Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (31 hodnotení)
Diskusia k článku: Doplnené: Offroad - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 - Prvé dojmy v Juhoafrickej Republike
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
Re: raptor: mas aj nemas pravdu kludne mozeme extrahovat tovarenske timy s rozsiahlym zazemin. Este furt ti ostane kopec jazdcov s jednym mechanikom, dokonca desiatky z nich su tam uplne sami, len im organizator vozi jednu bednu naradia a dielov a vsetko si bastlia sami v noci. Dovolim si tvrdit, ze za dva tyzdne Dakaru najazdia viac km v tazkom terene ako "turista" za sezonu a uplne inym tempom... |
siso vyfuk meni hlavne kvôli montáži kufrov... teda kvôli veľkosti sériovej koncovky, tuším ho dáva aj nižšie... Nie som si istý, ale hlavný dôvod sú kufre a nie zvuk. |
ondrik ja si fakt myslim ze tie sance su pomerne rovnake |
Menton - mas aj nemas pravdu. |
Menton: skoč do Dácie...za 4x4 chcú cca 16 litrov |
Satos> to uz zalezi na tom, ako vyrobca ten blatnik uchyti a ake plasty pouzije. Na 990tke som uz videl predny blatnik otoceny naruby - po pade sa motorka smykala po zemi a zachytila nom sa o strom, ktory sa neuhol. |
Zistujem, ze konstrukteri moto pre Sestdnovu alebo Dakar su idioti, lebo uz desiatky rokov pouzivaju USD vidlu. A ta sa, aspon podla tejto diskusie, nehodi do terenu... |
Re: raptor: Janko rozdiel v sanci na poškodenie medzi výfukmi je značný. |
Re: matus: No ak nemas problem s udrzbou USD na dlhych tripoch, tak to je len dobra sprava. |
bacaono - teraz nerozumiem ondrik.. ked vymenim seriovu koncovku za ladak tak ten ladak predsa pri pade tak isto ponicim ako seriovu koncovku.. ten rozdiel v cm je zanedbatelny podla mna |
Satos> ja som tiez tahal lc8 po zemi, otacal som ju leziacu na zemi, brodil som v bahne...nikdy ziaden problem, ale nebudem ta uz ukecavat |
Re: raptor: Janko aj keď má CRF so sériovým výfukom krásny zvuk, tak ten výfuk je tak veľký a tak na rane, že originálny zostane len na motorkách ktoré budú jazdiť iba po asfalte. |
Re: matus: V zasade proti USD nic nemam. Ale USU sa mi zda vhodnejsie na tento typ motorky. |
Satos> neviem ako sa uchytava vysoky blatnik na Afriku. Ale napr moja 990tka je na to prisposobena od vyroby a chyta sa to o spodne okulare. Urcite je to aplikovatelne aj na Afriku - aj keby tam nebola priprava tak je to lahko dobastlitelne. Neboj sa ziadnej paky, pretoze blatnik je uchyteny nezavisle od chranicov teleskopov. |
Re: janoval: Suzuki SX4, tusim to bolo 12250€ aj s taznym. |
Re: janoval: www.dacia.sk/modelovy-rad/duster/ niva.sk/vozidla,lada-4x4.html |
Ake nove auto 4x4 sa da kupit v cene Afriky? Nerypem, vazne ma to zaujima, kludne aj do sukromnej spravy. |
Moje teoreticke vedomosti mi hovoria, ze rozdiel medzi USD a USU (klasicka) je len v jej otoceni. Mozno su tomu creva prisposobene, ale funkcnost je ta ista. |
Satos> Ak by malo ist iba o blatnik, tak nie je problem zohnat samostatne blatnik a samostatne chranice teleskopov - k dostaniu v kazdom mx obchode. Kto chce moze pouzit aj neopren. Moznosti je viac. |
to asi nebude len kvôli celkovej vahe. predpokladam, ze USD vidlica pracuje lepsie ako klasicky teleskop. mozno je to kvôli dlzke zdvihu a neodpruzenej hmote. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (09.03.2016 22:10) |
Fakt sa ukazalo, ze prepojit brzdice hadicou ponad koleso nie je dobre. Ak mi aj na XT strhne blatnik, furt mam dve hadice po krajoch a nie jednu ponad koleso, na rane. Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (09.03.2016 22:07) |
satos - dnes sa predavaju motorky v cene 2-3 aut a na konci dna to aj tak upravujes v garazi |
