Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvá jazda na novej KTM Duke 790 - oboma kolesami vo vzduchu
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ola Fiši.. |
Hodnotenie: dizajnu konceptu ma prilis navnadil a produkcna verzia bola preto pre mna sklamanim. |
Re: ChesterTT: áno Česterko, to je ona. Lecel sem jak kabela. Studené gumy... |
Hodnotenie: Mňam, človek sa normálne namlsá, aj takto pred spaním. |
Re: Herghott: hentaká školácká chyba... maxxisy. vole.. víš dze sú dobré maxxisy? já to mám na horském bicygle. na motorku bych to v živote neobul. né na cestnú. jednoducho nemajú potrebné nov-háv na to, aby spravili gumu. na dvestopadesátku od juki? nech sa lúbí. tam sa to vyberá podla teho jak sa ci lúbí dezén. ale ked nékdo ide robit jakože skalpel.. ale KTM ušetrila 7 euro na koleso.. pri motorke za +/- 10 litrov.. |
Video: KTM 790 Duke 2018 - predstavenie BratislavaVeľmi slušné videjko! P.S.: Moc to prežívaš Česťo, marketing je dnes oveľa silnejší, ako pred desiatimi rokmi a ani cost-saving nebol vtedy až taký okatý, hoci už trojkový Duke naňho podľa mojich osobných dojmov trpel, hlavne pri cene 10 litrov za funglovku. Čo na tom, že WP a Brembo, keď to zabili niečím takýmto: |
Hodnotenie: Chesto> tak sa rozhodni, ci chces porovnavat so 690 alebo s 990. Lebo porovnavat vykon s 990 a hmotnost so 690 je podla mna mimo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (23.05.2018 8:13) |
Re: Krakatau: argument "načo ci je brembo a nastavitelný podvozek pri takemto výfuku" je biedny jak prsá kórejskej atlétky. |
ChesterTT: Veď o tom to je, že každý máme svoj názor a uprednostňujeme iné veci. |
Re: matus: jop. vysmátý jak lečo a o to ide |
Hodnotenie: Re: ChesterTT: Podľa mňa úplne zbytočne dookola porovnavaš svoju 2008 - svet a aj KTM sa odvtedy zmenila. Už posledná 690 mala nenastaviteľný podvozok, 43mm a pod. Načo to komu je? Ak je moto postavená dobre, za lepšie - konkurenčné peniaze tak je to OK... 90% ľudí to nevyužije. No a potom je tu 690 R pre fajnšmekra... ale treba prisypať dukáty. Predpokladám že podobnou cestou pôjde aj 790... |
Hodnotenie: Re: Awia: nechcem tu drukovat ChesterTT, ale je smutne, ze rocnik 2018 nema co ponuknut navyse oproti rocniku 2008, okrem farebneho displeja a 5 cipov/integracov... Mozno sa mylim a presvedci a ponukne. |
Hodnotenie: jasne, ze kazde kilo dole na motorke je plus, ale motorka je teda aj so svojou vahou aku ma vyborne ovladatelna, na zakruty ako vysita. ze nema nastavitelne predne tlmice, mi nevadi, aj tak by som do toho asi nesahal. na moje prekvapenie vyborne tlmi nerovnosti a zatial co som s nou bol si zajazdit, vyborne ovládanie aj pri sviznejsej jazde. takze za mna podvozok na jednicku. jasne ze je vzdy co zlepsovat, ale toto sa im fakt podarilo |
Re: ChesterTT: Česťo sa nedurdi. Dnes si pamätám ako mi v KTM hovorili ako sa poucili z vlastných chýb ked stavali príliš radikálne moto. Moto sa stavaju také akí su jazdci. 90% ľudí ten potenciál nevyužije, podvozok nastavovať nevie, nikdy sa toho nedotkne. Tejto väčšine takto postaveny Duke vyhovuje a cenovka je lepsia... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (24.05.2018 9:59) |
Re: Awia: menis nazor dost casto. Tu si testoval F850GS a nenastavitelna predna vidlica je negativum aj v tabulke aj v texte. Pri rozhodne ultimatnejsej Duke 790 to zrazu nie je taky problem? Konkurencia ju ma, ale tu uz nechyba? Cakal by som konzistenciu v nazoroch... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Menton (24.05.2018 13:56) |
Re: Menton: Ja názor nemením, to len ty čítaš čo tam nie je. |
Re: Awia: máš recht. stavali radikálne veci a 90% ľudí to nevedelo využiť. a tak nejako sa mi do podvedomia tá značka vryla. išli si svojou cestou. takto skončili +/- v mainstreame. ja to celé chápem. a viem že to robí lepšie čísla. aj oranžové rámy na všetkom robia lepšie čísla, lebo predtým to mali len eRká a tie si rozoznal na hony daleko. len mi je to celé lúto. |
