Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha oficiálne oznámila cenu modelu Ténéré 700 2019 a dátum uvedenia na trh
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Myslím že cena zaujímavá... Z konkurencie najlepšia, Tenera má hmotnosť ako KTM, výkon nižší ale to by mi asi nevadilo... |
Hodnotenie: cena 9590 s DPH čiže 8000 bez + bonus poukážka na diely Yamaha za 500, |
Tak nejak som predpokladal, že to bude pod 9000.... |
Hodnotenie: Ty vole. Mi to pripadá napísané, ako akcie v letákoch obchodov. Ešte to ani nebolo v predaji a už tam je 50% zľava . Proste celý svet je už o zľave. |
Hodnotenie: Cena je tak akurat, vacsiu hodnotu tato motorka jednoducho nema. |
Hodnotenie: Re: alexa7: |
Hodnotenie: Osobne si myslim ze to bude riadny slager. Endurko stredneho objemu s osvecenym motorom, na vypletoch, s prijatelnou vahou, 21 predne koleso. Neni co riesit za tu cenu. Staci sa pozriet kolko MT07 beha na cestach, Yamaha s tym trafila do cierneho. To iste bude podla mna pri tejto motorke. |
Hodnotenie: je to pekne moto a rovnako dizajnovo ako cenovo ok , len osobne si myslim ze je to male stado konikov , necelych 74 a vaha 205 kilo ...nalozis kufre nebodaj nejaku 50 kilovu ladvinku a budes sa divit ze tocis pravou rukou a nic sa nedeje ...ale to je len moj nazor samozrejme |
Hodnotenie: Vyzerá dobre, čo sa o konkurencii povedať nedá...bohvie ako sa na tom jazdí určite by som ju rád niekedy skúsil |
Technika a vlastnosti sa ukažu, ale krasavica to nie je. Ešte v tom modrom ako tak, ale ta nadrž.. Vedla 1200 vyzera 700ka ako šeda myš. Z bokuje to des, no uvidime či Yamaha v BA za 2 tyždne ju ukaže. |
Hodnotenie: Re: Palika: práve táto Tenéré je krásavica , žiadne bachraté štvrťtonové prasa- ktoré je skôr len imidžovka ako použiteľné enduro . |
a preto by mali ceny jazdenych 1200 ist kurva nizsie,nizsie!!!! |
Hodnotenie: Re: [klub miros139 |
Re: marek750: |
A ku krase, videl si ty Africa twin? |
Pravda je, že tenere vyzerá byť podľa fotiek naozaj veľmi zraniteľná, hlavne práva strana - všetko na rane. |
cruelbody-nizsi kurva nizsi...uhod |
paradna motorka ,dakar stroj ako ma byt jednoduchy a ucelny ...nie ako tie nemotorne suvcka |
Hodnotenie: Krásna je. Designovo bezchybna. No ja ako KTM fanda sa bojím ze naozaj bude zaslúžene lacnejšia. Podvozok pravdepodobne taky japonský. Bezudrzbovy ale bude o čosi cestnejší. Brzdy s gumenými mäknucimi hadicami. Motor bude mať malo koní a ešte aj tie budú také japonsky lenivejšie. Feeling z jazdy taky turistický no off-road nutné zlo. Bodaj by som sa mýlil ale aj posledná ténerka bola fajná, spoľahlivá a keď si si vymenil podvozok a spravil tuning, už aj do terénu sa jej chcelo. Ale kľudne ma opravte alebo skritizujte ak sa mýlim. |
Hodnotenie: Za ten peniaz sa to bude predavat bez debaty. Keby mala tak o 20konikiv viac, tak by jej nic nechybalo. |
aj supertenerka sa da nacipovat,aj toto sa bude dat,kone a podvozok sa daju predsa vylepsit, |
Hodnotenie: 20 koni asi nevytlcies z toho . V terene to bude stacit . Bohate. Na ceste neviem. Ale je pekna . Mne sa paci vac ako ktm aj africa |
Re: miros139: ten podvozok by ta vysiel velmi draho, s tym co tam je vela neporobis Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (04.03.2019 19:36) |
