Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (37 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinky 2016: Honda CRF1000L Africa Twin - Oživená legenda?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
PedroADV-..pravda.. Sergej sergejdesign.blogspot.sk/ |
Hodnotenie: Prosim, prestante uz kydat na narod, zakazdym ked niekto nieco skritizuje!!! |
Nedá mi:už len vymyslieť to isté, čo už raz bolo, dá dnes veľa námahy. Na môj nový projekt som na nástrek prednej vidlice použil ten istý spray a výrobcu ako pred x-rokmi pri SV-éčku. Pred poslednou tzv. lakovacou vrstvou som som to chcel odmastniť obyčajným trichlórm. Po osriekaní (trichlórm) som bol doslova zdesený, ako mi to všetko začalo stekať dolu. Farba mi kvapkala na podlahu. Na druhý deň som volal výrobcovi farieb, čo sa mi stalo. On so sklesnutým hlasom skonštatoval, že na chemikálie sú z Bruselu vyvíjané také ekologické tlaky, že ak ich splnia, farba už potom nemusí spĺňať požiadavky spotrebiteľa. |
Varan, Awia |
Želám každému majiteľovi tejto krásnej motorky veľa šťastných kilometrov. A nám ostatným tiež. |
Varan suhlasim.Je pekna a moderna s relativne nizkou papierovou spotrebou.Hovorim relativne,lebo GS800 ktoru som mal ju mala relativne nizku tiez-pokial si tym plynom nezacal trochu viac vykrucat.Tiez nemozes porovnavar radovy dvojvalec s V2.Ked sa mame bavit o hmotnosti,tak to co Honda priniesla teraz,KTM priniesla pred 12timi rokmi.Ale sam uznavam ze ak by som mal kupovat moto teraz tak zo vsetkych kandidatov z tejto kategorie by zrejme bola vitazom. |
Hodnotenie: KTM 990 Adventure 209kg sucha (19.5l nadrz) |
Re: Awia: Uviedol som zdroj a linku na clanok. Informacie poskytol pred dvomi rokmi Vito Cicchetti generalny riaditel Honda Italia, ziadne famy. Takze kto tu drista? |
Re: Menton: Vieš čo je drístanie? Toto si napísal: "minimalne 2 roky tahali medove motuzy so sloganom True Adventure" čistý nezmysel... To že sa o novej Afrike šírili fámy už roky 2-3-5... je jedna vec. Ale Honda ju a teda aj True Adventrue predstavili pred 8 mesiacmi v miláne a už sú na svete oficiálne info... Takže to je ten tvoj dríst, keď si pletieš dojmy s realitou... O tom som vravel. |
Hodnotenie: Slzy mam v ociach. Ona naozaj existuje... |
Hmm, Africa twin ... Tú si tiež nekúpim. |
Hodnotenie: V pohode uplne normalna motorka pre normalnych motorkarov. Najviac sa mi paci, ze je jednoducha a nie su na nej ziadne yebnute metrosexualno trendovo imageove pitchoviny, ktore otravne dennodenne vyskakuju z kvanta stupidnych reklam kde je vsetko funny easy a vsetci su kurewsky stastni a maju nasadene hovadsky prirodzene holyudske uprimne usmevy |
Hodnotenie: mne sa paci masakralne a z dizajnu vyzera ze chceli aby mala co najviac off road potencial uz od vyroby .kapotaz vyzera predsunuta ako pre navigaciu alebo itinear,vyska podvozku ,velkost kolies,sedadlo pre teren jazda v stupackach kde je nadrz prisposobena k zapretiu.mne to vychadza tak ze kanstrukterom islo o to.neporovnavajme to s ktm kedze oni su zamerany viac menej na teren.ale napríklad s yamahou .rovnake motorky rovnake motory.tam sa uvidi ci je off road potencial v afrike alebo u tazsej a silnejsej yamahy.kazdopadne bude to velmi zabavna hrava a dufam ze raz aj moja priatelka |
