Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Souo S2000 GL: Čína predstavila konkurenta pre Gold Wing - dvojliter 8-valec boxer s DCT prevodovkou
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Hodnotenie: Ak ma nieco na Azii fascinuje - ako dokazu na prvy pohlad zlozite, nalezite kvalitne a "drahe" veci vyrobit o 10ky % lacnejsie voci EU. Upravené 1 krát. Naposledy upravil yurij (28.05.2024 20:38) |
Ako chcu "soudruzi z NDR" s 2litrovym 8valcom splnit EURO6 (nehovoriac o EURO7)? |
Re: yurij: co ta na tom fascinuje? :D staci vygooglit zisky roznych znaciek...cisty zisk uz po zaplateni vsetky tovarni matetrialu vyplat cez robosov po najvyssi manazment odmeny pokuty vyzkum testovania atd atd miliarda veci...vsetko to zaplatia a furt cisty zisk v miliardach rozrataj to na pocet predanych kusov a zrazu zistis ze aj so vsetkymi tymi nakladmi kolko z motorky je uplne cisty zisk...teraz si odmysli cely vyskum kedze len okopirujes veci zlavis z kvality materialov robotu ti budu robit 8 rocne deti v zajateckom tabore a povedzme ze prve roky ani nechces zisk len prevalcovat trh a zrazu prides na to ze "realna" cena motorky je niekde na 1/3 z toho co sa tu predava |
|
Re: Mishko: Možno ich EU norma ani nezaujíma... A neviem že by mal byť problém s 8-valcou a EU normou... |
awia |
Až by som čakal posilňovač riadenia a výsuvné kolečká ako na českom Dálníku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romoto (29.05.2024 20:23) |
a vies aj zdovodnit, preco valcov s v, ked uz mudrujes? |
Romoto - myslíš, že nový 8 valcový boxer čínskej produkcie ktorý zatiaľ nikto z nás reálne nevidel bude plniť aktuálnu normu Euro? |
Konštrukcia motora K1600 bola v čase, keď ešte neplatila nová norma. Museli sa potom prispôsobiť novej platnej norme. Bežná prax. |
egreš - Suzuki VZR 1800 - mala tiež konštrukciu motora v čase keď neplatila nová norma. Keď začala platiť nová norma tak sa prispôsobiť nedokázali. |
To nemusi byt tak, ze by sa nedokazali prisposobit, ale v Europe sa im to jednoducho financne neoplati. Boulevard s tym 1800 ccm motorom sa predava v Japonsku aj v USA. U nas by mali s upravou velke naklady a nic by tym neziskali, trh s chopprami skapinal uz dlhsie. |
Re: raptor: neviem o tom že by akákoľvek norma obmedzovala počet valcov... Ak splnia emisne normy tak aj 12... |
Awia - VZR 1800 sa pokiaľ viem dobre predávalo kým bolo v ponuke napr aj koli tomu že Honda sa s VTX 1800 po krátkom čase čo prišla VZR stiahla detto Kawa s Vulcan 1600 / 2000... takže argument že tie moto sa v EU nepredávali úplne neberiem. Jasné že segmet CCC sa už roky nedá porovnávať napr so segmentom cestovných endúr. |
Re: raptor: no tak to nie je celkom pravda... Viac valcov znamena mensie hmotnosti jednotlivych valcov a sucasti, menej namahania, a neexistuje ziadna umera medzi poctom valcov a spotrebou. |
Re: Herghott: |
Herghott takže chceš povedať napr 8v S2000 bude motor s menšími vnútornými stratami ako napríklad 6v GW 1800 ? |
Tak kedze som tu motorku videl iba na jutube, neviem ti odpovedat. Musel by som ten motor vidiet rozobraty a potom ho pomaly skladat, a vedla robit to iste s GW motorom. |
Herghott - v pohode, ako tvojmu pozornému oku iste neušlo predtym som napisal 8V a 6V... teraz som chcel napísať v8b a v6b kedže viem s kým si píšem ale napadlo ma že to b dám preč. Nesklamal si. Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (30.05.2024 14:22) |
...pravdepodobne Souo S2000 GL: ostane na úrovni konceptu..neviem si predstaviť predajnosť na úrovni konkurentov: Goldwing , BMW GTL,HD, Indian... |
No kto napíše "Viac valcov znamena mensie hmotnosti jednotlivych valcov" by nemal písať :"Musel by som ten motor vidiet rozobraty a potom ho pomaly skladat" |