aj mne sa paci zvuk s origo, ale stiahol som k sebe kufre o 8cm, pokial to chceme mat symetricky a to je dost. sirku kufrov by som mal 110 a teraz bude 102, na strome som mal 105. Nechcel som byt siroky ako Goldwing. |
...keď som si ju štartol, tak ten zvuk je fakt lahodna piesen. Asi som nechapavy, ked nechapen vymenu vyfuku za nejaky deravy. |
nic v zlom Afričania ale ta motorka ma so seriovou koncovkou taky krasny zvuk ze mi kupovanie ladaku pridu fakt vyhodene peniaze... |
Re: PedroADV: Keby si pocul ten zvuk s vyfukom zo Sisovho GS, to by si len slintal, ja verim ze do Dorotanky budem mat ten vyfuk nahodeny. |
Re: bacaono: No a nevravel som to? Blatník doprdele alebo ho dvihnúť 1-2cm ako to chcel Šišo spraviť. No a pri prerábke na vysoký blatník nové hadice.... |
Niektoré chyby sa opakujú zo starej AT. Už sa len modliť aby sa k tomu nepridal povestný reglér a čerpadlo. |
Tá motorka má tak strašne krásny zvuk.......chcem sa voziť |
kto umi, ten umi |
alexa.niekedy menej je viac. |
Re: salli:suché váhy motoriek sa udávajú všeliak. To nie je o tom že čo si doma zrobím. Veci ako hlavný stojan, držiaky kufrov, ohranné rámy, kryt motora, je základ na cestovanie. Preto by som to rád porovnal v rovnakej výbave. A či je liter pre mna málo ?ˇUprimne, ked som už raz mal 1200 , moc by sa mi do o 20% slabšieho motora nechcelo. Muselo by to byť teda jedine výrazne lahšie. |
Hej hej. Hlavne ten trubkový chránič spojky a alternátora. Vážne nad ním uvažujem. |
celkom sa mi pacia tie touratechacke doplnky. ovela viac, ako tie prve |
alexa.plna polna je taka aku si zrobis.mozes si ju doma odvazit .kufre a tak.ako s to myslel ci liter alebo koniky navysse,,??malo je ti liter? |
Re: salli: Tak som zvedavý,že aký je rozdiel v "plnej polnej" a potom by som zvážil či má význam mať litra, alebo si priplatiť za koníky navyše. S "oholenou" motorkou sa asi aj tak nikde nevyberiem. |
alexa?manzelku tiez vazis??? |
Re: bacaono: este tam treba bočné padacie rámy, a hlavný stojan a dať to na váhu, aj 1190 a GSA s rovnakou výbavou , pekne s plnou nádržou s origo výfukom.Fakt by som bol zvedavý na tie váhy. Aj ked viem že su to len čísla |
Hej , aj za 40-45€ , čiže za 1/3 . |
Re: brazel: Klikol som na prvý odkaz čo mi vyskočil. Jasné že sú aj lacnejšie....alebo aj drahšie. |
Zaujal ma ten uzamykateľný držiak navigácie. Nevieš odkiaľ to je? Upravené 2 krát. Naposledy upravil Richi72 (04.03.2016 15:54) |
Prečo by si mal kupovať baterku za 128 € ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (04.03.2016 15:53) |
Pekné fotky trochu odkrytej CRF1000. |
Hodnotenie: Re: duggo: na prechode v Bergu si stretol mňa. Už mám nabehané 2500 km. Čo zatiaľ vidím veľmi negatívne to je inverzný displej. Je veľmi ťažko čitateľný hlavne pri zlom osvetlení. Ochrana proti vetru je tiež nič moc aj keď tam mám ešte deflektor. Zrejme vyskúšam plexi od Touratechu. |
rýchlo sa predalo na tie kilometre... žeby konečne slováci prišli na to že ak ma motorka 143tisíc kilometrov tak to nie je vydojená krava ale ešte môže veľmi dlho poslúžiť |
Re: Ifcozv: Bmw je žiaľ už z domu. Ale uvedomím si to až časom a potom mi bude za ním ľúto, ako za každou motorkou čo som mal. |
Hodnotenie: Sisobmw: gratulujem k Afrike, je fakt krásna. Prajem ti minimálne tolko km ako máš na GS. |
Awia napísal: Motorky dobre pogurtňované? Nepopadali vám... Upravené 1 krát. Naposledy upravil sisobmw (21.02.2016 18:24) |
satos , je to nutnosť a na to nadväzuje silný marketing (ale lepšie nebrzdia) . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.02.2016 12:02) |
Re: raptor: Ak mám dva rovnaké strmene (počty piestikov, priemery piestikov...) + rovnakú tuhosť celej brzdovej sústavy (hadice...), radiálne priskrutkované strmene budú brzdiť lepšie? |
Re: sisobmw: Motorky dobre pogurtňované? Nepopadali vám... Teším sa na tvoju "owner" recenziu Afriky ako si mi sľúbil, dokonca sám od seba... |
