Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (24 hodnotení)
Diskusia k článku: Jawa 350 639, alebo dá sa z Jawy 639ky urobiť normálna motorka
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Zasa clanok o motorke ktorej sa chce niekto zbavit. FUJ!!! HANBA!!!! |
heh...no skutočne, nie Peter Dusík ale Redakcia sa za tie chyby môže hanbiť ale v čom to je že ma to ani neprekvapuje...inak firma Bridgestone bude určite potešená reklamou....nehodnotím ani nepíšem o motorke....Peter sa s ňou vyhral a urobil ju na svoj obraz....tu dávam |
- Gramatika des hrúza Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (31.08.2012 9:29) |
Hodnotenie: jawku treba vediet spravit a bude jazdit donekonecna a nie robit tuzing a nasledne nanu len kydat |
Hodnotenie: Dávam za "vibrácií v riedidlách"čo ma rozosmialo, inak si myslím, že autor je blázon. Viac to asi nemá zmysel komentovať. |
JayKey - preklep sa môže vydariť každému aj keď článok zjavne nie je ten prípad. |
Hodnotenie: Pravopis, hrubky, ach jaj Kebyze mam dat ja do motorky 3 tace, tak mam aspon pancierove hadice, Brembo brzdy, tlmic riadenia, podvozok od Ohlinsu a .... kua na co este sa daju minut 3 tace? A este k tomu do Jawy? Inak ako inzerciu si dovod existencie tohto "clanku" neviem vysvetlit. |
heh...tu do tejto rubriky motoride.sk/?P=napisali_o_nas by mala vážená redakcia....motoride.sk/?P=redakcia vložiť napísali o sebe..... tento úžasný článoček, ktorý si podpísali menom autora Redakcia reklama ako vyšitá..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (31.08.2012 9:52) |
Redakcia nieje autorom toho článku ani textu, autor článku je uvedený v závere. Na korekcii článku sa už pracuje. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (31.08.2012 9:58) |
Hodnotenie: Nie je to zlá motorka ak sa vie o ňu človek postarať. Mal som tiež 639, komplet som ju zgenerálkoval a išla ako hodinky. Jazdné vlastnosti sú síce dosť obmedzené, ale nevidel by som to až tak čierne. Podvozok v pohode stačí pokiaľ od nej nevyžaduješ nejaké extra zázraky. |
Hodnotenie: Autor ma katastrofalnu gramatiku, co ale nemeni nic na tom, ze samotny clanok je podla mna hodnotny. Su v nom zhrnute fakty, o ktorych asi vacsina jawakov vie a navyse aj postup, ako sa tieto technicke nedostatky daju odstranit, aby motorka bola jazditelna. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matox (31.08.2012 10:34) |
NADSTAVUJE sa poschodie na dome. |
Z JAWY bude vždy len JAWA. |
Kúpiť klobásu za niekoľko stovák, napchať do nej 3000€ a haldu času aby z toho bola jazditeľná motorka je podľa mňa choré. Keďže nejde o žiaden exkluzívny veterán, počínanie autora naozaj nechápem. Za 3000€ mohol mať skútrik (125-250ccm) ako lusk, prípadne staršieho poctivého japonca, ktorý by aj niečo išiel. Snažiť sa upliesť z hovna bič, napchať do toho plno peňazí a nakoniec predávať po 13tis km, lebo to aj tak nestojí za veľa... |
egres2: ja som pocul tesar |
Hodnotenie: Celkom dobre popisane zlepsenia ktore treba urobit. chcelo by to asi viacej obrazkov. |
Hodnotenie: Celý článok je jedna obrovská laická chujovina. "Redakcia" sa môže hanbiť. |
Pardon, sú tam štyri otvory... |
Hodnotenie: Ako bývalému majiteľovi viacerých strojov značky Jawa sa mi tento článok celkom páčil, hlavne začínajúcim motorkárom ukáže, že aj taký neposedný stroj sa dá upraviť na približovanie - nemám na mysli napchanie 3000€ do motorky, ale spevnenie rámu zas až tak veľa nestojí a bezkontakt rozhodne Jawe pomôže a tiež nestojí až tak veľa. To, že článok bol plný gramatických chýb je už tak trochu vecou autora, nechal by som si to na jeho mieste ešte prejsť pravopisne zdatným človekom. Autor si tiež mohol odpustiť narážky na "českého potkana", výrazne to uberá článku body. Ale skúste sa všetci kritici trochu zamyslieť - ktorí z Vás ste napísali článok do motoride-u? Pindať spoza klávesnice vie každý. |
Hodnotenie: Keby som bol murár alebo krajčír tak na to skočím, ale ako strojár som sa dobre pobavil. Aj keď nie všetko je blud, ale... A to som vôbec nemyslel na gramatiku, tá my je ukradnutá. A kde sú tie 3000ky? V čom? V kom? Kto to financoval? Nie je to nejaký tunel? Upravené 1 krát. Naposledy upravil cota (31.08.2012 17:30) |
Hodnotenie: Keď nemáš Jawu 639 rád tak sa do nej nepúšťaj. |
Hodnotenie: Po prvé som sa na článku mega zasmial, tak ako tuto som sa na motoride nezasmial už hodne dlho. Poznámka o "českom zmrdovi" mi dostala slzy do očí, aj keď proti českým bratom nič nemám. To stačí na . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jerremy (31.08.2012 20:07) |
Hodnotenie: gramatiku ani schyzoidnú nákladovú kalkuláciu 3litrov v éčkach neriešim. Čo však oceňujem, je odvaha autora pomenovať veci pravým menom a otvorene zadrbať do "kvázilegendy" menom Jawa, ktorá mimochodom definitívne umrela niekedy okolo roku 69. Všetko, čo sa vyrobilo pod týmto menom potom bolo čisté zúfalstvo. |