tryskáč - k tvojim poznámkam k motoru tlieskam ale zas ber to s rezervou lebo ja ani nemám "priemyslovku" a veru ani zopar autackych a motorkovych motorov som nerozborkoval / nezborkoval" |
Hodnotenie: GW ma vpredu (ak sa nemylim) Hossack zavesenie. Nie je to ako telelever, ale skor podobne bmw duolever... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (31.05.2024 9:11) |
Pozri obrázok |
Ozval sa mi kamarát... 8 rokov robil v Číne pre GWM: |
Trh v Ázii a J. Amerike nestačia zásobovať. Prečo by sa mali snažiť o trh v EU . Keď to tak sledujem, tak tých činských sa tu veľa nepredáva. |
Neviem ake hodnoty CO2, CO, NOx, .. namerali na biku, ale GWM radove 4valce 2.0T vo WEY VV7 splnali narodnu normu VI a v porovnani s EURO6 boli daleko pod limitom. Preto tvrdit, ze cinske motory budu mat problem s EU normami je zcestne. Pokial sa nic nezmenilo ide o maloobjemovku az limitovanu seriu, majitel spolocnosti Wei Jun neplanoval vyrabat motocykle kvoli zisku, ale skor ako splnenie motorkarskeho sna. Dovod preco 8 valcov a boxer bol diera na trhu, kedze velkoobjemove motocykle v cine nie su vyrabane a 8 valcovy boxer nie je ani v globale. Ked sa mi podari jeden exemplar shipnut do Kosic urobime s Awiom road test |
lejbo par otaziek |
1. Lebo ine ako road-legal testy sa v EU nerobia .. napr. Nemecko ma kategoriu EC na testovacky |
Hodnotenie: Velmi oblubeny je stereotyp "teraz si odmysli cely vyskum kedze len okopirujes veci zlavis z kvality materialov robotu ti budu robit 8 rocne deti v zajateckom tabore..." |
Čína nerobí nič iné,len to čo robilo japonsko,japonci tiež kopírovali a kradlitechnológie,akurát to čo trvalo japoncom trvalo 40 rokov zvládla čína za 20 rokov..Souo S2000 GL je len technická zaujímavosť.V solventnom svete si to skoro nikto nekúpi a v číne tiež nepôjde na dračku lebo také monštrum je v číne problém zaregistrovať.Bohatý číňan chce HD alebo BMW to je preňho etalón.Napr.HD sa dá zaregistrovať len v pár mestách registrácia začína 15000+ eur čiže cena HD s clom + registrácia je 80-100 tisíc dolárov...Čína vyrába aj veľmi luxusné autá len bohatý číňan ich nechce chce Mercedes G,S Audi 7,8,Q a pod. |
Emisie nie sú priamo úmerne počtu valcov ale celkovému spalovaciemu priestoru a spáleného paliva. Niekedy má osemválec menšie emisie ako škodovácky trojvalcový chrchlák. |
egreš to ako |
Re: 8814: Aha, takže Japoncom trvalo 40 rokov, kým uviedli do praxe ukradnuté technológie. Kto vie, od koho ty kurvy šikmooké odkopírovali začiatkom šesťdesiatych rokov napr. takú RC166 - tku |
raptor: |
egreš predtým než mi napíšeš čo si mám zrovnať skús odpovedať na to čo som napísal pôvodne. |
Re: Jeff: šlohli to MV Aguste,ktorá to vyrobila 10 rokov pred nimi... |
Re: 8814: aj kradli, ale kratko nato priniesli svoje technologie, a tie pred rokom 2000 boli v motocyklovom svete dost zasadne. Japonci su brutalne precizni inzinieri; kto kedy videl rozobraty japonsky motor, motorkovy alebo aj autacky, musel pochopit. Nic z toho, zial, o cinskych inzinieroch neplati. |
Herghott - a ktore dva obrazky si mam pozrieť aby som si tie súvislosti vyčítal? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.06.2024 9:54) |
Re: raptor: v tomto pripade ziadne, pretoze sa nerozpravame o rozdieloch medzi dvoma motorkami, ale o priamej alebo nepriamej alebo ziadnej umere medzi objemom a emisiami. To sa do obrazku zachytit neda. |
Herghott - a aj to rozmeníš na drobné čo máš na mysli, alebo budeš za chrumkavého? |
