Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Prvé foto nového GSa vrátane technických detailov rámu, nádrže a hlavne motora. Ten je úplne nový a prinášam vám i video. Video: Rýchly pohľad na motor BMW R1300GS |
Hodnotenie: Pekne to zostihlili...mna by zaujímalo, ci ju spravili viac pre jazdca ( je citit,co sa pod kolesami deje) alebo to zdokonalili tak, ze je to este viacej hluche, prehnane dokonale? Lebo tie vodniky sli dobre len bez emocie...no a co kardan, stale taky surovy prevod na pevno, ci to dokazali trosku zamaskovat? |
Re: dodoKE: dik za otázky, zistím zajtra... Dnes na večeri som dlho debatil s vedúcim projektu o teleleveri. Mne sa zdá že nové riešenie ešte viac odfiltruje čo sa deje pod kolesami. On tvrdil že je to presne naopak. Tak uvidíme zajtra. Video: Prvé dotyky a predstavenie BMW R 1300 GS |
Hodnotenie: Kolega (majitel GS1250) sa pýta či bude v budúcnosti menu v češtine alebo slovenčine? |
Nie som si isty, ale firma co prehrava cestinu/slovencinu v autach vie/bude vediet prehrat aj na moto. Neoverena info. |
Re: radnate: |
Video: Nastavenie výšky a polohy sedla - zaujímavosti na BMW R1300 GS |
Re: obi1: andelik, moja reakcia mala nasmerovat toho, co sa pyta. Teraz uz mu len staci trocha pogooglit, pripadne jeden telefonat bude mat istotu. |
Hodnotenie: Re: Awia: Neviem z videa odhadnut ako silna je ta aretacia nastavenia zadneho sedadla, ale vyzera to ako presne taky mechanizmus ktorym clovek pohne nedopatrenim vzdy prave vtedy ked to nebude chciet. |
Re: w4tch0: to zadne sedlo je total pevne, ma dve polohy a zapadnu do drážky, ani savto nehne. Tie pruziny trrba prekonat, dvihnut hore a vsetku 4 naraz, co sa nikdy nestane ak na tom niekto sedí... |
Preco sa preboha tocia tie videa na vysku? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (29.10.2023 2:08) |
Hodnotenie: Len sa mi to zdá - z videa o sedle, alebo je fakt, že za sedlom je blatník oveľa užší ako koleso? |
Re: Mishko: asi preto ze vidia svoje statistiky...bavime sa sice o takej trochu "konzervativnej" oblasti ako su motorky na slovensku uz duplom teda ved vidno tuna vekovy priemer ale pri obycajncyh weboch a videach sa rata s tym ze 80-90% ludi to pozera na telefone tak sa tomu prisposobuju videa a vlastne aj cele webstranky |
Re: Mishko: videa na vysko tocim len youtube shorts, max min, tiez Reels na Instagrame alias filmovy pas. Je to na mobil cielene... |
Re: tryskac: klopfsenzor je na 1200 "odIrakuNapadení" takze uz nejakých 20 rokov |
Re: Awia: ok |
Mňa zaujalo to, že prevodovka sa presťahovala pod motor. Čiže motor a tým pádom ťažisko je vyššie. Nestráca sa tým výhoda boxer koncepcie o nízko uloženom ťažisku? |
Re: FOGY: co som pochopil (dufam ze spravne), valce ostali v rovnakej vyske a prevodovku premiestnili zozadu, pod motor na lavu stranu. na pravej ostalo miesto na olej - cize tazisko sa v ziadnom pripade neposunulo vyssie oproti napr. 1250ke |
radkis - neviem ako ty ale ja som uz na novej R1300GS sedel a tie valce sa mi teda rozhodne zdali vyssie |
Tie valce nevyzerajú byť vyššie sú len inak tvarované. |
Re: raptor: ano ano, zatial bohuzial len sedel, no buduci tyzden uz mam zabestelovanu jazdu. ak nezabudnem, zoberiem ten meter a zmeram vam to . sam pisem :"co som pochopil.....", cize nie, na isto to neviem |
radkis - ved pohoda o nic nejde, povoz sa a uvidis omeraj a daj vediet |
