Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (31 hodnotení)

Diskusia k článku: Doplnené: Offroad - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 - Prvé dojmy v Juhoafrickej Republike

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 4 5 6 |

10.03.2016 13:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: raptor: mas aj nemas pravdu ;-) kludne mozeme extrahovat tovarenske timy s rozsiahlym zazemin. Este furt ti ostane kopec jazdcov s jednym mechanikom, dokonca desiatky z nich su tam uplne sami, len im organizator vozi jednu bednu naradia a dielov a vsetko si bastlia sami v noci. Dovolim si tvrdit, ze za dva tyzdne Dakaru najazdia viac km v tazkom terene ako "turista" za sezonu a uplne inym tempom...

Re: demmoo: jedna vec je listprice, druha realita v zmluve. Aj Afrika ma inu cenu nalozena, aj SX4 ma cennikovu venu veeelmi daleko od 12k 8-)


10.03.2016 12:23

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

siso vyfuk meni hlavne kvôli montáži kufrov... teda kvôli veľkosti sériovej koncovky, tuším ho dáva aj nižšie... Nie som si istý, ale hlavný dôvod sú kufre a nie zvuk.


10.03.2016 12:11

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ondrik ja si fakt myslim ze tie sance su pomerne rovnake

ak polozis motorku na tu stranu kde je vyfuk tak sa jednoducho pri tom polozeni / suchnut o nieco opriet (dosadnut) musi v kazdom pripade

ak trafis vacsie kamene tak ti dorantaju originalnu aj ladenku koncovku v zasade rovnako...

ale vsak kazdy nech si robi a kupuje na vlastnu motorku co chce... ;-)


10.03.2016 12:04

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Menton - mas aj nemas pravdu. ;-)

Satos je turista a pozera sa na to rydzo zo svojho pohladu - pohlad co najmensej udrzby a co najmensieho mozneho poskodenia.

Kdezto na Dakare maju pretekari (Satos je turista, nie pretekar) kompletny servisny team a nejaky vyteceny simering tam na konci dna nikto neriesi ze co sa stalo.. jednoducho to vyservisuju mechanici zatial co jazdec spinká. Pre ilustraciu v spickovych teamoch menia cele kolesa kazdy den napr....

.. ale tusim Jakeš sa tento rok elegantne vysypal koli tomu ze mu prdlo gufero n USD a vytieklo mu na brzdy a neubrzdil... ak si dobre spominam, opravte ma ak sa mylim.


10.03.2016 12:00

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Menton: skoč do Dácie...za 4x4 chcú cca 16 litrov ;-)


10.03.2016 11:53

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> to uz zalezi na tom, ako vyrobca ten blatnik uchyti a ake plasty pouzije. Na 990tke som uz videl predny blatnik otoceny naruby - po pade sa motorka smykala po zemi a zachytila nom sa o strom, ktory sa neuhol.
Na blatniku popraskal lak, po uvolneni z pod stromu funguje dodnes :-)


10.03.2016 11:35

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Zistujem, ze konstrukteri moto pre Sestdnovu alebo Dakar su idioti, lebo uz desiatky rokov pouzivaju USD vidlu. A ta sa, aspon podla tejto diskusie, nehodi do terenu... :-~


10.03.2016 11:33

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: raptor: Janko rozdiel v sanci na poškodenie medzi výfukmi je značný.
Pozri obrázok

Rozdiel vo váhe koncoviek výfukov na starej XRV bol 2.5kg vs. neviem či si dobre spomeniem ale 7,5 alebo 8,5kg. To je rozdiel 5-6kg. Neviem či to bude aj na CRF také markantné, ale myslím že po odobratí katalizátoru bude. Sú to najlacnejšie získané kilogramy. (teda okrem váhy jazdca). Rozdiel 5-6kg cítiť musíš. ;-)


10.03.2016 11:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: matus: No ak nemas problem s udrzbou USD na dlhych tripoch, tak to je len dobra sprava.

S tym blatnikom som to myslel tak, ze ak ho chces mat hore (ako enduro/cross), tak OK, ale ak ho chces mat nad kolesom, ako je to trebars teraz na Afrike, tak kde ho uchytis? Len na tie kryty tlmicov, dobre myslim? Musi sa skratka hybat aj s kolesom. No a to uz je paka omnoho vacsia, ako ked to mam uchytene na USU priamo na telese tlmica.


10.03.2016 11:15

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

bacaono - teraz nerozumiem ondrik.. ked vymenim seriovu koncovku za ladak tak ten ladak predsa pri pade tak isto ponicim ako seriovu koncovku.. ten rozdiel v cm je zanedbatelny podla mna

fakt za tie love je podla mna zmysluplnejsie si kupit pancierky ako menit vyfuk ;-)

p.s. rozdiel vo vahe ladak vs. seriova koncovka podla mna nema seriovy uzivatel sancu zistit pri jeho jazdeni v terene

jazdil som GS 1150 s
- origo vyfukovym systemom
- s odobratym katom a ladakom
- s katom a uplne bez koncovky

a rozdiel vo vahe som fakt ze necitil

p.s. jedina nevyhoda USD oproti klasickej vidle je ze ked ti prdne simering tak ti to za chvilu cele vytecie (nedajboh ze pri rychlejsej jazde ti to zafrka brzdovy kotuc), kdezto pri klasicke konstrukcii ti to bude hodne dlho slzit kym stratis z toho tlmica vela oleja - ale inak si tiez myslim ze USD je skratka lepsie riesenie a ani s tou udrzbou to nevidim vobec tragicky


10.03.2016 10:45

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> ja som tiez tahal lc8 po zemi, otacal som ju leziacu na zemi, brodil som v bahne...nikdy ziaden problem, ale nebudem ta uz ukecavat :-)

Nerozumiem tvojej poslednej otazke.


