trosku maly dojazd (50 km)


17.10.2012 8:17

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

tref
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

a mne sa zase dizajn velmi paci. Su tam veci s ktorymi sa uplne nestotoznujem, ale to su na kazdej motorke. Ale celkovo sa mi velmi pozdava [dobre]


17.10.2012 13:43

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

campa
 Veteránista 

Ikona

Nerd:
Pýtal som sa aký je to servis, či po 6000 len olej a po 12 000 servis , alebo po 30 000 servis a dovtedy len olej atď...

Multa má prvú po 1000km (asi ako každá moto) a potom každých 12 000 len olej a servis každých 24 000 km. Ide tam 3,7 l cca. Reťaz.kit cca každých 30 000. Potom už len pneu.
Staré Duc majú výmenu oleja každých 10 000km tak mi príde hodnota 6000km ak to nie je SS ale cesťák fakt nízka. To že ja a iný menia častejšie olej je vec druhá, no predpis mi dáva výpovednú lehotu o výdrži a schopnostiach.

Chcel by som vedieť ako je to u ostatných.
To nie je hanenie, skôr fakt si chcem porovnať hodnoty, hlavne ak KTM interval natiahla až do neuveriteľných hodnôt.


17.10.2012 14:17

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Menton
 Skútrista 

Ikona

campa: vymena oleja nie je tiez servis ? :-O
zahranicne weby uvadzaju 24.000km (15.000 mil) pre "velky" servis a 7.000mil pre "maly" servis... lebo vseobecne sa za pravidelny servis povazuje cokolvek, co ta nuti vyhladat autorizovany servis... a vhodnost na turistiku a cestovanie je prave o tom...
ale aj skutocnych 12.000km je velmi slusny radius pre dialkove cestovanie...
velke GS ma 10.000km...


17.10.2012 15:36

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

campa
 Veteránista 

Ikona

Menton: je, len sám vieš že výmena oleja pre jazdiacich vec časovo,finančne a priestorovo nenáročná, pre mňa niečo ako mazanie reťaze či tankovanie. Tento rok som spoločne na všetkých motorkách čo som jazdil nabehal 26 000km. A na multe ma po roku tak za mesiac čaká 24tisícka.
A to bude servis.
A honda u Varana a ostatných mala aký interval?


17.10.2012 15:51

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Menton
 Skútrista 

Ikona

campa: servis je vzdy servis, je jedno ci maly, alebo velky... uvadzat interval 24.000km je podla mna marketingova hovadina, hlavne ked hned za tym povies, ze olej sa meni dva krat tak casto... a menit olej niekde v Iraku, ci Mongolsku je zbytocna ostara, casova, aj logisticka (vozis cca 5kg noveho oleja, aj potom stareho a naradie k tomu)...
pri tvojom nabehu to tak asi nepocitis, ja ked som chodil s GS na servis cez hlavnu sezonu kazdy mesiac, tak to bola uz aj otrava... :-~


17.10.2012 16:04

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

campa
 Veteránista 

Ikona

Tak ja to mám v robote,preto to beriem asi inak. Zamknem a ostanem o hodinku viac v práci. Ale máš pravdu,servis je servis. No 6000 na cesťák mi príde stále málo. Len stále neviem aký servis to u Versysa je, lebo mne sa páči a kawu mám rád.


17.10.2012 16:56

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

tak nakonec to je takto majstri športu:
Pozri obrázok


17.10.2012 16:59

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

egres2
 Bahniak 

Ikona

Lidi teho nakecaj.


17.10.2012 18:01

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

A hned bude motorka posobit krasne a exkluzivne :-))) staci aby olej vydrzal 12000km


17.10.2012 18:41

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

chlapci, ale zabudli ste na to, ze vacsina, ak nie nahodou vsetky firmy uvadzaju servisny interval vymeny oleja bud km, alebo raz rocne.. vacsina ludi najazdi menej km rocne, ako je interval, takze? aj tak vsetci vymienaju raz rocne :-)

campa, varan a vsetky velke honda moto, az do poslednych noviniek, maju servisny interval 6000 km, ale vymenu oleja kazdych 12 000 ALEBO raz rocne..

takze tak ci tak, sa na kazdej moto (vsetky znacky podla mna) vymiena olej raz za rok.. to ci niekto na nom najazdi 6, 12, alebo 16 je podla mna skoro suma fuk

samozrejme existuju aj ozajstni turisti, ktori vymienaju olej mozno dva, tri krat rocne

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (17.10.2012 18:42)


17.10.2012 19:25

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ozajstný turista olej nevymieňa, iba ho dolieva :-) >:-)


