Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinky 2008 v triede naháč
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Suzuki je Suzuki.... vzdy dokazu niecim prekvapit......Bking je ozaj brutalita 146Nm hovori za seba |
Hodnotenie: skuzuki Bking je brutalita ktoru raz budem mat.........inaac ten bennelli je super akurat tie spatne zrkadla by mi vadili (to uchytnenie) ss mozte sa schovat |
romoto, asi si ale nepreluskal moje prispevky v tejto teme. Inak by ti doslo, ze mne neslo o informacie o triumphe (nie to ta moja najoblubenejsia znacka motorky), nepaci sa mi kvalita clanku. To ze ja sam neviem pisat reportaze (nikdy som nemal rad slohy...) este neznamena, ze nemozem vyjadrit svoj nazor na kvalitu reportaze. Ale o tom uz dost. |
Cygno - posli mi tu letenku, vsak naco to nechat prepadnut, ja sa do Milana pojdem pozriet, a vstupne si uz zacvakam zo svojho |
to Cygno>preluskal som co sa dalo, ale Tvoj oblubeny Triumph nikto / z bezne dostupnych masovo komunikacnych prostriedkov / nepovazoval za povsimnutia hodnu novinku aby tomu venoval co i len par riadkov. Darebaci redaktorski, pisu iba co sa im paci ... a polovicna robota - co z toho ked nam oznamis ze mas kupenu letenku do Milana a asi nepojdes. Chces aby sme Ti zavideli alebo uznali ze na to mas, ale mozes si dovolit mat to na haku...? Ak si bol na vystave / verim ze nie na jednej /, tak si mozno spomenies ake je tazke zapamatat si co najviacej o novinkach. Novinar to ma podla mna o "trocha" tazsie, lebo my vsetci chceme, aby co najlepsie popisal prave tu nasu oblubenu motorku ...A my, namiesto toho aby sme prispeli do diskusie s niecim pozitivnym /Benelli 2ue 756 / co mozno-urcite on nepostrehol, tu vyvolavame adrenalinovu diskusiu. Nuz sme na Slovenku ... |
to puco> toto je kritika skorej na mna preco niesu fotky tripla. |
Hodnotenie: cygno - kámo, kašli na to, vidíš že to nemá zmysel. Ja som písal že článok o malom Tripli vyšiel v českom časáku už pred cca mesiacom a nič. Žiadna reakcia. Lebo keby, tak stačilo pár foto, tech. údaje boli komplat v časáku. Ale načo si robyť zbytočnú robotu. Lenže asi je to o biznise. Tu fičí honda, suza a yamaha....tak prečo a načo??? Asi sa s tým budeme musieť zmieriť, že poriadne kusy želesa a konečne zaujímavé stroje tu bohužiaľ nebudú. Veď ako inak ich dostať medzi širšiu verejnosť ako písaním o nich? To, že sa ja niekde preveziem asi určite nepomôže. Ale čo už, taký je život. Takže....chcel som niečo napísať ale aj ja seriem už na to. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Puco (18.10.2007 8:46) |
Herghott, stale hovorim o tomto jednom clanku, ale nechajme to uz tak. Mne sa tento clanok nepaci, nepovazujem ho za kvalitny. Svoje dovody som uz opisal. |
Hodnotenie: Fuuha, tak BKING moooze byt, aj ked aj Benelli je riadna nakopavacka ... Fuuuu.. No 200 guma musi Kingovi urcite svedcit.. |
Cygno, neviem o akých troch týždňoch hovoríš, prvý parížsky článok bol vonku v sobotu 29. 9. o 4.00 ráno, čo je asi tak 8 hodín po zavretí výstaviska po novinárskom dni. Ja som všeobecný článok o výstave, ktorý by bol zaradený pred naším, jednoducho nenašiel. Ale možno sa mýlim, tak ma prípadne oprav. |
agressor, necakal som testy, cakal som spomenutie ostatnych zastupcov kategorie. Ja mam v niektorych veciach uz davno jasno, nemusim uvazovat o tom, co si kupim namiesto toho stareho modelu co mam. Chcem si totizto kupit uplne rovnako stary model, akurat s vacsim a inym motorom, lepsim podvozkom (s4r), dokonca mam uz aj ten konkretny kus, o ktory mam zaujem vyhliadnuty, dokonca som sa na nom uz aj vozil, teraz len cakam na predaj mojho terajsieho stareho modelu. Ak by som ho nepredal, tak buduci rok idem upgradovat brzdovy system, pravdepodobne podvozok. Ak by som ho nahodou predal, a medzitym by mnou vyhliadnuty kus uz nebol k dispozicii, tak by som mozno zacal uvazovat o nejakom supersporte. Do uvahy prichadza nova 848 (cakam na predstavenie v Milane), mozno nejaka 1098 (tam by dost zalezalo na cene) a pripadne nejaka starsia 749R, 999S. |