Raptacik, ja tu nie som na to, aby som ta vzdelaval v rozdieloch medzi motorkami, ani suvislostiach medzi objemom a emisiami. Aj keby som to spravil, urobis to co vzdy - povies ze nemam pravdu, ze si si to zistoval cez kamaratov, a ked ti znova zacnem argumentovat, urazis sa a odides. Takze tak. |
Hergháčik - niektoré tvoje argumenty majú váhu teplého vzduchu... ten s dvoma obrázkami Duc. Rallye vs. Enduro bol jeden z nich. V tejto téme namiesto mudrovania o čiernej a bielej a následne o tom že si tu neni na to aby si ma vzdelával (to skutočne nie si) si mohol normálne napísať čo máš na mysli. |
Raptak, ked mi neveris, tak neviem ako inak ti mam vysvetlit rozdiel medzi dvoma motorkami. Nezavolas ani svojim kamosom do Stiavnice, lebo je ti jasne, ze by si sa strapnil - preto som ti navrhol pozriet si dva obrazky. Mensi hint - tie motorky maju spolocne mozno ventilky na kolesach a tie male skrutky na plastoch. Nic ine. Prechod z V2 na V4 je prechod z jednej epochy do druhej, rozdielne je uplne vsetko, naozaj. |
Herghy - ty tvrdíš že sú to odlišné motorky a ja že svojím zameraním rovnaké až na motor. A namiesto toho aby si už na prvú povedal kde ty (z obrázku ) vidíš odlišnosti tak mi zasa radíš že ja mám niečo urobiť / zavolať atď. Sme tu na diskusnom fóre a ty sa ma snažíš normálne úkolovať Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.06.2024 10:57) |
Normalne ma mrzi, ze vidis svet tak velmi obmedzene a selektivne. |
Herghott - tak sa mi zdá že keď dôjdu argumenty tak začínaš byť osobný... človeče, ty eroduješ pred očami. Keby si ma namiesto hodnotiacich úsudkov skúsil ignorovať nevyriešilo by to tvoj problém s mojou osobou? |
Argumenty dochadzaju praveze tebe, pretoze tie motorky su naozaj rozdielne a stale neexistuje ziadna umera medzi objemom a emisiami. |
Audi R8 Spyder V10 performance quattro |
aj by som sa spýtal kde vidíš faktický rozdiel medzi mojími dvoma výrokmi ale to by som sa zas dozvedel o fotkých, epochách a šróbikoch. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.06.2024 11:38) |
Ale vedie to niekam. Dovol mi ozrejmit ti, preco po cely cas nemas pravdu: |
Mudruješ o motorkách na ktorých si nejazdil a vidím že paralela s radou GS bol hrach na stenu. Nebudem sa viac snažiť... načo. |
Jazdil som na oboch, ale ty urcite prekrutis aj to Video: Rýchlovka s najväčšou Multistradou všetkých čias - Ducati Multistrada V4 Rally (2023)V tych 7 prispevkoch som sa venoval iba tomu, ze sa mylis v MTS, lebo to bola ta jednoduchsia cesta. Herghott |
Prečo by som prekrúcal neprekrútiteľné... otázka je prečo si túto moju chybnú úvahu nedal na pravú mieru hneď ako som sa pýtal na tvoje skúsenosti s oboma motorkami a mlčal si. |
Prioritne by si mohol predpokladat, ze som jazdil na takmer kazdej sucasnej seriovej motorke. |
zasa skúšaš byť prvoplánovo osobný... premýšľam čo ty vieš o mojích offroadoch... tak sa mi vidí, že viac jak ja Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.06.2024 13:05) |
raptor: |
egreš niekde bude chybka. |
Tak potom má predajca chybu v tabuľke . Tie hodnoty asi patria 488 GTB |
debata sa stočila niekam inam. |
Som rozmýšlal ako skopírovali číňania TNS HC-16 |
Re: copy: Asi taký, ako Honda od MV Agusty |
V USA na fóre už dosť rozsiahla debata, kedy to k nim príde, aká bude cena a tak |
Re: copy: čisto teoreticky,ak by sa to vyrábalo najskorší termín kedy sa to dostane do predaja je rok 2030...V amerike fičí GTL1600 a súperiť s ňou už nevie ani nový GW. |
Re: 8814: prečo práve 2030? |
Re: copy: Preto.lebo je to nová motorka. |
Re: 8814: tak minimalne prieskum trhu a testovanie uz maju za sebou Tiez sa mi 2030 zda prehnane. Ceny dielov a normocasy ti vie vyrobca povedat uz vtedy, ked je stroj iba na vykresoch. Zaucenie servisakov mi pri cinskej znacke pride dost scifi tiez. |
