Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Nové BMW R 1300 GS 2024 oficiálne odhalené! Pozri si všetky detaily!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Predstavenie naživo |
Hodnotenie: Vsetko super, as na to predne svetlo. |
predne svetlo? - čím dlhšie sa na neho pozerám tým menej ma napína.... možno to nakoniec bude ok, ale zatiaľ to "staré" asymetrické vyhráva |
Re: Herghott: Všetko super až na ten telelever, škoda že nespravia offroad verziu s USD vidlou a 21 palcovým kolesom... Dosť bolo vyplakávania. |
Hodnotenie: Súhlasím s Raptorom. Napínanie ale u mňa pretrváva. To svetlo za mňa palec dolu. Som rád že moja škúli. |
Hodnotenie: Wow, vyzera dobre v tej ciernej farbe. Matrix LED vyrezava auta pri svieteni dialkovymi? |
Re: Vidicon: to nepíšu... |
Hodnotenie: Uplne ze super je to sedadlo , ze pokracuje na nadrz , uplne iny level to bude v zakrutach v terene. |
Re: Vidicon: to je prave tragedia tejto doby... ze urobia ADVENTURE motorku kde sa ludia zamyslaju nad tym ci matrix LED vyrezava auta v protismere |
Som si myslel že moje XR druhej generácie vymením za GS, lebo som starý páprdo už ,ale rozhodol som sa, že nie som až tak starý . Pripadá mi to ako s iphone 15 a iphone 15pro max. |
Hodnotenie: Za mňa v tej Light verzii asi nakrajšie najuhladenejsie GSo - len už tej elektroniky začína byť príliš - a to sa celkom rád vŕtam v technológiách. |
Hodnotenie: čo sa mi páči : |
Re: tryskac: s tými riaditkami som to pochopil rovnako a napisal tak ako je v článku, akurát ze píšu že je to mrnej tuhé ako doteraz riešenie teleleveru na športových modeloch... |
Re: tryskac: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Thorien (29.09.2023 6:52) |
Hodnotenie: Za mna je to take 50 paci a 50 nie. Pockam si na nu a potom zhodnotim. |
svetlo ako pysk Predatora,,,za mna nepasuje tam |
Hodnotenie: mne to svetlo sadlo, tie asimetricke sa mi nepacily... |
okufrovane v edvencr verzii to snad do kaviarne dojde |
Raptor: no nepytal by som sa, ak by to nemalo ten nazov MATRIX. Osobne to tiez povazujem na moto za kravinu, nakolko moto sa okrem natacania aj vyrazne naklana a ovela rychlejsie ako auto, pri brzdeni a rozbehu sa vyrazne zakloni a predkloni atd... |
Tie kadejake pidi svetielka sa mi strasne pacia ... akosi sa zabuda, ze tie su tam nielen na to aby som videl .. ale aj na to aby som BOL VIDENY .... a to take pruzky sa prehliadnu o dost lahsie podla mna. |
Smerovky sú podľa modelu resp výbavy, buď klasika alebo v krytoch rukoväti... |
Naživo otázky a odpovede za cca 70 min, kto by chcel sa pýtať |
Ja by som sa najradsej spytal , ci je normalne, ze "velky" servis u dealera , napriklad u nas v BA , pomaly atakuje 1000€ |
A ešte som našiel foto toho EVO Telelever uchytenia horného okuláru: |
Uplne zbožňujem,ked propagačné video sa ma snazi presvedčiť, že je to moto prave pre mna do terenu...pohlad na smerovky v rukovätiach napovie že stymto do terénu nechces ist . Svetlo uz ani radsej nekomentujem, ani nechcem vediet kolko stoji ND ked to v tom terene pekne oplieskam |
Re: mendo: a zabudol si na hliníkový podsedlový rám... To chce do terénu každý... Zavesiť na to kufre a hodiť o zem... |
Ono to vyzerá tak, že strmene riadítok prinitovali či priskrutkovali k okuliarom cez niečo pružné aj ked to z foto vyzerá ako hliník. Uvidí sa ako ten spoj bude držať po nejakých pádoch. |
