Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (39 hodnotení)
Diskusia k článku: Suzuki V-Strom 650 2012 - unikli prvé fotky a info
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: A akej vážnejšej inovácie sme sa dočkali? Ahááá, zmenšená nádrž |
divny je .. jak z deckeho komixu, cakal som viacej |
Hodnotenie: No inovácia je vskutku kozmetická, škoda že neporiešili tie brzdy, ak teda naozaj nechali tie isté... Dizajnovo mi pripomína 600 CBF |
Hodnotenie: podla mna pekna masinka |
Hodnotenie: nepaci sa mi. starsi model bol ovela krajsi |
mne to skôr pripomína apriliu pegaso 650 |
Hodnotenie: urcite krajsie, ako honda pinguin |
Hodnotenie: KONECNE!!!! |
len potutelny usmev na tvar vnasa to neskutocne natahovanie odhalenia noveho modelu |
Hodnotenie: Ze unikli prve fotky a info... Bulvarny nadpis hodny Noveho casu... Hlavne, ked to je uz na oficialnej Suzuki stranke a Dreamer dal heslo na konfigurator... Len Tak: Nový V-STROM? |
Hodnotenie: Kompresny pomer je vraj mensi ako u starsieho modelu.. Bolo to aj na stranke glogalsuzuki ale od rana to uz nefunfuje.. |
Raptor, a co je uz take emotivne na "adventure" GS? |
Adventure GS má charakter, charizmu. Strom má leda tak ho*no! |
Hodnotenie: prečo náhodou má šmrnc a komu vyhovuje dodnes starý strom, tak ten bude ešte spokojnejší |
Strom je urcite krajsi ako GS.. Aj stary aj novy.. Sto ludi sto chuti ;) |
Heňo, ty si musel transíka kompletne prekopať aby si dospel k názoru, že afrika je tvoja cesta, tak nechápem čo teba môže srať |
zeze - nerozumiem naco sem pleties GS... ale dobre, GS je svojim sposobom tiez tuctova motorka ktora je navyse dokonca momentalne v mode len s tym rozdielom ze BMW ked predstavovalo novy model GS s DOHC rozvodom (co je mimochodom zasadnejsia zmena ako to co predviedla suzuki) nerobilo okolo toho oracie a odkladanie |
presne čisté pegaso/super tenere/v-strom a neviem čo ešte... škoda....... model pred je super |
nesiahajte raptorovi na GS-ko, lebo sa zduje a bude sa chciet pretekat |
ale ale tiko.. hlavne netreba trepat a potom vo mne neskrsne napad ukazat tvojmu Marauderu 5 kufrov v zakrute |
smutneeeee prekvapenie po dlhej dobe... |
strasne som od toho vela cakal.. tiez uz premyslam nad novou moto .. a toto bol moj horky favorit... ale ze by sa konala nejaka zasadna zmena... zmensenie nadrze u mna je podstatne minus... a neviem preco cakal som 800vku motor.. |
AMIS...serie ma len celá dlhodobá bublina okolo Stromu ako takého! |
osobne som to ako bublinu nevnímal, lebo na obtrtkávanie s multistrádou to asi nikdy mať nebude, ale je cení sa, že s tým prišli, lebo to dizajnovo vyzerá dotiahnutejšie a kto mal stroma, tomu dva litre z nádrže chýbať nebudú Ja osobne sa už teším na 32 litrovú stelvióóóó nádrž |
Hodnotenie: sektor o dva litre mensia nadrz nie je tragediou, urcite nie pri tej ukazkovej spotrebe a urcite nie v zapadnej strednej a vychodnej europe kde mas pumpu kazdych 50km - 100km |
čo ja viem, prvý dojem je že vidím pokémona |
Hodnotenie: inovácie takéhoto typu sa mali robiť na tej motorke minimálne pred 3 rokmi. |
Hodnotenie: no uvidíme ako to ukáže v skutočnosti |
som spokojný majiteľom stroma ale toto je krok nazad... |
..je trochu krajší. Asi sa očakavali vačšie zmeny, tak je pospolitosť sklamana. Stale to zostava dobra motorka za dobru cenu... automobilky to robia bežne / kozmetiku /a nikto sa nečuduje... Dufam ,že to nebol nastroj na zvyšenie ceny... |
