Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVideo: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (21 hodnotení)

Diskusia k článku: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
21.06.2012 15:55

Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

kua Awia - na tebe nejako setrili. ty si ju dostal vo vybave BEZ MIKROVLNKY a HRIANKOVACA? :-O :-O by som sa stazoval, ale jako sa hovori, darovanemu konovi.. :-)))


21.06.2012 16:01

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ále nie Chester, bolo to v plnej výbave, mikrovlnka a hriankovač vo výbave naozaj nie je... Ale čo je horšie nebol to darovaný kôň len zapožičaný na jeden týždeň :-) Teda skôr stádo koní a poriadne silných ťažných... ;-)

Awia


21.06.2012 16:50

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

ach Awia, Awia. ti poziciam na prevezenie moju MT. tam uvidis, co robi podobny krutak a trocha menej koni s motorkou, ktora ale vazi o polovicku menej. a o takej veci ako Triump rocket III Ti radsej ani hovorit nebudem >:-) bo tam motor taka jeba, ze aj ked ma goldwing 500 kilo, tak by si ho zdvihol a hodil do jarku. a potom ukazal odpich na dvoch nohach, keby si utekal k britovi o 3 valcoch.

co ma ale tuto prekvapilo je ozaj ta spotreba. [dobre]

nechybala Ti tam sestka? ci tie kvalty su take dlhe? inac clanok super. aj video sa mi pacilo. treba sem viac videi do testov. povedz tomu salenemu zahorakovi nech viacej nataca :-)


21.06.2012 16:54

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Heno
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Ako chceš Awia robiť testy na "Najnavštevovanejšom motorkárskom serveri", keď Ti HOVNO rozumieť. To by Ťa stálo kašilión peňazí, aby si si dokúpil tie poondiate porty? Furt musíme počúvať šumy okolia, spievanie vtákov, Tvoje prdenie a podobné kraviny? Už sa zobuď a začni to robiť poriadne, lebo každé video stojí za milu kéďveš!


21.06.2012 16:59

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

ach, heno...


21.06.2012 17:14

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

prasek
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Heno: Zabudol si si ešte zapnúť CAPS LOCK. :-)))


21.06.2012 17:36

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Bohužiaľ musím súhlasiť s Heňom :'(
Tak, ako ja si nemôžem dovoliť predať bundu s rozpáraným jedným rukávom, tak si ani Awia nemôže dovoliť prezentovať Goldwinga s "rozpáraným" zvukom.
Byť na Fišerkovom mieste:


Video: www.youtube.com/watch?v=94hSB8sYnF0


21.06.2012 17:47

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Hodnotenie: Dobré

pekné predstavenie, u mňa v pohode, aj som všetkému rozumel. Možno preto, že som chcel rozumieť ;-)


21.06.2012 17:52

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

side
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Pekná motorečka, no čakal by som väčšiu nádrž. Ten dojazd len 300km :-~ . To ja mám v pohode 400km. :-P A plexi nastavovať dvoma páčkami, len ak stojíš :-O hanba. :-)))


21.06.2012 17:52

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Viem že s tým zvukom to nieje najlepšie, aj s tým bolo najviac práce, bol použitý aj extrený mikrofón aj mikrofón v kamere a časti boli "nadabované" aj dodatočne... Snažil som sa maximálne vyrovnať aj hlasitosti...

Chester: Rocketa by som veľmi rád skúsil, už aj boli nejaké náznaky žeby mohla byť testovačka... A MT01 dvojval? To jazdí úplne inak, nedovolím si povedať že zle, ale s šesťvalcom asi neporovnateľné... Neporovnávam teraz Nm ale prejav...

side: Plexi sa dá dá posunúť aj za jazdy - mám vyskúšané :-) Ale inak najlepší vtip je v tom, že po čase zistíš že vlastne tým plexi hýbať nemusíš a nepotrebuješ... A dojazd je vysoko individuálny, u mňa skôr kratší... Ale vo všeobecnosti na turistickú mašinu považujem 300km za tak akurát...

Awia



Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (21.06.2012 17:56)


21.06.2012 18:03

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

pepepe11
 Čoprák 

Hodnotenie: Dobré

Škoda toho zvuku, ako chalani spomínajú...
A konektor v prednej skrinke nieje 3,5 palcový ale 3,5mm jack a konektor na intercom, pokiaľ som dobre videl je 5 kolík DIN.
Inak [dobre] vedel by som si ju predstaviť v garáži :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pepepe11 (21.06.2012 18:05)


21.06.2012 18:22

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

slobo
 Bahniak 

Ikona



:-O Fukushima kulisy
Hodnotenie: [dobre]



AVIA nespi
Neviditelna ruka trhu, ,,
konkurenciu -nezobudila



Pozri obrázok .. :-*


___________________

.. jako v mnohém jiném,
jej vede neviditelná ruka, aby podporoval cíl, který neměl vůbec v úmyslu.

cs.wikipedia.org/wiki/Neviditeln%C3%A1_ruka_trhu


21.06.2012 19:49

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

na tej palubovke som uz cakal len stahovanie okien :-D
inac parnik riadny [dobre] [dobre]


21.06.2012 20:09

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekny facelift [dobre] dufam ze za dalsich 6 rokov pride honda aj s novou seststupnovou prevodovkou v tomto naozaj luxusnom kusku ;-) ... len neviem ci vtedy uz konkurencia nebude mat dva roky 7 stupnovu >:-)


22.06.2012 7:54

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

slobo
 Bahniak 

Ikona

na tomto mieste;

bol niekolko hodin prispevok.
Co porusil,.. Cim sa prehresil ??
-ze uz tu neni
_______________________


Pozri obrázok


nueva Goldwing al detalle
17/03/ 2011, Alexis (Montevideo)

www.urumotos.com.uy/f94/honda-goldwing-2012-a-3621...

fotos, videos,
especi Fica tos .. Pågia 1


22.06.2012 8:39

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

skoda toho zvuku vo videu, ina dobre spracovane a paradne fotky [dobre]

mna osobne GL az tak strasne neohuril, mam radsej endurovy posed ako takyto cestakovy
a ani zatah motora by som neopisal ako neskutocny

kazdopadne vybava je neuveritelna a aj komfort je fajn, avsak na dobrom asfalte. ked su nerovnosti na ceste, je to citit

je pravda, ze som na GL nenajazdil ani 100 km ale mne osobne to pride ako nudne vozenie

ked si clovek zvykne na tu vahu a rozlozenie taziska, da sa s nim jazdit velmi obratne a svizne