miros139 - ako sa cipuje atmosfericky benzin... toto jedno mi povedz |
tých +cca 5% výkonu fakt nestojí za vynaložené finančné prostriedky a riziko rozhodenia krivky výkonu. V porovnaní s konkurenciou je cena zaujímavá, ale v porovnaní s MT07 je premrštená. V čom je toto finančne náročnejšie na výrobu o niekoľko tis. od MTéčka? Je jasné, že cenu vymysleli marketingový experti a zamerali sa na zisk. U mňa je to podpriemerný stroj. Stará F800gs má len o pár kg viac, ale koníkov a krúťáku o hodne. A pritom je to konštrukcia z 2008 roku. A z nádržou pod sedadlom, sa možno aj ten hmotnostný hendikep stratí. |
FOGY |
Hodnotenie: Re: raptor: nie som fanúšikom chiptuningu, ale našiel som napr. toto, ale či to funguje.... Upravené 2 krát. Naposledy upravil RomanSVK (05.03.2019 8:08) |
Roman> to je prilis dobre aby to bola pravda. |
romanSVK ja tomu tiez neverim z dvoch titulov |
Chcel by som mať ten priebeh výkonu, nie však krúťaku ako maju tu v grafe |
Hodnotenie: No, kupovat motorku z plagatu, to je tak o viere a nadeji. Vela stastia |
Raptor-robis si prdel ze...hehe..aj felda sa da cipovat,kokos Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (05.03.2019 16:28) |
Zaujimavy nazor cloveka ktory presne vie co ma od novej Tenerky cakat a preco v zasade nepotrebuje to,co ini potrebuju doslova za kazdu cenu! Bohuzial video je v anglictine.. Video: Yamaha 700 Tenere 2019 - How good it is? (EN) |
Podľa mňa to dopadne tak, že kto si kúpi v roku 2019 s bonusom ju v roku 2020 s nájazdom 10.000km predá za rovnaké €. |
Re: bodusTE410: na zaciatku diskusie vylucil vela dobrych motoriek, pretoze su drahe. Bral by som to vnimanie toho co potrebuje skor ze hladame kompromis ceny vs funkcnosti a moznosti ako uvadzal je to jeho vlastny nazor, co musim potvrdit. Nie vzdy je dobre hladat len tymto pristupom, aj ked sa da mozno vseobecne pouzit na nakupy z rozumu. Napr moj nazor je trochu iny, pri motorke tam treba dat viac srdca |
Re: roman11: pozrel som to celé,anglicky hovorím,takze viem že niekoľko krat spomenul že je to len jeho názor,a ešte nemal príležitosť motorku otestovať.Je to o prioritách toho či onoho jazdca či motorkára.Jazdil som XT 660 Z Tenere 3 sezóny a skočil som pri Tigrovi 800 |
aj toto je super |
Re: bodusTE410: Tigra tam vylucil tiez, co by bola podla mna uvodna chyba pri vybere dobreho offroad cestovatela |
miros139 - este raz, to ze ma nieco vstreky neznamena ze sa da automaticky cipovat |
Motorka sa ešte nepredáva ale už sa ladí podvozok a čipuje ;) |
Nieje dolezite o kolko sa Ti cipovanim zvysi vykon....ale o kolko veris ze sa Ti zvysi vykon...Placebo je kuuuuurva |
rapt Janci mas pravdu ale ide o detaily, spalovaci motor je akoze hydro...masina,sanie vyfuk ventily,maju svoje hydraulicke vlastnosti - tvar picoviny atd, co ovplyvnuje rozdiel medzi teoretickym moznym a skutocnym onym naplnenim...zmesou namiesanou...a to sa potom stane to ze ti tuner odmera v rozsahu otacok, ze aha cicik tu ti zrazu hadze v tychto otackach chudobnu zmes - ale vplyvom hydraulickych dejov - sanie je naladene iba na uzke ropatie otacok, pokial nie je variabilne..no a tam kde sa deje nejaka povedzme rezonancia v urcitych otackach, moze to