10.03.2016 10:38

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: raptor: Janko aj keď má CRF so sériovým výfukom krásny zvuk, tak ten výfuk je tak veľký a tak na rane, že originálny zostane len na motorkách ktoré budú jazdiť iba po asfalte.
Na ostatných čo budú aspoň trochu offovať a pár krát naň spadnú, a spadnú určite, im krásny zvuk možno zostane, ale krásny veľký naleštený výfuk zostane pokrivený a poškrabaný, takže nakoniec ho vymenia.
.....nehovoriac o váhe.


10.03.2016 10:27

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: matus: V zasade proti USD nic nemam. Ale USU sa mi zda vhodnejsie na tento typ motorky.
Uz som tahal moto z blata, smykala sa mi dole kopcom po hline a kamonoch a vies, ze kde-coho ako prikladov by sa naslo. Nikdy som sa nestaral, ci mi nejaky bordel "neupravil" tlmice.

Na jednom z videi (Liska, Revai...) rano pred odjazdom vzali chlapci do ruky handricky a davaj cistit tlmice, aby nejaky bordel neposkodil prachovky/gufera... A o tom hovorim, ze USU je v tomto bezudrzbova.

Na Gas-e mam USD. Nie vzdy sprchujem a tak pred vyjazdom pozriem, ci tam nemam nejaky bordel. Cinnost, ktoru na XTZ nepoznam.
Ak mi zacne tlmic tiect na Gase, mam to domov par kilometrov lesom. Na XTZ mi tesnenia vlastne nema co poskodit.

A pokial viem, tak perfektne pruzenie moze byt aj na USU. Samozrejme, neodpruzena hmota je druha vec.


Vysoky blatnik, to je pod svetlo? Ale ak ho chces mat dole? Len na chranice teleskopov, tak?


10.03.2016 9:32

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> neviem ako sa uchytava vysoky blatnik na Afriku. Ale napr moja 990tka je na to prisposobena od vyroby a chyta sa to o spodne okulare. Urcite je to aplikovatelne aj na Afriku - aj keby tam nebola priprava tak je to lahko dobastlitelne. Neboj sa ziadnej paky, pretoze blatnik je uchyteny nezavisle od chranicov teleskopov.

Hovoris o bezudrzbovosti USU, ale ja tomu nerozumiem. To nemenis olej? Necistis prachovky? Lebo to je jedina udrzba, ktoru na USD robim od roku 2008. V terene mam najazdene za tych 8 rokov tisice km a nemam ziaden problem.
A ono to nie je o pretekani...to je dovod, preco vsetci 990 tku chvalia v terene. Ona nie je mimoriadne lahka, ani nema mimoriadne nizke tazisko - ale ma perfektne pruzenie.


10.03.2016 8:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: janoval: Suzuki SX4, tusim to bolo 12250€ aj s taznym.

Ak by som povedal manzelke, ze som kupil motorku (Afriku) v cene jej auta, asi by si nieco o mne pomyslela. A opravnene, aj ked cenova realita motoriek je taka, aka je (chora).
Ale ak by sa ma spytala, preco novu motorku (v cene jej auta) rozoberam (davam do poriadku hadice), hanbil by som sa jej odpovedat, lebo aj ja by som reagoval, ze preco som radsej nekupil nejaku staru motorku, ked ju aj tak opravujem.


10.03.2016 8:42

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: janoval: www.dacia.sk/modelovy-rad/duster/ niva.sk/vozidla,lada-4x4.html


10.03.2016 7:35

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ake nove auto 4x4 sa da kupit v cene Afriky? Nerypem, vazne ma to zaujima, kludne aj do sukromnej spravy.


10.03.2016 7:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Moje teoreticke vedomosti mi hovoria, ze rozdiel medzi USD a USU (klasicka) je len v jej otoceni. Mozno su tomu creva prisposobene, ale funkcnost je ta ista.

Teoriu neodpruzenych hmot beriem. No ja nechodim do terenu pretekat. Pre mna moze vidla kludne reagovat pomalsie a na oplatku je vlastne bezudrzbova a dobre chranena.

Ak kupim samostatne chranice teleskopov a samostatny blatnik, kde ten blatnik uchytim (ak to nebude pod svetlom)? Na chranice? To tam vznika riadna paka od blatnika a "proces" s odtrhnutym blatnikom sa moze opakovat.

Osobne som velky fanusik novej Afriky. Ale tie brzdove hadice sa tu uz na fore myslim spominali. Ked to tu vedia chlapci, ze je to problem, to ku-va vyrobca nevie? V tej cene, co stoji Afrika som kupil nove auto (s pohonom 4x4). Nic som na nom nevylepsoval. Ak nieco vyrobca nezvladol (napriklad ch---va napinacia kladka), tak to vymenil v zaruke. Ten blatnik a hlavne ta hadica je na zaruku. Si neviem predstavit, ze som niekde v tramtarii, zosrotuje mi blatnik a potom cakam, ze mi to chytne aj hadicu. To by bolo teda tru edvenčr.


09.03.2016 23:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> Ak by malo ist iba o blatnik, tak nie je problem zohnat samostatne blatnik a samostatne chranice teleskopov - k dostaniu v kazdom mx obchode. Kto chce moze pouzit aj neopren. Moznosti je viac.