22.06.2012 11:14

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

co mate vsetci s tym zvukom? pod videom je to este raz napisane, tak si to precitajte :-P

Awia - no dufam, ze rocket 3 bude mat test. to by som cital s popcornom v ruke :-) boh Vas chran, ked k tomu neurobite video :-)

a viem, ze V2 ma iny prejav ako boxer 6 valec. ale tu nejde o prejav, tu ide o to, jako taha za ruky. A to ta moja taha jako besna :-)


22.06.2012 11:35

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

samko1
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne fotky, vystizne video, bombova motorka (teda ak to stale mozeme zaradit medzi motorky :-) )


22.06.2012 11:36

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pitaz má gule !! [dobre]


22.06.2012 13:13

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

:-}ach ty mój jednorožec :-*


22.06.2012 14:34

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

bobrik
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

awia [dobre] pekný článok +video,už iba čakám na test BMW1600GTL,s tým porovnávaním je to idividuálne,mám BMW1200RT a myslím si že je to lepšia moto ako Honda a to s rovnakým "luxusom" ,ba viac -elektro -štít je na nezaplatenie. [dobre]


22.06.2012 15:01

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Tomáš Škrovan - deep
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Awia tak tymto si ma dostal "Najlepšie na to celom je ale fakt, že ten motor a ten krútiak a sila vás nebudú stáť až toľko. Golďas totiž nežerie vôbec tak veľa ako by ste očakávali."
Myslim ze ked budem mat tych cca 30K ewri na Goldasa (Herghott mi prezradil ze ta testovacka co ste mali stala nejakych 29,990 ewri ci tak nejak) tak cena benzinu je to posledne co ma bude trapit...

Inak verim ze je to famozna motorka na cestovanie, ale v dnesnej dobe a pri tej konkurencii ktoru dnes ma je absencia el. nastavovania plexi a chybajuci palubny pocitac fakt hanbou... hlavne ked sa jedna o masinu ktora stoji dvaapol krat tolko ako auto nizsej strednej triedy v plnej vybave...


22.06.2012 15:11

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Chcel som si kupit Ferrari ale zistil som ze nema autoradio s MP3 prehravacom, co je standardna vybava auta nizsej strednej triedy. Hanba, mozem ho tym padom okaslat.


23.06.2012 11:35

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

widow
Darca Krvi  Turista 

Hodnotenie: Dobré

dakujem za test [dobre]


23.06.2012 13:41

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

eNeM
 Geriatrik 

osrať palubný comp a elektrický štít, chýba mi tam 120" plazma :-P :-D :-D :-D


23.06.2012 15:35

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

GENIUS
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no ked budem veľký tak takú budem mať >:-)


24.06.2012 0:24

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Hodnotenie: Dobré

Veľmi sa mi páčil test [dobre] Dokonca hneď aj túžba diaľok opäť zaklopkala na dvere :-D Ej, zviezol by som sa na nej na nejaký dlhší trip - na dlhší testík :-)


24.06.2012 0:58

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mishko - mozno mi das za pravdu ze GL je predovsetkym o luxuse vymozenostiach a komfortnom cestovani

ta motorka mala ako prva a zatial jedina volitelny airbag vo vybave [dobre]
ta motorka ma spiatocku [dobre] (ktora GTL 1600 chyba [zle])
ta motorka ma tlacitko hadam na vsetko
ta motorka zadefinovala triedu luxury tourera

- sorry ale manualne nastavovanie plexa je rovnaky fail ako stara 5 stupnova prevodovka (najma ked honda uz davnejsie vybehla s DCT co je vec ktora by mi k tejto motorke silno pasuvala
motorka za 33.000€ by z mojho pohladu mala mat nastavovanie plexa ked uz nie na hlasove povely tak urcite v elektrike

este ze to je iba facelift a nie novy model

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.06.2012 0:59)


24.06.2012 8:16

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

DCT prevodovka sa do tohto "stareho" konceptu motora neda dopasovat. Chcelo by to komplet novy motor, aby tam mohla byt


24.06.2012 12:38

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pitaz to mas asi aj pravdu ale vsak mam pravdu aj ja ze DCT by do GL sadla ako serbel na rit


24.06.2012 17:54

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Hodnotenie: Zlé

hihi...aj k motorke montujú autorádiooo.... :-))) nič nové celé predstavenie sa zvrhlo len na predstavovanie skriniek a nezmyslov.....autorádio spomenuté najmenej 5 krát.... :-O [zle]


24.06.2012 22:57

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

eNeM
 Geriatrik 

Na čo je komu 6 stupňová prevodovka u 1800 motora pre Kristove rany. :-O 90 % ľudí nevyužije na svojej motorke ani 5-ku. A väčšinu by Jura na CB 1300 s päťkvaltom vyprášil, aj keby mali oni rýchlostí 8 ;-) Presedlal som zo 6 na 5 a nechýba mi ani trochu. Dnes som tomu na 5ke drbal 150 vkuse od ZM až do BA, spotreba furt okolo 5 litry, jak keby som šiel 90 a motorka by aj išla v kľude podstatne viac, ale mal som otvorenú prilbu a na naháči je 150 v otvorenom plembáku tak akurát viac než dosť. Nad 1100 ccm a 80 koní je 6-ka v podstate na prd ;-) To tá DCT, to by bolo iné žúžo, preraďovať nejakým šupátkom na rajde [dobre]

Kredenc je to pekný, nič komfortnejšie podľa mňa na trhu nie je, ale pre mňa to už trochen stráca význam motorky. To už radšej kabriolet, na tom sa dá zavrieť strecha, keď prší a stojíš v zápche (Viem Mishko, teba som videl predierať sa cez ňu aj na GW, ale si jeden z mála, možno ešte kája, ale to je asi tak vsjo). Pre mňa má mať motorka kolesá, motor, rám, svetlo, sedlo, výfuk, konec, šmitec, ameň tma patkáň :-D :-D GW už pre mňa prestáva byť motorka :-)


24.06.2012 23:10

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

enem ty si motak :-))) - tu predsa nejde o topspeed a nejake vyprasenie ale o spotrebu, emisie, ekologiu a tisic dalsich veci

prave ze ten motor by s prstom v nose zniesol aj sedmicku ale keby som tvoju logiku v tejto teme pritiahol za vlasy tak vlastne aj ta 5 mu je zbytocna ci? :-D


