Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (21 hodnotení)
Diskusia k článku: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: kua Awia - na tebe nejako setrili. ty si ju dostal vo vybave BEZ MIKROVLNKY a HRIANKOVACA? by som sa stazoval, ale jako sa hovori, darovanemu konovi.. |
Ále nie Chester, bolo to v plnej výbave, mikrovlnka a hriankovač vo výbave naozaj nie je... Ale čo je horšie nebol to darovaný kôň len zapožičaný na jeden týždeň Teda skôr stádo koní a poriadne silných ťažných... |
ach Awia, Awia. ti poziciam na prevezenie moju MT. tam uvidis, co robi podobny krutak a trocha menej koni s motorkou, ktora ale vazi o polovicku menej. a o takej veci ako Triump rocket III Ti radsej ani hovorit nebudem bo tam motor taka jeba, ze aj ked ma goldwing 500 kilo, tak by si ho zdvihol a hodil do jarku. a potom ukazal odpich na dvoch nohach, keby si utekal k britovi o 3 valcoch. |
Hodnotenie: Ako chceš Awia robiť testy na "Najnavštevovanejšom motorkárskom serveri", keď Ti HOVNO rozumieť. To by Ťa stálo kašilión peňazí, aby si si dokúpil tie poondiate porty? Furt musíme počúvať šumy okolia, spievanie vtákov, Tvoje prdenie a podobné kraviny? Už sa zobuď a začni to robiť poriadne, lebo každé video stojí za milu kéďveš! |
Hodnotenie: Heno: Zabudol si si ešte zapnúť CAPS LOCK. |
Bohužiaľ musím súhlasiť s Heňom
|
Hodnotenie: pekné predstavenie, u mňa v pohode, aj som všetkému rozumel. Možno preto, že som chcel rozumieť |
Pekná motorečka, no čakal by som väčšiu nádrž. Ten dojazd len 300km . To ja mám v pohode 400km. A plexi nastavovať dvoma páčkami, len ak stojíš hanba. |
Viem že s tým zvukom to nieje najlepšie, aj s tým bolo najviac práce, bol použitý aj extrený mikrofón aj mikrofón v kamere a časti boli "nadabované" aj dodatočne... Snažil som sa maximálne vyrovnať aj hlasitosti... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (21.06.2012 17:56) |
Hodnotenie: Škoda toho zvuku, ako chalani spomínajú... Upravené 1 krát. Naposledy upravil pepepe11 (21.06.2012 18:05) |
|
Hodnotenie: na tej palubovke som uz cakal len stahovanie okien |
Hodnotenie: pekny facelift dufam ze za dalsich 6 rokov pride honda aj s novou seststupnovou prevodovkou v tomto naozaj luxusnom kusku ... len neviem ci vtedy uz konkurencia nebude mat dva roky 7 stupnovu |
na tomto mieste; |
Hodnotenie: skoda toho zvuku vo videu, ina dobre spracovane a paradne fotky |
co mate vsetci s tym zvukom? pod videom je to este raz napisane, tak si to precitajte |
Hodnotenie: Pekne fotky, vystizne video, bombova motorka (teda ak to stale mozeme zaradit medzi motorky ) |
pitaz má gule !! |
Hodnotenie: ach ty mój jednorožec |
Hodnotenie: awia pekný článok +video,už iba čakám na test BMW1600GTL,s tým porovnávaním je to idividuálne,mám BMW1200RT a myslím si že je to lepšia moto ako Honda a to s rovnakým "luxusom" ,ba viac -elektro -štít je na nezaplatenie. |
Hodnotenie: Awia tak tymto si ma dostal "Najlepšie na to celom je ale fakt, že ten motor a ten krútiak a sila vás nebudú stáť až toľko. Golďas totiž nežerie vôbec tak veľa ako by ste očakávali." |