Co sa tyka neodpruzenych hmot, teoria hovori napr u kolies auta o koeficiente 1:10, t.j. kazde kilo usetrene na 1 kolese predstavuje v dynamickych parametroch akoby odlahcenie vozidla o 10kg.
Predpokladam, ze podobne to bude aj u pruzenia.
Tazsiu hmotu je narocnejsie zrychlit a narocnejsie spomalit a specialne v terene je rychly a jemny chod pruzenia alfa a omega kontaktu s povrchom.

Nehladajme problemy, kde nie su. Vedenie brzdovej hadice ponad koleso je hlupost, ale nic neprekonatelne. Ak na tom obrazku dobre vidim, staci iba jednu hadicu predlzit a vytiahnut ten obluk vyssie - ponad vysoky blatnik. Nebude to prilis drahe ani komplikovane.


09.03.2016 22:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

to asi nebude len kvôli celkovej vahe. predpokladam, ze USD vidlica pracuje lepsie ako klasicky teleskop. mozno je to kvôli dlzke zdvihu a neodpruzenej hmote.

Dôvod úpravy: Y i

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (09.03.2016 22:10)


09.03.2016 22:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Fakt sa ukazalo, ze prepojit brzdice hadicou ponad koleso nie je dobre. Ak mi aj na XT strhne blatnik, furt mam dve hadice po krajoch a nie jednu ponad koleso, na rane.

A osobne, ak by som si mohol vybrat u takejto motorky (cestovatelskej s enduro vlohami), tak nechcem USD vidlu/tlmice. Ozelel by som, ze mam viac neodpruzenej hmoty, ale mal by som ich (tlmice) lepsie chranene od prachu, kamienkov a kde-coho ineho.
Uz sa mi stalo, ze mi predne koleso takmer cele spadlo do uzuckeho rigolu, akurat na sirku vidiel. AK by som mal USD s tymi nutnymi chranitkami trubiek tlmicov/drziakmi blatnika, blatnik by siel dole.

Tak, ako to mam teraz na XT mi pripada najrozumnejsie, vzhladom na urcenie motorky. Navyse blatnik je uchyteny priamo na vidle, nie az dole, niekde v strede kolesa, kde je potrebna sila na jeho odtrhnutie mensia.
Z tohto pohladu sa uz dlhsie pozastavujem nad tym, preco u takychto motoriek, ktore by mali byt minimalne udrzbove, furt pouzivaju USD vidlu. Fakt chcu usetrit 2-3 kg u 230 kg motorky, alebo proste USD je IN? (bacha, nehovorim o crevach vo vidle, len o jej orientacii/postaveni)

Dôvod úpravy: tajne

Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (09.03.2016 22:07)


09.03.2016 21:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos - dnes sa predavaju motorky v cene 2-3 aut a na konci dna to aj tak upravujes v garazi ;-)
aj KTM 1190 R Adventure (najendurovitejšie cestovne enduro od najvác enduro značky KTM čo je aktuálne v ponuke) ma predny blatnik skratka nacapený na prednom kolese

milantdm - to ale znamena ze budes prerabat drziaky vsak... to by sa mi asi nechcelo... kupit si ladak aby som usetril 8cm a este koli tomu aj musel rezat a zvarat nosice... pri troche zvrátenej matematiky mi vyjde že ak za ladák dáš dajme tomu 4kilá tak každý ušetrený cm ťa vyjde 50€ :-)))


09.03.2016 19:31

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milantdm
 Turista 

Ikona

aj mne sa paci zvuk s origo, ale stiahol som k sebe kufre o 8cm, pokial to chceme mat symetricky a to je dost. sirku kufrov by som mal 110 a teraz bude 102, na strome som mal 105. Nechcel som byt siroky ako Goldwing.


09.03.2016 17:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

...keď som si ju štartol, tak ten zvuk je fakt lahodna piesen. Asi som nechapavy, ked nechapen vymenu vyfuku za nejaky deravy.

Ale ten predny blatnik, tak to je teda v pi-vnici. Motorka v cene auta a treba v garazi upravit. [zle]


09.03.2016 15:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

nic v zlom Afričania ale ta motorka ma so seriovou koncovkou taky krasny zvuk ze mi kupovanie ladaku pridu fakt vyhodene peniaze... ;-)


08.03.2016 13:38

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milantdm
 Turista 

Ikona

Re: PedroADV: Keby si pocul ten zvuk s vyfukom zo Sisovho GS, to by si len slintal, ja verim ze do Dorotanky budem mat ten vyfuk nahodeny.


08.03.2016 13:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: bacaono: No a nevravel som to? ;-) Blatník doprdele alebo ho dvihnúť 1-2cm ako to chcel Šišo spraviť. No a pri prerábke na vysoký blatník nové hadice....


08.03.2016 12:28

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Niektoré chyby sa opakujú zo starej AT. Už sa len modliť aby sa k tomu nepridal povestný reglér a čerpadlo. >:-) :-D :-D :-D
Pozri obrázok

Pre rýpavcov: robím si srandu. Problémy s nízkym blatníkom nemá len stará a nová afrika. ;-)


07.03.2016 11:31

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

PedroADV
 Jogurťák 

Ikona

Tá motorka má tak strašne krásny zvuk.......chcem sa voziť :-D :-D


07.03.2016 10:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

kto umi, ten umi

Video: www.youtube.com/watch?v=DuVQqQFBAO0


05.03.2016 18:35

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

salli
 Turista 

alexa.niekedy menej je viac.


