Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (24 hodnotení)
Diskusia k článku: Veľký alpský porovnávací test - 2. časť - Ľahké turistické intermezzo
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: kto ide s kožou na trh, tj. píše na web musí rátať aj s uštipačnými a ironickými pripomienkami k vlastnej tvorbe nepovažujem za vhodné mazať takéto príspevky len z tohoto dôvodu lebo presne tak ako diskusia začala venovala sa len testu skončila točením okolo jedného príspevku, nikto by si ho nevšimol, resp, by naň nereagoval a bol by pokoj, veľká chyba |
Pilgrim: nechcem sa s tebou doťahovať o slovíčka, ale bulvárny názov článku článku avízoval Veľký alpský porovnavací test... a nie ...výlet s krátkym presunom... |
Hodnotenie: na VS je dobrý test tu www.motorkari.cz/motodatabaze/zkusenosti-s-moto... mne to dalo viac info ako tento nič vzlom ale všetko chce čas a verým že aj vám to pojde super a sa zlepšíte |
Milí naši čitaletia, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (11.10.2009 3:58) |
Tak som predsa len nešiel ešte spať. Upravil som začiatok článku a doplnil odkaz na prvú časť testu. Asi mnohým ušlo, že tento článok nieje ani nechcel byť klasickým dvojtestom TA vs. Strom, ale druhý diel porovnávacieho testu šiestich strojov a veci v ňom písané treba tak aj brať... |
Hodnotenie: Heh, se Stromem do zatáček raději ne. Pokud s motorkou, která vyhrála dva roky po sobě Alpenmasters, tak nevím s kterou jinou KOLIK HONDA ZASPONZOROVALA REDAKTORY? |
No neviem, asi je problém niekde v doprave signálu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (11.10.2009 10:19) |
Hodnotenie: Awia...aj s prihliadnutim na fakt, ze ste tento VELKY POROVNACI test rozdelili na tri casti tak ci sa na to pozriem z akejkolvej stranky tak mi to vychadza ako porovnanie dvoch oproti sebe stojacich motoriek (v prvej casti Diversion vs. ER-6N, v duhej zase TA vs. V-strom). Dovolim si povedat, ze 99% tych co to citaju to beru ako porovnanie dvoch motoriek a tak je to aj cele koncepcne napisane. |
Bruno veď o tom vravím, to je asi vec, ktorá sa nám moc nepodarila... Čitateľ nás nepochopil a to je len naša chyba pochopiteľne... |
Awia: Veľký počet motoriek, podľa mňa ešte neznamená veľký test. Keď sa aj dvadsiati vyberiete spolu na kofolu do vedľajšej dediny, a opíšete svoje dojmy, to ešte stále nie je veľký test. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (11.10.2009 11:21) |
Vadim, to čo ty nazývaš veľký ja nazývam dlhodobý... |
Hodnotenie: OK. |
Boli sme v Alpách V-strom a GS Adventure. Či veríte, alebo nie, napriek tomu, že o benzínky nie je núdza, bol som rád, že má strom pomerne veľkú nádrž a primeranú spotrebu. V takej krajine sa pomerne často stojí a fotí, alebo pozerá. Časom je to už otrava, zo stroja človek ani nezlezie, fotí v sedle. Keď sa už niekde zastane, tak väčšinou niekde hore, niekde v sedle. Pri toľkom státí je dobre, že človek nemusí stáť ešte aj dole na benzínke. Ráno natankuje a v podstate môže celý deň môže jazdiť. |
Hodnotenie: Test sa mi zda hodne v prospech Hondy, ale budis. Obe moto su dobre, tak co riesit, kazdy si kupi to co sa mu predsa paci, no nie. |
Fidzi: dočahovač Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (12.10.2009 9:01) |
mikulec to si sem nemal davat. Vsak uz s nim nebude ani reci, tak nam spysnie! |