Chcel som si kupit Ferrari ale zistil som ze nema autoradio s MP3 prehravacom, co je standardna vybava auta nizsej strednej triedy. Hanba, mozem ho tym padom okaslat. |
Hodnotenie: dakujem za test |
osrať palubný comp a elektrický štít, chýba mi tam 120" plazma |
Hodnotenie: no ked budem veľký tak takú budem mať |
Hodnotenie: Veľmi sa mi páčil test Dokonca hneď aj túžba diaľok opäť zaklopkala na dvere Ej, zviezol by som sa na nej na nejaký dlhší trip - na dlhší testík |
mishko - mozno mi das za pravdu ze GL je predovsetkym o luxuse vymozenostiach a komfortnom cestovani Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.06.2012 0:59) |
DCT prevodovka sa do tohto "stareho" konceptu motora neda dopasovat. Chcelo by to komplet novy motor, aby tam mohla byt |
pitaz to mas asi aj pravdu ale vsak mam pravdu aj ja ze DCT by do GL sadla ako serbel na rit |
Hodnotenie: hihi...aj k motorke montujú autorádiooo.... nič nové celé predstavenie sa zvrhlo len na predstavovanie skriniek a nezmyslov.....autorádio spomenuté najmenej 5 krát.... |
Na čo je komu 6 stupňová prevodovka u 1800 motora pre Kristove rany. 90 % ľudí nevyužije na svojej motorke ani 5-ku. A väčšinu by Jura na CB 1300 s päťkvaltom vyprášil, aj keby mali oni rýchlostí 8 Presedlal som zo 6 na 5 a nechýba mi ani trochu. Dnes som tomu na 5ke drbal 150 vkuse od ZM až do BA, spotreba furt okolo 5 litry, jak keby som šiel 90 a motorka by aj išla v kľude podstatne viac, ale mal som otvorenú prilbu a na naháči je 150 v otvorenom plembáku tak akurát viac než dosť. Nad 1100 ccm a 80 koní je 6-ka v podstate na prd To tá DCT, to by bolo iné žúžo, preraďovať nejakým šupátkom na rajde |
enem ty si motak - tu predsa nejde o topspeed a nejake vyprasenie ale o spotrebu, emisie, ekologiu a tisic dalsich veci |
rapťák a na čo iné je tá 6 dobrá, ak nie na zlepšenie spotreby, optimalizáciu otáčiek, alebo zvýšenie maximálky? Ani jedno tá moto nepotrebuje. Ozaj nechápem, ja som taký netechnický Proste keď niečo nie je treba, prečo to tam dať? Len preto, že ostatní to tak robia, aj keď to nemá žiaden evidentný význam? Len preto, aby som si mohol cvaknúť 6 a nie 5 krát? Ja nad tým dumám tak sedliacky, nezaujato Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (25.06.2012 7:13) |
Hodnotenie: Awia: Velmi dobry PR clanok, uz len s vykrikom "hura!" bezat do obchodu kupit si aspon dva... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.06.2012 8:42) |
Je pravda, že Golďásek by tú DTC prevodovku potreboval to by bolo žúžo... K elektronickému plexi poviem len toľko... Radšej moto bez el. plexi (aj tak polohu tak často nebudem meniť) ale keď potrebujem tak zacúvam s ňou (elektronickou spiatočkou) aj do kopca... Toľko k tomu, čo podľa mňa konkurencii chýba |
all: sorry ale neda mi nekonfrontovat Awiove skusenosti s mojimi (jazdil som na tom par kilometrov ale aspon osobne dojmy), takze... |
Staré Varadero: 5 kvalt |
Awia: ano, elektronicka spiatocka je urcite prakticka pomocka na manipulaciu na mieste, aj ked konkurencia radsej isla cestou diety o skoro minus 100kg. Mne osobne sa paci aj airbag , aj ked ho zas uzivatelia radi zamenia za dalsi ulozny priestor... |
Menton, uááááhhh (smajlík trhajúci si vlasy), keby som ja len tak mohol prehovoriť... |