17.10.2012 23:07

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Na BMW boxeroch rady R1150 sa vymení počas 10.000 km dolievaním tak odhadom medzi 60-75% . Ale pri cene minerálneho oleja je to zanedbateĺná položka. Na Lady Zelde dolievam cca 0,2 l na každých cca 1000 km. Ovšem BMW podvozok para - telelever ja úplná symfonická báseň oproti tej katastrofe, čo Kawa stvorila na veľkom Versysovi. Kto nezažil, neuverí. Pri všetkej úcte k ostatným modelom Kawy. Napríklad v prípade GTR 1400 je podvozok úplne v pohode a stíha aj podstatne výkonnejší motor, ako má Versys. Určite v tom zohráva rolu aj ťažisko, ale len ťažiskom to nebude. Tá kozoidná skákavosť Versysa bude mať aj iný dôvod - možno kombinácia konštrukčnej tuhosti a zle zvoleného materiálu rámu. neviem, nechcem sa hrať na experta, možno Papi alebo Brazel by k tomu vedeli povedať viac.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (17.10.2012 23:09)


17.10.2012 23:20

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ta "kozoidna skakavost" :-D je podla mna skor sposobena 17" prednym kolesom a cestnym (tvrdsim) nastavenim podvozku


17.10.2012 23:33

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

BikerTT
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Na Versyse som jazdil 2x. Prvýkrát bolo kozoidný ako hovoríš, ale to mu asi niekto dobabral nastavenie, pretože druhýkrát bol úplne v pohode. Po ňom som išiel na GTR, ale v porovnaní s tým je Versys v ostrejších zákrutách oveľa zábavnejší.


18.10.2012 8:01

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

egres2
 Bahniak 

Ikona

pitaz:
Výmena oleja každých 6000km alebo raz ročne. Tzn. Podľa toho, čo nastane skôr.


18.10.2012 8:47

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

sorry za offtopic

romanka - 2 deci na 1000km je nejak moc, ani jedna z mojich byvalych 1150 nemala taku spotrebu, naopak na 10tkm som nikdy nedolial viac ako 8deci oleja

predpokladam ze nechodis ako pfeiffer a nedrzis otackomer pri cervenom poli... ako merias hladinu oleja? aky davas olej?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.10.2012 8:51)


18.10.2012 14:30

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

egres, na akej moto?


18.10.2012 14:44

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

egres2
 Bahniak 

Ikona

takze tak ci tak, sa na kazdej moto (vsetky znacky podla mna) vymiena olej raz za rok.. to ci niekto na nom najazdi 6, 12, alebo 16 je podla mna skoro suma fuk
pitaz:
To, že sa píše výmena raz za rok, respektíve po roku neznamená že môžeš v priebehu toho roka najazdiť 12 , 16 000 km ak je interval výmeny kratší.


18.10.2012 15:05

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ehm, ale to mi je predsa jasne... ;-)


18.10.2012 15:08

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

egres2
 Bahniak 

Ikona

pitaz :
Tak to tak aj píš. :-D >:-)


18.10.2012 15:48

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

freebiker
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vlastne ked stoji motka niekde na predajni alebo neviem kde dva tri roky tak kazdy rok menia olej :-D . chi chi chi


18.10.2012 15:52

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

egres2
 Bahniak 

Ikona

Vlastne je tam olej, ktorý sa po 1000km mení a má úplne iné oxydačné vlastnosti ako olej prevádzkový a nie je znehodnocovaný spalinami, vlhkosťou a časticami kovu.


18.10.2012 19:26

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

Tolka zbytocna diskusia.
Pridam nieco k moto. Ako ladvinka pri foteni musim vychvalit zadnu sedacku. Ak si odmyslim ten gauc co ma Rocket III, tak je to asi najpohodlnejsia motorka na akej som sa viezol.

A ano je skareda, ale paradnacky sa na nej vozi :-D


19.10.2012 22:17

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

owwidius
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mne teda (aspon takto z obrazkov) vobec nepride ako najskaredsia moto. neni ani najkrajsia ale da sa to uplne v pohode vydrzat. mne sa lubi takyto 'techno' styl... dat na to padaky, kryty rukovati a bude to hned lepsie. som zvedavy na zivo, maly sa mi tiez pacil ovela viac v skutocnosti ako na obrazku...


