Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Velky Versys vyzera na presne taku masinu aku by som chcel (keby som uz nemal co mam ) ale ma jednu pre mna velku nevyhodu... je (aspon podla mna, aj kej toto je subjektivna vec) NESKUTOCNE SKAREDY... |
Hodnotenie: no design bude asi najviac odradovat ludi od kupy. nazivo som ho neviedel ale na fotkach sa mi nepaci maly versys je uplne z ineho sudku |
okrem toho, ze je skaredy (co je cisto vec vkusu), na zivo mi pride strasne lacny Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (16.10.2012 12:11) |
Hodnotenie: Presne suhlasim s Deepom. Na mna posobi strasne lacno a cinsky . Tie krabicovite tvary, plast okolo svetla,..... |
Hodnotenie: Servisny interval 6000km pre turisticku moto, novinku z roku 2012 ? S tym ledva otocim Balkan v ramci jedneho servisu. Velmi zly pokus o vtip... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (16.10.2012 12:15) |
ten dizajn je vec vkusu, to je jasné, preto som tam dal do mínusu na pohľad šedá myš, ale jazdí to super |
Jazdí to veľmi dobre, a prekvapila aj spotreba - príjemne... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (16.10.2012 12:30) |
že do spraví škaretší sem dusím smíchem, abi sem malú nezobudziu |
Hodnotenie: Ku konkurencii ste zabudli pripísať Yamahu TDM -zakladateľa tejto kategórie motoriek . |
pitaz presne to je to slovo co som nevedel najst lacny... tie plasty vyzeraju jak z tych plastovych tatroviek co me mali ako decka na pieskovisku... (starsie rocniky pamataju ) |
Hodnotenie: jedna jedina motorka v sucasnej ponuke od kawasaki ktora je na prvy druhy aj desiaty pohlad... skareda.. akoby ju robil uplne iny dizajner nez vsetky ostatne |
to plexi ide nastaviť skutočne len v rozsahu 30 mm (3cm)? |
Hodnotenie: Sedel som na ňom, nejazdil. Po vysadnutí som sa na Versyse cítil veľmi príjemne, skoro ako na Varadere Aj pri porovnaní fotiek konkurenčných moto v teste okrem Ducati je ozaj najmenej škaredý, ale je to vec vkusu. Mne to pripadá, že jeden čulibrk maluje motorky pre každého z výrobcov. Prosto všeobecne: tento plastovo-škuľavo-hranatý štýl s kopou lešenárskych trubiek a elektronických cingrlátok sa mi nepáči.Ale aj tak dávam Versyskovi Upravené 1 krát. Naposledy upravil majanko (16.10.2012 13:44) |
To akoze si Kawa mysli, ze to naozaj nejaky turista kupi a bude chodit kazdy mesiac na servis? |
egres pokial viem ze prve ER6N mali interval vymeny 12tkm a ten motor je ten isty Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.10.2012 14:38) |
Hodnotenie: Keď sa to tu objavilo ako úplná novinka na pár fotografiách, niekto poznamenal, že je to otras, ale iste to bude dobre jazdiť... Vyzerá, že sa nemýlil |
Hodnotenie: no asi by som to cestovnym endurom nenazyval, pomenujme tu triedu spravnym menom, kam zaradit TDM, SMT, Versys, Tigra, Crossrunner? su to masiny na 17" kolesach s cestovnymi pneumatikami so sportovym motorom a vysokym posedom. |
Hodnotenie: Článok . |
Hodnotenie: do tejto kazegorie sa nevyznam, nieje to moj styl ani nahodou.. |
campa olej v multe vydrzi 24000km? kolko tam ide oleja? |
Hodnotenie: ... pre mňa strašný, lacno vyzerajúci grc ... |
ak by tam dali predĺženú kyvku zo zeda tak vypadá hodnotnejšie. Ale fakt jazdí lepšie jak vypadá a páli a páli a páli bzm bzm bzm Oproti zedovi lepčí výhľad a slabší motor ale radšej versa jak zeda lebo ja som hovadooo |