05.03.2016 15:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: salli:suché váhy motoriek sa udávajú všeliak. To nie je o tom že čo si doma zrobím. Veci ako hlavný stojan, držiaky kufrov, ohranné rámy, kryt motora, je základ na cestovanie. Preto by som to rád porovnal v rovnakej výbave. A či je liter pre mna málo ?ˇUprimne, ked som už raz mal 1200 , moc by sa mi do o 20% slabšieho motora nechcelo. Muselo by to byť teda jedine výrazne lahšie.


04.03.2016 22:34

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Hej hej. Hlavne ten trubkový chránič spojky a alternátora. Vážne nad ním uvažujem.


04.03.2016 22:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

celkom sa mi pacia tie touratechacke doplnky. ovela viac, ako tie prve


04.03.2016 20:17

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

salli
 Turista 

alexa.plna polna je taka aku si zrobis.mozes si ju doma odvazit .kufre a tak.ako s to myslel ci liter alebo koniky navysse,,??malo je ti liter?


04.03.2016 18:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: salli: Tak som zvedavý,že aký je rozdiel v "plnej polnej" a potom by som zvážil či má význam mať litra, alebo si priplatiť za koníky navyše. S "oholenou" motorkou sa asi aj tak nikde nevyberiem.


04.03.2016 18:13

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

salli
 Turista 

alexa?manzelku tiez vazis???


04.03.2016 16:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: bacaono: este tam treba bočné padacie rámy, a hlavný stojan a dať to na váhu, aj 1190 a GSA s rovnakou výbavou , pekne s plnou nádržou s origo výfukom.Fakt by som bol zvedavý na tie váhy. Aj ked viem že su to len čísla :-)


04.03.2016 16:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Hej , aj za 40-45€ , čiže za 1/3 .


04.03.2016 15:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: brazel: Klikol som na prvý odkaz čo mi vyskočil. Jasné že sú aj lacnejšie....alebo aj drahšie.
Re: Richi72: Touratech


04.03.2016 15:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Zaujal ma ten uzamykateľný držiak navigácie. Nevieš odkiaľ to je?

:-) už to vidím. Touratech.

Dôvod úpravy: dopozeral som Fotky dokonca.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Richi72 (04.03.2016 15:54)


04.03.2016 15:49

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Prečo by si mal kupovať baterku za 128 € ? :-O
YTZ14S nie je model špeciálne vyvinutý pre Africu , takých bateriek je na blato .

Dôvod úpravy: Keď doporučujú olej 10W-30 , tak sú si dostatočným chladením istí .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (04.03.2016 15:53)


04.03.2016 15:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Pekné fotky trochu odkrytej CRF1000.
Servisné intervaly OK.
Výmena oleja s filtrom 4,1l....hmmm dosť..
Chladiacej kvapaliny 1,63l.....no som zvedavý či sa bude ten litrový motor chladiť tak dobre ako stará xrv
Baterka za 128€.... nie lacná....
DCT vs. manuál iné prevodové pomery.
Tie vzduchové filtre mohli radšej urobiť také ľahko prístupné z hora ako na starej.
Predné svetlo je jeden plastový kus. To bude s tými LED-kami riadna pálka pri poškodení.


25.02.2016 0:12

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: duggo: na prechode v Bergu si stretol mňa. Už mám nabehané 2500 km. Čo zatiaľ vidím veľmi negatívne to je inverzný displej. Je veľmi ťažko čitateľný hlavne pri zlom osvetlení. Ochrana proti vetru je tiež nič moc aj keď tam mám ešte deflektor. Zrejme vyskúšam plexi od Touratechu.
Výkon porovnávam s NC 750 a je ohromný. Od spodu ťahá menej ale keď sa dostane do otáčok musím sa silno držať aby mi neušla :-D
Ovládateľnosť je fajn ale perfektné je ako poberie nerovnosti na ceste. Vyslovene si užívam retardéry a želzničé priecestia ktoré "skáčem" plnou rýchlosťou.
Milujem tie LED svetla. [dobre]


22.02.2016 21:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

rýchlo sa predalo na tie kilometre... [dobre] [dobre] žeby konečne slováci prišli na to že ak ma motorka 143tisíc kilometrov tak to nie je vydojená krava ale ešte môže veľmi dlho poslúžiť

p.s. tiež som zvedavý na tvoje jazdecké dojmy


22.02.2016 19:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

Re: Ifcozv: Bmw je žiaľ už z domu. Ale uvedomím si to až časom a potom mi bude za ním ľúto, ako za každou motorkou čo som mal.


21.02.2016 20:12

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Ifcozv
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sisobmw: gratulujem k Afrike, je fakt krásna. Prajem ti minimálne tolko km ako máš na GS.
Btw: čo plánuješ urobiť s bmw-čkom ?


21.02.2016 18:21

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

Awia napísal: Motorky dobre pogurtňované? Nepopadali vám... ;-)
Nepopadali tak ako sa zagurtňovali, bez zásahu až domou. Milan sa vytešoval v garáži už v piatok. Moja sa cez "kopec" domov dostala, až v sobotu. Chalan čo nám to viezol si potreboval podvečer niečo vybaviť a že potom mi to dovezie. Cez V. Pole bola hrozná cesta. Nasnežilo (cca 10 cm snehu), autá v jarkoch, jedna čelivica . Tak som mu volal aby sme to nesilili. Tak to doviezol až v sobotu o 11 h. A o pol druhej sme už jazdili. Tú recenziu napíšem, keď ju obťažkám doplnkami a trocha si ju oťukám. Dúfam, že nie o zem :-) .
Dnes som bol akurát riešiť laďák, uchytenie a tak. Aby sme v sobotu mohli začať vyrábať držiaky kufrov.
Dôvod úpravy:doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sisobmw (21.02.2016 18:24)


21.02.2016 11:59

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

satos , je to nutnosť a na to nadväzuje silný marketing (ale lepšie nebrzdia) .
raptor , nečítaj tie somariny na tej stránke , to ťa môže len pomýliť (vysvetlivka cez SS, keď skončí Super-G)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.02.2016 12:02)


21.02.2016 11:41

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: raptor: Ak mám dva rovnaké strmene (počty piestikov, priemery piestikov...) + rovnakú tuhosť celej brzdovej sústavy (hadice...), radiálne priskrutkované strmene budú brzdiť lepšie?