21.10.2012 9:40

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

SADLATY
 Geriatrik 

owwidius.. ty to máš troška skreslené. V-Strom tiež nepatrí medzi dizajnerské skvosty :-D a myslím, že to za pár bude presne rovnako. Ak to bude dobre jazdiť, nikto sa nad tým dizajnom nebude pozastavovať, presne tak ako u V-Stromu. ;-)


21.10.2012 9:49

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

owwidius
 Turista 

Ikona

tyy skvost :-(((((( ;-) ale asi budem fakt divny bo mne sa strom (stary, nie novy) fakt ze dost paci.. :-)))


21.10.2012 10:09

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

BikerTT
 Turista 

Ikona

Pre rok 2013 budú pre Versys 1000 nové farby. Model 2012 v tej podivnej hnedej (oficiálne Metallic Magnesium Gray) vyzeral dosť šupácky, ale v tejto novej kombinácii s oranžovou sa mi celkom páči:

fullmotorcycle.com/kawasaki/2013-kawasaki-versys-1000-r...


21.10.2012 14:16

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

aj ked sa mi ten odtien oranzovej moc nepaci, motorke to urcite pomohlo


22.10.2012 0:09

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

milovin
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veru opeknel ten Versys 2013 - jak ženská po litri vína. A čo sa týka intervalu výmeny oleja - v tej Mikulcovej tabuľke je výmena oleja po 12000. Po 6000 sú tam také veci, čo ani vlastne nepatria do servisu - kontrola pneumatík, reťaze, brzdovej kvapaliny atď... Myslím že tento Versys sa bude uberať cestou menšieho brata - najprv bol škaredý, momentálne je to celkom pekná motorka, že priateľ R.K. ?


06.08.2013 7:06

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

jano1407
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

krasavec je to .......brutalne slape ....nic nepapka.... brutalne sa na nom sedi.....zena uz si rozsiruje vodicak (lahucky je) a zadne sedlo je fantazia.......a v bielej farbe je aj tak najkrajsi....(pozri profil) :-*


06.08.2013 8:52

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Jano co je to ze nic nepapka? :-) aka je realna dlhodoba spotreba?


06.08.2013 9:40

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Spotreba bola veľmi príjemná už aj v teste... [dobre]


06.08.2013 10:30

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

jano1407
 Turista 

Ikona

o spotrebe sa nechcem este vyjadrovat kedze ju mam kratko.... ale jazdim vo dvojici z 3 kuframi a nie vzdy predpisovo......ale 5,2 litra na 120 konovu moto je super......ano su aj lepsie spotreby ale ked si zoberiem ze ako to slape...... >:-) ale moto aj tak nieje o spotrebe inak este som neskusal jazdit v tom 75%nom vykonovom rezime....... www.motorkari.cz/motorka/?mid=73998


06.08.2013 11:50

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

samozrejme ze moto je aj o spotrebe a pri takejto motorke je spotreba dost podstatne kriterium


21.08.2013 8:21

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

jano1407
 Turista 

Ikona

tento vykend som nabehal 1050 km po slovensku cez tatry na siravu a domov po 66tke zo zenou a 30 kg batoziny ..... spotreba na pocitaci 5,0 aj ked som si pocital podla litrov co som tankoval kedze moto mam novu tak ma to zaujimalo......nahodil som vysoke givi plexi a 75% cesty som si uzival z vyklopenou prilbou.aj na dialnici takze ochrana pred vetrom super, aj zena si novu moto nemoze vynachvalit a to sme presadli z ST1300)...jazdil som predpisovo rychlost plus 10-15km hore takze pohoda ved turistika je o tom aby si nieco videl a nie o tom aby si zavodil..... ;-)


21.08.2013 9:09

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

tolan
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

jano1407 gratulujem :-) skvela motorka na turistiku [dobre] budes spokojny.
U mna po 10 tis km priemerna spotreba 5,5l a to nejazdim predpisovo ani zdaleka.
Dialnicna spotreba pri rychlom presune (160-200km/h) plne nalozeny s ladvinkou okolo 7l.


21.08.2013 9:22

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

mateo123
 Turista 

Ikona

Ja uvidim aku budem mat spotrebu na mojom 650 versyse po zabehu :-)


21.08.2013 9:28

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

tolan
 Edvenčr 

Ikona

650ka nezerie nic ani ked ju nahanas :-)...stale je to okolo 4l


21.08.2013 9:32

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

mateo123
 Turista 

Ikona

No uz som nieco cital takze to vyzera naozaj na fajnu spotrebu uz len ten benzin aby mal kto platit :-D :-D :-D


19.06.2014 16:48

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

BikerTT
 Turista 

Ikona

Prvých 10 000 km sa už objavilo na počítadle, tak zopár dojmov.

