Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: 3000 km v sedle Hondy XL 700 V Transalp na Rally Central Europe
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Zdar chlapi, Upravené 1 krát. Naposledy upravil jano23 (06.06.2008 1:21) |
Hodnotenie: hmmm, pekný článok, pekné foto, pekné video, super motorka. Myslím že po mojom malom varadere ideálna motorka, fakt je ten nový TA dobrý. Dali ste si prácu s testom, je to na skutočnej úrovni. |
Hodnotenie: Už sa toho popísalo dosť . Výber aj tak závisí od sympatií a subjektívnych názorov. |
Hodnotenie: Parada, skvele spracovany clanok. Je super ked sa importer snazi a prezentuje svoje produkty aj takouto cestou. Mal som moznost sedlat TA v TT na honda dni, je to kus paradnej motorky. Moja mala male plexi a to bolo uplne na h.., vsetok vzduch mi isiel na hlavu. Motoricky za tych 15 minut jazdy iba prijemne pocity, vibracie ok, tah perfektny. Dalsia moto by mohla byt TA. |
Hodnotenie: Awia: par drobnosti : |
čím to bude, že je tu tak málo príspevkov?? asi tým, že článok je dlhý a nikomu sa ho nechce čítať, ja som ho prečítal celý a pozrel som aj celé video. TA |
Hodnotenie: Skor tym ze sa tu uz toho o novom aj starom TA v poslednom case popisalo strasne vela.... |
Hodnotenie: pekny clanok, video, aj moto je super, len tak dalej taketo testy urcite vela ludi privita, dakujem |
Hodnotenie: Dobrá reportáž. |
Hodnotenie: VaranDriver07:ja som tiez precital cely aj si pozrel video ale neprispel som lebo som nemal co zmysluplne napisat |
Hodnotenie: locksley> to je kombinaciou 2 valca a vstrekovania. Holt naladit striekacku na bezproblemovy chod v prechodovych rezimoch je tazke. |
Hodnotenie: vinikajúci článok, moto až tak neoslovilo ale je to fakt coool spracované len tak ďalej well done .. |
Hodnotenie: Dobra motorecka aj testik. Na bezne jazdenie a obcasnu dobrodruznu dovolenku uplna pohoda. No nekup to |
Hodnotenie: To locksley: jak píše MatuS, problém není ve dvou válcích, ale ve stříkačce. Afrika žádný takový problém nemá, TA650 také ne. Ta spotřeba šla konečně dolů, to je dobře. Pěkný článek i video. Pár nepřesností už bylo zmíněno, ale i tak bezva rezence. Jak je vidět, ty originální a drahé doplňky /kufry/ stojí za prd . Ta koncovka výfuku, to je příšernost jako z číňana . TA měl vždycky krásný výfuk a toto je Upravené 1 krát. Naposledy upravil PetrAT (08.06.2008 22:24) |
To Redakce: jak se chová ABS v terénu a na silnici? Má smysl si na něj připlatit ? |
ABS v teréne neverím, mám ho na svojej GS a v teréne radšej vypínam. Na Transalpe sa ABS vypnúť nedalo a tak som inú možnosť nemal. Na moje prekvapenie to fungovalo dobre. Aj dlhé trávnaté zjazdy boli v pohode. No a o ABS na asfalte je asi diskusia zbytočná... Super vec, pre cestovanie o to viac. |
Hodnotenie: pani Redaktori , nenapadne by som vas chcel upozornit na konkurenta pre TA - a je to Pegaso Trail. Upravené 2 krát. Naposledy upravil majklcarli (09.06.2008 14:08) |
Hodnotenie: super kombinacia cestopisu a testu heh, fajn citanie |
Hodnotenie: není nějak zmíněno o vibracích motocyklu v jednotlivých (vyšších) otáčkých |
posed: Prepáč nevšimol som si tvoju otázku bol som na cestách... |
ty vole, že 4,5-5 l spotreba??? To sa mi nechce veriť, ved je to 680ccm, ja mám malé varadero a pri ostrejšej jazde si potiahne 4,3 l/100km, tak ale pravda je, že viem s ním chodiť aj za 3,3 l/100km, ale ten TA má fakt nizučkú spotrebu |
Hodnotenie: U mňa je to s tou spotrebou zvláštne, keď chcem ísť na spotrebu tak (asi mojou zlou jazdou) mi vychádza cca. 5.1; keď idem takým zdravím tempom tak je to 4.8, alebo do 5 vo dvojici. Maximálnu spotrebu som mal 5.6, ale to som bol ako utrhnutý z reťaze a boli dobré cesty . |
tlmitsch: Je dosť možné že mám časom tak zocelenú riť, že už nebolí. |
mate fajnove zadky |
asi mam, ale aj tak |
Tiež som si myslel, že si zadok len musí zvyknúť, ale nejak sa mu nechce . |
Hodnotenie: Super clanok! Nie moc extra vydarena novinka... |
Caper: Však už začínaš , ale ja tomu s odstupom času skutočne nerozumiem. TA a Vstrom sú napriek priamym porovnávaniam skutočne dosť odlišné motorky a obe majú svoje + a -. |
Nemal som moznost odskusat novy TA na tak dlhej streke aby ma bolel zadok ale aspon vizualne to sedlo posobi pohodlnejsie. Na starom TA ma zadok neboli. Samozrejme po 900 km/den by zadok ominal aj v kresle ale bolest ci nejake otlaceniny to urcite nie su a uz vonkoncom nie nieco, co cloveka donuti pauzovat po 60km. |
locksley: kazdy ma, co mu vyhovuje, mne strom vyhovuje a verim, ze kto si zaopatri TA, tak je o tom tiez presvedceny.. |
K tomu sedlu. Sťažoval som sa na neho no včera som si s TA urobil cca 100km výlet a až pri konci som si uvedomil, že so zadkom odrazu nemám žiadny problém. Osobne som nečakal takú dlhú aklimatizáciu ale hlavne že sa stalo. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56898 | Včera: 123315