Hodnotenie: Som rad ze mam starsi model |
Hodnotenie: konecne ho vynovily,velmi pekne upravy |
Hodnotenie: Nic som od tej inovacie neocakaval lebo ma neak nezaujimala a asi preto mi pride novy Strom jednoznacne, krajsi, modernejsi, na pohlad aj v skutocnosti lachsi. |
Hodnotenie: nie je tu velmo co rozoberat, Suzuki malo skvelu prilezitost vylepsit techniku (brzdy, objem) a spravit nieco z dizajnom. Nestalo sa. Skor to cele dosrali, japoncom sa v poslednej dobe v tomto dari, vivat europske moto! |
Hodnotenie: podla mna celkom pekny.treba vidiet na zivo.hlavne ze ten seriovy vyfuk je krajsi |
a potom že crossrunner je škaredý , podľa mňa je to o chuti a vkuse každého z nás |
Hodnotenie: Fuj. |
Hodnotenie: suzuyuki nesklamalo, trend posledných rokov drží dokonale, náhradné diely z gladiususususa nahádzali na pegasoidnú tigrokópiu, hrozné žiaľ bohu, cena zohráva primárnu úlohu, preto sa to predávať bude Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (22.06.2011 20:36) |
Hodnotenie: No v podstate facelift, na to aky je oblubeny sa mohli trochu viac posnazit a z vdaky zakaznikom ponuknut model, ktory by sa zmenil nielen dizajnom... aj ked ten nie je nic moc |
vcelku vydareny facelift. sice z predu trochu cbf 600 s, z boku krivky gladiusa ale celkovo zmodernizovany design. stit sa zda byt funkcny - a este aj nastavitelny. |
Hodnotenie: s pohladu offroad jazdca |
Keby ho "zmrvili" až tak ako TA700 po TA650 to by ste len nadávali..pekne od pľúc |
Ale pani, zabudate na to, ze su aj ludia, ktori nezarobia na HD, Ducati MS, alebo BMW, u ktorych cena zohrava jednu z poprednych roli. Suzuki tymto ludom ponuka za dobru cenu dobru motorku za ktoru sa nemusia hanbit, lebo je overena casom a spolahlivostou sa jej moze rovnat len maloktora. Keby som dnes opat zacinal, uvazoval by som zas na V-Stromom, lebo som na nom nieco odjazdil a viem posudit jeho kvality z prvej ruky. |
Svojich ľudí si tá motorka nájde o tom niet pochýb ale mne sa vôbec nepáči. Aj čo sa dizajnu týka. Doteraz som mal hádam najškaredšiu motorku na svete, no keď sa začne predávať toto už nebudem mať. |
dreamer, suzuki už posledné roky hrá iba na cenu a vychádza im to, trh je aký je |
Hodnotenie: Mne sa paci, netreba robit unahlene zavery. |
Hodnotenie: Podla mna ties pekne spracovana masina. |
Mne sa paci. Keby tam bol 800vkovy motor,tak by som aj slintat zacal.. |
Hodnotenie: Veľké špicaté svetlá na starom sú krajšie. |
eNeM: Ano, suhlasim, vacsina hlavnych predajnych trhakov Suzuki su rozpoctovky, ale urcite sa neda povedat, zeby napriek setreniu trpela kvalita. Technologie, ktore tak uspesne pouzivaju vo viacerych modeloch nepatria medzi high-tech top 10, ale su overene a spolahlive. Konkretne V-Strom patri medzi najpredavanejsie motorky, cim si vysluzil stigmu tuctovosti, asi ako Octavia. Ale na to mnoho ludi kasle a kupuju si prakticnost a spolahlivost za rozumnu cenu. Co je na tom zle, alebo zavrhnutiahodne? |
keby dali objem na 800 ako pisal lubo28,tak predajnost by bola paradna. |
dreamer, nič , ale šak ma poznáš , ja som aj z modelovej rady HD si podvedome musel vybrať to, čo nikto iný nechce a na Slovensku ani nemá Mne proste osobne suzuki v posledných rokoch strašne nesadla , ale je pravda, že trh sa otvoril novým zákazníkom a 10 "nezaujatých" nových je lepších ako jeden exot a suzuki sa práve na tento segment orientuje dokonale |