Versys je úžasne ovládateľný, v zákrute ide bez presviedčania tam, kam si zaželám. V zákrute presne drží stopu, vyplýva to určite z toho, aký je rám tuhý. Cítiť to aj pri priamej jazde, motorka sa nevlní, rovnako ani pri náhlej zmene smeru jazdy.

Ďalšie veľké pozitívum je motor a prevodovka. Výsledkom tejto kombinácie je niečo, čo by som nazval využiteľnosťou. Motor ťahá už od nízkych otáčok (v pohode 2500) a vzhľadom na sprevodovanie nie je problém jazdiť ostré zákruty na dvojke, prípadne aj trojke. Nerád v takýchto zákrutách jazdím na jednotke, čo iné motocykle často vyžadujú. Takisto na šestke sa dá jazdiť už od 60 km/h, aj keď to nevyužívam, mám lepší pocit, keď motor nejde v príliš nízkych otáčkach. Pre ráznejšiu akceleráciu je potrebné podradiť, ale bežne stačí jazdiť do 4000 otáčok. Pri vytáčaní do 7000 je už jazda naozaj dynamická a zábavná. Spotreba tak medzi 5,6 až 5,8.

Brzdy sú postačujúce, ak by ale na Versyse boli radiálky zo Z1000, nebránil by som sa.

Čo sa týka pruženia, na moju hmotnosť bolo príliš mäkké. Venoval som tomu jeden večer a za pomoci metra a brata som nastavil SAG. S útlmom som sa potom pohral postupne a hľadal som nastavenie, ktoré mi vyhovuje. Predpätie vpredu som zvýšil o trochu, vzadu výrazne, útlm vpredu o 1 klik väčší ako štandard, vzadu viac o 2 kliky. S podvozkom som už spokojný, aj s tým, ako prechádza nerovnosti, aj v zákrutách.

Originálny štít mi vzhľadom na moju výšku nevyhovoval, tak som hľadal, čím by som ho nahradil. Chcel som štít, ktorý by ma v chladnom počasí čo najviac chránil, ale v teple by som si vedel pustiť čo najviac vzduchu, čiže nastaviteľný. Po štúdiu skúseností na fórach som sa rozhodol pre Givi Airflow a absolútne neľutujem. Žiadne turbulencie a ochrana úplne vyhovujúca. K tomu som doplnil kryty rúk od Touratechu aj s deflektormi a je to pripravené na turistiku podľa mojich predstáv. Samozrejme, ešte 3 kufre, hlavný stojan a vyhrievanie rukovätí. A pre istotu aj padáky, aj keď padať sa nechystám.

Sedadlo je pohodlné aj pre celodennú jazdu, riadidlá sú široké, čo len zlepšuje ovládanie. Ochrana pred vetrom a dažďom veľmi dobrá. A Versys má veľmi dobrú nosnosť, tak o 20 kg viac ako väčšina turistických motoriek. Nevyužívam to síce, lebo jazdím sám, ale ak by náhodou, tak je dobré, že aj pri jazdcovi 125 kg + ľadvinke 65 kg ešte stále zostáva 30 kg rezerva pre batožinu a príslušenstvo.

Originálnym Pirelli Scorpion Trail som zo začiatku neveril, ale po čase ma presvedčili, že ich hranica je oveľa ďalej ako moja odvaha. Vydržali 10 000 km; vymením ich zajtra za Michelin Pilot Road 4 a počítam, že pocit z jazdy sa ešte zlepší. Čo je zaujímavé, viac som zodral prednú gumu ako zadnú. Možno k tomu prispieva aj to, že jazdím so zapnutou trakčnou kontrolou na stupeň 2.

Čo sa týka servisu (bola tu o tom diskusia), výmena oleja je predpísaná po 12 000 km, takže taký štandard, napriek tomu mením po 6 000 km, tak som to robil aj na predchádzajúcich motorkách a neľutoval som to.

Záver: Rozhodnutie pre Versys neľutujem, jazda na ňom je fakt zábavná a rozhodne ho odporúčam aspoň vyskúšať; jazdí oveľa lepšie, ako vyzerá. Aj keď každý, kto ho vidí naživo, mi hovorí, že sa mu páči. >:-)


26.06.2014 8:44

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

majanko
 Turista 

Ikona

Biker TT, gratulácia k novej motoročke :-) A čo tak napísať nejaké porovnanie Varana a Versysa napr. na stránky Varadero.cz ? Koľko si na Varane nabehal ?


26.06.2014 15:59

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

BikerTT: S tou MPR4 opatrne...


26.06.2014 19:19

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

BikerTT
 Turista 

Ikona

A čože, máš nejaké zlé skúsenosti s MPR4?