Hmm... tak asi postupne: |
Este by som rad doplnil k podryvacom - za seba. V zivote mi nikto nekecal do vysledkov testov ziadnym sposobom. Vlastne raz to skusil importer Yamahy k minusom R125-ky, ale vysledok testu zmeneny aj tak nebol. |
agressor, máš dojem, že som písal niečo iné? Napísal som že verím, že v podmienkach v akých ste testovali vyšiel TA lepšie. A že pri turistike s plnou poľnou a diaľkovými presunmi by vyšiel asi lepšie Strom. |
agresor - mne pomohla 30 litrova nehovorim o tom kto za to moze - jasne ze nie ta motorka, ale vacsia nadrz ti dava nielen pri dialkovej turistike vacsie moznosti, bez ohladu na to ci ides na vychod alebo na zapad, nie je mi sympaticka znacka pumpy jej obsluha cena benzinu, posadka okolostojacich aut? ja mozem ist dalej, ale ty nemas na vyber... |
Pilgrim - tiez si na to pamatam. Bolo to o Rumunsku. |
Idealny na dialnicu - rovnako ako napr. R1200GS. |
Vadim, ono to nie je až taká sprostosť, ako na prvý pohľad vyzerá... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (13.10.2009 15:13) |
Pilgrim: To čo píšeš je úplne logické, len to slovné spojenie mi pripadá ako oxymoron. |
Raptor - motorky sa dnes hadaju o kazde kilo a maju dovod. Vyrobcovia pouzivaju zliatiny hlinika, horcik a karbon len aby boli motorky co najlahsie, tak si na to predsa nehodim 15 kilo navyse a este hore nad motor. Na motorke mi ide o zabavu, takze si kludne tanknem na ktorejkolvek pumpe, ale ked vojdem do zakrut, nechcem vozit hore dole kopcami zbytocne kila. Ale chapem, ze je to individualny pohlad. Toto my dvaja nevyriesime. Kludne si tankuj 30 litrov, lebo pri dome to mas za liter o cent lacnejsie. (A ludom co jazdia na GeeSe zalezi na kazdom cente.) |
agressor BohMojJežišKristusSladký ale ved mne vobec nejde o cenu benzinu ked raz prides na pumpu a nebude sa ti pacit ciernocierna osadka v okolostojacich zigulakoch potom pochopis o com rozpravam Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.10.2009 15:39) |
raptor - moze - kvoli pohodlnejsiemu a vystretejsiemu posedu (vratanie vystretych noh). |
uviedol som aj cenu benzinu.. ty si sa chytil len tej ceny, nicoho ineho |
Ale no tak, robite problem tam kde nie je... vacsia nadrz nie je na skodu a to mi nikto nevyvrati. Ano su to kila naviac to je fakt, ALE ak chcem mat lahsiu moto tak proste nenatankujem doplna! Do 22 litrovej (resp. 30l pri GS) nadrze kludne natankujem 10 litrov ale ako dostat aspon 20 litrov do 15 litrovej nadrze tak to je problem. Presne o to tu ide.... vahu paliva vo velkej nadrze v pohode kedykolvek zrazim na ekvivalent akejkolvek inej moto ale ked potrebujem ist niekde daleko kde to nepoznam tak sa mi velka nadrz moze velmi velmi hodit. |
agressor chces mi povedat ze citis rozdiel v ovladani motorky ked mas pol nadrze a ked mas full nadrz? |
Po zazitku v RO s tankovanim mi tie rozpravky o velkosti nadrze pridu fakt zabavne A to mam moto kt. skutocne "vela nezerie" |
Nadrz nemusi byt velka, staci, ak ma motorka dojazd na nadrz 500 km . Mne by sa taketo nieco velmi pacilo, aby som nemusel kazdych 250-300km tankovat, lebo ma to vyslovene obtazuje. Takze na Banditovi by som privital nad 25 litrov, idealne okolo 30. Pre motorku urcenu na cestovanie, alebo s podobnou ambiciou, je velka nadrz vyhodou. |