nemysim si, ze sa da vyrobit motorka, ktora bude spolahliva, robustna, vela vydrzi, bude vazit 180 kg a bude stat 12.000,-.. vzdy je to o kompromise medzi cenou, vahou a spolahlivostou. urobit nieco hyper lahke a aby to vela vydrzalo, je velmi nakladne. a asi chce honda aj predavat a nie sa iba predhanat v tabulkovych hodnotách. naozaj az prax ukaze, ako to bude jazdit a ako sa to bude predavat, sam som zvedavy. |
Romoto: novinari vo svete vedia prd. Awia uz den pred oficialnym predstavenim v inej diskusii napisal: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.07.2015 8:58) |
Pitaz> ziada sa ti vyssej urovne diskusie a ty sam zacnes nadavat, ze sme za opicami. |
Nikto tu netvrdí že nová Africa bude zlá motorka. Ako celok bude určite vynikajúca. Len nechápem tú eufóriu. Čo prevratné bolo vlastne po tom bezmála dvojročnom humbuku predstavené??? Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (25.07.2015 8:32) |
Hodnotenie: ... romoto & pitaz ... |
romoto trafil klinec presne po hlavicke, co sa slovenského diskutera tyka. bohuzial je u nas rozsirena daka vnutorna frustracia, ze kopec prispevkov je uplne mimo misu. ani nejazdili a uz presne vedia, co je zle, co ma konkurensia lepsie, atd.. hold, v tomto sme ako narod este daleko za opicami |
Hodnotenie: Krasna je |
Hodnotenie: Super! Fakt Afrika Twin 2 Upravené 1 krát. Naposledy upravil sili (25.07.2015 1:08) |
Mám v pivnici a po zásuvkách kilogramy časopisov ako MO, Motorrad, Bike, Easyrider a pod. Sú to motorkárske periodiká, ktoré vychádzajú v krajinách, kde žijú desiatky, možno stovky miliónov ľudí. V tých krajinách žijú desaťtisíce motorkárov. A v tých časopisoch sa TEŠIA! na každú novinku, čo najobjektívnejšie ju preskúmajú, potom otestujú a potom popíšu / opíšu. U nás žije pár sto motorkárov, ale každú novinku (na základe popisu a obrázkov) podrobíme takej krutej kritike, že pre výrobcu by bolo asi najvýhodnejšie, keby ju radšej hneď stiahol z predaja. Kde sa podela nejaká úcta k tvorcom, výrobcom, nadhľad nad situáciou? Tvárime sa ako ... ani radšej nedopíšem. Nie som špeciálnym fanúšikom Hondy, aj keď doma jednu mám. |
Hodnotenie: Tie ceny sa mi tiez nezdaju budu vyssie podla mna o par stovak. Konkurenti 1050ka a Supertenerka. No z tych troch by som nebral asi ani jednu. Pockam si na testy, mna zaujima hlavne ta vyladena dtc v terene. Hovorili tam o nej zaujimave veci uvidime kolko z toho je pravda. Mozno len mate prehnane naroky co tu citam kazdy by chcel 150kg enduro motorku aby mala 150koni jazdila by tazkym terenom a hned na to by davala jogurty na okruhu. Uplna hlupost :D |
Hodnotenie: pekna tesim, komu vadi vaha nech schudne... |
Ako povedal Menton,pockajme si tak dva roky a tiez na nazory prvych majitelov.Ja by som len dodal ze stale viac ked sa pozeram na produkty sucasnej doby mam pocit ze nie su navrhovane konstruktermi ale uctovnikmi.Najtazsie je mi uverit tej cene v zakladnej vybave.A pri zohladneni toho v akom stave sa euro v sucasnosti nachadza=ABSOLUTNE NEREALNE! Pre porovnanie cena v UK KTM 1050 Adventure-9990 GBP,BMW F800 GS- 9600 GBP, cena za tento zazrak by bola niekde okolo 8300 GBP.Vylucene! Jedine ze by to bolo z hovna polepene.Alebo to bude doslovne ZAZRAK |
Pedro> ked to tak spominas, tak zrovna idem srobovat na mojej 990tke. |