domiesat prudenie, nejake kokock viry atd, a moze to menit zmes,napra ze bude ochudobnena a tuner to podla priebehu spalovania merakom v anale motorky vidi...a povide -vole pico tady to je chudyyyy- a ide do riadiacky a posteluje tam chrobaciky aby ta svina davala prave vtedy viacej paliva do sania ako seriovo napr.....cize moze vyhladit...a zrazu nemas az taku dieru v riti,teda v otackach a ak tam pausalne prida desik cosik jemnucko...a odvetra sanie a vyyfuke...moze tam nadrbkat kone navrch,..a moze pokracovat ojnicami piestami ventilama sedlama atd,skratka tam dostane viac ked chce.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (06.03.2019 6:28) |
miros bavime sa o chiptunningu atmosferickeho benzinu... takymto sposobom +10% nedas nikdy, ze kde tu popridavas tam kde to z fabriky koli spotrebe nastavili na chudobnu zmes |
jaaj ja som tie linky necital, iba kukol grafy, ja to mam v prdeli, |
Re: raptor: je tam toho na tuning podstatne viac , mam kamarata co sa s s tým zabava. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (06.03.2019 9:04) |
Je to o "zázračnom " gombíku. |
ja by som skor ...keby islo o moto s ktorym mam prejst cely svet dookola...tak by som chcel vykon znizit..aby sa menej namahal.Coje to za chujovinu kupit novu tenerku 700 a nacipovat ju na vykon 1200...to aky ma vyznam? to fakt robi len clovek co sa hraje aby si dokazal ze to vie....inac je to uchylactvo... |
egres2 ak je to aj pravda co pises tak potom zas neplati ze "tuner" tuto upravu na upravovanom vozidle uz vyskusal a nema to vplyv na zivotnost tak ako deklaruje stranka + aj tak som presvedceny ze +23% z tej S1000XR chipom za 300€ nevytiahne ani McGyver |
uz davnejsie sa tu riesilo zvysovanie vykonu, s egresom2 sme dospeli k v skutku drasatickym, ale za to efektivnym objavom, Upravené 3 krát. Naposledy upravil duggo (06.03.2019 10:25) |
Re: egres2: Ty ale píšeš o motore s turbom, tam pridas tlak v turbe a hotovo. |
raptor: |
chlapy u vas snezi? Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (06.03.2019 17:05) |
Re: egres2:z atmosfery v “pohode” + 15% nedosiahnes ani nahodou. |
veľa záleží od daného motora aké sú tam rezervy...napríklad čo mám alfu 156 2.5v6 tak bez-problémov sa dá za pomoci chipu, jednoduchej úpravy sania (vačšia klapka + sacie kolená z 3.0) dosiahnúť + 20hp, overené na brzde (squadra chip). Aj táto Namaha bude mať určite eko kurvítka ktoré to kus brzdia... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Duso380 (06.03.2019 18:43) |
Duso380 ty hovoris o uprave sania a to uz nie je iba cipovanie |
pretoze |
- vykon je priamo spaty krutiacim momentom, kt. je u motorky z toho dovodu nizsi |
Nie. |
matus palec hore, motorkove motorky nie su zazrak, iba tocia dvakrat tolko, a vykon rovnasa moment pri otackach co matematicky znamena krutiaci moment x otacky, ak su otacky 2x vyssie je aj vykon, Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (08.03.2019 9:36) |
raptor: |
takze nizsi krutak nahaju otackami.. tomu rozumiem Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.03.2019 10:00) |
Jano, litrovy vykon je cislo ktore hovori o nadupanosti motora, automotor musi vyvinut krutakove maximum povedzem pri 2000-a udrzat do 3-4000 jeho nejake povedzme 2/3 a do 5000 omedzovac, Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (08.03.2019 10:22) |