Hodnotenie: Miku - tentokrát s tebou nemôžem súhlasiť, alebo som pocitovo v úplne inej motogalaxii, lebo u mňa podvozok veľkého Versysa beznádejne zaostáva za motorom ( ktorý naopak určite nie je zlý ) , nad cca 150 km/hod je rozhádzaný ako psychika milujúceho manžela po neohásenom predčasnom príchode zo služobky domov Fakt, že je Versys škaredý, neriešim, v tomto sme s ním jedna liga, tiež nie som žiadny dizajnérsky zázrak. Ale do očí bijúce lacné detaily sú smutnou realitou globálnej low costovej motopolitiky japonských výrobcov. Pritom je to škoda, lebo ku Kawe mám z japonského štvorlístka najsrdcovejší vzťah Ale to je súdruhom z Kobe evidentne ukradnuté. Pri stejkoch z ručne masírového dobytka napájaného pre jemnejšie mäsko saké sú im moje pocity z dodrbaného podvozku a lacných detailov nového Versysa hlboko ukradnuté Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (16.10.2012 23:33) |
Na 21 litrovu nadrz trosku maly dojazd (50 km) |
Hodnotenie: a mne sa zase dizajn velmi paci. Su tam veci s ktorymi sa uplne nestotoznujem, ale to su na kazdej motorke. Ale celkovo sa mi velmi pozdava |
Nerd: |
campa: vymena oleja nie je tiez servis ? |
Menton: je, len sám vieš že výmena oleja pre jazdiacich vec časovo,finančne a priestorovo nenáročná, pre mňa niečo ako mazanie reťaze či tankovanie. Tento rok som spoločne na všetkých motorkách čo som jazdil nabehal 26 000km. A na multe ma po roku tak za mesiac čaká 24tisícka. |
campa: servis je vzdy servis, je jedno ci maly, alebo velky... uvadzat interval 24.000km je podla mna marketingova hovadina, hlavne ked hned za tym povies, ze olej sa meni dva krat tak casto... a menit olej niekde v Iraku, ci Mongolsku je zbytocna ostara, casova, aj logisticka (vozis cca 5kg noveho oleja, aj potom stareho a naradie k tomu)... |
Tak ja to mám v robote,preto to beriem asi inak. Zamknem a ostanem o hodinku viac v práci. Ale máš pravdu,servis je servis. No 6000 na cesťák mi príde stále málo. Len stále neviem aký servis to u Versysa je, lebo mne sa páči a kawu mám rád. |
tak nakonec to je takto majstri športu: |
A hned bude motorka posobit krasne a exkluzivne staci aby olej vydrzal 12000km |
chlapci, ale zabudli ste na to, ze vacsina, ak nie nahodou vsetky firmy uvadzaju servisny interval vymeny oleja bud km, alebo raz rocne.. vacsina ludi najazdi menej km rocne, ako je interval, takze? aj tak vsetci vymienaju raz rocne Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (17.10.2012 18:42) |
Ozajstný turista olej nevymieňa, iba ho dolieva |
Na BMW boxeroch rady R1150 sa vymení počas 10.000 km dolievaním tak odhadom medzi 60-75% . Ale pri cene minerálneho oleja je to zanedbateĺná položka. Na Lady Zelde dolievam cca 0,2 l na každých cca 1000 km. Ovšem BMW podvozok para - telelever ja úplná symfonická báseň oproti tej katastrofe, čo Kawa stvorila na veľkom Versysovi. Kto nezažil, neuverí. Pri všetkej úcte k ostatným modelom Kawy. Napríklad v prípade GTR 1400 je podvozok úplne v pohode a stíha aj podstatne výkonnejší motor, ako má Versys. Určite v tom zohráva rolu aj ťažisko, ale len ťažiskom to nebude. Tá kozoidná skákavosť Versysa bude mať aj iný dôvod - možno kombinácia konštrukčnej tuhosti a zle zvoleného materiálu rámu. neviem, nechcem sa hrať na experta, možno Papi alebo Brazel by k tomu vedeli povedať viac. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (17.10.2012 23:09) |