Mne splnili očakávania, sú mäkšie, takže v zákrutách dávajú väčší pocit istoty ako Scorpion Trail. Je to predsa len odlišná kategória. Aj keď vždy je niečo za niečo, takže v priamom smere nie sú také stabilné. A navyše - pocit na nových dobrých pneu je jeden z najkrajších pocitov, aký môže zažiť oblečený motorkár :-).


26.06.2014 19:53

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Ten pocit som na nej poznal... nez prvykrat smykla, potom znova a znova... Lieta mi s nou rit jak ratafakovi plachta, po Angel GT teda nic moc, ked som chcel na MPR4 ist to co predtym na nej tak som sa skoro vysekal. V sobotu pojdem do DS testnut asi, aj ked minule sme tam skusali, aj uberali tlak, furt nic moc. Tak este raz pre istotu skusim, nech je na sto percent ze je natrt,


26.06.2014 20:11

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

BikerTT
 Turista 

Ikona

Majanko Na varadero.cz ako odpadlík písať nemôžem :-), ale skúsim tu napísať niečo k porovnaniu Versysa a Varadera.

Stručne rozdiel vystihuje zadanie, ktoré som si definoval, keď som sa rozhodol po spokojných 80 000 km na Varadere, že by som nemal byť sebec a mal by som aj niekomu inému dopriať možnosť jazdy na takej parádnej motorke, ako je Varadero. To zadanie bolo: "Chcem motorku, na ktorej sa lepšie povozím v Alpách ako na Varadere aj za cenu, že sa tam dopravím o trochu menej pohodlne". Taký je Versys.

Posedom je Versys Varaderu veľmi podobný, asi najviac z motoriek danej kategórie. Aj keď na pohľad je tak o číslo menší. Je to asi tak, ako keby si sedel na Varadere a niekto by Ťa obalil sadrou a po stuhnutí preložil na Versys. Presne by všetko pasovalo, akurát by Ťa musel nakloniť dopredu tak o 10-15 stupňov. Sedadlo na Varadere je širšie, takže pohodlnejšie, s tým ťažko niečo porovnávať, ale aj na Versyse sa dá obsedieť dosť dlho. Čo mi na Versyse chýba je možnosť vystrieť si nohy a vyložiť ich „po čoprácky“ na padáky.

Rozdiel v ovládaní je daný vyššou hmotnosťou a vyšším ťažiskom Varadera. Napríklad výfuky na Varadere sú geniálne umiestnené pod sedadlom, nezavadzajú pod pravou nohou pri jazde v stúpačkách, ale ťažisko určite zvyšujú. Vyplýva z toho, že Varadero treba do zákruty potlačiť, oprieť sa do celej tej hmoty a držať ho. Na Versyse nič také robiť netreba, ovláda sa oveľa jednoduchšie a bez námahy.

Ďalší zásadný rozdiel je sprevodovanie. Varadero má dlhšie prevody, jazdí sa na ňom pri rovnakej rýchlosti na nižších prevodových stupňoch. Zlé je na ňom to, že pri pomalej jazde treba ísť na jednotke, čo nie je v zákrutách príjemné. Zároveň Varadero zvádza k rýchlejšej jazde, otáčky motora a predsa len o niečo lepšia ochrana pred vetrom znižujú pocit rýchlosti. Toto v dnešnom svete nie je výhoda.

Rozdiel je aj v brzdení, prepojené brzdy na Varadere sú síce dobré v zákrute a pocit zo zadnej brzdy je, že brzdí veľmi dobre, keďže vtedy brzdí aj predok, ale viac mi vyhovuje, keď si môžem dávkovať brzdiaci účinok vpredu a vzadu sám, napríklad na Varadere sa horšie zvyšuje stabilita pri pomalej jazde zadnou brzdou. A vyzerá to, že sa mi bude na Versyse oveľa menej opotrebovávať zadné obloženie.

Spotreba je približne rovnaká, ale Varadero má o 4 litre väčšiu nádrž, to nie je v horách na zahodenie. Varaderu ale chýba ukazovateľ stavu paliva, ukazuje až pri dojazde 50 km a menej, Versys zase ukazuje stále, ale pri 50 km prestane. Ani jedno nie je ideálne, ale ani s jedným nemám problém. Na Varadere som vedel, koľko mám benzínu, lebo som si pri tankovaní vynuloval počítadlo km. Na Versyse zase mrknem, kedy mi začne blikať rezerva a viem, do koľko km mám ešte rezervu. Prepínanie počítača je na Versyse oveľa lepšie, netreba pustiť riadidlá.