25.06.2012 7:04

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

eNeM
 Geriatrik 

rapťák a na čo iné je tá 6 dobrá, ak nie na zlepšenie spotreby, optimalizáciu otáčiek, alebo zvýšenie maximálky? Ani jedno tá moto nepotrebuje. Ozaj nechápem, ja som taký netechnický :-} Proste keď niečo nie je treba, prečo to tam dať? Len preto, že ostatní to tak robia, aj keď to nemá žiaden evidentný význam? :-))) Len preto, aby som si mohol cvaknúť 6 a nie 5 krát? Ja nad tým dumám tak sedliacky, nezaujato :-D

Áno, podľa mňa by jej stačili kľudne aj 4 rýchlosti a stále by s kľudom indiána dokázala ísť pri spotrebe 6 litrov 180 po diaľnici ;-) . Chápem to u malých 600 ccm a jogurtov, že nechceš motorku zbytočne vytáčať do otáčok, ale úprimne, keď si aj na svojom mini HD 1200 prdkám po okolí svojich 90 - 110, tak aj tú 5 tam zaradím tak 3 krát za 100 km :-)))

Toto moderné dávanie vecí bez evidentného dôvodu mi pripomína túto scénu :-D :

Video: www.youtube.com/watch?v=-Vw2CrY9Igs

Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (25.06.2012 7:13)


25.06.2012 8:39

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Awia: Velmi dobry PR clanok, uz len s vykrikom "hura!" bezat do obchodu kupit si aspon dva... ;-)

eNeM: Prevodovka ma za ciel premenit charakteristiku pohanajuceho zariadenia podmienkam prevadzky. Dolezitou vlastnostou pohanajuceho zariadenia = motora je vyuzitelne spektrum otacok. GW ma max. vykon pri 5500 otackach za minutu a potom koniec. Preto pre lepsie vyuzitie sily motora, dynamicku jazdu a zaroven prevadzku v optimalnych otackach, pre dosiahnutie nizkej spotreby a dlhej zivotnosti potrebuje co najviac prevodovych stupnov.
Jazdil som BMW K1600GT a to pri prepnuti do dynamickeho modu taha ako kon, pri 5000 otackach ma uz silu vzlietajucej stihacky a stale pridava az po cca 8000 otacok za minutu, o ktorych sa GW ani nesniva. Takze zo strany Hondy je to skor snaha vyuzit potencial a vyrobne kapacity dlhe roky vyrabanej moto. Neverim, ze ak by chceli seriozne inovovat GW, pripadne ho postavit nanovo, tak by nemal minimalne sest stupnov. Dokonca aj uvaha o DCT je absolutne na mieste. ;-)
Asi tu plati paralela s Varaderom, ci Transalpom. Dlhe roky ziadna vacsia inovacia a potom pride v Honde "revolucia" ako napr. v podobe CT a zas dobehne konkurenciu...
GW je urcite akasi modla, o ktorej sniva mnoho chlapov. Aj ked ma prepinace a palubovku ako Ikarus, je to tazka krava, ma malo prevodov a dokonca je minimalne o 5000 eur drahsi, ako najmodernejsou technikou nabity GTL s bohatsou vybavou na cestovanie... Ale ked ju milujes, nie je co riesit... A o tom su motorky, ci ? 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.06.2012 8:42)


25.06.2012 8:43

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Je pravda, že Golďásek by tú DTC prevodovku potreboval to by bolo žúžo... K elektronickému plexi poviem len toľko... Radšej moto bez el. plexi (aj tak polohu tak často nebudem meniť) ale keď potrebujem tak zacúvam s ňou (elektronickou spiatočkou) aj do kopca... Toľko k tomu, čo podľa mňa konkurencii chýba :-)


25.06.2012 9:38

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

all: sorry ale neda mi nekonfrontovat Awiove skusenosti s mojimi (jazdil som na tom par kilometrov ale aspon osobne dojmy), takze...

1. Pohonná jednotka zostáva bez zmien. Gold Wing poháňa šesťvalcový boxer s výkonom 87 kW, ale podstatnejší je údaj o krútiaku, ktorý ma hodnotu 167 Nm dostupných v 4000 otáčkach., Základom komfortného jazdenia je motor. Tento ťahúň má silu v každých otáčkach už od voľnobehu. Je to motor ako z auta, maximálne otáčky sú okolo 6 000, ale ten záťah nenájdete na žiadnej inej motorke. - motor bol pre mna daleko najvacsim sklamanim, lebo 6 valcova 1.8cka so 120konmi je na smiech nech sa Hondisti neurazia ale to je fakt slabsie ako hociktory auto-motor, a po potiahnuti plynu vas sice zatlaci do sedadla, ale len tak trosku, skratka aj ti co mate 1000+ endura (o jogurtoch ani nehovorim) sa budete nudit, zatiahnete naplno a ono to ide a ide umerne svojmu slabuckemu vykonu, nazval by som to dokonca podmotorizovanim

2. Motorka má dobrú stabilitu aj na menej kvalitných cestách a vysporiada sa aj s pozdĺžnymi nerovnosťami. s pozdlznymi mozno ale urcite nie s priecnymi, skratka ked nabehnete na nejaku nerovnost pekne si poskocite ako trebars na intruderi

3. Jazdu spríjemňuje hudba z reproduktorov, ktorá ale zabezpečí, že zrak každého okoloidúceho skončí na tebe. ludia sa otacaju to je pravda, ale kvalita hudby bola aspon pre mna otazna, pripadalo mi to dost plechove, ale nie som odbornik

4. To je úplná alfa a omega celého jazdenia na Gold Wingu a toho, že napriek obrovskej hmotnosti je to stále ovládateľná motorka. ovladatelna je, ale iba tak ako 450 kilova motorka, ale je pravda, ze kto to s nou vie pri jazde tak urobi co chce, ale pri manipulacii na mieste, no neviem..., pravdou je, ze tazisko ma fakt nizko

5. Vďaka nízkemu ťažisku sa veľmi dobre ovláda, ide ľahučko do zákrut a poriadnych náklonov. Len stupačky sú nižšie a dosť rýchlo sa prihlásia. Verte tomu, alebo nie, je to motorka, na ktorej je zábava jazdiť a pasia vyberať zákruty. vobec nejde do poriadnych naklonov, lebo hned chytite stupacky, ale tie bocke padaky, ide do normalnych naklonov a aj to nie zrovna lahucko, lebo je to nielen tazka ale aj dost dlha motorka, takze na taky prejazd kruhacom alebo vyjazdom z dialnice si musite pekne spomalit, aj ked uznavam, ze na zakruty a ich rychly prejazd su ine stroje

