Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Kategórie motocyklov, 1. časť: CCC
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Vadim pekny clanok, gratulujem, len tak dalej...aspon si kazdy pride na svoje!! |
Zeby sme sa zoznamili na Osrbli - 20.-23.7?? Dobry zraz, vacsina normalne moto.... |
Ok, aj INDIAN by si tu zaslúžil svoje miesto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ORTUT (06.07.2006 23:13) |
copy: aj ty máš pravdu, ale na customy sa ako základ váčšinou používa CCC (ten CBX motor je špica! V 80. roku na strednej škole som o ňom písal sloh - za 1 ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (06.07.2006 20:44) |
Vadim, ja som nevyberal.... Ja som manzelke pred 12 rokmi prisahal, ze uz nikdy moto! |
Už som to čítal v Motomagazíne a viem aj o vzťahu Vadima k značke HD. Ale predsa len z hladiska objektivity si mohol zaradiť nejaký obrázok tradičného motocykla s valcami do V. |
Magnesii: Ty máš dilemu to jak orieškovu alebo čokolátovu zmrzlinu. Mój názor je HD. |
Všade (myslím tým v motomagazínoch) píšu, že motorky pre začiatočníkov, tak neviem |
magnesii: preco hned na zaciatok take tazke motorky? |
Ktorú moto radšej ako začiatočník? HD XL 883 Sporster R alebo Guzzi Nevada 750 IE? Upravené 4 krát. Naposledy upravil Magnesii (06.07.2006 12:59) |
strucne a vystizne....ovlpyvnene subjektivnym nazorom autora.... |
Vadim: Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (06.07.2006 12:23) |
Hodnotenie: aby ste vedeli mne sa ten clanok paci a suhlasim z vyrokom ,,zi a nechaj zit ''! |
Hodnotenie: pekny clanok. tesim sa aj na dalsie kategorie.... |
ricci: Správna otázka. Poprosil by som všetkých, ktorí v tom majú jasno, aby sa vyjedrili. |
Hodnotenie: Moj /byvaly/ zamestnavatel by povedal: Vau! dets grejt! ale oni su americania...nemam ich rad.... |
medzi japonske umele napodobeniny kvalitnych USA choperov vyrabajuce sa v Koreji ,predavajuce sa na kontajnery |
gilbert: Tak ako všetci, aj ty máš pravdu, ale zbytočne tu budeme teoretizovať o výrobe špecializovaných firiem za veľkou mlákou (týka sa to aj Mishkovho Boss Hoss), keď si motorky kupujeme (väčšinou) v Európe. Samozrejme, že by sa o kategóriách motocyklov dalo písať aj podrobnejšie a opísať všetky detajly, ale malo by to príliš veľký rozsah, bolo by to únavné čítanie a polemiky by boli aj tak. Ako vzor cruisera mohla byť fotka 1500 Intrudera, ale mne sa tá motorka jednoducho nepáči. Pekný cruiser je podľa mňa VTX 1800 Clasic (niekde sa označuje aj ako Retro), ale ten sa do Európy nedováža. Určite by bolo pre mnohých motorajďákov zaujímavé dozvedieť sa čosi o Springerovej vidlici a tak isto aj o systéme Telelever a Paralever, ale z hľadiska témy mojich článkov to nie je zaujímavé. |
Gold Wing a podobné stroje predsa už dávno spadajú do kategórie AUTOBUS, tak neviem, o čom to tu točíte ... Má už len zopár nedostatkov (ako je suché WC a telka), ale to sa časom určite odstráni. |
Vadim: obrazok 5 nahrad obrazkom 6 a za 6 daj akykolvek upravovany (customizovany) chopper/cruiser a budeme spokojny Upravené 1 krát. Naposledy upravil rowl (03.07.2006 22:59) |
Nerád kazím debatu, ale na žiadnej fotografii klasický chopper nie je. Choppre vznikli v USA v 50-tych rokoch storočia minulého. Upravovali si ich rebeli tej doby. Výroba stále beží, no je to výroba špecializovaných firiem a samozrejme aj HD. Typickým znakom ja predľžená predná vidlica v prípade springerovej aj predsunutá. Ďalej je to stupňovité sedadlo a vysoké riadidlá. Jazdec sedí prakticky na zadnom blatníku. Americké choppre chceli vyrábať aj ostatní výrobcovia, ale originály boli brutálne čo sa týka vibrácii a teda ich scivilizovali. Japonci vychrlili nespočetné množstvo podobných strojov nazvaných vtedy Halfchopper alebo Softchopper. Bolo to koncom 70-tych rokov. Svetová verejnosť ich nazvala CUSTOM. |
Mishko: Jednoducho som tam chcel za každú cenu prepašovať VTX-ku. |
Ved som ani netvrdil ze si to napisal. |
Vidi: Máš pravdu. S pripomienkami tohoto typu som počítal a bude ich ešte viac, pretože kategórie motocyklov sa dosť prekrývajú. Cruiserom podľa tvojho (správneho) postrehu je aj Shadow 125, len ten objem... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (03.07.2006 15:16) |
Hodnotenie: Pohodove citanie cez pondelnajsi horuci obed. |
Som nejaky prekvapeny, ze Gold Wing, ci co to je na obr. 5, je kategoria Cruiser. Ja som si myslel, ze cruiser je motocykel ako na obr. 2, t.j. vyzera podobne ako chopper, ale oproti choppru nema vysunute predne kolo, nema tenke predne kolo, nema uzke blatniky, nema vysoke riadidla a da sa s nim pohodlne cestovat. |
Ohladom BOSS HOSS: Ja som hovoril o seriovo vyrabanych strojoch a nie o kusovych uletoch. |
Hodnotenie: Vadim, cez prázdniny som chcel dať pokoj počítaču , no a móóžem... |
Hodnotenie: Neviem ale ako čítam články takéhoto druhu, tak som tam dlho nevidel kategóriu naháčov. Akoby tie motorky ani neexistovali. To je taká moja poznámka. |
Mishko: Svätá pravda. A dokonca som zabudol aj na totoľa: 48 valcový motocyklový motor |
"...A raz sa dokonca stalo aj to, že boli proti sebe a bolo ich šesť! (obr. 2)" |
Kmotr: |
vadim ty si chooprak???? ale inac good clanok bude to niekedy aj o endurach???? |
... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (05.05.2008 20:27) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 111259 | Včera: 159227