Ďalšie drobné rozdiely: Hodiny na Varadere boli vidieť aj pri vypnutom zapaľovaní + boli na displeji stále, nebolo ich treba prepínať. Na Versyse sú buď hodiny, alebo niečo iné. Ale to ľahké prepínanie to čiastočne kompenzuje. Podobne je to s denným počítadlom km. Polomer otáčania - Varadero 2,5 metra, Versys 3 - keď som sa prvýkrát točil v garáž s Versysom, tak som si myslel, že som osprostel. Versys sa ale zase oveľa ľahšie tlačí a ovláda na mieste.

Spoľahlivosť zatiaľ ťažko porovnávať. Na Varadere som mal iba 2 poruchy, po 65 000 km zadná žiarovka a po 75 000 začal občas blbnúť spínač brzdového svetla na prednej brzde. Celkové náklady na opravy (okrem spotrebného materiálu) 10,50 €. Dúfam, že Versys bude pokračovať v týchto šľapajach.

Ak by som to mal zhrnúť, Versys je pre mňa dôstojným nástupcom Varadera, jazda na ňom je zábavnejšia a zmenu ani trochu neľutujem. Keďže Varadero sa už nevyrába, Versys je určite jednou z dobrých alternatív pre niekoho, kto hľadá, akú motorku si po Varadere kúpiť.


27.06.2014 8:57

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

tolan
 Edvenčr 

Ikona

[dobre] BikerTT - pekne si to zhrnul, ja by som snad len doplnil par detailov o Versyse:
-neviem ake mas padaky, ale na GIVI sa daju nohy vylozit...absolvoval som tak stovky nudnych km po madarskej dialnici :-) a jedine co my trapilo, ze to nema tempomat :-)))
-vyfuk pri jazde v stupackach nezavadzia-overene v praxi na Ofroade.
-moja spotreba bezne 5,9 ale pri turistike s pomalsimi motorkami 4,8 a menej nebol problem.
-mam najazdene 20000 km a poruchy zatial ziadne.

este doplnim, ze som absolutne nadseny a spokojny s tym ako zvlada OFFroad. Absolvoval som trip po Albansku. Ani vysokohorskymi sotolinami a s plne nalozenou motorkou nebol ziadny problem.


27.06.2014 10:07

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

majanko
 Turista 

Ikona

biketTT, aký odpadlík? Je to normálne, že človek časom skúsi niečo iné. Ak dovolíš prekopírujem to kamošom na varadero.cz Inak tiež som sedel na Versyse 1000, fakt mi pripomína Varana. Zatiaľ však zostávam, nejakú zmenu nechystám, absolútna spokojnosť. Žiadne maxi cest.enduro mi nejako nesadlo okrem Varana.Koketoval som s KTM 1190, ale po jazde a presadnutí na moju motorečku som toho koketovania rýchlo nechal. Tak nech slúži a príď niekedy na debatu a možnú výmenu na kúsku, nech si osviežiš pamäť. Mám nové pružiny, budeš čumieť... ;-)


27.06.2014 10:32

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

jano1407
 Turista 

Ikona

ked som kupoval moto chcel som nieco co je pre dvoch a co odjazdi aj moja zena ...po odskusani v stromu 650 a triumph tiger sport sme zistili ze je pocitovo najlahsia a zene sa zapacila.....najprv ma srala ochrana pre vetrom...ale ako som kupil givi plexi sa to otocilo o 360 stupnov (origos plexi som ..bol do kosa) riadidla som zdvihol o 25 mm a mororka na turistiku jak vysita.....motor super taha spotreba okolo 5,5 l lahko sa snou manipuluje abs.... super brzdy...zadna mohla byt lepsia trakcia super......este mam v plane gelove sedlo a st 1300 ktory som mal pred tym sa nechyta.....a ked si zoberem ze som za novu dal 9990.......tak nech to prosim neporovnava v bmw 1200 lebo to sme uplne niekde inde... [dobre]


27.06.2014 10:34

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

jano1407
 Turista 

Ikona

fest ma sere ak niekto porovnava of road vlastnosti versysa.....versys je cestovna moto nie enduro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


27.06.2014 22:34

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Peter3P
 Skútrista 

Ja len k tym padakom, givi padaky sa lahko montuju ale velmi zle demontuju :-).
Uz tam mam motechy, ktore sa sice trochu blbo montuju (hornu skrutku zakryva nielen hadica od radiatora ale aj samotny padak) ale ak ich raz budem z nejakeho dovodu demontovat urcite to pojde lepsie ako givi. Aj ked s 2metrovym roxorom 20mm hrubym sa dali demontovat aj givi. A motechy aj ked su drahsie aspon vyzeraju ze tam patria nie ako givi, ktore vyzeraju ako premontovane z inej moto :-). Proste givi su zle navrhnute, poddminezovane, odflaknute. Snad jedine ze ked vam s nimi padne moto na zem, tak sa len povoli zrkadlo a zavazia na riaditkach sa ani neskrabnu. Motech su premyslene, pevne, masivne, len v niektorom detaili sa proste musia utat ako je napriklad horne uchytenie. Ale co vsetko sa pri nich dotkne zeme pri pade som zatial netestoval.