6. Pokiaľ ide o celkové pohodlie sedenia, nemá asi Gold Wing konkurenciu. Ochrana jazdca pred vetrom je taktiež úplne dokonalá, to znamená, že s plexi v najvyššej polohe na jazdca absolútne nefúka, to platí na telo, prilbu, ale aj na nohy a ruky. ale ma konkurenciu v sedeni, tu sa sedi ako na skutri, takze nohy nie su nalepene na tele motorky a tym padom jazdec netvori so strojom jeden celok-co ma dost nervoznilo, takze je to taky maxiskuter, a co sa fukania tyka, tak spolujazdca odfukne vietor a jazdcovi to poriadne tlaci hlavu paradoxne dopredu ku plexi! a to dost silne!, neviem co je to za efekt ale mnal som taky pocit

7. Pokiaľ ide o podvozok, Gold Wing jazdí ako veľká loď. Napriek hmotnosti veľmi dobre filtruje nerovnosti a málokedy obťažuje jazdcov. Jazda je veľmi komfortná. nezdalo sa mi ale mozno bol iba zle nastaveny, co nerovnost to skok a hups na skutrackej sedacke, zase nerovnost a zase hups

8. nechcem moc kydat na tuto motorku ale je to viac auto ako motorka, parkuje sa to ako auto-kedze na chodnik to nedate, jazdi to ako auto - dost slaby motor a aj sedi sa na tom ako na aute alebo na skutri, no neviem, pre mna osobne dost velke sklamanie-skor sa divim Awiovmu nadseniu, ved predsa uz sedlal ine masiny...


25.06.2012 9:51

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Staré Varadero: 5 kvalt
Pan European: 5 kvalt
Transalp: 5 kvalt
CB1300: 5 kvalt

Šestka na Golďásku chýba iba tomu, kto naň nie je zvyknutý, prípadne tomu, kto hľadá palicu na bitie psa.

Dottore, ten motor je robený na krúťak, nie výkon. Muzika na tomto poslednom ročníku je najlepšia za celú dobu GW. Píšeš, že na GW si odjazdil "pár km" - asi to bolo príliš málo na to, aby si sa mu prispôsobil a zvykol si naň, preto sa mi zdajú tvoje komenty trochu prvoplánové.

Herghott


25.06.2012 11:06

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Menton
 Skútrista 

Ikona

Awia: ano, elektronicka spiatocka [dobre] je urcite prakticka pomocka na manipulaciu na mieste, aj ked konkurencia radsej isla cestou diety o skoro minus 100kg. Mne osobne sa paci aj airbag [dobre] , aj ked ho zas uzivatelia radi zamenia za dalsi ulozny priestor...
Moja osobna skusenost je, ze pri cestovani sa velmi lahko zvyka aj na:
- elektricke plexi - na dialnici, v dazdi zvysis, pri kochacke v kopcoch, ci pri teple v meste znizis, kto cestuje viac ako len okolo komina, urcite vyuzije niekolkokrat za den...
- ESA - elektronicke nastavenie podvozku za jazdy, ved nepridem pod Sturec, nezastavim pod kopcom a nebudem cvakat, ale pekne plynule pocas jazdy prestavujem pruzenie podla momentalnych podmienok...
- bluetooth v moto sparovany s prilbou, ci prilbami, na cestovanie lepsie ako repraky...
- adaptivny xenon, k tomu netreba komentar...
- nastavitelne klapky na prudenie vzduchu na vetranie kolien...
- iDrive ovladac na lavej rukovati, namiesto cca 20 tlacitok rozsypanych po palubovke, ktore ked chces prepnut, tak to odputava pozornost od riadenia...
- odoberatelne kufre, pridem do hotela, zlozim kufre a veci vybalujem az na izbe, zaroven, ked tam ostanem dlhsie, tak na plaz, ci za pamiatkami jazdim so stihlou moto...
A dalo by sa najst aj viac podstatnych rozdielov pre luxusnu turistiku. Nehovorim o peknych veciach, co skoro nikdy nepouzijes, ale o realne vyuzivanych pomockach pre cestovanie. Samozrejme, ked to nemas, tak to nevyuzijes. Ked do tej moto nainvestujes kopec penazi, tak sa budes snazit hladat argumenty preco je prave ta tvoja najkrajsia a najlepsia.
Ked sa chces tvarit ako nestranny novinar, asi je lepsie odpustit si prilis pozitivne hodnotenia ako kral ciest, hlavne, ked si neskusil konkurenciu. Precital som si niekolko testov a priamych porovnani na nete a vacsina sa priklana k nerozhodnemu vysledku (GW vs. GTL). Myslim to v dobrom, nerypem... ;-)

Herghott: tak ako CT (nastupca Varadera) ma 6 kvalt, tak neverim, ze kompletne nova moto, nastupca aktualneho GW ohlasena na buduci rok nebude mat 6 kvalt (aspon). A tak to bude so vsetkymi, tebou menovanymi moto, vyvoj nezastavis. Uprimne sa tesim, co nove inzinieri z Japonska vymyslia... >:-)


25.06.2012 11:32

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Menton, uááááhhh (smajlík trhajúci si vlasy), keby som ja len tak mohol prehovoriť...

Herghott


25.06.2012 11:35

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Toš len jedna vec ma napadla, ľudia kým môžte tak to skočte vyskúšať Honda mala testovacie dni GW bola testovačka a možno aj teraz sa bude dať dohodnúť... Druhá vec je že 20 min skúšobná jazda je asi čosi iné ako 1000+ km...

GW stále považujem za "kráľa" a to kvôli tomu ako vznikol a akú ma filozofiu... Podľa mňa sa s GTL (či starším LT) nedá porovnať, ako som písal v konkurencii... baworák ide oveľa športovejšou cestou... proste trochu iným smerom... Netvrdím, že zlým ani nič podobné...

Menton odoberateľné kufre? prídem ho hotela a vyberiem si GW namieru ušité tašky z kufrov a nie celé kufre :-) Výhoda je len v štíhlosti moto asi... ale GW štíhleší nebude...