dreamer ale tu nikto nespochybnuje pomer cena / vykon ktory je u maleho stroma uz dlhodobo vyborny - je to vynikajuca a spolahliva motorka napr pre chalana ktory dostal vodicak na velke motorky a chce vstupit do sveta endur alebo niekoho ako ty kto po dlhsom case opatovne zacina |
raptor- Japoncici su asi ina mentalita a myslia si ze cim dlhsie tym lepsie... nechapu nedockavych Slovakov |
Dreamer, Upravené 1 krát. Naposledy upravil dodoKE (22.06.2011 22:53) |
Hodnotenie: stále vyzerá rovnako dobre, ten facelift by som si možno v slnečnejší deň ani nevšimol. |
ten dizajn mi nesedi. vypada to jak z manga rozpravky. |
fakt ee, vyspal som sa a stále je hnusná. Ako Pegaso. Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (23.06.2011 7:31) |
raptor: S tym uplne suhlasim, robili z toho zbytocne show. Aj som to uz niekde pisal, ze ak to nebude nic ine len facelift, tak to bude hanba. A je to tak. Ked Triumph sluboval nieco nove, mal naozaj co nove ukazat. Suzuki mala jednoducho uviest V-Strom 2012 a nie slubovat v sloganoch novu motorku. Za to maju u mna |
dreamer...ako hovorí moja 4-ročná sestrička..."You Kill It" Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (23.06.2011 9:09) |
Heno: Strastiplna je tvoja cesta k V-Stromu |
Božie cesty sú nevyspytateľné...kto vie |
Hodnotenie: Mne sa tato nova paci viac, moto si to zasluzila uz davnejsie. Skoda, ze nie je k dispozicii s vacsim objemom motora. Takto musim setrit na triumpha |
Hodnotenie: No ale podla popisu schudla oproti staremu stromu o 11kil a to uz ma ABS, sedadlo vyssie. Este keby Suzuki dala do ponuky priplatkove vypletane kolesa za rozumnu cenu... |
Heno, no...neviem ci Adventure ma charizmu. Viem ale, ze natankovana s padakmi a kuframi ma cca 311kg. Co ma brutalne vymakane, je MARKETING, ktory nuti hordy rozumnych ludi, aby dali 15.500 euro bez dph za vzduchom chladeny dvojvalec s nadrzou, ktoru nikdy nevyuziju. Pred tymto naozaj klobuk dole, toto japonci vobec nevedia. |
Hodnotenie: Palec dole jedine za motor, keby tam bola ta 800vka, potom by som zmenil nazor. |
chrene: ja už som a vedel som do čoho idem, lepšie nie je v tomto segmente |
zeze napriek tomu ze tato debata nie je o GS a myslim ze by sme sa mali drzat temy budem reagovat a skusim ta opravit |
zeze: pises mudro, ale s tou nadrzou nesuhlasim. Boli sme teraz dvaja na vylete. Ja som mal 5 rychlostnu 650ku s 20 litrovou nadrzou a druha moto bola GSA a asi jedina veck, ktoru som GSA-cku zavidel, bola prave ta nadrz. 10 litrikov na viac, by som prijal hned. |
no zeze to si vystihol. |
Multistrada je super mašina...vyzerá super, motor super, charizma neskutočná... |
Hodnotenie: dizajn novy sa mi paci viac ako stareho... |
campa do ktoreho segmentu by si zaradil multistradu? |
Tam kde Strom...cestovný motard |
heno vydrz ... mozno ze mi campa odpovie |
..kto chce peknu, kupi si taliansku. Kto chce drahu, kupi si nemecku. Kto chce dobru, kupi si japonsku a kto chce dobru univerzalnu moto za dobru cenu,bez ohladu na vytvaranie image kupi si V stroma....kludne aj liftnuteho. |
dandan - multistrada je bezdebaty sexy ale je drahsia ako GS, pricom obe z nich su lepsie motorky ako vstrom ale zato z horsim pomerom cena / vykon |