Ale rad by som sa majitelov v1k spytal ako je to u nich za chladnych dni. Mne sa za chladnych dni nedokaze moto zohriat nad 60stC. A kym nema vyse 60stC tak zerie o liter viac. Ked vystupa nad 60stC na rovnakej trase ukazuje palubak o liter nizsiu spotrebu. Konzultovane so servisnym manualom, je to skutocne tak, pretoze blby termostat otvara pri 56, zatvara pri 52. Takze pri ucinnom chladici a dostatocne rychlej jazde (cize nad 50km/h) sa motor nedokaze zahriat. Nechapem preco tam dali taky termostat. Ved vetrak sa spina niekde nad 100stC. To fakt chcu aby pri jazde behala teplota od 50 do 100? Aj teraz ked je rano okolo 12 az 18stC, tak mi po uvodnom ochladeni motora (zahreje sa na mieste, potom po na ceste padne nadol) stupne teplota az na prvej krizovatke kde stojim a az potom sa niekedy uspesne drzi nad 60. Az ked popoludnajsia teplota vzduchu vystupa nad 20, tak sa dokaze motor udrzat na rovnakej trase od prveho zahriatia nad 60stC. A to mam este chladic ciastocne zahradeny ochranou pred muskami a kamenmi. Ved ked minule leto bolo vonku 38stC a ja som cakal za autami pred krizovatkou vo vlniacom sa vzduchu nad asfaltom, tak teplota vystupala na 100stC, zabzucal vetrak, ofuklo ma este vacsie teplo a teplota prestala stupat, este o nejaky ten stupen klesla, takze termostat takto nizko dimenzovany nema ziaden zmysel ako ochranu pred prehriatim. Jediny zmysel ma napada ze je to prvok programovanej zivotnosti, ze chcu motor dorazit tym ze bude vrcat podchladeny. Ale je to v zaruke tak ten termostat nechcem menit. Nie som studovanym motorarom ale nechapem zmysel takto navrhnuteho termostatu.


27.06.2014 23:18

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

BikerTT
 Turista 

Ikona

Áno, vyzerá to, že je to vlastnosť. Pri nízkej teplote (pár stupňov nad nulou) sa nezohreje a má vyššiu spotrebu.


28.06.2014 20:10

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

salli
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

majitelaia versys 1000-dost sa mi paci tato masinka.dizajn svojsky .mam pocit ze je to jediny stvorvalec takého druhu rovny posed pohodlie povedzme fun faktor.skor motoricky scim to porovnat???a neviem ci nejaka ina 1000cka ma takuto spotrebu:D.


07.07.2014 9:22

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

tolan
 Edvenčr 

Ikona

Peter3P - ta nizka teplota v zime je pravdepodobne sposobena predimenzovanym chladenim, co sa nakoniec ukazalo ako velka vyhoda v lete, nakolko motorka nema problem s prehrievanim v zapchach pocas horucav ani pri zdolavani tazkych restrikcii v strmom terene.


24.08.2014 8:42

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

robobiker
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tiez som si kupil Versys 1000 po precitani vsetkych moznych testov a diskusii.. Mozno som divny ale ten dizajn sa mi paci. Sice motorky z 80-90 rokov boli najkrajsie, ale dizajneri asi musia prist s niecim neokukanym a preto je nove gs take rohate, multistrada ako bodavy hmyz.. Rozmyslal som co keby dali na versysa kapotaz z gpz 900 ..ale to je asi okukane zatial co ten versys sa mi uz paci cim viac nanho pozeram :-) Padaky sw motech to este vylepsili. A preco Versys - bolo mi smutno za starym Transalpom. Skoda ze nebol Versys ked som kupoval R1 pred 3 rokmi lebo vtedy som hovoril ze preco niekto nevymyslel nieco medzi endurom a supersportom :-)
Podla mna dnesne motorky maju vela plastov lebo niekde sa musi setrit..ved transalp ma stal 310 tis SK kedysi a versys 1000 teraz 10 tis eur..a ma podobne tlmenie, abs, 3 stupne trakcnej kontroly, palivove mapy a motor zo sportovej masiny - za to klobuk dole dizajnerom.. Bmw ma najlepsi podvozok a to sa este dlho nezmeni..ale stoji o tretinu viac a nechapem preco furt vsetci riesia lozisko na zadnom kolese na cestach.. Dufam ze kawa bude spolahlivejsia.