S veľkosťou nádrže je to ako s baterkou v mobile... Môžete mať nádrž aj 10 000 litrov, vždy sa môže stať, kombinácia okolností a budete naprázdno... Väčšia nádrž tieto problémy iba oddaľuje ale vonkoncom nerieši... |
Pred rokom som bol v Alpach. Presun tam z KE znamena 950 km. Zvladol som to v pohode za necelych 9 hodin. Kedze bol s nami aj jeden nahac s dojazdom max. 250 km, museli kazdych 200 km stat a tankovat. Pokial sa potrebujete rychlo presunut (co v nasom pripade rychly presun bol) tak vas 4 zastavky "trosku" zdrzuju. A potom si po dojazde este natankujte, aby ste mali na druhy den rano opat plnu a mohli nerusene vyrazit. Je podla mna chore stat za den 5 krat na pumpe a tankovat a to bol presun len 950 km. Nechcem si ani predstavit presun 1500 pripadne viac km. Pri nasom presune nam vsetky zastavky na tankovanie zabrali 1 hodinu. Podla mna 1 hodina je kua dost casu, pokial sa potrebujete este vecer ubytovat, pripadne niekde bludite a hodina denneho svetla by vam prisla vhod. Tolko moja skusenost s malou nadrzou (resp. malym dojazdom). |
richie neber to ako chytanie za slovicka ale vysvetli mi pojem "nepokrcene nohy" pretoze na kazdom jednom cestnom endure som pokrcene nohy mal (195cm) |
raptor: chceš mi povedať, že keď prichádzaš na benzinku na rezervu a vieš, že na ďalšiu benzinku v tvojom smere by si už nedošiel a vidíš žiguláky, tak nenatankuješ? |
hopyke chcem povedat ze ked prichadzam na benzinku a moj partak ide na rezervu a ja mam zvycajne dojazd este 200km a uvidim nejakych vagabundov tak ja by som mohol pokračovať dalej nebyť parťaka ktorý tankovať musí Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (15.10.2009 10:26) |
Tak a máme vonku tretiu časť, kde sa venujeme GS a SMT. Dali sme si na tom záležať... |
raptor - ak to mam uplne po lopate vysvetlit, tak pod pojmom nepokrcene nohy si predstavujem taku polohu jazdca, pri ktorej sa mu sedi pohodlne a nema kolena zbytocne "hore". Mam nieco cez 180 cm, takze sa mi bude urcite inac sediet na takej CBF-ke, ako kolegovi s vyskou 165 cm, napriklad. Ked sa pozries na polohu jazdca z boku, tak uhol, ktory vznikne medzi rovinou leziacou v "osi" stehien a rovinou, ktoru vedies zvislou osou tela, by mal byt co "najtupsi". (teda idelane viac, ako 90°) Neviem, ci som to popisal zrozumitelne. Sedel som na Goldwingu a sedelo sa mi pohodlne, ale na Strome sa mi sedi este o trosku pohodlnejsie. |
raptor: tak táto odpoveď sa mi "páči" viac, ako tá prvá verzia. Mal som dojem, že odpovedáš niekomu inému . |
Hodnotenie: Veľký porovnávací test??? |
Raptor, nam s vandou sa stalo, ze priamo pumpar na nas pozeral tak, ze sme radcej odisli a to mavam dostatocne v pecku. |
taka plodna diskusia tu uz davno nebola. aj som vahal, ci nieco pisat, ked uz bolo vseko napisane pre niekoho je velka nadrz pritazou, pre ineho vyhodou, pre niekoho je 14 kg naviac neprekonatelna prekazka, iny cestuje s nabalenou 300 kg motorkou. nuz, kazdemu podla jeho chuti. na take vozenie, ako bolo v tomto teste by som si nevybral ani strom ani ta, ale nahaca, alebo uplne najlepsie nejakeho motarda. s tym by som sa zabavil asi najviac. ale cestovat na motarde 600 km do dolomitov by bolo asi utrpenie a tak zostanem pri tom, co mam teraz. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 196360 | Včera: 189406