Hodnotenie: Davam pretoze autor (nenarazam na redakciu) si s tym dal namahu urobit to vsetko a a este o tom napisat. Sice pri tom pisani bola snaha mensia ale je to aj tak + pre niekoho kto ma podobne problemy.. |
Hodnotenie: papiboy to vystihol takmer presne - skoro celý článok je obrovská laická chujovina spatlaná človekom , ktorý by chcel pchať olejový filter do prevodovky dvojtaktu ( prosím o príklad niekde , hocikde , zo sveta) a netrpí ani základnými vedomosťami o význame výfuku pri dvojtaktnom motore. |
Romanka, veď nikto so mnou nemusí súhlasiť... |
Tiež si myslím že ten rám+široké uchytenie zadnej vidly bolo to najlepšie čo Jawa v danej dobe vyrábala. |
ešte drobný dodatok, aby neprišlo k dezinterpretácii: u Papiho som si istý - určite nie je technický blbec Napriek tomu trvám na svojom názore ohĺadne značky Jawa |
Čo sa týka 634-kových rámov, papiboy to vysvetlil úplne presne. Tiež som na tomto ráme jazdil v minulom storočí. Podľa môjho názoru dôvodom zlých jazdných vlastností nebol rám, ale obe vydlice. Mäkká nestabilná predná a "ohýbanie" motorky pri prejazde zákrut by som pripísal na vrub zadnej vidlici, ktorá jednoducho nemala dimenziu aby to zvládla. |
Na 4řce se se nekroutilo téměř nic a bylo to naprosto v pohodě, v zatáčkách doleva jsem párkrát urval hlavní stojan a to se jezdilo na nějakých pukách z Barumu. 100tisíce km a ne 13...No jo, jenže to tenkrát byla dobrá škola, naučilo nás to jezdit a neřešili se debility, jako kroucení rámu. Kdo uměl či umí zajede i na kroutící se hadici, ale to Jawa určitě nebyla... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing2 (02.09.2012 12:20) |
Hodnotenie: Gramatiku radšej neriešim, aj keď je úplne nepochopiteľné, ako sa takýto článok "prešmykne" cez redakčnú jazykovú korekciu. Pri pohľade na predmetnú Jawu 350 typ 639 by ma ale zaujímalo, kde sa stratilo tých cca 3000 eur. Generálna oprava motora môže vyjsť maximálne na 600 eur aj s pozlátením a tie zbytočné školské úpravy zváraním platničiek a vŕtaním dier... Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoman (02.09.2012 13:00) |
Hodnotenie: Pri čítaní článku som sa pobavil, spomenul som si na svoju ČZ 175, podobný "stroj" ako boli Jawy 350 ... Od 80 km/h v zrkadlách zahmlený obraz, dymu jak keby človek spustil dymovnicu... |
antoni |
Hodnotenie: Za 3000 eur sa dá kúpiť 9-kový Hornet.Niekedy som mal 634,ale dneska by mi muselo dobre jebať aby som si za tie prachy nekúpil radšej toho Horneta. |
Hodnotenie: upravovať jawu za socializmu, keď nebolo nič iné, to hej. Všetci sme to robili. Ale teraz??? Zbytočné mrhanie časom, peniazmi...634,638... boli a sú hrozné motorky. Chvalabohu tie časy sú už preč. Ale bola to prča, keď sme sa stretávali a obdivovali úpravy jednotlivých majiteľov a potom naháňačka v kúdoloch dymu. Odmena za prvé miesto bola čistý vzduch. Košičania, kto si pamatá FUSEKA - dopravného policajta, ktorý nás zvykol obháňať na volge??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil FOGY (04.09.2012 21:21) |
ináč ešte k autorovi úprav: vyzerá, ako by sa vyznal, ale: Upravené 1 krát. Naposledy upravil FOGY (04.09.2012 21:22) |
ja som ju v tej inzercii nenasiel... |
NIKDENIKTO: bola v inzercii s datumom zo zaciatku augusta, neviem ci sa inzeraty automaticky premazavaju po nejakej dobe, alebo to majitel stiahol, cena tam bola "dohodou" |
a koľko vytiahne? to v inzercii nebolo? |
Hodnotenie: Palec hore za vystizne a aj pre laikov pochopitelne vysvetlenie spravania sa takejto motorky v povodnom stave. Takisto klobuk dole za trpezlivost pri logickych upravach. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeze (11.09.2012 16:22) |
zeze: stredny odsek presne tak to bolo, preto mam ja este "vydobytok" Frantiska Janecka z roku pana 1958 |
Hodnotenie: Do prčic tak keď neznášam Jawu tak si ju predsa nekúpim a už vôbec do nej nevrazím 3000€.... |
Hodnotenie: zacinal som -babetta pionier simson cz175 a teraz po hodne dlhom case suzuki gs500e -na ktoru mam nadavat ze bola alebo je zla?ani na jednu.s kazdou som nieco malo zazil bolo to super a super spomienky -ten co nieco podobne nezazil bude nadavat a ten co zazil bude len v dobrom a s usmevom spominat si myslim ci? |
Hodnotenie: GO ťa stála okolo 3000 € ako píšeš ale náhon tachometra máš obtočený izolepou.... |
Hodnotenie: Páni, tento článok by ste mali zo servera stiahnuť, okrem toho, že je plný nezmyslov, tak porušuje Zákon č. 140/1961 Zb. Trestný zákon v znení neskorších predpisov - Hanobenie národa, rasy a presvedčenia ( § 19 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 21775 | Včera: 131211