Čo sa týka radiálnej a axiálnej pumpy, vždy sa páčka otáča okolo čapu a na určitom ramene je "bod", ktorý pôsobí na pumpu. Toto sa nezmení, akokoľvek budem pumpu otáčať okolo čapu brzdy.
Iné dávkovanie sily na piestik by sa malo riešiť "prevodom" páčka - piestik, nie pootočením piestika.

Chýbajú mi ešte nejaké informácie v tejto veci? Čo všetko je výhoda a čo marketing?


21.02.2016 11:15

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: sisobmw: Motorky dobre pogurtňované? Nepopadali vám... ;-) Teším sa na tvoju "owner" recenziu Afriky ako si mi sľúbil, dokonca sám od seba... ;-)
Želám vám obom veľa štastných km v sedle tejto nepochybne podarenej motorky. A zvuk to krasota, aj so sériovým laufom, ako stará Afra... To sa im podarilo...


21.02.2016 11:12

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: sisobmw: [dobre] super že priamo porovnávaš z GS800.Teda spon pre mna :-) . A hlavne že nemáš nasadené ružové okuliare :-)

Totiž na takéto cocotiny typu :"Pokud ovšem nutně potřebujete slyšet aspoň jedinou věc, která by vám mohla na nové Hondě vadit, tak je to rozhodně to, že jí ještě nemáte v garáži!" od profesionálneho testéru, nikto asi zvedavý nie je.

Teším sa na další diel.

Dôvod úpravy: Pridal som čosi.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (21.02.2016 11:19)


21.02.2016 11:08

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Hlavní výhodou radiálního uchycení brzdových třmenů je získání větší brzdící síly, přičemž celá soustava disponuje vyšší tuhostí, z čehož plyne samozřejmě efektivnější brždění a rychlejší reakce při zmáčknutí brzdové páčky. Navíc konstrukce radiální brzdy mimo to umožňuje použití menšího disku, což se musí pozitivně promítnout jak do váhy motocyklu, tak i do velikosti neodpružených hmot. Radiálním uchycením brzdových třmenů se myslí, že šrouby, které uchycují třmen, jsou v ose kotouče a ne kolmo k ní, jak je tomu u konvenčních brzd. To s sebou přináší výhodu menšího bočního výkyvu a lepší přilnutí brzdových destiček na povrch samotného disku.

Více na: www.motorkari.cz/tema/?t=48220
Copyright © Motorkari.cz


21.02.2016 10:46

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

O.T. Radiálne strmene nebrzdia lepšie , nemajú prečo .


21.02.2016 10:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

šišo - vidíš a ja som čítal kde jeden anglán (alebo amerikánec) vlastniaci R 1200 GS Adventure sa rozplýval nad tým akú ma Afrika ovela lepšiu ochranu pred vetrom ako Advík. Napriek tomu že človek sa vozil mi to hlava skrátka nebrala...

6 kvalt od 65km/h už kultivovane?.... :-O tieto cifry dokopy vo mne, budia prvý pocit že ten dvojvalcový motor musel byť silne podtočený... ale skrátka asi lahší prevod a elastickejší motor. [dobre]. Nepredpokladám že človek s tvojími najazdenými km by podtáčal motor.



milan - nepochybujem že tá nová motorka dobre brzdí ved má radiálne brzdy a Honda na brzdách nikdy nešetrila mám pocit... ale ver tomu že keby si mohol porovnať tie isté kotúče a platničky s novými "gumákmi" a "gumákmi" ktoré majú 4 roky tak by si rozdiel pocítil. ;-)

inak toho chalanka čo hučal v centre ZM hore-dole na tej GSXR "Rizzla" poznáš?


21.02.2016 8:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

Tak ako píše milantdm. My prvé tankovanie v PE, potom smer Nitra cez Bošany a späť. Najazdených 160 km. Tak dám prvé dojmi. Nie som testovací jazdec tak budem porovnávať len z BMW F 800 GS, na čom som jazdil predtým.
Už na pohľad je Afrika väčšia - sedadlo ja o 10 cm dlhšie. Motor dáva lineárny výkon (tak ako písali), no BMW išlo odspodu lepšie, malo taký plynulejší, kultivovanejší nábeh. Ale to sa asi zmení po ďalších km. Bolo cítiť ako si motor sadá. Keď sme vyrazili, cez obec sa dalo ísť 55 km/h len na päťke . Šestka išla kultivovane až cez 65 km/h. Keď sme sa vracali domou, som sa prichytil, že idem cez dedinu 58 km/h a mal som tam šestku, motor už neprotestoval. Myslel som že som podradil a ono to už šlo ;-) . Spojka zaberá na môj vkus troch a skoro, ale to sa hádam bude dať nastaviť.
Ovládateľnosť fantastická, hneď som si na ňu zvykol, aj pri vysokých rýchlostiach. Brzdy úžasné, predok sa krásne dávkuje a zadok ide do šmiku aj zo spolujazdcom zľahučka, čo u BMW išlo len po väčšom úsilí.
Ochrana pred vetrom prabiedna. Do prilby sa to ešte dá, tam pomôže nástavec, ale všetko to chytajú plecia a tam sa stým už robiť nebude dať asi nič.
Podvozok budem musieť trochu doladiť. Predok z plnou nádržou sa chová dobre (nebolo cítiť zmenu v ovládateľnosti medzi takmer prázdnou a plnou nádržou), ale zadok je na môj vkus tvrdý, dosť to kopalo. Takže s tým sa bude treba pohrať. Veď je tam toho na štelovanie "haba kuk" :-))). Prepínač smeroviek, tak na to si budem musieť zvyknúť (nechápem prečo od toho ustupuje už aj BMW, podla mňa je BMW prepínanie smeroviek o mnoho komfortnejšie a bezpečnejšie) ale čo, trh je trh [zle] .
Zo spotrebou som sa dostal ne 5,5 l/ 100 km, takže po zábehu pri normálnej jazde to pôjde asi pod 5 l / 100 km. Jazdili sme podla predpisov >:-) obec 55 - 60 a mimo 110 km. Občas pri predbiehaní o trocha viac.
Tak to je všetko, čo ma po tých pár km napadlo.