Starý strom sa mi nikdy nepáćil, myslím dizajnovo... Tento je podľa mňa na tom lepšie, vyzerá ľahšie, štíhlejšie a aj schudol. Takže tomu |
raptor...s poslednou vetou doslovne súhlasím |
Aj tak ta normalnejsia väcsina radsej pocuva svoj smäd a kupi si to co jej chuti. |
baca - FYI - nova multa nema suchu spojku takze nic nehrkoce takze baca nema co prepacovat |
Neviem, nestudoval som parametre, ani technicke riesenia, len mi proste padla do oka. |
Cakal som vacsie zmeny, aspon tie predne brzdy vymenit, no nakoniec len nove plasty. Ale mne sa celkom paci, treba myslet ze je to ekonomicka masina, dobra cena, nizka spotreba snad sa dockame aj 800-vky... |
"v-strom je dobra motorka za rozumny peniaz".. moze byt.. ale ta cena zase nie je az taka uplne super, ked TA stoji o rovnych 300,- EUR menej |
neviem no, Suzuki nam dako podrazela, ja si pamatam kamarat kupoval fungel stromceka a cenu si dohodol okolo 6500,- na minulorocnej vystave... |
pitaz: podla mna je v tomto pripade cca 3,5% rodiel zanedbatelna položka |
Hodnotenie: unikli fotky? no to je tragedia ze sa take nieco stalo. zaujimave ze unikli zrovna vsetky tie perfektne. hlavne ze je facelift ale ten 15 rocny motor v tom nechame... |
Ale zase na obhajobu Suzuki, neviem, kto to tu v nejakej diskusii spomínal, že je naozaj možné, že Japonci pracujú na motore pre nového BIGA. V tomto prípade si viem predstaviť, že nemali a nemajú čas riešiť motor do Stroma. A keďže už je to starý vrak a nechceli sklamať, urobili mu aspoň fejslift! |
pitazku no radsej by som doplatil tych 300 euro a mal zivsi 6kvalt od suzuki co nema svetlo z kyklopovskej navrharskej desky |
raptor: aj ja som si kedysi myslel to co si teraz ty napisal, hlavne koli 6ke. Na vykon mam este cas. Ale na rozbite bulharske cesty, by som odlievany disk asi nechcel. Nakoniec zvitazil (co najnovsi) stary transalp a zatial som spokojny. Mozno nieco (lahsie do rumunska) casom pribudne, ale TA si nateraz necham. |
janoval hmmmm- v bulharsku som prednedavnom bol a nemaju rozbite cesty o nic viac ako my |
Asi sme sli inu trasu. |
janoval - ja nespochybnujem to ze vypletane kolesa su vhodnejsie do terenu ako liate disky, len si myslim ze drviva vacsina jazdcov zacina a konci pri luxusnych sotolinach kde ti s prehladom posluzia aj liate disky - ak ty jazdis vaznejsie tereny tak jasne ze s trandikom si spravil lepsiu volbu |
na teren chcem kupit nieco lahke drz400 alebo wr450, alebo nieco take. Sotolinu prejde aj supersport, ale najviac sa bojim velkych "tvrdych" dier so strmimi hranami. |
myslim ze taka diera ma velke tendencie sa ti podpisat ako na liatom tak aj na vypletanom rafiku |
to je jasne, ale tam kde odliaty disk praskne, plechovy este mozno pojde vyklepat nejakym kamenom, aspon na nudzovy dojazd. Ale to je jedno... Proste zo suzuki by neubudlo, keby dali do ponuky vypletane kolesa za priplatok. |
Hodnotenie: krajší ako starý ale bez nápadu... |
chrene: je to dvojciferné číslo, a nie je to 10 Upravené 2 krát. Naposledy upravil campa (23.06.2011 20:26) |
Hodnotenie: a tie pekné budíky museli dodrbať...inak v pohode...pekné omladenie |
Hodnotenie: rozmyslam co po stromceku. nie teraz, ale tak perspektivne. dizajn, aj styl mi vyhovuje... tak som cakal (dufal?)... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 99744 | Včera: 123536