neviem co sa vsetci zavdusnujete ved je to motorka do auparku a na 10km okolo domu nalestena blystiaca s krasnymi hlinikovymi kuframi o akom terene tu kecate xD polovica z nich uvidi najhorsi teren ako rozbitu slovensku cestu |
prevodovka pod motorom znamena ze motor je na novom modeli vyssie ako na starom ? |
Hodnotenie: Každá nová motorka na trhu je super. Táto sa už nepodobá na nemeckú motorku ale Japonskú. Určite stratila svoj originálny dizajn, typické pre veľké GS. |
napriek tomu že zo svetla, hlinikovej podsedlovky, prevodovky na riadidlach som neni nadšený musím povedať že to GS to má fakt ťažké |
Re: raptor: svetlo 1300: Pozri obrázok |
Kluuud, Hepco&Becker uz urcite ma na to svetlo kryt a Wunderlich ochrannu mriezku |
Hodnotenie: Staršie GS pre turistiku stupnu na cene keď prišiel tento model so ksichtom predátora, nechápem zbytočne zvyšovanie objemu a výkonu to o pár rokov bude akože GS1800 a s 289 konami na čo je toto dobre Upravené 1 krát. Naposledy upravil blade (30.09.2023 7:55) |
Blade, vykon motora bol dovod, preco som nikdy nezvazoval kupu GS ani Varadera v minulosti. Dnes ma to GS uz tolko konikov, ze uz ho vyluceny zo zoznamu nemam. |
Zaryty zakaznik bmw (aj tu takeho mame minimalne jedneho) si nikdy nekupi starsi model kvoli tomu, ze by sa mu novsi a lepsi nepacil. Ak tak urobi, tak jedine kvoli tomu, ze na ten novsi skratka nema. Ale pravda, ze dovod na oklamanie nepriatela moze pouzit akykolvek. |
Hodnotenie: Osobne mi aj predchadzajuce GS pripadalo ako skareda motorka. A tie pred nou tiez. GS nikdy nebolo o dizajne. Ale chlapom co sa aj na dve hodinky idu previezt s motorkou ovesanou celou sadou hlinikovych kufrov a kapsickami na padacich ramoch, aby vyzerali ze su viac "adventure", sa to tak asi paci . |
PS: Predpriprava na elektriku e-GS/A |
watch - kapsicky na padacich ramoch mozu byt aj z dovodu ktory spominas, ale aj z dovodu kedy turista potrebuje mat nepremok doslova po ruke. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.10.2023 8:24) |
Re: dzefe: e-GS ešte toto tu chýba |
Re: raptor:veru ta posedlovka...je to aj cele nejake kratsie .Pre mna co jazdim roky vo dvojici, GS s 1250kou asi končí.... |
Re: raptor: A to v tych prazdnych kufroch by to nebolo po ruke? Ale vazne teraz, tiez obcas vozim prazdne/poloprazdne bocne kufre na Kawe. V lavom nepremoky a zakladne naradie a pravy je prazdny, aby som mal kde odlozit prilbu ked zastavim na pumpe a chcem sa ist vystat. A niekedy, ked sa mi ich po vylete nechce davat dole, tak su tam aj ked idem len z Vrakune do Petrzalky Len niektori to fakt maju stale ovesane akoby kazdy druhy tyzden aspon na dvojtyzdnovy trip chodili. Ale tak mozno aj chodia a krivdim im... |
watch - s bočnými kuframi jazdím len keď musím. Už sa stalo že počasie ma na dialnici prinútilo 2x si obliecť vrch nepremoku za jazdy ...a tuto gymnastiku z kufra nedáš. Plus nepremoky nepoužívaš furt takže majú v kufri tendenciu sa dostať na spodok, a to ja vobec nechcem keď ide dážď sa hrabať v kufri a hľadať. Takže kapsičky na padákoch sú pre mňa ideálne. Sú ludia ktorí tam koli lepšej dostupnosti nosia lekárničku, spray proti medvedom a podobné srákoty (lekárnička nie je srákota)... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.10.2023 7:54) |