Re: Awia: presne ako pises, vacsina ludi podvozok nenastavuje. Ale nasobne viac ludi bude chciet nastavit Duka ako GS. Lebo 1. na turisticke prdkanie krajinou netreba a 2. na GS mas ESA a dovidopo jedno kliknutie a podvozok nastaveny na batizinu, spolujazdca, ci profil cesty. A s ESA sa kupuju skoro vsetky GS, dokonca male GS ma Dynamic ESA, takze tvoje plakanie nad nastavovacim podvozkom pri GS je mimo realitu velkej vacsiny majitelov. Lebo mlatit v terene je nebude skoro nikto. |
Re: Menton: Dynamic ESA na GS850 je iba na zadnom tlmiči - o tom to je. Nechce sa mi s tebou naťahovať. Myslím že vyššie som povedal všetko. Určite na turistovi, ktorý jazdí on, off, sólo, dvaja, + batožina potrebujem podvozok nastavovať viac ako na náháči... |
Hodnotenie: Veľmi podarená motorka nejdem znevažovať chýbajúci nápis brembo na strmeňoch, ani chýbajúce koliečka a skrutky na tlmičoch, pokiaľ sa nezveziem. Na dotyk a na posed to vyzerá na veľmi slušné povozenie, promo video sľubuje ešte viac. Je rok 2018, doba je úplne niekde inde ako 10 rokov dozadu a niektoré motorky vyjdu z fabriky tak dobré, že netreba na nich nič meniť, tak prečo to zhadzovať za nenastaviteľný podvozok keď je dosť pravdepodobné, že bude vyšpičkovaná verzia R? V Československu sú traja-štyria ľudia, ktorí vedia ladiť podvozky (myslím športový podvozok na športovú jazdu, nehovorím o turistoch a klikaním v menu COMFORT-NORMAL-SPORT), tak pre koho tie koliečka? Do podvozkov sa neserú ani veľkí strelci-pretekári, ale s poznatkami prídu za technikom, ktorý ,,pokliká". To len niektorí slováčiskovia si myslia, že keď vedia definovať kompresiu a odskok, tak sú majstri podvozkov |
Varan> neni som taky frajer aby som si klikal kadetade a rozdaval mudrosti. |
Re: matus: ano, ked mas manual, je to ine. Ano, pri offroad masine podobne podla manualu. Ale na motorke do mesta a na vylomeniny po okoli + prilezitostne na okruh to nie je take nevyhnutne. Inymi slovami, kto velmi chce, pocka si na R. Aj tak som uz zo skusenosti vnutorne presvedceny, ze nenastavitelna KTM bude lepsie fungovat ako vsetky nastavitelne japonske mašiny v tejto cenovej a vykonovej triede. |
Hodnotenie: 790 Duke mám doma už asi mesiac a nemôžem povedať jedno krivé slovo. Brzdy si myslim ,že sú dosť ostré , na bežné vozenie dobré až až.. na okruh nechodím ani sa nechystám. Čo sa týka podvozku , taktiež spokojnosť, žiadne nastavenia mi nechýbaju... Som z tej mašiny dosť uneseny... Upravené 1 krát. Naposledy upravil sloso (03.06.2018 18:59) |
Re: sloso: ako som to tu cital, Tvoj prispevok majitela nema velku vypovednu hodnotu Ty totiz jazdis vlavo! |
Re: kankoXF: Vlavo je lepsi asfalt? |
Re: janoval: toto neviem potvrdit. Nie som cech.... |
Pre mna je sklamanim, ze je podvozok nenastavitelny. Takisto tie pneumatiky - znie to ako zly vtip. KTM bola vzdy ina v tom, ze na podvozku, pneumatikach a brzdach sa nikdy nesetrilo. Dnes je to uz inak. Este viac smutne je, ze bajkeri dnes obhajuju, ake je skvele, ked ti to nastavia v tovarni. To snad nie. |
Známi tak ako to rýchlo kúpil natešený to rýchlo natešený predal. Mňa to motoricky alebo vyhotovením vôbec neoslovilo. Túto motorku by som radil k nízkorozpočtovej mt 07. Viac si nezaslúži a to hlavne kôli tej cene. Adekvátna by podľa mňa bola Max do 6000€. Za tie peniaze si kúpim radšej jazdeny dobrý podovozok a motor ako diétne pozlátko. Nehovoriac o časovej pridanej hodnote/strate |
Re: Tombiker: velmi presne a strucne popisanie skutocnosti. ???? |
Posledný Duke ktorý mal gule bol 990R ....tie ďalšie koňmi nabyte a elektronikou + € normami ubyte kokociny sú už umelé .... A v podstate to patrí aj na iné značky. Ale vyplnenie dieri od KTM 790 kou bolo podľa mňa na rýchlo site. Aj koncept najprv vypustili podstatne krajší a nadupanejsi. A toto finálne monštrum vyzerá fakt lacine |
Re: Tombiker: Kokos takto nalozit SD1290R uf |
Re: Tombiker: jako tento vykurvený vergel? z kerého idem za rok tretí raz vyberat motor? |
A to rok končí 31.12.2019 ..... Koľko ešte generálky stíhaš? |
nejde o to, kolko generálky, ale že mi nejako daleko od výplaty k výplate na takéto pičoviny.. toto jazdí od velkej noci. bolo to tak 5x vonku z garáže.. po 750 eurovom repase motora.. |
....now you will be race 4 money not food. |
Caute, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224095 | Včera: 112797