Toš len jedna vec ma napadla, ľudia kým môžte tak to skočte vyskúšať Honda mala testovacie dni GW bola testovačka a možno aj teraz sa bude dať dohodnúť... Druhá vec je že 20 min skúšobná jazda je asi čosi iné ako 1000+ km... |
Herghott: fakt som nechcel aby to vyznelo ako "vsetko je zle", navyse som na tom jazdil naozaj kratko, ale menoval som iba veci, s ktorymi by som s Awiom nesuhlasil, su to napokon iba moje subjektivne pocity, ale budem rad, ked ludia, co sa na tom viezli povedia, ze nemam pravdu, a ze sa im na tom slo perfektne |
herghy - to s tou chybajucou 6 si fakt nemyslim ze je o hladani palice na bitie psa |
ja som to pozeral na ultrabooku s mizernými plechovými vstavanými reprákmi a rozumel som mu dobre, ani som ho nemal nahlas... |
Čím viac pásikov, tým viac Adidas... |
To je asi tak, že včera som sa viezol v novom 7-čkovom BMW a chlap sa chválil všakovakými vychytávkami čo tam má. Tak som sa ho spítal na kerú makovú puču tam má pamäť nastavenia sedadla pre 6 ludí. Koľkým ľudom to vlaste vôbec dá do ruky???? Hmm, zamyslel sa a bol už ticho. Však konkurencia má pamäť pre dvoch troch, tak prečo by nový model nemohol mať o rok pre 10-15-tich. |
Mozno pamat pre dvoch staci pre vozidlo v rodine ale urcite sa najde na svete firma/institucia, kde maju 7 baworak, ktory pravidelne soferuju viac ako len dvaja vodici. |
zooo - napisal si to za mna |
premyslam ake nehorazne zlozite musi byt zmenit pamat na ulozenie pozicie sedadla pre dvoch na pamat pre 20 tich ... alebo 20 000 ludi .. |
duggo: |
Z predmetnej vadimovej teoremy mi vychádza jediná možná antagonisticka logická implikacia a to: |
Tak potom nech aj na Goldwinga šibnú 7kvalt, alebo aj 8, a bude v mototriede ďaleko pred konkurenciou. Tiež to bude asi nehorázne zložité. Čo na tom že to ani 50% majiteľov nevyužije. A ešte ma napadol pojazdný hajzel, aby si na tých dlhýýých 300km čo je dojazd mohol srať za jazdy. |
raptáku: ked v tvojom vyroku namiesto "pasik" doplnis "kurvitko" tak to bude výrok pravdivý |
Jooo, a ešte v tom sedle by sa priemer otvoru na exkrementy ovládal elektronicky s pamäťou aspoň pre 10tich, predsa sme postavičky s rôznym objemom čriev. |
Hodnotenie: Majitelia všakovakých produktov kritizujú GW, že pre nich nie je dostatočne dokonalý... |
hej hej... majitelia vsakovakych produktov okrem kritiky k 5 stupnovej prevodovke a manualnemu nastavuvaniu plexa okrem ineho povedali aj Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.06.2012 15:36) |
a kedze niet nad skusenosti ludi ktori maju s GL co to najazdene jeden z nich (moj priatel) sa rozhodol cezo mna priamo podelit s vami o svoje skusenosti - svojho goldaska ma od novoty, sam si ho zmontoval z bedne co mu prisla z USA a sam si robi veskery servis |
Rapťáku, ešte napíš Mishkovi, Kájovi a Lupusovi, nech si môžeme vybrať čo si máme myslieť. |
Mňo tak mě to přece jen nakonec nedalo a po x letech jsem se zde znovuregistroval, jen pro tuto tému. |
No a teraz si pár ľudom (majiteľom všakovakých produktov) prekazil ružový sen. |