20.02.2016 19:24

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Magy
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

je niekde predvádzačka na vyskúšanie? :-}


20.02.2016 18:53

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Tiez som dnes stretol dakoho meno som uz zabudol na trikolore s dtc vo full vybave aj riaditka zdvihnute. Pochvaloval si, mal na nej cca 1000km.


20.02.2016 18:46

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milantdm
 Turista 

Ikona

Re: raptor: ano siel som aj tadial, prve tankovanie Beladice, potom cez Chyzerovce a mesto do Machuliniec a potom stretko so Sisom a Nitra ranc DD smer na Janikovce, bol som obleceny len na benzin, ale nedalo mi to a prvych 71 km mam za sebou!!! Neskutocne dobre to brzdi, aj bez pancierovych hadic. A nadherne sa to ovlada presne ako trandak!!! Uz len dufam ze zajtra bude pekne!!

Upravené 1 krát. Naposledy upravil milantdm (20.02.2016 18:47)


20.02.2016 16:21

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: pitaz: Vyzerá to, že si mimo. Napríklad, keď máš super krásne kufre na motorke, edvenčr a off road výlety sa jazdia úplne super, zážitok je viac nezabudnuteľný a aj terén sa prekonáva ľahšie ako keby si mal len nejaké obyčko hala-bala kufre od Hondy. A tá radosť, keď po 10-tich rokoch pozeráš fotky, aké si mal krásne kufre na motorke a samozrejme pancierové hadice, lebo nepancierové síce brzdili, ale boli nepancierové a aj všetky páčky pomenené, lebo neboli krásne. A síce si mal blatník dole, ale mal si to upravené tak, že si si ho mohol dať hore.

"A vůbec."

:-~


20.02.2016 15:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

milantdm - mohol som ťa dnes vidieť v ZM? No mohol kua?! :-))) :-)))


20.02.2016 7:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

keduska
Na BMW som jazdil 15 rokov, aby som si zmenil nick si to tá honda bude musieť zaslúžiť ;-)
Ale vytešujem sa, dúfam že ma s ňou čaká aspoň toľko dobrodružstiev ako s F 800. Už nech sa vyčasí a ideme "testovať".


19.02.2016 19:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milantdmja sa tak tesim s vami, hlopi moji :-)
sisobmw ocuj, asi by si si mal zmenit nick na motoride ;-)


19.02.2016 19:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milantdm
 Turista 

Ikona

Uz je doma

motorkarmilan.rajce.idnes.cz/Prebierka_Africa_Twin...[img][/img]

motorkarmilan.rajce.idnes.cz/Prebierka_Africa_Twin...[img][/img]


19.02.2016 15:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton keby len k vlasom :-) Ak medzicasom, kym nasetrim nepride nieco este lepsie na trh, tak bude moja. Ale este musim zopar mesiacov popracovat :D


19.02.2016 14:59

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

egres2
 Bahniak 

Ikona

Ako v telenovele. :-D


19.02.2016 14:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

akoze fakt ma to nebavi na kazdu kravinu reagovat.. ved jasne vidis, ze tam tie kufre len prilozili nove vybalene z krabice - ani zamok tam nebol nahodeny, cize podla mna tam nemali ani ten gumovy uchyt, ktory je napr. vidiet aj na keduskinej fotke - tam je uz nahodeny.

ten ochranny ram je z hlinika (preto sa to nevola padaci ram), urcite ho neodporucam ako padaci ram. na to treba givi, sw-motech, atd...

nikto nikoho nenuti tu motorku kupit. kto chce, pride si vyskusat, komu sa bude pacit, ten si kupi. komu sa nebudu pacit hondacke kufre, kupi si k ine, atd...

treba sa hlavne z toho neposrat a nehladat chyby tam, kde nie su. tak isto si netreba myslet, ze existuje nejaka absolutne dokonala moto. tento pocit maju napriklad niektori vlastnici BMW GS. ale na tomto svete nie je nic 100% dokonale - samozrejme okrem premudrelych a vseveducich clenov diskusnych for >:-)


19.02.2016 14:21

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

"....a takto sa siria zarucene internetove informacie" ??? 8-)

Ak tam naozaj niečo chýba, :-O .......pravdepodobne to na showroom neskladal nejaký "hej-ty", ale mechanik od Hondy .....čo tiež o niečom svedčí.

