Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Poradíme, pomôžeme: 16. časť: Dobré účty robia dobrých priateľov
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Vadim: Diki moc za tieto clanky.... Som zelenac a tieto clanky vedia pomoct. RESPECT |
Vadim, Vadim... Vodu kazat a vino pit... |
das svoje clanky dokopy a mozes vydat knizku |
Vadim: zase pekne, vidno za tym vlastne skusenosti |
Ak ide o poškodenie motocykla haváriou, nesprávnou údržbou, alebo nevhodným náhradným dielom, vždy o tom pravdivo servis informuj. Takmer vždy to aj tak zistia, len keď sa k pravde dopracujú rôznymi krivoľakými cestičkami, stojí ťa to vždy peniaze navyše. |
raptor: Príklad zo včera: Novému majiteľovi tiekol z jeho ostrej crossovej Kawy (r.2004) z teleskopu olej. Výmena simeringov plus demontáž-montáž je otázkou pár minút. Ale po zložení motorky boli šable tuhé ako sviňa. Nastáva identifikácia závady "rôznymi krivoľakými cestičkami". Identifikácia závady trvala asi hodinu. Keby nás nový majiteľ informoval "o poškodeni motocykla haváriou, nesprávnou údržbou, alebo nevhodným náhradným dielom", mohol si pár stokorunáčok ušetriť. |
Vidicon - to hadam nemyslis vazne. |
na reakciu k minulého článku mi bolo odpovedané toto "ty si zjavne nepochopil "humornú nadsázku"" takže len stýmto vedomím si mozem myslieť že takýto servis niekde na Slovensku existuje. |
freebiker: Ako by som ti to... |
alebo si niektoré "finančné dohody" nepamätáš... |
Natalka: Ako sa finančne dohodnú X s Ypsilonom ma ABSOLÚTNE nezaujíma. Som posledný človek na svete, ktorého zaujímajú dohody iných ľudí. Tým skôr, že sa ľahko dohodnú aj bezo mňa. |
...apropo. Otvor si oči a čítaj: "Pri samotnom uzatváraní objednávky je dobré, čo najpodrobnejšie vypísať zákazkový list, aby neskôr nevznikli spory o objednanom rozsahu prác, alebo ešte horšie – o cene." |
Natalka - no vidis aka si hlupa, urcite si si zle vystavila zakazkovy list. |
natalka mas pravdu, tibor vypadal ako na resuscitacii a pokial ide o zivot lekara predsa viaze hippokratova prisaha. |
Veru, som dobrá hlupaňa!!! Do dnešného dňa som o žiadnom zákazkovom liste ani nečítala... nie to ešte, aby mi ho niekto v "značkovom servise" dali vyplniť... |
takmer posledna veta v poslednom bode sa mi nejak nepozdava na nas kraj.. ako sa vsetci hrnu skontrolovat svoje moto servisom nez zacnu jazdit.. toto to mi fakt nejak nejde stravit.. |
Ja mam so znackovymi servismi super skusenost.Staci zobrat motorku v zaruke na opravu.Asi 3 hodinova robota sa zmeni na nejakych 3 mesiace a 2 tyzdne.A ked som chcel nejaky papier o tom kedy som nahlasil vadu,buhuzial nema mi to preco dat lebo oprava je medzi nim a suzuki.Predpokladam ze ked z toho nikto nemal nic,vobec ho nezaujimala motorka.Musel som volat a vysvetlit na co je Slovenska obchodna inspekcia.Zrazu vsetky diely behom par dni dorazili na Slovensko.Dufam ze vam sezona prebehla bez vacsich problemov. |
To ani nie je možné. Sa Ti stalo v tomto storočí, alebo dávvejšie? Veď po tridsiatich dňoch máš nárok na vrátenie peňazí za nefunkčný tovar, alebo Ti to musia vymeniť na nový bezchybný tovar. |
Bohuzial sa mi to stalo a v utorok s nou konecne idem na opravu.Ale jak som pisal nechceli mi dat papier na zaklade coho by som dokazoval kolko dni som ju tam mal.Takze koncom juna nahlasene a dufam v utorok opravene. |
Poznam servis v Blave, kde sa da vraj platit schnitzlami |
Mahuliena: To si zle pochopil. Platí sa normálne - Eurami. Len úplatky za špeciálne služby sú v Schnitzloch |
Je mi to jasne, budes mat vydat z tristo-eurovej bankovky dufam. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 72738 | Včera: 163748