P.S.: Offtopic k videu, všetko je na niečo dobré, na ceste je nový mikrofón, verím že s lepším audiom do budúcich videí... ;-)


25.06.2012 12:01

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

Herghott: fakt som nechcel aby to vyznelo ako "vsetko je zle", navyse som na tom jazdil naozaj kratko, ale menoval som iba veci, s ktorymi by som s Awiom nesuhlasil, su to napokon iba moje subjektivne pocity, ale budem rad, ked ludia, co sa na tom viezli povedia, ze nemam pravdu, a ze sa im na tom slo perfektne

samozrejme je to motorka napchata elektronikou, velka a pohodlna ale osobne (aj vzhladom na cenu) som bol skor sklamany


25.06.2012 22:44

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghy - to s tou chybajucou 6 si fakt nemyslim ze je o hladani palice na bitie psa :-~
ci vari vsetka konkurencia sa s tym 6 kvaltom myli a jedine GL ma s 5 stupnovou prevodovkou pravdu? ale noooo :-)))

ved tu nikto nespochybnuje kvality ktore ta motorka urcite bezpochyby ma ale to je skratka klasicky pristup Hondy ze najprv nechame vsetko dostatocne dlho "vyhnit" a potom urobime velku inovaciu

rozpravat pri turistickej motorke o tom ze nepotrebuje 6 mi pride tragikomicke.. najma u tak rozhladeneho cloveka ako si ty

stavim sa o flasu slivovice ze novy model GL (nie facelift) tu 6 bude mat (cize pockame si dalsich 5-6 rokov) a potom som zvedavy na nazory odbornej verejnosti ci je tam ta 6 zbytocna ;-)


26.06.2012 0:16

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Jerremy
 Kávičkár 

Ikona

ja som to pozeral na ultrabooku s mizernými plechovými vstavanými reprákmi a rozumel som mu dobre, ani som ho nemal nahlas...

motorka zaujímavá, každopádne je to pre veľmi špecifickú skupinu ľudí. a tí, keď si to za tie peniaze kúpia, určite im to bude vyhovovať, a nebudú na nej hľadať chyby.

podľa mňa pri motore so 167 Nm je 5 rýchlostí dosť... ale proti gustu :-)


26.06.2012 7:02

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Čím viac pásikov, tým viac Adidas... :-D


26.06.2012 9:01

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

side
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

To je asi tak, že včera som sa viezol v novom 7-čkovom BMW a chlap sa chválil všakovakými vychytávkami čo tam má. Tak som sa ho spítal na kerú makovú puču tam má pamäť nastavenia sedadla pre 6 ludí. Koľkým ľudom to vlaste vôbec dá do ruky???? Hmm, zamyslel sa a bol už ticho. Však konkurencia má pamäť pre dvoch troch, tak prečo by nový model nemohol mať o rok pre 10-15-tich. :-)))


26.06.2012 10:26

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

zooo
 Edvenčr 

Ikona

Mozno pamat pre dvoch staci pre vozidlo v rodine ale urcite sa najde na svete firma/institucia, kde maju 7 baworak, ktory pravidelne soferuju viac ako len dvaja vodici.
Ked to nepotrebujem ja tak to nepotrebuje nikto?

Som zvedavy aky predajny trhak by bol taky sedmickovy bavorak za 100 000 eur s 4litrovym osemvalcom, s 5stupnovou automatickou prevodovkou, vykonom 250 koni a manualnym otvaranim okien, hoci len zadnych >:-)


26.06.2012 10:30

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

zooo - napisal si to za mna
sedmice maju vo firme kde robi moja frajerka www.limousineservice.sk a predpokladam ze aj v dalsich podobnych firmach kde sa na nich strieda velmi vela soferov rozneho vzrastu a tie tlacitka pamati nastavenia sedla su naozaj vyuzivane

inak predstava švihadiel na sedmici ma rozrehotala :-D :-D [dobre]


26.06.2012 10:54

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

duggo
 Kávičkár 

Ikona

premyslam ake nehorazne zlozite musi byt zmenit pamat na ulozenie pozicie sedadla pre dvoch na pamat pre 20 tich ... alebo 20 000 ludi ..

ovce treba strihat [dobre]


26.06.2012 10:56

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

duggo: :-D [dobre]
...ale aj tak platí co píse Vadim - viac pásik viac Adidas


26.06.2012 12:37

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Z predmetnej vadimovej teoremy mi vychádza jediná možná antagonisticka logická implikacia a to:

Čím menej pasikov, tým viac Honda :-} :-))) :-D [dobre] :-*


26.06.2012 12:38

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

side
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Tak potom nech aj na Goldwinga šibnú 7kvalt, alebo aj 8, a bude v mototriede ďaleko pred konkurenciou. Tiež to bude asi nehorázne zložité. Čo na tom že to ani 50% majiteľov nevyužije. A ešte ma napadol pojazdný hajzel, aby si na tých dlhýýých 300km čo je dojazd mohol srať za jazdy. ;-)
A tie kľučky na zadných oknách je presne to isté ako plexi na wingu. :-)


26.06.2012 12:58

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

raptáku: ked v tvojom vyroku namiesto "pasik" doplnis "kurvitko" tak to bude výrok pravdivý :-D


26.06.2012 13:00

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

side
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Jooo, a ešte v tom sedle by sa priemer otvoru na exkrementy ovládal elektronicky s pamäťou aspoň pre 10tich, predsa sme postavičky s rôznym objemom čriev. 8-)


26.06.2012 13:44

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Hodnotenie: Dobré

Majitelia všakovakých produktov kritizujú GW, že pre nich nie je dostatočne dokonalý... [dobre]


26.06.2012 15:32

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

hej hej... majitelia vsakovakych produktov okrem kritiky k 5 stupnovej prevodovke a manualnemu nastavuvaniu plexa okrem ineho povedali aj

ta motorka mala ako prva a zatial jedina volitelny airbag vo vybave [dobre]
ta motorka ma spiatocku [dobre] (ktora GTL 1600 chyba [zle])
ta motorka ma tlacitko hadam na vsetko
ta motorka zadefinovala triedu luxury tourera


ci vari aby som mohol GL kritizuvat mosim ho vlastnit?
alebo co je Honda to treba len chvalit? :-*

naozaj mi to prirovnanie sedmice zo svihadlami a 5 stupnovym automatom sadne ako rit na serbel (najma ked audi uz davno fici na 7 stupnovych automatoch - asi ti blbeckovia nevedia co od dobroty tak tam dali dve zbytocne rychlosti) :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.06.2012 15:36)