....tie hondacke kufre sa nepopierateľne trasu jak drahý bobino v zime, ....a to sú pravdepodobne ešte prázdne. Máš to aj na oficiálnych videách. Tak len tak námatkovo: 2:37, 4:02, 7:40 až 7:50 ....si žijú vlastným životom. Viac sa mi nechcelo hľadať.

[

Video: Honda Africa Twin 2016 - Interaktívne video - Adventure Made By Honda

]

Čo tie imitácie padákov? To sú naozaj iba držiaky na svetlá a na polámanie plastov už pri páde zo stojana?


19.02.2016 11:45

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

nie som si isty, ci chlapci spravne namontovali tie kufre, taka vola tam urcite nie je - teraz som to skusal. podla mna tam len dali holy kufor ale nenamontovali gumu na spodny uchyt kufru

a takto sa siria zarucene internetove informacie :-)))


19.02.2016 11:39

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

extreem
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: bacaono: v tých Rothmans farbách ju žeriem aj s tým obéznym výfukom :-)


19.02.2016 11:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: bacaono: Ondrik, ja nechapem, preco uz nepouzivaju tie (podla MR recenzie) super zipsovacie kufre z Crosstourera?

Re: keduska: Keda, ide ti k vlasom, ber ju ;-)


19.02.2016 11:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Ale imitáciu padákov predávaných pod názvom "držiak prídavných svetiel" by som si teda určite nekúpil. :-O :-~

[
Video: www.youtube.com/watch?v=BFhMsZiAtFg ]

.....a ani tie originálne kufre, :-O .......a nie len pre to že sú škaredé >:-)

[
Video: www.youtube.com/watch?v=IZ4iJ9pOVa4 ]


Ešte že bude onedlho veľký výber funkčnejších vecí.....trebárs.....

Pozri obrázok

Pozri obrázok


19.02.2016 10:57

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Jak v cene??? :-O :-O :-O :-O kde to žiješ??? 8-) ....za mastný adventure príplatok predsa!!!! >:-)


19.02.2016 10:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Uz na nu setrim


Pozri obrázok

Dôvod úpravy: lebo obrazok

Upravené 3 krát. Naposledy upravil keduska (19.02.2016 10:58)


19.02.2016 10:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: bacaono: to blato z fotoshopu je v cene, ci to je daky drsnacky adventure paket? :-D krasna je [dobre]


19.02.2016 10:28

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

tak to je asi najkrajsie farebne prevedenie, krasa nadhera [dobre]


19.02.2016 10:23

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tak na takúto spomienkovú edíciu by ma nemuseli dlho nahovárať. [dobre] [dobre] [dobre]

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

[
Video: www.youtube.com/watch?v=_3EvOOfNr54 ]


18.02.2016 19:29

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milantdm
 Turista 

Ikona

Tak uz sa neviem dockat zajtra si ju uz zaparkujem v garazi, este ma deli 600km, len neviem ako to bude s pocasim v sobotu a nedelu aby som ju aspon trosku prevetral, takze cervena je zajtra v Nevericiach, trikolora v Partizanskom!!! [ciel] [dobre]


18.02.2016 9:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

jeden problem s cervenym pasom zasahujucim do nazvu sa nevyriesil a uz je tu dalsi ..obdobny problem

postupne ludia, na riesieniach stoji predca zivot


18.02.2016 7:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (18.02.2016 7:55)


17.02.2016 22:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: sisobmw: Ozvi sa ak budem doma prídem ti pogratulovať osobne do kmoto...

Takto vedené hadice mali aj KTM950Adv, 990 už mali hadice dve. Kto chce do terénu ten blatník zhodí úplne a hadice tam zostať nemôžu, o tom som hovoril, v reále možno 5% majiteľov sa tým bude zaoberať :-)


17.02.2016 17:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ja budem tiez odovzdavat buduci tyzden jednu. a tu nasu predvadzacku Honda nie a nie poslat :-(

uz nech je lepsie pocasie a zacne sezona, na tuto moto sa po dlhom case naozaj tesim :-)


17.02.2016 17:01

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

milantdm
 Turista 

Ikona

Siso v nedelu ma byt 13°C tak dame nejaky okruztok??? Len musime to poistit ja sa pojdem zajtra spytat na poistku.


17.02.2016 16:44

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

sisobmw
 Edvenčr 

Awia.
Nehnevám, že si na nej sedel, aspoň jej neni ľúto :-). V piatok 19.2. okolo 10 hod. sme tam a preberáme. Vezieme dodávkou, aby sme mohli viacej doma vyskúšať pred prvou servisnou kontrolou.
A k tým hadiciam. Tie išli presne takto isto aj na BMW F 800 GS. Akurát že boli pancierové.
Keď chceš zdvihnúť blatník o 1-2 cm nejakými podložkami, to nieje problém. Hadica sa vyhodí z poza tej odrazka a nahne sa smerom k zadnej časti blatníka. Vedie sa po tom plaste a tým sa podstatne predĺži. Presne takto som to mal spravené aj na F 800 GS, blatník som mal zdvihnutý o 2 cm a fungoval to. Ako na to pozerám pôjde to aj tu. A časom dáme pancierky.
Samozrejme že ju čakajú ďalšie úpravy k obrazu svojho pána. Keď bude hotová, popíšem,
na fotím a dáme to sem aj z prvými dojmami.
Už nech je piatok :-))) .