Re: raptor: odmeram a dam, jasne . je to prve GS co ma zaujalo a vselijako spekulujem a aj preto som uz pozrel aspon 30 "testikov" tejto moto. boli medzi nimi aj moto novinari, co sami doma maju 1250ku. na tazisko, manipulaciu, jazdu v pomalej rychlosti po parkovisku ide sama chvala. oproti 1250ke pri jazde vraj posobi lahsie, agilnejsie... ja to aj tak nebudem vediet porovnat, na starsich GS som sa sice vozil, no nezaujali ma, cize nemam tie jazdne vlastnosti v hlave na porovnavanie (pamatam akurat na pocit pohodlnej jazdy) |
len nemerak vysku valca od zeme - to by mohlo skreslit aktualne nastavenie elektronickeho podvozku tej ktorej motorky |
Ono sa to reálne odmerať nedá, valec na 1300 má tvar nech hrušky a mal by mať väčšiu plochu, lebo ked už nič iné má vačší priemer piestu a valec 1250 je skôr taký zemiakový - asi nebude nikto hladať stredy plôch valcov ... Okrem toho nie je podstatná výška valcov ale výška ťažiska a to sa merá ešte ťažšie. |
takze pokus o meranie prebehol bohuzial neuspesne. v KE na predajni boli vsetky 1300ky na tom el. podvozku, cize v spodnej sadnutej polohe. ja ako "navsteva" som privelmi na tej predajni spekulovat nemohol, nebol tam na to "priestor". kazdopadne manipulovat, tocit sa s moto v nizkej rychlosti je hracka. |
Re: radkis: TO že má el podvozok (čo má každá) ešte neznamená Že má zvyšovanie výšky adaptive height. To je za príplatok... Takže zistiť a tak merať. Video: Prvý test BMW R 1300 GS 2024: Je nasledovník legendy hodný svojho mena? |
Re: Awia: ano, jasne, nevyjadril som sa uplne presne. vsetky tri GS mali ten adaptivny podvozok. inak moto na prvu dobru vyyyborna (prve GS co ma nadchlo) |
awia perfektné |
koľko zvolávačiek môžeme očakávať? |
Hodnotenie: Re: Awia: seriozne sa ta chcem spýtat , kedže má táto motorka "už" nastavitelnú uroveň trakcie, |
Re: alexa7: neviem ci presne rozumiem otazke, pytas sa na GS ci vseobecne. Pytas sa na trakcnu kontrolu, na ceste? |
Re: Awia: Pytam sa na tie vlajkove lode . Kafrala ti nejak 1250 , kontrolou trakcie do jazdy? Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (01.12.2023 16:24) |
Kafrala ti nejak 1250 , kontrolou trakcie do jazdy? - samozrejme... Na suchom ideal asfalte ani nie, ale čokoľvek iné tak to zaberá... A nemám rád keď mi niekto akoby uberie plyn. Na rôznych moto to zaberá rôzne niekedy je to celkom prijemne niekedy viac otravne... Niekedy je tam dlhé ubratie plynu a napr nemám rád keď to drži ubratý plyn a musím ja ubrať a znovu pridávať aby sa rozbehlo... |
Re: Awia: suhlasim na roznych motorkach je to rozne , hlavne na starsich to bola cista katastrofa rovnako ako ABS, ale ja prave už na KTM 1190 ci BMW 1200 , 1250 som nic rušivého nepostrehol Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (01.12.2023 19:06) |
Re: alexa7: suhlas, asi pre bežné použitie to stačí KTM, BMW to má celkom OK, taká Africa na vyššom nastavení 3 a viac je podľa mňa nepoužteľné... |
Re: Awia: osobne si myslim, ze 1 stupen u 1300ky bude vypnutie, 2 stupen bude to co je teraz u 1250 / lebo nebezpecnejsie pre jazdca to urcite neurobia/ a dašie vyššie stupne nikdy vyjazdenejší rider nezapne |
Hodnotenie: Urobili GS pre menšie postavy,vyzerá to ako rozpočtová lacná motorka kde šetrili kde sa dalo oproti 1250,podľa mňa éra slávnej GS týmto konci,kedy príde 1300 adventure až vôbec príde.vela ľudí prechádza z nových GS na 1200 GS posledný vzduchac. |
jasne ze adventure bude, preco by nebolo Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.12.2023 15:59) |
Re: raptor: každý je určite zvedavý hlavne na adventuru,zatiaľ nič nenasvedčuje tomu že bude, ani špiónazne fotky nie sú na nete.vydel som ako to skladajú,ten rám s plechových vyliskov je smiešny,dali v teleleveler nejaké ložisko a už to je niečo prelomové,viac elektroniky neznamená podľa mňa kvalita.nie som s novej gs nadšený,to svetlo je individuálna záležitosť,mne sa to páči.s 1250 taký sršala majestátnosť,1300 je smiešna,a nie som sám kto je tohoto názoru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (04.12.2023 16:24) |