ta "kozoidna skakavost" je podla mna skor sposobena 17" prednym kolesom a cestnym (tvrdsim) nastavenim podvozku |
Hodnotenie: Na Versyse som jazdil 2x. Prvýkrát bolo kozoidný ako hovoríš, ale to mu asi niekto dobabral nastavenie, pretože druhýkrát bol úplne v pohode. Po ňom som išiel na GTR, ale v porovnaní s tým je Versys v ostrejších zákrutách oveľa zábavnejší. |
pitaz: |
sorry za offtopic Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.10.2012 8:51) |
takze tak ci tak, sa na kazdej moto (vsetky znacky podla mna) vymiena olej raz za rok.. to ci niekto na nom najazdi 6, 12, alebo 16 je podla mna skoro suma fuk |
ehm, ale to mi je predsa jasne... |
Hodnotenie: Vlastne ked stoji motka niekde na predajni alebo neviem kde dva tri roky tak kazdy rok menia olej . chi chi chi |
Vlastne je tam olej, ktorý sa po 1000km mení a má úplne iné oxydačné vlastnosti ako olej prevádzkový a nie je znehodnocovaný spalinami, vlhkosťou a časticami kovu. |
Tolka zbytocna diskusia. |
Hodnotenie: mne teda (aspon takto z obrazkov) vobec nepride ako najskaredsia moto. neni ani najkrajsia ale da sa to uplne v pohode vydrzat. mne sa lubi takyto 'techno' styl... dat na to padaky, kryty rukovati a bude to hned lepsie. som zvedavy na zivo, maly sa mi tiez pacil ovela viac v skutocnosti ako na obrazku... |
owwidius.. ty to máš troška skreslené. V-Strom tiež nepatrí medzi dizajnerské skvosty a myslím, že to za pár bude presne rovnako. Ak to bude dobre jazdiť, nikto sa nad tým dizajnom nebude pozastavovať, presne tak ako u V-Stromu. |
tyy skvost ale asi budem fakt divny bo mne sa strom (stary, nie novy) fakt ze dost paci.. |
Pre rok 2013 budú pre Versys 1000 nové farby. Model 2012 v tej podivnej hnedej (oficiálne Metallic Magnesium Gray) vyzeral dosť šupácky, ale v tejto novej kombinácii s oranžovou sa mi celkom páči: |
aj ked sa mi ten odtien oranzovej moc nepaci, motorke to urcite pomohlo |
Hodnotenie: Veru opeknel ten Versys 2013 - jak ženská po litri vína. A čo sa týka intervalu výmeny oleja - v tej Mikulcovej tabuľke je výmena oleja po 12000. Po 6000 sú tam také veci, čo ani vlastne nepatria do servisu - kontrola pneumatík, reťaze, brzdovej kvapaliny atď... Myslím že tento Versys sa bude uberať cestou menšieho brata - najprv bol škaredý, momentálne je to celkom pekná motorka, že priateľ R.K. ? |
Hodnotenie: krasavec je to .......brutalne slape ....nic nepapka.... brutalne sa na nom sedi.....zena uz si rozsiruje vodicak (lahucky je) a zadne sedlo je fantazia.......a v bielej farbe je aj tak najkrajsi....(pozri profil) |
Jano co je to ze nic nepapka? aka je realna dlhodoba spotreba? |
Spotreba bola veľmi príjemná už aj v teste... |
o spotrebe sa nechcem este vyjadrovat kedze ju mam kratko.... ale jazdim vo dvojici z 3 kuframi a nie vzdy predpisovo......ale 5,2 litra na 120 konovu moto je super......ano su aj lepsie spotreby ale ked si zoberiem ze ako to slape...... ale moto aj tak nieje o spotrebe inak este som neskusal jazdit v tom 75%nom vykonovom rezime....... www.motorkari.cz/motorka/?mid=73998 |
samozrejme ze moto je aj o spotrebe a pri takejto motorke je spotreba dost podstatne kriterium |