17.02.2016 15:04

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus - sorry ak som sa dotkol "tvojej" znacky, ano kazda znacka ma svoje slabe miesta, nielen KTM... a do KTM ja vôbec nerýpem :-))) 1valce od tejto značky sú pre mňa rana na istotu naopak dvojvalce stále s otáznikom... každý máme svoju optiku ;-)


17.02.2016 14:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Raptor> keby si si nerypol do KTM...co ti poviem, este nikdy som ktmku netahal na lane. Ale Africu uz ano. Klasicka chyba, ktoru Honda nevyriesila za cely vyrobny proces: cerpadlo v pecku.
Ine hondy maju dlhorocne problemy s reglerom, co tiez za roky Honda nevyriesila - a bohvie co este. Hondu moc nesledujem, na toto som si teraz spomenul.
Tymto samozrejme neposielam Hondu do prachu, len treba zostat realistom. Kazdy so sebou vlaci nejake nedostatky.

A sorry ze sa miesam do debaty, ale nedalo mi na tu raptorovinu nereagovat. [ciel]


17.02.2016 13:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

jasne, rozumim. nuz, kto chce jazdit hardcore offroad, bude asi muset spravit viac uprav ako len hadice. inak predne pancierky asi nestoja az gucu penazi, mozno kilecko.


17.02.2016 13:34

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pitaz - chalani hovoria o tom ze blatnik zdvihnu (bud nejakou upravou alebo uplne novy, vyšší blatnik)

a s takymto vedenim hadic skratka ak chces pridvihnut blatnik o cca 5 cm (nutna uprava aby sa ti nezaniesol priestor medzi kolesom a blatnikom) si musis pripraviť guču peňázov na nové brzdové hadice lebo staré su nepoužiteľné

Dôvod úpravy: vyšší

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.02.2016 13:39)


17.02.2016 13:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

janoval: nerozumiem. akoze ked chces jazdit bez blatnika, tak ano. ale velky zmysel v tom nevidim. ked chces dat blatnik hore, tak samozrejme treba nove hadice. to ale bezny uzivatel asi robit nebude.


17.02.2016 13:04

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

to vedenie tych hadic je asi najlacnejsie, co sa da vyrobit. Este aj stary transalp (tiez prezyvany "Cinska Afrika") mal T-cko hore pri okuliaroch.

pitaz: to akoze das blatnik dole a hadicu tam nechas 4 centi nad kolesom a pod ho do blata a kamenov???


17.02.2016 13:04

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Janko to neni o flame........to je o tom či by bola litrová CRF za 15,5 litra síce s lepšími komponentmi ale stále holá a bosá vôbec predajná.


17.02.2016 13:00

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

hej, prvy znak je krajina, ale 11ty je aj priamo fabrika


17.02.2016 12:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pitaz - dík [dobre] inak FYI, neni treba pozerat na 11 znak vo VIn .. stačí či je prvý J

bača - prečo by mali, vôbec nechcem začať flamewar ale KTM sa zrovna spolahlivosťou nevyznačujú, nová vrtula má boxer čo je motor kerý nemosí sadnúť každému + vodník asi na najlepší ročník ešte stále čaká ;-)


17.02.2016 12:44

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

awia - nieeee, neblazni. ten blatnik ma zozadu deklik - a medzi tym deklom a blatnikom su vedene hadice = samozrejme nemusis davat dole hadice, ked chces dat dole blatnik.

tych 10 rokov som napisal obrazne, odporuca sa po tych 4 rokoch, aj ked si myslim, ze to je zbytocne skoro.

raptor - v japonsku, 11 znak vo VIN je K co znamena tovaren Kumamoto, Japan

Dôvod úpravy: oprava

Upravené 3 krát. Naposledy upravil pitaz (17.02.2016 12:51)


17.02.2016 12:42

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Jasne že budú pi*uvať. .....šak to si už môžu kúpiť rovno 1190R, alebo vrtulu.


17.02.2016 12:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

janoval - co si cakal, je to nova Honda a pritom za relativne prijemnu cenu (na to ze je to novinka)

ked za dva roky Honda postavi novu Africu vo verzii Adventure so seriovymi Ohlinsami, elektronickym podvozkom pancierkami, natacacimi stupackami a pribije tam +3500€ tak sa zasa najdu jedinci ktori budu pičuvať na cenu :-)

p.s. a to som fanúšik pancieriek

p.s.2 - seriove gumenne hadice sa odporúča vymeniť za 4 roky a nie za 10

p.s.3

Dôvod úpravy: p.s.3- este by ma zaujimalo ci sa nova Africa robi v Japonsku alebo v Spanielsku.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (17.02.2016 12:44)


17.02.2016 12:04

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

To že gumenné mi nevadí... viď pozrite foto v galérke je to vidieť. Ja vravím o tom že hadica je vedená do jedného strmeňa a potom prepojovačka ponad blatník do druhého. Ak chceš blatník zhodiť a dať si vysoký motokrosový tak musíš meniť aj hadice...

Tu je vidieť jak sú hadice vedené:

Foto: Honda CRF1000L Africa Twin 2016


Awia

Dôvod úpravy: dopl obr

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (17.02.2016 12:07)


17.02.2016 10:33

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

jasne, ze gumove - nic im nechyba..... buuu haha :-O :-)))


17.02.2016 9:32

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

jasne, ze gumove - nic im nechyba :-)))
za 10 rokov, ked zacnu brzdy vadnut a guma zostarne, mozu sa vymenit za pancierky :-)


17.02.2016 9:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

"...Hadice treba vymeniť za pancieráky..."

Awia: To chces povedat, ze na motorku z roku 2016 dali klasicke gumene brzdove hadice?


| 1 2 3 4 5 6 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Harley-Davidson

aprilia-day-05-06-2024

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 98057 | Včera: 147333