Re: raptor: Ja u tej spotreby skor riesim dojazd. Ked jazdim "sportovo touristicky" tak na 1000SX mi po cca 250km zasvieti rezerva a pred 300km mi zacne ukazovat dojazd --km a musim tankovat. Proste ma to otravuje. Hlavne ked chcem dat nejaky rychlejsi presun niekde dalej kde chcem jazdit. V4S si nema problem vypytat 7l/100km pri normalnej jazde a kus viac ked za to trochu tahas, takze po 250 - 300km je tiez koniec aj ked ma 22L nadrz. Ja chcem proste moto co na nadrz da cca 400km, lebo tolko na tom dokazem vpohode odsediet bez pauzy. Na pohodlnejsej moto potencialne aj dlhsie |
Re: w4tch0: tak si kup VFR 800 model 98-01, bez V-tec. Ta zrala 4.5-5.5l podla stylu jazdy a na nadrz sa dalo spravit vyse 350km, ale to mi lepilo. A dvakrat som ju tlacil, ked mi dosiel benzin. |
watch - som si celkom istý, že ak na 13GS budeš jazdiť rovnakým štýlom ako na 1000SX s 22litrovou nádržou keď ti po 250km zasvieti rezerva. tak to iste sa stane na GS. A ešte dokonca aj skôr keďže nové 13GS ma len 19 litrovú bandasku. |
Re: raptor: Kawa ma len 19L nadrz. "Normalne" jazdim okolo 5,8L - 6L /100km. Da sa jazdit aj za 4,8L/100km, ale je to utrpenie, a nie po dialnici samozrejme. Ked sa velmi "snazim" dostanem sa na 6,6L - 6,8L/100km. |
Re: w4tch0: Klobúk dole ak robíš 400 km v kuse čo je min. 3 hodiny jazdy. |
Re: tryskac: 400km vkuse momentalne nerobim. Kedze pri 300km uz idem na aktulanej motorke iba na vypary (doslova). Ja som jeden z tych co vydrzia 4 hodiny vkuse slapat aj na bicykli. Sediet 4 hodiny na motorke je viac menej oddych. Akurat by som prial menej ostry uhol kolien. To je pre mna momentalne obmedzujuci faktor cislo 2 a pri celodennych jazdach mi tie sportovo umiestnene stupacky trochu vadia. To sa ale ADV motorkou s jej posedom tiez napravi. Upravené 2 krát. Naposledy upravil w4tch0 (04.10.2023 14:54) |
Re: w4tch0: Aj ja chcem taký kevlarový zadok . |
zdes pár záberov na rez motorom [ |
no ja neviem. mat valce pred holenami na motorke v 2023 mi pride ako nieco prehistoricke proste co uz malo davno vymriet. |
Re: IvanALPHA: ajaj... asi dostanes ban Taketo sa tu nahlas nesmie hovorit |
a mat valce pod zadkom vam nevadi ? a vobec mat valce ... alebo co vam este vadi ? |
Tie valce maju jednu obrovsku vyhodu a to nízke tažisko. Vzdy ked som z inej motorky presadol na GS ,tak ma to prekvapilo. Nedavno som "testoval" Apriliu Tuareg 660 na enduro trati , vahovo o triedu lahsie moto ako GS ,ale v skutocnosti, som bol velmi prekvapený.Pocitovo som tu lahsiu moto oproti GS velmi necitil, až som bol sklamaný, lebo to tažisko... |
alexa7 kedze nova GS ma prevodovku po novom pod motorom tak si myslim ze to tazisko pojde hore... |
neuspesne som sa snazil najst nejaku tabulku s center of gravity (mass) pre motocykle, ale narazil osm na pekny clanok popisujuci, preco je GS take uspesne: www.saferiders.it/en-what-makes-bmw-gs-so-successful... |
ale predsa len aspon jedno info, ze sa im podarilo (aspon mi to tak z konceptu vyplyva) znizit tazisko: |
To ťažisko sa im hádam podarilo udržať v rovnakej výške. Tú prevodovku tam celkom dobre vtesnali, olejová vaňa prakticky nie je pod prevodovkou, ale vedľa prevodovky. Toto usporiadanie kvôli zmene primáru dáva spojke oveľa lepšie podmienky na to aby fungovala "normálne". |
Technici sa snazia o mm , aby to tazisko bolo co najnizsie . A aj tak si borci kupia GSA , lebo to je najviac |
šani uplne rozumiem čo myslíš tým ťažiskom ale... |
skor ako tazisko par mm hore alebo dole ma serie pravidelny servis kazdych 80.000km: Kardanwelle ersetzen (vypis zo servisky) zhruba za 1000e |