Re: sisobmw: super že priamo porovnávaš z GS800.Teda spon pre mna . A hlavne že nemáš nasadené ružové okuliare Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (21.02.2016 11:19) |
Hlavní výhodou radiálního uchycení brzdových třmenů je získání větší brzdící síly, přičemž celá soustava disponuje vyšší tuhostí, z čehož plyne samozřejmě efektivnější brždění a rychlejší reakce při zmáčknutí brzdové páčky. Navíc konstrukce radiální brzdy mimo to umožňuje použití menšího disku, což se musí pozitivně promítnout jak do váhy motocyklu, tak i do velikosti neodpružených hmot. Radiálním uchycením brzdových třmenů se myslí, že šrouby, které uchycují třmen, jsou v ose kotouče a ne kolmo k ní, jak je tomu u konvenčních brzd. To s sebou přináší výhodu menšího bočního výkyvu a lepší přilnutí brzdových destiček na povrch samotného disku. |
O.T. Radiálne strmene nebrzdia lepšie , nemajú prečo . |
šišo - vidíš a ja som čítal kde jeden anglán (alebo amerikánec) vlastniaci R 1200 GS Adventure sa rozplýval nad tým akú ma Afrika ovela lepšiu ochranu pred vetrom ako Advík. Napriek tomu že človek sa vozil mi to hlava skrátka nebrala... |
Tak ako píše milantdm. My prvé tankovanie v PE, potom smer Nitra cez Bošany a späť. Najazdených 160 km. Tak dám prvé dojmi. Nie som testovací jazdec tak budem porovnávať len z BMW F 800 GS, na čom som jazdil predtým. |
Hodnotenie: je niekde predvádzačka na vyskúšanie? |
Tiez som dnes stretol dakoho meno som uz zabudol na trikolore s dtc vo full vybave aj riaditka zdvihnute. Pochvaloval si, mal na nej cca 1000km. |
Re: raptor: ano siel som aj tadial, prve tankovanie Beladice, potom cez Chyzerovce a mesto do Machuliniec a potom stretko so Sisom a Nitra ranc DD smer na Janikovce, bol som obleceny len na benzin, ale nedalo mi to a prvych 71 km mam za sebou!!! Neskutocne dobre to brzdi, aj bez pancierovych hadic. A nadherne sa to ovlada presne ako trandak!!! Uz len dufam ze zajtra bude pekne!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil milantdm (20.02.2016 18:47) |
Re: pitaz: Vyzerá to, že si mimo. Napríklad, keď máš super krásne kufre na motorke, edvenčr a off road výlety sa jazdia úplne super, zážitok je viac nezabudnuteľný a aj terén sa prekonáva ľahšie ako keby si mal len nejaké obyčko hala-bala kufre od Hondy. A tá radosť, keď po 10-tich rokoch pozeráš fotky, aké si mal krásne kufre na motorke a samozrejme pancierové hadice, lebo nepancierové síce brzdili, ale boli nepancierové a aj všetky páčky pomenené, lebo neboli krásne. A síce si mal blatník dole, ale mal si to upravené tak, že si si ho mohol dať hore. |
milantdm - mohol som ťa dnes vidieť v ZM? No mohol kua?! |
keduska |
milantdmja sa tak tesim s vami, hlopi moji |
Uz je doma |
Menton keby len k vlasom Ak medzicasom, kym nasetrim nepride nieco este lepsie na trh, tak bude moja. Ale este musim zopar mesiacov popracovat :D |
Ako v telenovele. |
akoze fakt ma to nebavi na kazdu kravinu reagovat.. ved jasne vidis, ze tam tie kufre len prilozili nove vybalene z krabice - ani zamok tam nebol nahodeny, cize podla mna tam nemali ani ten gumovy uchyt, ktory je napr. vidiet aj na keduskinej fotke - tam je uz nahodeny. |
"....a takto sa siria zarucene internetove informacie" ??? Video: Honda Africa Twin 2016 - Interaktívne video - Adventure Made By Honda]Čo tie imitácie padákov? To sú naozaj iba držiaky na svetlá a na polámanie plastov už pri páde zo stojana? |
nie som si isty, ci chlapci spravne namontovali tie kufre, taka vola tam urcite nie je - teraz som to skusal. podla mna tam len dali holy kufor ale nenamontovali gumu na spodny uchyt kufru |
Hodnotenie: Re: bacaono: v tých Rothmans farbách ju žeriem aj s tým obéznym výfukom |