24.08.2014 11:07

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

salli
 Turista 

robobiker-no dizajn je svojsky .ja mat peniaze tak sa tazko rozhodujem ale kupit velkeenduro a jazdit cesty je zbytocne a a tak jedine mi vychadza versys1000.4 valce su syri valce.a ta spotreba ka je u teba.posd ako na endure.uz maly versys je super je ale je maly aj posed ohy mam poskladane ako na supersporte.teren lahke enduro a cesty cestak.podla mna je to univerzal .este ma lame triumph 800 tiger ale zas 1000 j tisic


04.10.2014 5:01

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

robobiker
 Kávičkár 

Ikona

salli - spotrebu od 0 km v zabehu som mal asi 5,8, teraz pri 720 km som mal medzi 6-7, ale zvyknuty z R1 tocim a pod 3 tis ani nejdem. On pri 2a pol vie mat vraj tych 5,2. Teraz v zabehu tocim iba do 6 tis a tiez dlhsie zahrievam.

Je to silno navykova vec, velmi rychla na okreskach, lebo tam kde moja R1 po pridani zo zakruty vrti zadkom tak toto vdaka elektronike, podvozku a slabsiemu krutaku odspodu nema problem na zlej ceste.. Male koleso vpredu ide dobre do zakrut.. V otackach je ako sport a v lahsiom terene a ranajsich zacpach vie jazdit krokom pomaly.. Tato motorka mi sadla (po Transalpe a R1) zatial najelpsie. Ten posed a podvozok ma drzi v sedle aj dlhsie a furt ma bavi.. Nemoze sa to hodnotit ako enduro a presne ako pise salli naco su endura ked vsetci jazdia 90-100% po ceste.

Ak niekto nieco pise o vybraciach medzi 4-6 tis, tak to uz je zhyckanost, lebo transalp (narozdiel od Versysa) jemne vybroval v sedle a vsetci (vratane mna) ho kedysi uctievali ako modlu.. Motor treba na motorke citit a na kawe je to normalna vec ze ho citit aj v riadidlach! Dnes uz su vsetci zhyckani podla mna.. Kde su tie casy ked nas bavili aj cezety a jawy.. a po presadnuti na poriadne stareho stvorvalcoveho japonca sme boli celi bez seba..


04.10.2014 9:26

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

salli
 Turista 

robbiker .ta spotreba v teste bola aj nizsia pri turistickom tempe.ale kedze si sportovec tak sa necudujem.aj tak na 1000 cku je to dobra spotreba.ja by som isto jazdil na 5.tie vybracie ja neviem ake su ale ja som mal hondu cb750 a ta nehucala netriasla a motor nebolo ani pocut.preto vzdy chcem na ceste sediet na nicom podobnom.a ze nova masina trasie je mi divne kedze rozdiel medzi technológiou hondy cb 750 a versysom je cca30 rokov:D.ja si myslim aj tak ze na ceste je radoyv 4valec najlepsie.ma najnizies vybracie najplynulejsi chod.ale to len moj subjektivny nazor:D


14.10.2014 14:05

Re: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

robobiker
 Kávičkár 

Ikona

Ja som sa toho bal ked sa pisalo o vybraciach ale neviem ci sa da hento nazvat vybraciami. Aj som cital ze niekomu to vadilo pri cestovani. Co mozem porovnat urcite je to menej ako na transalpe o dost menej ako na skutri burgman 400..a na tom som vydrzal v sedle este viac ako na transalpe - od rana do vecera. Tiez o dost menej ako bmw 650 co mi kamos pozical. Menej ako bmw 1200 a nova tenerka v nizsich -co som testoval iba v meste. A je pravda ze na yamahe r1 motor nad 4000 necitim (okrem vykonu a zvuku) kdezto na kawe ho je trochu citit aj v stupackach. Na r1 motor citim do 4 tis ako dvojvalec lebo je to crossplane - a tam to trase narozdiel od kawy dost.. Kawa je zase do 4000 ako med. Este som nesiel naozaj dlhu trasu po dialnici.. Tam je 130 nad 4 tis otacok. Ale myslim ze sedlo tiez velmi dobre filtruje.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24261 | Včera: 227041