udajne 3ks uz jazdia v nejakej kamuflaznej forme po Europe. |
Re: raptor: som čakal že predstavia naraz aj adventure |
wiese a prosim ta toto si preco cakal? NIKDY.. naozaj ze NIKDY nebola predstavena adventure spolu s modelom od ktoreho bola odvodena |
Re: wiese: jasné že Adventura bude, o rok na jeseň... Je to marketing dovtedy sa bude toto predávať... Nie je to IMHO ani malé a ani lacné (ani v cenníku a ani na omak, očum rozhodne nie) |
Ja som na 1250 tak na hrane, pri mojich 185cm. Tiež si myslím, že 1300 je všade tak jemne okresaná. |
Re: alexa7: ja mám 192cm |
Re: wiese: tak budes na tom vyzerat ako osa na cukriku |
Re: alexa7: ja mám 1150 gsa ,novší stroj nemusím mať,trocha viac koní by my neuškodilo |
Re: wiese: trocha viac ich tam je |
Re: Awia: to máš pravdu |
Bol som sa na to pozrieť. 237 kg pri takom výkone a kardane, to je nesplniteľný sen mnohých reťazových litrov. Ozaj pecka. |
K čomu je už len dobre automatické znižovanie motorky,to potrebujeme všetci ku šťastiu,to je ako posilňovač bŕzd na 1150 a prvých 1200 GS,sudruhovahia zistili že je to kravina a už ďalej nedávali.to sa už fakt nedaju kúpiť normálne motorky.na kurvitkach sa zarábajú peniaze nie na samotnej kúpi motorky. |
Re: wiese: dajú a tento systém je za príplatok... Takže nekupuj si to. Ak by si mal 170cm možno mernej bol by si nadšený z toho... |
Re: MajoKE: to nastavovanie plexi sa nastavuje na ten nový "Multi-rocker-switch" či ako to volajú, hovoril aj ukazoval som to vo videu... To vymysleli dobre... |
Re: Awia: ja mám 192cm takže pre mňa žiadny problém,trocha som som aj ľutoval malých ľudí že si nemôžu kúpiť veľké Enduro,len teraz to je naopak pri GS 1300,mám pocit že je až moc mala pre dlhanov.som zvedavý na adventure,možno nám sánka padne dole. |
Re: wiese: choď sa na tom odviesť... sedlo vyššie sa dá to problém nie je... TUším až na 890... Nemyslim si že tu bude malá... |
Re: Awia: alebo všetky staré GS boli až moc veľké a toto možno konečne je normálna veľkosť aby ľudia netancovali na špičkách keď manipulujú s motorkou,aj nad tým som rozmýšľal.aj ja mám problémy v podstate s1150 keď manipulujem,nech my nikto nehovorí že vysoký ľudia nemajú problémy s veľkými endurami.len sme zvyknutý na až príliš obrovské mašiny.tak asi menim názor na veľkosť GS 1300 je akurát. |
Re: wiese:skusal som toho dost a podla mojho názoru je hmotnost motorky umerná konfortu. Ide len o učel použitia. |
Re: alexa7: kedysi jazdili na 350tkach jawach vo dvojici aj z batožinou a bolo v pohode, nehovorím že treba jazdiť na Jawach ale s veľkosťou endur sa to už preháňa, poznám a aj som videl ľudí čo fakt padajú na obrovských mašinach ako muchy pri manipulácii ,keby tak radšej robia väčšie superšporty alebo nahace,tie sa zmenšujú a endura zväčšujú.jednoznacne by mali robiť endura,nahace, superšporty atď v rôznych veľkostiach,aj vysoký človek si chce zajazdiť na supersporte,nahači,a zase naopak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (07.12.2023 13:21) |
Re: wiese: ja si to nemyslim, že sa to prehana. Ved všetko sa odlahčuje , od GS cez stare Stelvio po Goldwinga. Kus spolahlivo železa XTZ 1200, sa uz ani nevyrába. |
TIež súhlasím že sa zmenšuje a odľahčude adventure biky... Že ľudia padajú je len chyba medzikusu... |
K tomu, čo som napísal o štíte 05.12.2023 19:42. |
Hodnotenie: Re: MajoKE: Ano, presne tak to funguje.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 78378 | Včera: 218254