Re: bacaono: Ondrik, ja nechapem, preco uz nepouzivaju tie (podla MR recenzie) super zipsovacie kufre z Crosstourera? |
Ale imitáciu padákov predávaných pod názvom "držiak prídavných svetiel" by som si teda určite nekúpil. |
Jak v cene??? kde to žiješ??? ....za mastný adventure príplatok predsa!!!! |
Uz na nu setrim Upravené 3 krát. Naposledy upravil keduska (19.02.2016 10:58) |
Re: bacaono: to blato z fotoshopu je v cene, ci to je daky drsnacky adventure paket? krasna je |
tak to je asi najkrajsie farebne prevedenie, krasa nadhera |
Tak na takúto spomienkovú edíciu by ma nemuseli dlho nahovárať. |
Tak uz sa neviem dockat zajtra si ju uz zaparkujem v garazi, este ma deli 600km, len neviem ako to bude s pocasim v sobotu a nedelu aby som ju aspon trosku prevetral, takze cervena je zajtra v Nevericiach, trikolora v Partizanskom!!! |
jeden problem s cervenym pasom zasahujucim do nazvu sa nevyriesil a uz je tu dalsi ..obdobny problem |
... Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (18.02.2016 7:55) |
Re: sisobmw: Ozvi sa ak budem doma prídem ti pogratulovať osobne do kmoto... |
ja budem tiez odovzdavat buduci tyzden jednu. a tu nasu predvadzacku Honda nie a nie poslat |
Siso v nedelu ma byt 13°C tak dame nejaky okruztok??? Len musime to poistit ja sa pojdem zajtra spytat na poistku. |
Awia. |
matus - sorry ak som sa dotkol "tvojej" znacky, ano kazda znacka ma svoje slabe miesta, nielen KTM... a do KTM ja vôbec nerýpem 1valce od tejto značky sú pre mňa rana na istotu naopak dvojvalce stále s otáznikom... každý máme svoju optiku |
Raptor> keby si si nerypol do KTM...co ti poviem, este nikdy som ktmku netahal na lane. Ale Africu uz ano. Klasicka chyba, ktoru Honda nevyriesila za cely vyrobny proces: cerpadlo v pecku. |
jasne, rozumim. nuz, kto chce jazdit hardcore offroad, bude asi muset spravit viac uprav ako len hadice. inak predne pancierky asi nestoja az gucu penazi, mozno kilecko. |
pitaz - chalani hovoria o tom ze blatnik zdvihnu (bud nejakou upravou alebo uplne novy, vyšší blatnik) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.02.2016 13:39) |
janoval: nerozumiem. akoze ked chces jazdit bez blatnika, tak ano. ale velky zmysel v tom nevidim. ked chces dat blatnik hore, tak samozrejme treba nove hadice. to ale bezny uzivatel asi robit nebude. |
to vedenie tych hadic je asi najlacnejsie, co sa da vyrobit. Este aj stary transalp (tiez prezyvany "Cinska Afrika") mal T-cko hore pri okuliaroch. |
Janko to neni o flame........to je o tom či by bola litrová CRF za 15,5 litra síce s lepšími komponentmi ale stále holá a bosá vôbec predajná. |
hej, prvy znak je krajina, ale 11ty je aj priamo fabrika |
pitaz - dík inak FYI, neni treba pozerat na 11 znak vo VIn .. stačí či je prvý J |
awia - nieeee, neblazni. ten blatnik ma zozadu deklik - a medzi tym deklom a blatnikom su vedene hadice = samozrejme nemusis davat dole hadice, ked chces dat dole blatnik. Upravené 3 krát. Naposledy upravil pitaz (17.02.2016 12:51) |
Jasne že budú pi*uvať. .....šak to si už môžu kúpiť rovno 1190R, alebo vrtulu. |
janoval - co si cakal, je to nova Honda a pritom za relativne prijemnu cenu (na to ze je to novinka) Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (17.02.2016 12:44) |
To že gumenné mi nevadí... viď pozrite foto v galérke je to vidieť. Ja vravím o tom že hadica je vedená do jedného strmeňa a potom prepojovačka ponad blatník do druhého. Ak chceš blatník zhodiť a dať si vysoký motokrosový tak musíš meniť aj hadice... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (17.02.2016 12:07) |
jasne, ze gumove - nic im nechyba..... buuu haha |
jasne, ze gumove - nic im nechyba |
"...Hadice treba vymeniť za pancieráky..." |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 98057 | Včera: 147333