26.06.2012 15:44

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

a kedze niet nad skusenosti ludi ktori maju s GL co to najazdene jeden z nich (moj priatel) sa rozhodol cezo mna priamo podelit s vami o svoje skusenosti - svojho goldaska ma od novoty, sam si ho zmontoval z bedne co mu prisla z USA a sam si robi veskery servis

prva vec - k jazdym vlastnostiam GL

K tomu že sa nedá s GL isť rýchlo na hrane v zákrutách alebo kruháčoch snáď je jasná odpoveď z priloženého obrázka. PREDNÁ pneumatika na GL18tke mojho priateľa Winga zjazdená do kraja s vyťahaným materiálom vzorka z prehriatia na normálnej ceste v zákrutách, nie na okruhu. Guma Bridgestone G709 so 4vrstvým kordom....celkom bežná vec keď sa s Titanikom jazdí ináč než načo bol konštruhovaný, tj rovno+ tempomat+ rýchlosť do 120kmh / najlepšie aj s prívesným vozíkom :-D
Pozri obrázok

druha vec - ku siestemu kvaltu

Není o čem. 6tka vysloveně chybí. Ta motorka je stavěná pro USA a tamní rychlosti do 120kmh, tam 5tka / jimi označená jako OD čili overdrive stačí. ALE ! Jakmile se chce přesouvat člověk v Evropě po dálnicích 130 a výše / nad 140kmh to už zas moc nemá význam, bo GL pak začíná skutečně žrát dost a díky jen 25litrové nádrži, čas co se najede vyšší rychlostí se zase prostojí věčně u pumpy / tak 6tka vysloveně chybí.
Motoru se líbí 2700 +3000otáček ale ve 140ti kmh už točí 3500otáček, což je zbytečně moc. 6tka co sníží otáčky v této rychlosti o 500 až 600 otáček níže by byla jen a jen přínosná, z hlediska hluku, opotřebení spotřeby, v krouťáku je minimální necitelný rozdíl mezi 2700 -3500ot.
Čili okresky a do 120kmh 5tka stačí a nijak nevadí, rychlostně výše, ale citelně chybí 6tka jako súl.
6tka jednoznačně chybí ! Tečka.





26.06.2012 16:11

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Rapťáku, ešte napíš Mishkovi, Kájovi a Lupusovi, nech si môžeme vybrať čo si máme myslieť.

Herghott


26.06.2012 18:02

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Wing2
 Edvenčr 

Ikona

Mňo tak mě to přece jen nakonec nedalo a po x letech jsem se zde znovuregistroval, jen pro tuto tému.
Raptor múže v tomto případě psát třeba i Mickey Mousovi či Kačeru Donaldovi na chybějící 6tce to však nic nezmění.
Na GL a zejména přístupu Hondy k zákazníkúm a majitelúm jsou pozoruhodné jiné věci, namátkou:
-obíjející, viklající zadní horní víko topcase, urgováno od 01 - Honda, neřeší nezájem.
-měkká přední kroutící vidlice od 01 - Honda, neřeší nezájem
-spodní duté rozpočtové kroutící brýle - Honda neřeší nezájem
- rozpočtové nenastavitelné přední teleskopy s tlumičem pouze v pravém teleskopu - Honda
neřeší nezájem / druhovýrobci nabízejí sadu obou tlumičú= Traxxion, Progresive Susp./
místo toho je kompenzací zřejmě dálkové otvírání a zamykání kufrú......
- blbé tvrdnoucí gumky v horním pístku Antidivu, vedoucí k váznutí - Honda neřeší, nezájem
- díky nestejnoměrnému tepelnému zatížení levého předního třmenu dochází k váznutí
levého horního pístu, příčení vnější destičky, nabíhají hranou na vnější hrany otvorú v
levém brzdovém kotouči. následně přenosem na sekundární válec dochází k vibračnímu
brzdění zadního třmenu a roztřesení stroje při sešlápnutém lehce brzdovém pedálu za
tepla- Honda neřeší nezájem / majitelé " opravují" tak, že současně brzdí i přední brzdou a
srovnají destičku pak se stoj přestane třást.
-zvýšený výskyt od 06 vyskakujících rychlostí 3ky a 5tky, díky nepochopitelné konstrukci
" nepodseknutých" zasouvacích kamenú a následných destrukcí převodovky - Honda neřeší ,
nezájem
- naprosto překomplikovaný a neustále poruchový systém vyhřívání sedadla a rukojetí od
06 = nezájem
- olej ve vidlici po 15tkm na bláto že s moto se nedá jezdit jak vibruje předek - ani se
nepředepisuje výměna, nezájem
- neseřiditelné řidítka, sedlo, stupačky, řazení / ! od 01/ = nezájem
- měkké rychle unavující OEM pružiny od 01, majitelé mota zvedají progresy z druhovýroby /
konečne od 12 jsou OEM tvrdší.
- netrvanlivá povrchová úprava litých kol = nezájem
- hydraulická hadice zadní hydrauliky předpětí je od 01 z vadnýho gumovýho materiálu co po
prvních 3-5 letech zestárne, zbobtná, neboť je stále pod tlakem, zvětší svúj objem vejde se
do ní pak víc oleje čili hydraulika pak nepředpíná zadní pero od 0 ale třeba od 7 či 12tky. V
kombinaci s měkkou zadní OEM pružinou je pak dúsledkem to, že motorka se válí po zemi. Řeší se to doplňováním oleje do hydrauliky nebo výměnou za pancéřák od Traxxion. Jasné že hadice se solo koupit od Hondy nedá / i tak hned stejně změkne / ale jen komplet s tlumičem, pružinou a servomotorem.
atd atd....takhle múžu pokračovat do alelúja neb se na servis a úpravy tak trochu specializuju,
ale není cílem poukázat jen na vady stroje, že?

smutným faktem je, že Honda bohužel na zákazníky i zpětnou odezvu dlabe a věci neřeší, jako třeba BMW.

Celý slavný fejslift je těžkou tragikomedií. Pár plastíkú na oči co nic neřeší a podstatné věci jako podvozek, vidlici atd atd nechává stále ve stejném stavu co dosud, čili nová optika za co nejmíň peněz.
Je asi každýmu jasný, že když nyní nechaly vyrobit nový formy na dolní kufry , jiný tvar bokú a rypáku, tak GL budou vyrábět v této podobě ještě hodně dlouho než se formy zaplatí. Možná tak za rok 2 se změní tvar topcase aby se neřeklo a zase než se zaplatí.
Osobně bych radši uvítal ,kdyby Honda odstraňovala vady a vylepšovala technicky stávající model ne jen plastíkama na oko, ale vychytávala podstatné nedostatky a zejména to, na co poukazují samotní majitelé a nevymýšlela komplikované ptákoviny jako ABag a dizajnové kraviny na oko.
Ale jestli to nakonec dopadne jako hybrid / o čem se zatím jen spekuluje/ , což už mají patentovaný, jako 4 válec s elektromotorem, auto převodovkou, Bagem a dalšími ptákovinami........pak je to konec legendy jménem Goldwing. Ale Hondě by to odpovídalo...první bag, první hybrid pořád být první...... v kravinách.
www.google.com/patents/about?id=TKZgAQAAEBAJ...