tento vykend som nabehal 1050 km po slovensku cez tatry na siravu a domov po 66tke zo zenou a 30 kg batoziny ..... spotreba na pocitaci 5,0 aj ked som si pocital podla litrov co som tankoval kedze moto mam novu tak ma to zaujimalo......nahodil som vysoke givi plexi a 75% cesty som si uzival z vyklopenou prilbou.aj na dialnici takze ochrana pred vetrom super, aj zena si novu moto nemoze vynachvalit a to sme presadli z ST1300)...jazdil som predpisovo rychlost plus 10-15km hore takze pohoda ved turistika je o tom aby si nieco videl a nie o tom aby si zavodil..... |
Hodnotenie: jano1407 gratulujem skvela motorka na turistiku budes spokojny. |
Ja uvidim aku budem mat spotrebu na mojom 650 versyse po zabehu |
650ka nezerie nic ani ked ju nahanas ...stale je to okolo 4l |
No uz som nieco cital takze to vyzera naozaj na fajnu spotrebu uz len ten benzin aby mal kto platit |
Prvých 10 000 km sa už objavilo na počítadle, tak zopár dojmov. |
Biker TT, gratulácia k novej motoročke A čo tak napísať nejaké porovnanie Varana a Versysa napr. na stránky Varadero.cz ? Koľko si na Varane nabehal ? |
BikerTT: S tou MPR4 opatrne... |
A čože, máš nejaké zlé skúsenosti s MPR4? |
Ten pocit som na nej poznal... nez prvykrat smykla, potom znova a znova... Lieta mi s nou rit jak ratafakovi plachta, po Angel GT teda nic moc, ked som chcel na MPR4 ist to co predtym na nej tak som sa skoro vysekal. V sobotu pojdem do DS testnut asi, aj ked minule sme tam skusali, aj uberali tlak, furt nic moc. Tak este raz pre istotu skusim, nech je na sto percent ze je natrt, |
Majanko Na varadero.cz ako odpadlík písať nemôžem , ale skúsim tu napísať niečo k porovnaniu Versysa a Varadera. |
BikerTT - pekne si to zhrnul, ja by som snad len doplnil par detailov o Versyse: |
biketTT, aký odpadlík? Je to normálne, že človek časom skúsi niečo iné. Ak dovolíš prekopírujem to kamošom na varadero.cz Inak tiež som sedel na Versyse 1000, fakt mi pripomína Varana. Zatiaľ však zostávam, nejakú zmenu nechystám, absolútna spokojnosť. Žiadne maxi cest.enduro mi nejako nesadlo okrem Varana.Koketoval som s KTM 1190, ale po jazde a presadnutí na moju motorečku som toho koketovania rýchlo nechal. Tak nech slúži a príď niekedy na debatu a možnú výmenu na kúsku, nech si osviežiš pamäť. Mám nové pružiny, budeš čumieť... |
ked som kupoval moto chcel som nieco co je pre dvoch a co odjazdi aj moja zena ...po odskusani v stromu 650 a triumph tiger sport sme zistili ze je pocitovo najlahsia a zene sa zapacila.....najprv ma srala ochrana pre vetrom...ale ako som kupil givi plexi sa to otocilo o 360 stupnov (origos plexi som ..bol do kosa) riadidla som zdvihol o 25 mm a mororka na turistiku jak vysita.....motor super taha spotreba okolo 5,5 l lahko sa snou manipuluje abs.... super brzdy...zadna mohla byt lepsia trakcia super......este mam v plane gelove sedlo a st 1300 ktory som mal pred tym sa nechyta.....a ked si zoberem ze som za novu dal 9990.......tak nech to prosim neporovnava v bmw 1200 lebo to sme uplne niekde inde... |
fest ma sere ak niekto porovnava of road vlastnosti versysa.....versys je cestovna moto nie enduro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ja len k tym padakom, givi padaky sa lahko montuju ale velmi zle demontuju . |
Áno, vyzerá to, že je to vlastnosť. Pri nízkej teplote (pár stupňov nad nulou) sa nezohreje a má vyššiu spotrebu. |