Kecy na fórach nie sú prieskumom trhu |
Nevies o tom? No tak to potom bude urcite tak, ako pises. |
Re: 8814: tak uz to ukazali na vystave, predpokladam, ze faza testovania sa skoncila. Teda pri Cinanoch nedam ruku do ohna, ale normalni vyrobcovia testuju pred predstavenim. |
Vyzerá to tak, že v Rusku pôjdu na dračku 1/3 ceny oproti goldwingu: |
8814: myslím, že v tomto prípade sa mýliš. |
|
8814 - obávam sa že "tisíce testovaných km" je niečo čo bolo a malo by byť aj dnes, ale nie je. A dobre si trafil BMW s GS. Neverím že prvé vodníky po 2013 mali pri testovaní odjazdené veľa testovacích km pri tých chybách čo tam v priebehu rokov vyskočili. |
Na prezentacii motorky na motosalone mal svoj prejav riaditel a majitel GWM, Wei Jianjun. Rok narodenia 1964, podla Forbes jeho majetok 12 miliard dolarov netto.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil copy (15.06.2024 11:11) |
Jezdí. |
Xingfu 250 |
Re: raptor: pre zákazníka je to trochu drahý test nové GS má koeficient rozsvieteného vianočného stromčeka oproti 1250 1:7...ale o rok to bude asi lepšie,len sa vychytajú muchy. |
Re: 8814: kto bol v Rusku za posledných 10-15 rokov, tak si určite všimol, že polovica (alebo väčšina) áut je čínskych. |
Re: copy: Ja som tam luxusné čínske autá nevidel. |
Pre Európana bude Čína vždy niečo podradné, treťotriedne, menejhodnotné. |
To je pravda aj ked je to paradox. Europa prakticky uz dlho fici takmer na vylucne cinskych veciach. |
8814: ale Moskva nie je Rusko. Pozri si SUV značky Haval, ten istý výrobca, teda GWM. |
8814: Kde a ako dlho si bol v rusku? |
Bol som tuto zimu 3mesiace v Hurghade a zhruba polovica aut boli cinske. |
Re: egres2: neboj sa, dlhsie ako ty tam nebol nikto. Len lenin. |
Pozerám najpredávanejšie autá v Rusku za posledný rok: prvá Lada Granta, druhá Lada Vesta, tretí Haval Jolion (GWM). Tým nevravím, že si Rusi budú kupovať čínsku V8 dvojliter motorku, len že asi až tak neriešia značku (hlavne keď tam majú to embargo). |
Inak od veci, ale videli ste novy moskvic? Neviem kde to odkukali, ale fajn. |
A to nie je v Rusku zmontovaný čínsky JAC? |
radnate: Len som chcel vedieť v ktorej oblasti Ruska bol. Napr. v Moskve je viac baworákov, medakov, jaguáov a podobných aut viacej. ako na celom Sk + česko. Choď mimo veľkých miest a mimo ruskej provedencie (40 - 50 ročných moskvičov, volg) je prevažná väčšina 20 ročných VW a číňanov a India. |
Re: egres2: s tým Moskvičom to nie je celkom tak. Rusi majú vlastnú zvarovňu, lakovňu, atď. Z Číny prichádzajú diely, ale karosérie vyrábajú v Moskve. |
Re: egres2: Do ruska chodím ešte od komunizmu,ešte ako žiak som si povinne dopisoval s ruských priateľom.Pravdaže ruský priatelia boli politicky preverení ,veď ani do českoslovenka nemohol cestovať bežný rus.Dotyčného otec mal na starosti štátny obchod z kožušinami ktorý prebral a sprivatizoval jeho syn môj dopisovateľ.Odvtedy sme v kontakte čiže cca 40 rokov a často sa navštevujeme.Zobral ma na veľa miest po celom rusku takže mám mierny prehľad o solventnej časti rusov od Petrohradu po Vladivostok a ich vkuse.Stredná trieda a chudoba jazdí na tom čo si vie kúpiť,to isté ako všade vo svete. |
Под брендом "Москвич" будут выпускать автомобили китайской JAC |
egres2, s tým súhlas, ja len že nie je to o tom, že dovezú hotové auto a prelepia na ňom logá z JAC na Moskvič. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (18.06.2024 10:43) |
copy. |
Re: egres2: |
A ma to vobec airbagy a ABS? |
copy: |
A neni to jedno? Sak je pjekne. |
Re: egres2: taj to bolo predtým aj s Renaultami/Daciami, v tej istej fabrike |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 126919 | Včera: 135713