cygno - ked to porovnas so slovenskymi mesacnikmi... Nemozes byt taky netrpezlivy. Su to buducorocne modely, ktore este nie su v predajniach. Ked sa tam dostanu, tak budu testy a budes moct uvazovat o tom, akeho nahaca si kupis namiesto toho stareho modelu, co mas. |
agressor, pre mna takmer tri tyzdne nie je nejaka uzasna rychlost, ale ja som asi iny |
OK, v tom pripade vyjadrujem svoj nazor: |
agressor, nestekam, len vyjadrujem svoj nazor. Vadi? Alebo sa mam vyjadrovat len k veciam, ktora sa mi pacia? Nemam rad polovicnu robotu a to som vyjadril aj tu. Ten zbytok je len reakcia na herghottove vyhovorky, ktore ma nepresvedcili. |
Majou, ak nerátam tlačovku Kawasaki, tak sme mali fotky z výstavy a technické údaje zverejnené skôr než oni... |
Hodnotenie: cygno - Teba sa neda citat, chlape. Nadychni sa, prestan stekat a skus sa poobzerat po dalsich informaciach o strojoch, ktore Ta zaujimaju, ked Ti ich je v tomto clanku malo. Vela stastia. |
Cygno, nuž, ak mi ukážeš, kto z okolitých médií mal skôr zverejnené info z výstavy a kto obsiahlejšie opísal napríklad nové endurá alebo superšporty, tak sklopím uši. |
Herghott, prepac, zle som sa vyjadril. Reportaz o nahacoch ma najnizsiu uroven zo vsetkych reportazi serialu z vystavy v Parizi (ktore podla mna este maju nejaky ten priestor na zlepsenie). Len tak na okraj rychlost a kvantita podla mna neznamena automaticky aj potrebnu kvalitu. Mimochodom, nemas pocit, ze kvalita clanku postupne klesala v zavislosti na preferenciach tvorcu? |
Cygno, písal si v množnom čísle: |
Herghott, keby som chcel hodnotit clanok o endurach a supersportoch, tak to asi nenapisem do tohto clanku. Vy ste sa rozhodli, ze sa budete venovat samostatne jednotlivym kategoriam, nie ja. Pre mna je katogoria "nahac" najblizsia k srdcu, tak sa vyjadrujem v tomto clanku. A ako som uz napisal, je to ta najslabsia cast tohto serialu. Neodbocuj od temy, enduro ma takmer vobec nezaujima a japonske supersport novinky takisto. Takisto ak by sa mi nepacila reportaz niektoreho ineho okoliteho media, tak svoju kritiku adresujem im a nie tu. |
Cygno, nuž, ak mi ukážeš, kto z okolitých médií mal skôr zverejnené info z výstavy a kto obsiahlejšie opísal napríklad nové endurá alebo superšporty, tak sklopím uši. |
Chcel som aj odpovedat, ale prestavam v tom vidiet zmysel. Ked uz robite samostatne "reportaze" z jednotlivych kategorii, mohli by tieto "reportaze" mat aj nejaku uroven. |
Cygno: k niektorým ostatným značkám máme prístup aj cez press stránky. K Triumphu nemáme ani vstup na takúto stránku, ani tlačové materiály. Ak máš pocit, že toho vieš viac, nech sa páči, tvoj článok radi zverejníme. |
Herghott, napisal si, ze je toho na ich stranke pomenej. Mam taky pocit, ze je tam toho tolko isto ako maju ostatny vyrobcovia. V tom pripade B-king takisto nie je ziadna extra novinka pre rok 2008, kedze jej seriovu podobu som mal moznost vidiet uz minuly rok v Milane. |
Puco: presne ako vraví Cygno... |
Puco, mam taky pocit, ze cele piaggio group v Parizi nevystavovali, takze ani aprilia, ani moto guzzi a ostatne z tejto skupiny tam neboli. |
mirec no jo, chlapci z prezuvarne v ZM by ma tam krstili |
Hodnotenie: provokateri... |
Ak sa na Beneli cafe racer pozeráš na obrázku, má niečo do seba. Ak si sadneš, tlačí, že si rád že zosadneš a nemusíš sadať kažý deň (ale keby bola v garáži, na tlačenie by som si asi zvykol). Po informácii, že B. kúpili Číňania si viem vysvetliť plastové ostrapkané kryty ventilátotov nad bočnými chladičmi... Inak zadná kyvka a napájanie rámových trubiek na hliníkové odliatky na ktorých je upevnená (kývačka) - klobúk dolu. KTM - dizajnéri používajú kružidlo iba na kolesá a svetlá, inak si vystačia iba s pravítkami - no podľa môjho názoru super. Ale sadneš, iba naštartovať a ideš - nič neruší, iba vzruší. Ad Cerv:MV Agusta tam mala všetko staré (ale pekné), iba jeden nový pokus, taký biely polotovar s nálepkou za 5 Sk namiesto budíkov. |
Cygno: pomenej znamená, že aj keď som sa v priebehu dňa zastavil v stánku Triumph trikrát, nedostal som žiadne tlačové materiály. Ako tak pozerám, kolegovci dopadli asi podobne (asi iba s výnimkou veľkých zahraničných redakcií). Tricolore bude až v Miláne... |