herghy - nebolo to z mojej strany myslene tak ze "toto si mate mysliet - toto je pravda" ale skor som mal tento pocit z tychto tvojich slov Šestka na Golďásku chýba iba tomu, kto naň nie je zvyknutý, prípadne tomu, kto hľadá palicu na bitie psa. |
v Amerike sa jazdi 120 ? to na tych dlhych rovnych sirokych cestach ide niekto na golgasovi 120 ? |
Hodnotenie: palec hore reklamnemu partnerovi |
Vsetkym, ktori hikaju nad "novym" GW (a su zaroven sklamani, ze novy nie je), by som rad pripomenul, ze ta motorka nielenze stoji NEHORAZNE peniaze, a co sa technickej stranky tyka, tak sa pise rok pana 2012. Elektricky NEnastavitelny stit je poriadne zlym zartom, podobne ako nenastavitelna vyska sedadla. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeze (27.06.2012 14:01) |
zeze Triumph sa už odvážil ale silne to pripomína inú značku...pozri galériu...www.moto.it/news/triumph-tridays-2012-raduno-di-neukirc... |
Hele zeze, skoro všechno na GL už je " nějak " řešitelný = to na co se vydlábla Honda v rámci modelové péče u gw18 jednotlivých ročníkú. / Jasně stojí to další prachy majitele navíc. |
na odlahcenie situacie |
Ja ho aj tak scem , napr. Roket nema "blikatko" na diaľkové jebem naň jazdím s dialkovymi je to aj s patkou kurva dobreeee jazdenie |
moj osobny nazor: |
Hodnotenie: Keďže som mal možnosť odskúšať si ten istý GW, ako testoval Aiwa, tak by som chcel napísať moje pocity pri jazde. |
oldman: mas daco najazdene aj na bmw k 1600 gtl? |
Vo vsetkom su ludia s extremnymi nazormi, ale je biznis je o velkych cislach. Inak by to nemalo zmysel robit. Fakt, ze sa GW vyrazne neinovuje, lebo sa nemusi, je dokaz, ze to je presne to, co ludia chcu. Tam to zacina a konci. Evidentne to nie je klientala BMW, neda sa to povazovat za konkurenciu. |
jeden z mala clankov, ktore som nedocital do konca. 300km dojazd na taku motorku je sakra malo. chybajuca 12V zasuva ??? to ako bolo myslene vazne, ci ako vtip? to si tam clovek musi este z lojza kupit zasuvku za 10E a that kably popod tu kapotu? |
Vývod s konektorem na zásuvku 5A již je v orígo kabeláži na moto pod levým předním kastlíkem stejně jako konektor na mp3 i s kabelem , kdo chce, si zásuvku koupí u dealera Hondy přímo s pasujícím konektorem a jen to do sebe nacvakne. Banalita. |
pre niekoho banalita, pre ineho nedostatok... |
Najmudrejsi su spravidla ti ktori na GW sedeli maximalne tak na autosalone alebo ho videli niekde zaparkovaneho... |
Nikdenikto - Hele nemá smysl se hádat o slovíčka, to nemá vejšku a úroveň, a je nedústojné dospělého člověka. |
Hodnotenie: Goldwing je Goldwing .. nádherná motorka .. s perfektnou výbavou .. so super pohodlným cestovaním .. ale už je na trhu dlho na to aby jej hodili "len" nové Honďácke bočné kapoty a pomenili kufre .. hlavne keď hovoríme o motorke čo stojí 1.000.000korún .. som sklamaný .. |
misko: mozno sedeli na dacom o triedu lepsom a tu sa zas mozu oni pousmiat nad nezmyselnou glorifikaciou GW... |
PA3K33. Myslíš tohto Video: Triumph Tiger Explorer 1200 - Grand touring v rytme trojvalca Tigríka. Občas nie je na škodu použiť vyhľadávač. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeON (18.08.2012 18:44) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 116471 | Včera: 188070