PS: omlouvám se že na příspěvky spokojených majitelú GL že to tak není, nebudu reagovat. Děkuji za pochopení.


26.06.2012 19:15

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

side
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

No a teraz si pár ľudom (majiteľom všakovakých produktov) prekazil ružový sen. :-D


26.06.2012 19:37

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghy - nebolo to z mojej strany myslene tak ze "toto si mate mysliet - toto je pravda" ale skor som mal tento pocit z tychto tvojich slov Šestka na Golďásku chýba iba tomu, kto naň nie je zvyknutý, prípadne tomu, kto hľadá palicu na bitie psa.

neviem ci wing nie je na GL zvyknuty ale predpokladam ze za tych 100tkm si hadam privykol, palicu na bitie psa nepotrebuje, jeho vlastnymi slovami on tu motorku miluje a pojde s nim do hrobu... len zrejme ako majitel a servisak v jednej osobe ma triezvy pohlad a dokaze si ten velky pojem rozmenit na drobne

samozrejme nie kazdy to musi vidiet ako on (alebo ja) ved mishko pokial viem je uplne v pohode s 5 kvaltom a tusim ta 6 je zbytocna... kajinek a lupus neviem aky maju nazor na toto

neviem ako to uz mam inak napisat ze ta motorka nie je napicu len ma svoje nedostatky - tak ako kazda, o kvalite spracovania modelov vyrabanych v japonsku vobec nepochybujem len skratka niektore komponenty a riesenia su z nielen z mojho pohladu zastarale a prezite

ak mi niekto tvrdi ze 5 rychlosti na turistiku staci tak mu skratka oponujem ze podla mna nie a myslim ze nie je daleko doba kedy v zaujeme emisii noriem a spotreby pride niekto prvy zo 7 stupnovou prevodovkou na nejakom velkoobjemovom turistovi (moj tip je bude BMW alebo Kawa)

namiesto toho aby Honda zasadne inovovala to co je pod kapotou a to na com sa jazdi inovuje "obal"


26.06.2012 19:44

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

duggo
 Kávičkár 

Ikona

v Amerike sa jazdi 120 ? to na tych dlhych rovnych sirokych cestach ide niekto na golgasovi 120 ?


26.06.2012 22:07

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

imoto
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

palec hore reklamnemu partnerovi


inac uz aj to te roztrasene, zaolejuvane, pokazene harleyky maju davno sestku


27.06.2012 13:57

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

zeze
 Turista 

Ikona

Vsetkym, ktori hikaju nad "novym" GW (a su zaroven sklamani, ze novy nie je), by som rad pripomenul, ze ta motorka nielenze stoji NEHORAZNE peniaze, a co sa technickej stranky tyka, tak sa pise rok pana 2012. Elektricky NEnastavitelny stit je poriadne zlym zartom, podobne ako nenastavitelna vyska sedadla.

Pristup dovozcov je tiez mierne povedane zarazajuci - jeden znamy chcel na jar kupovat, oficialne boli v CZ+SK dva kusy, z toho jeden tmavomodry a druhy cierny. Ked sa pytal na cervenu (jedina normalna farba), tak mu bolo oznamene, ze tato sa do Europy nedovaza (!!!). Takze motorku za 30.000 euro si mozte vybrat v 3 farbach!

"Novy" GW je sklamanim pre kazdeho (pred 10r dokazal ocarit, minimalne teda v porovnani s GW1500), ale dako to ani nema kto vyjadrit. Majitelia to pocuvat prilis nechcu, a tym, ktori nan nemaju, je to jedno.
Tesit to moze snad len konkurenciu, aj ked K1600GT/GTL su si zbytocne az prilis podobne, GTR je prilis sportova, Vision ma malo valcov...uvidime, ci sa Triumph odvazi do nejakeho korabu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeze (27.06.2012 14:01)


27.06.2012 14:18

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

zeze Triumph sa už odvážil ale silne to pripomína inú značku...pozri galériu...www.moto.it/news/triumph-tridays-2012-raduno-di-neukirc... :-}


28.06.2012 10:55

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Wing2
 Edvenčr 

Ikona

Hele zeze, skoro všechno na GL už je " nějak " řešitelný = to na co se vydlábla Honda v rámci modelové péče u gw18 jednotlivých ročníkú. / Jasně stojí to další prachy majitele navíc.
Je celkem choré ,koupit si novou GL co se vyrábí 11 let a hned si k tomu koupit jinde nový střeva do tlumičú a brejle přední vidlice.....protože OEM nestojí za nic.www.pbase.com/fredharmon/traxxion2

/. Existuje již dost firem, co vycítily šanci a vyslyšely prosby majitelú, když na ně nereaguje Honda 11let, na postupná dílčí vylepšení a nabízejí mraky komponentú na pokud možné eliminování nedostatkú a chyb či vylepšení jízdních vlastností.
komu chybí elektrické plexi jde, a přikoupí elektrický Windbender do fy Firecreek zde:
www.firecreekacc.com/photos.htm
kdo je nespokejný s vlnícím předkem, nevyhovující přední vidlicí a brýlemi přikoupí :
www.traxxion.com/goldwingforks.aspx
atd atd.......
Je mi jasný, že chceš říct že to měl udělat výrobce , model postupně po 2-3letech vylepšovat, modernizovat, a odstraňovat nedostatky na co poukazovali majitelé stále i dosud. No nestalo se to, bohužel.
Že ty chyby tam jsou je nesporný, jinak by ty " tuningový " firmy to nevyráběly či to neměly komu prodávat, že a nebyl by na to trh.