Hodnotenie: hmm tak ten Benelli TNT Cafe 1130 Racer tak ten je fakt zaujimavy ale ta Suzuki B-King tak to uz je konec ta ten tah co to musi mat to nechcem ani vedet |
Viete mi niekto vysvetlit preco Honda pri predoslom modeli CBF600N neponukala na Slovensku (a tusim ani v CZ) verziu s ABS? Ako to bude s modelom 2008 je este asi predcasne spekulovat, ale naozaj by ma potesili keby to uz neplatilo, lebo sa obratim ku konkurencii |
Herghott, co znamena pomenej? Tu mas technicke informacie www.triumph.co.uk/uk/Street%20Triple_Specifications.asp..., tu mas jednotlive charakteristiky casti motorky www.triumph.co.uk/uk/Street%20Triple_7791.aspx... |
Hodnotenie: Podla mna je Benelli TNT najkrajsi nahac,ale paci sa mi aj CBF600S.A nebola tam aj MV Agusta Brutale?tiez nadhera |
Herghott: asi si ju nechali Benellisti ako premieru na EICMA v Milane (6.-11.november). |
Street triple - fyzicky tam bola? tak nejaké foto...A minulý mesiac vyšiel v nemenovanom českom časopise článok, info tam bolo dosť. A žeby výrobca neposkytoval novinárom informácie? Tak to už kde sme dopracovali... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Puco (16.10.2007 11:09) |
Copy: Benelli 2ue v Paríži nebola, neráta sa s ňou ako modelom 2008 a ani nie je zahrnutá v tlačových materiáloch. |
copy na pocty sa ti mozem pri vsetkej ucte vykakat... radsej jednu benelli ako milion yuki, jimbawangov chunlanov chumbawamba |
raptor: to "noname" a "znacka ktora ma ake take meno" je praveze velmi relativny pojem |
a podla mna to je o tom ze videli moznost investovat do znacky ktora ma ake take meno Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.10.2007 10:22) |
raptor: vies kto to kupil? firma ktora je vyrobcom (okrem ineho) znacky Keeway. |
copy to ze benelli kupili cinania neznamena ze teraz zacnu robit cinsku pomstu a la yuki a spol |
Hodnotenie: puco, presne to ma napadlo. Mi to tak pripada ako keby bola uroven tohtorocnej vystavy v Parizi ako v Bratislave (aspon co sa tyka noviniek) Viem sice, ze taliani sa v Parizi velmi nesli pretrhnut s predstavovanim, ale mohli ste ukazat aj viac. Ten Streetkripl tam chyba (podla mna je to novinka, modelovy rok 2008, predstavena takisto ako napriklad B-king) a kedze je tam toho tak malo mohli ste tam zaradit aj velke motardy (tie su celkom nahate) |
Článok celkom v poho, ale akosi mi tu toho chýba viac. Toto boli akože jediné novinky v triede naháč. No ak je tu benelli Cafe racer, tak kde je triumph Street triple? |
Hodnotenie: neviem preco mam pocit ze nedavno som videl b-kinga na vajnorskej v ba, zeby to bolo jedinecnymi vyfukmi?? zvuk nemaju zly ale mne by tam lepsie pasovaly dve okruhle rury ako hlavne z kanona |
Hodnotenie: Miso: aby si bol kazdy den v Zlatych Moravciach? |
V clanku nie je spomenuta Benelli 2ue 756.. |
Hodnotenie: Mne sa lúbi Benelli, Bking ale vzbudzuje riadny rešpekt... MAN |
Ešte ma niečo napadlo, to kto sa na tom Bkinge udrží pri 7200 otáčkach, ked to tam má 146 Nm kruťák??? |
Hodnotenie: neostáva mi než súhlasiť, Benelli je vážna kočka Test B-Kinga som videl nedávno na DSF, parametre má parádne, ale koncovky výfukov sú podľa mňa dizajnový úlet, príliš sa mi nepáčia. Ale to je len môj názor. CBF 600 je úplná pohodička, motorečka jak masielko, v S kovej verzii doporučujem každému, kto začína pokukávať po 600 a chce pohodlnú a spoĺahlivú moto za slušné peniaze . Už sa teším, keď urobíte test B-Kinga, predpokladám, že Benelli tak skoro testovať asi nebudete, neviem, koľko ich bude na Slovensku , ale celkom by som si dovolil poznamenať, že ak vôbec nejaké budú, tak sa budú dať zrátať na prstoch jednej ruky, čo je trošku škoda, taká je pekná. |
Hodnotenie: hmmm tak u mna ten Bking, to raz musim mat |
Hodnotenie: jednoznacne benelli pre mna dizajnovo najkrajsia |
Hodnotenie: Jednoznacne najkrajsia je benelli TNT je to typicky krasna talianka a suzuki s tym B kingom uz mohla prist skorej no lepsie teraz ako nikdy |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52530 | Včera: 171056