"takze nizsi krutak nahaju otackami.. tomu rozumiem" |
Hodnotenie: Nesmelo by som sa opytal, kedze poslednym 20 prispevkom nerozumiem ako je to vlastne s tou Ténéré 700 2019? |
Kanko, je to asi tak, ze finalnu verziu motorky este nikto nikdy nevidel, nie su zname ani presne technicke parametre. |
matus si zhrnul Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.03.2019 11:26) |
Hodnotenie: Re: miros139: do 5. motorov hladkých benzínov a diesla lejem od r.2007 olej za 3,5€/l norma s viskozitou sedí, motory šlapú, okolo vačiek žiadne usadeniny |
Re: matus: dakujem za informaciu. Dufam, ze ma moje SMT este chvilu povozi, lebo nemam rad motorky s TFT tabletmi a motorky, ktore som nevidel inde ako na monitore mojho NTB |
Myslim ze miros to vystihol najlepsie......V principe plati ze ak mas pri rovnakom objeme valcov rozne hmotnosti vozidla tak cim vyssia hmotnost vozidla tym nizsi vykon je potrebne naladit a to zdovodu ze cim nizsi je vykon tym je krutak nizsie. Ktosi sa tu pytal ze ci nemozu atmosfericky dvojliter naladit na 400 koni ked atmosfericky jednoliter v moto vedia naladit na 200 koni.Odpoved je ze vedia,len ten krutak by bol tak vysoko ze by to auto nebolo v realnej prevadzke vyuzitelne. Ak si vezmeme extrem tak F1 su 3 litre bez turba a vytrieskaju z toho okolo 700 koni pri 20 000 otackach(posledne info o F1 je samozrejme plus minus) |
Re: cruelbody: toto sedi aj u mojho auta. Mam silnejsiu 1,6 ku a tie kone su nahnane |
Atmosferické benzíny majú prakticky rovnaký, veľmi podobný merný krúťak a to +- 100 Nm na liter. |
Motor z Hayabusy funguje v Smarte..... aj bez turba aj s turbom. |
Hodnotenie: Re: cruelbody: Prepac, ale mylis sa. V F1 su uz 3litre davno neni. Zda sa mi, ze uz dve sezony maju 1,6 ky - Vykon sedi, ale okrem toho maju rozne rekuperacne systemy, ktore vyuzivaju energiu z brzdenia a chvilkovo vedia dat dodatocny vykon. Kazdopadne motory maju 1,6l. A co sa tyka turba, tak to tam iste maju, a dokonca neviem ci nie dvojite Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bjorni (08.03.2019 18:34) |
Re: Bjorni: ja pamatam casy v 80 rokoch kde boli 1500 cm z turbom a trojlitre bez turba..s turbom uz vtedy mali cez 1000 koni ....potom len 3 litre bez turba.... plus minus 700 koni...to boli vsetko 10 valce,lebo zistili ze ideal na jeden valec je 300 cm.ak tvrdis ze teraz su to 1600 cm z turbom aj z elektromotorom..tak moze byt pravda..uz to nesledujem....to bol len priklad ze sa bez turba da z dvojlitra vysukat 400 a z trojlitra 600 koni ak sa chce.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (08.03.2019 19:12) |
V teréne sa aj tak jazdí na prvé tri prevody |
Re: Bjorni: len tak mimo temu...nasiel som vsetky tie pravidla F1...som znechuteny ,maximalne |
Marek> do terenu 75k staci. |
Re: cruelbody: neboj. oni to kazdym rokom viac a viac kazia. |
Teraz vazne. Relativne lahka +/- 200kg motorka. Na nej jazdec cca 100kg a batozina v bagu, ziadne lesenia a zavesene chladnicky, je v pohode kombinacia. |
Bude to nieco ako DL 650 na turistiku, len viac off. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 143997 | Včera: 161938