Hodnotenie: majitelaia versys 1000-dost sa mi paci tato masinka.dizajn svojsky .mam pocit ze je to jediny stvorvalec takého druhu rovny posed pohodlie povedzme fun faktor.skor motoricky scim to porovnat???a neviem ci nejaka ina 1000cka ma takuto spotrebu:D. |
Peter3P - ta nizka teplota v zime je pravdepodobne sposobena predimenzovanym chladenim, co sa nakoniec ukazalo ako velka vyhoda v lete, nakolko motorka nema problem s prehrievanim v zapchach pocas horucav ani pri zdolavani tazkych restrikcii v strmom terene. |
Hodnotenie: Tiez som si kupil Versys 1000 po precitani vsetkych moznych testov a diskusii.. Mozno som divny ale ten dizajn sa mi paci. Sice motorky z 80-90 rokov boli najkrajsie, ale dizajneri asi musia prist s niecim neokukanym a preto je nove gs take rohate, multistrada ako bodavy hmyz.. Rozmyslal som co keby dali na versysa kapotaz z gpz 900 ..ale to je asi okukane zatial co ten versys sa mi uz paci cim viac nanho pozeram Padaky sw motech to este vylepsili. A preco Versys - bolo mi smutno za starym Transalpom. Skoda ze nebol Versys ked som kupoval R1 pred 3 rokmi lebo vtedy som hovoril ze preco niekto nevymyslel nieco medzi endurom a supersportom |
robobiker-no dizajn je svojsky .ja mat peniaze tak sa tazko rozhodujem ale kupit velkeenduro a jazdit cesty je zbytocne a a tak jedine mi vychadza versys1000.4 valce su syri valce.a ta spotreba ka je u teba.posd ako na endure.uz maly versys je super je ale je maly aj posed ohy mam poskladane ako na supersporte.teren lahke enduro a cesty cestak.podla mna je to univerzal .este ma lame triumph 800 tiger ale zas 1000 j tisic |
salli - spotrebu od 0 km v zabehu som mal asi 5,8, teraz pri 720 km som mal medzi 6-7, ale zvyknuty z R1 tocim a pod 3 tis ani nejdem. On pri 2a pol vie mat vraj tych 5,2. Teraz v zabehu tocim iba do 6 tis a tiez dlhsie zahrievam. |
robbiker .ta spotreba v teste bola aj nizsia pri turistickom tempe.ale kedze si sportovec tak sa necudujem.aj tak na 1000 cku je to dobra spotreba.ja by som isto jazdil na 5.tie vybracie ja neviem ake su ale ja som mal hondu cb750 a ta nehucala netriasla a motor nebolo ani pocut.preto vzdy chcem na ceste sediet na nicom podobnom.a ze nova masina trasie je mi divne kedze rozdiel medzi technológiou hondy cb 750 a versysom je cca30 rokov:D.ja si myslim aj tak ze na ceste je radoyv 4valec najlepsie.ma najnizies vybracie najplynulejsi chod.ale to len moj subjektivny nazor:D |
Ja som sa toho bal ked sa pisalo o vybraciach ale neviem ci sa da hento nazvat vybraciami. Aj som cital ze niekomu to vadilo pri cestovani. Co mozem porovnat urcite je to menej ako na transalpe o dost menej ako na skutri burgman 400..a na tom som vydrzal v sedle este viac ako na transalpe - od rana do vecera. Tiez o dost menej ako bmw 650 co mi kamos pozical. Menej ako bmw 1200 a nova tenerka v nizsich -co som testoval iba v meste. A je pravda ze na yamahe r1 motor nad 4000 necitim (okrem vykonu a zvuku) kdezto na kawe ho je trochu citit aj v stupackach. Na r1 motor citim do 4 tis ako dvojvalec lebo je to crossplane - a tam to trase narozdiel od kawy dost.. Kawa je zase do 4000 ako med. Este som nesiel naozaj dlhu trasu po dialnici.. Tam je 130 nad 4 tis otacok. Ale myslim ze sedlo tiez velmi dobre filtruje. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24261 | Včera: 227041