28.06.2012 13:34

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

amen


05.07.2012 10:23

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

na odlahcenie situacie ;-)


Video: www.youtube.com/watch?v=7107yhjSkMk


05.07.2012 10:52

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ja ho aj tak scem , napr. Roket nema "blikatko" na diaľkové :-P jebem naň jazdím s dialkovymi :-D :-D :-D je to aj s patkou kurva dobreeee jazdenie :-*


15.08.2012 11:26

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

moj osobny nazor:
dizajnovo krasna, ale technicky za opicami, trapas... [zle]
podla mna vacsina cestakov strci GW hravo do vacku...
clanok pekny, ale troska mi zavana viac reklamou, ako objektivitou, lebo len tazko sa da tak rozplyvat vlastne nad nedokonalymi vychytavkami, ktore maju ine stroje podstatne viac zmaknute...


15.08.2012 12:53

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Oldman
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Keďže som mal možnosť odskúšať si ten istý GW, ako testoval Aiwa, tak by som chcel napísať moje pocity pri jazde.
Za tých 1000 km, ktoré som s nim najazdil som ani raz necítil únavu alebo bolenie zadnej časti tela - pohodlie = super. To, že sme si zvykli na 6 kvalty je pravda, ale tomuto motocyklu s prekvapením úplne stačila tá 5-ka. V prvom momente som aj ja v duchu nadával na to, že sa štít nedá elektricky nastavovať, ale už po pár km som zistil, že nastavovať ho vôbec nebudem. Množstvo ovládacích prvkov - po preštudovaní ich funkcie vám vôbec nerobí problém za jazdy nastaviť to čo potrebujete. To, že sa niektoré veci dajú nastavovať len vtedy, keď je moto v kľude, je úplne logické a to pre bezpečnosť samotnej posádky moto.
Dalo by sa na túto tému rozprávať veľmi veľa. Ja som za svojej "krátkej" moto praxe jazdil na mnohých typoch moto a musím povedať, že GW je najlepšia motorka v súčasnosti určená na turistiku (myslite si čo chcete).


15.08.2012 13:13

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

oldman: mas daco najazdene aj na bmw k 1600 gtl?


15.08.2012 13:33

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

TonoH
 Kávičkár 

Ikona

Vo vsetkom su ludia s extremnymi nazormi, ale je biznis je o velkych cislach. Inak by to nemalo zmysel robit. Fakt, ze sa GW vyrazne neinovuje, lebo sa nemusi, je dokaz, ze to je presne to, co ludia chcu. Tam to zacina a konci. Evidentne to nie je klientala BMW, neda sa to povazovat za konkurenciu.


15.08.2012 13:41

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

jeden z mala clankov, ktore som nedocital do konca. 300km dojazd na taku motorku je sakra malo. chybajuca 12V zasuva :-O ??? to ako bolo myslene vazne, ci ako vtip? to si tam clovek musi este z lojza kupit zasuvku za 10E a that kably popod tu kapotu?


15.08.2012 14:22

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Wing2
 Edvenčr 

Ikona

Vývod s konektorem na zásuvku 5A již je v orígo kabeláži na moto pod levým předním kastlíkem stejně jako konektor na mp3 i s kabelem , kdo chce, si zásuvku koupí u dealera Hondy přímo s pasujícím konektorem a jen to do sebe nacvakne. Banalita.


15.08.2012 14:24

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

pre niekoho banalita, pre ineho nedostatok... [zle]


15.08.2012 16:17

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Najmudrejsi su spravidla ti ktori na GW sedeli maximalne tak na autosalone alebo ho videli niekde zaparkovaneho...


15.08.2012 16:27

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Wing2
 Edvenčr 

Ikona

Nikdenikto - Hele nemá smysl se hádat o slovíčka, to nemá vejšku a úroveň, a je nedústojné dospělého člověka.
I klasický12GS/A nemá v sérii na přístrojovce ŽÁDNOU zásuvku, a nikomu to divný nepřipadá, někdo jí nechce, někdo jo. A co? Tak ten kdo jí chce, koupí od Touratechu plechovej kryt přístrojovky s 2 zásuvkama malou a velkou. Někdo si jí pak následně připojí natvrdo, aby to bylo pod proudem stále i bez klíčku a třeba v zimě do nich mohl napíchnout udržovačku, někdo přes relé a parkovačku mimo Canbus.
Každý dle své chuti.
www.touratech-usa.com/Store/3393/PN-044-0563...
Bral to u 12GS/A někdy někde jako nedostatek ? Nikoliv, že ano.

Co se týká GW18, tak tam zásuvka primárně nikomu nechybí, bo Navigace je přímo na palubce a vyhřívané ručky jsou série. / Jiná věc je to, GPS ve stroji v Evropě až tak moc dobře nefachčí tak dost majitelú v Evropě si dobastlí solo Garmin včetně napájení, ale nutnost to není/
Kabeláž ve stroji na přední zásuvku snese max 5A což stačí tak na nabíječku kamery. Proto lze dost celkem často vidět zásuvky dodatečně domontované do kufrú či topcase, neb jsou zamykací, vodotěsné a lze za jízdy i při stání v nich dobíjet mobil, notebook, kameru foťák atd, bez rizika krádeže či poškození. V kufru je to dalece bezpečnější naž v nezamykacím levém kastlíku, kde je navíc vyšší teplota od motoru. Zadní zásuvky v kufrech se pak i s kabeláží dimenzují min na 10A což pak následně stačí i na kompresor, nafukovačku atd
Toliko k chybějící zásuvce na vysvětlenou, snad je to srouzumitelné....


15.08.2012 18:06

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Hodnotenie: Dobré

Goldwing je Goldwing .. nádherná motorka .. s perfektnou výbavou .. so super pohodlným cestovaním .. ale už je na trhu dlho na to aby jej hodili "len" nové Honďácke bočné kapoty a pomenili kufre .. hlavne keď hovoríme o motorke čo stojí 1.000.000korún .. som sklamaný ..

PS: Dúfam že sa onedlho dočkáme testu aj veľkého Tigríka (ktorí vyzerá veľmi lákavo..) [dobre]


15.08.2012 20:40

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

misko: mozno sedeli na dacom o triedu lepsom a tu sa zas mozu oni pousmiat nad nezmyselnou glorifikaciou GW... ;-)

pa3k33: vystihol si to presne [dobre]

wing2: ano, beriem... [dobre]


18.08.2012 18:43

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

Feri Zubal - zeON
 Turista 

Ikona

PA3K33. Myslíš tohto Video: Triumph Tiger Explorer 1200 - Grand touring v rytme trojvalca Tigríka. Občas nie je na škodu použiť vyhľadávač.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeON (18.08.2012 18:44)


18.08.2012 22:24

Re: Video: Honda GL 1800 Goldwing – maximálny luxus na dvoch kolesách

ďakujem [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 116471 | Včera: 188070