ked idem obcas dialnicou do zapadnej europy, tak ma minaju odlahcene africatwiny na stuploch, ktm jazdci v stupackach cez 200km/h, vsade z bocnych ciest sa tlacia na hlavnu edvenceri zajebani od blata az po usi, a na pumpe tankuju len kamionisti a skutristi, a po meste sa premavaju zablatene true adventure bmwcka, alebo parkuju pri predajniach turatech kde beru dalsiu bendu blata v spreji.........samozrejme s cnc palenym aluminiovym drziakom spreja spolu s krytom drziaka spreja, picoviny tipu krosaturer sa povaluju zaprasene v skladoch, lebo na dracku idu stale cenene ojazdene africatwiny, lebo to je kurva to prave dobrodruzstvo... |
Hodnotenie: Matus - len škoda ze KTM za tých 12 rokov nespravila motorku ktorú nemusíš Každý Týžden Montovať Upravené 1 krát. Naposledy upravil PedroADV (24.07.2015 14:53) |
Hodnotenie: no, ked pozeram na tie technicke parametre, tak je to vykonovo a hmotnostne uplne presne to iste ako KTM LC8. |
Re: Awia: nedristaj prosim, |
Hodnotenie: no super..cena moze byt Sergej sergejdesign.blogspot.sk/ |
awia, asi v polke septembra ju hadam vyskusas |
Re: Menton: Nedrístaj prosím, |
menton ja tomu rozumiem...kazde ma svoje pre a proti, ale skor myslim, ze rozmyslali trhovo a podla mna tych cestovatelov co by vyuzili 30l nadrz bude daleko menej ako tych co si to kupia a nevuziju ani polovicu potencialu co to bude mat |
Hodnotenie: Ak to euro-eko-pako uradnickovia nezarezu tak ten zvuk je krasa. Na cisla sa vykaslite, dolezite je ako to cele spolu funguje. Ak japonec povie ze tato nova bude novy milnik v moto tak to tak bude - oni myslia inak, dopredu. Ja som tiez vzdy ohrnal nos nad starou afrikou, 2 roky som sa jej branil dokial som si jednu nekupil. Nezboznujem a neklaniam sa jej ani teraz. Viem ze su lepsie novsie moto, ale vzdy sa smejem ked sa dovozim. A to je to jedine co je dolezite. Som krpaty v silovych veciach si verim, ale ked mi prvykrat lahla do blata tak som nemyslel ze ju odtial niekedy dvihnem. A ono to slo, odvtedy spolu lihame, vstavame a zacinam ju mat rad. Je pozoruhodne ako ta holka maskuje svoje neoslnive cisla. |
Re: miros139: ja si to nemusim predstavovat, ja som take moto jazdil... a dnes su v predaji minimalne dve konkurencne moto s takou nadrzou, skutocne adventure... takze, ako pises, vymalovane... |
Predbežné ceny: |
menton a vies si predstavit mat 30l nadrz - ako daleko musi byt sedlo od krku riadenia a ako to rozbije tazisko?ked uz tak mat tu 18stku nadrz v predu a zvysok doladit bud bocnymi alebo bandaskami na padakoch vzadu-nadrze su drahe bandaska stoji 5e nosic kufrou mozno 100e...vymalovane |
Hodnotenie: I stalo sa čo sa dalo očakávať, hmotnosť pod 200kg a cena okolo 10.000 eur ostali iba zbožným prianím. A nielen to, nema to ani 100 koni, ani 100Nm. Uvadzat vahu bez ABS je len dalsi lacny marketingovy trik, kedze ABS bude coskoro povinne, takze +10kg a sme na vahe 1200-oviek... Ale vo vahe je Honda dlhorocne vzdy na cele, iba hlupak by cakal, ze prave pri tejto moto sa stane zazrak a bude to inak... |
Hodnotenie: No komu by načo bolo tá sivá farba to fakt neviem... |
Hodnotenie: Re: janoval: myslím že táto farebná kombinácia pôjde ako teplé rožky potom červená a šedú myšku si asi veľa ľudí nekúpi |
Hodnotenie: bilo-modro-cervena s zlatymi rafikmi |
Hodnotenie: aapalo a co je na tom? Predsa velka nadrz do terenu to asi nie je to prave orechove ci? |
Poteší 18,8 litrová nádrž? Koho? |
Hodnotenie: trikolora |
Hodnotenie: Tak a je po dohadoch Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (24.07.2015 10:20) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 136770 | Včera: 146890