Re: raptor: Ak priamo presadnem z GS na GSA . GSA mi pripada dost “neogabana” |
šani - mal som mnoho GS / GSA a urcite je GS obratnejsia to sa zhodneme...ale zas GSA komfortnejšia a vhodnejšia pre urastených stredoeurópanov. Do ťažkého terénu tá motorka všeobecne nie je a zároveň platí čím novšia tým cestnejšia |
veru take hrozne motorky co potrebuju servis po 80 tisic km .. niektore motorky maju tisic eurove servisy kazdych 30 tisic km a nemenil by som veru |
Problem taziska podla mna je, ze niektori borci ho vyrazne presunu vyssie pojedanim klobasiek a slaninky a zapijanim piveckom |
Re: Vidicon: A nam klobaskozrutom ostava len KTM s nadrzami “proklete” nizko. |
janoval - nuž fakt je ten že BMW ťahalo "cecky" nad zemou cca 2 dekády predtým než v Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen začali predávať motorky DKW, autá Opel a zameriavať sa na opravu dieslov. |
Re: Thorien: neviem ci je to hrozne, ale minimalne to naserie, ked na predchadzajucich bmw tento ukon nebol, bola iba pravidelna kontrola s udrzbou za par drobnych a teraz na novej 1300ke musis menit cast toho kardanu za 1000e. pohlo sa to tym horsim smerom - nieco co bolo dobre, tak "zhorsili" |
1000e na 80k km je nic. To za ten cas das x nasobne viac za gumy, spottebak, cerpadlo…. |
pneu, oleje, spotrebak atd neriesim, to ide do kazdej moto. toto je bmw, ktore by som mozno aj chcel (uvidim po skusobnej jazde), tak to beriem trochu "osobne" . uvidim, ci preskoci ta "iskra" pri skusobnej jazde (u starych nepreskocila) a pojdem do nej |
S tou výmenou kardanu to vidím ako taký zicher, ak sa to náhodou nejakému amíkovi pri väčšom nájazde rozsype rovno pod zadkom, tak z bmw už nevysúdi nič. |
Re: radkis: par drobnych…. Ja ti neviem, na 20 tis som platil vyse 640€ a kamarat vyse 900. na 1250ku. |
Re: tryskac: v zasade ziadny. |
Re: alexa7: tak to paar drobnych fakt nie je (aspon pre mna). dik za spresnujuce info. ta moja ktm , tie ceny, to bolo oproti tymto za "hubicku" |
Re: raptor: Myslel som si, že tie výrezy sú hlavne väčšie - dlhšie smerom dopredu aby dlháni nenarážali do nich kolenami. V podstate si mi potvrdil domnienku, že ak si odmyslím viac molitanu v sedačke, tak gsa je v prvom rade o egu, potom o čosi lepšej ochrane a v nejakom promile o dojazde. Tie 2 cm na zdvihu by som popísal tak, že nejde o to aký je veľký, ale aký je šikovný, teda ten tlmič. |
Re: tryskac: mas absolutne zlu domnienku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.10.2023 12:38) |
Re: raptor:Mas urcite na mysli ze na GS viac fúka. Na 1200 gs 2015 dost fukalo na gule a to doslovne. |
šani potvrdzujem na GS1200 2017 Rallye čo som mal na mňa fúkalo snáď zo všetkých strán, je turisticke plexo som skúšal aj deflektor... najlepší výsledok bol nakoniec plexo z Advíka a deflektor ale aj tak to malo strašne daleko od komfortu posledného Advíka vzduch. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (21.10.2023 19:55) |
Re: raptor: Asi,milujem tých, čo si myslia, že majú absolútnu pravdu a myslia si , že existuje niekto čo nerozozná nádrže gs-gsa. |
Re: tryskac:Cosi poriesil bocný deflektor na smerovkach, u 2015. U 1250 som necitil ani potrebu ho namontovat ,mam ho v šufliku. |
Chlapi idem otestovať novú 1300 ak máte nejaké otázku tak sem Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 158398 | Včera: 192102