Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Yamaha Fazer 600 1999 – ako ho vnímam ja
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Super pohodove citanie, a som rad ze aj o svojom stroji dokazes obcas hovorit aj kriticky.... |
Zmen už ten vysávač! Ale nie. Normálne som začal na chvíľku rozmýšlať až kým som si neprečítal, že pri naložení spolujazdca dosť cítiť úpadok výkonu či tak nejak si to napísal. Je to až také, že sa musíš do kopaca odrážať nohami? |
Jeheeej Agre uz hodil svoj dlho prirpavovany clanok! No to si musim ist precitat... |
eSkovy b12 je NA TURISTIKU o dost lepsi ako 600vkovy fazer. Zatah ma uplne odspodu, vykon na rozdavanie, plynuly tah, podla testov lepsi stit ako Fazer a samozrejme - objem nepusti, takze ci ides s ladvinkou alebo bez, moc si to nevsimas. Na druhej strane banditacky vzduchac je taky... hlucnejsi. Proste viac klepe (kazdy Bandit), podvozok je o dost maksi (vratane vidlice - pomaha podlozenie pruzin) a brzdy slabsie (pomaha vymena hadic za pancierove). Zakruty bandit lepsie vybera pod plynom, kdezto Fazerovi je uplne jedno, ci ides pod plynom, na neutrali alebo brzdis. Takisto je to tazsia motorka. Ale na turistiku je fajn, len na sport sa treba pozerat do inej kategorie - fazer, hornet a pod |
FaDe - heh! No yo, narazas na to, ako som to - 2x som to zdvihol. Raz v Ljublane na krizovatke a raz v tych serpentinach pri Senj. |
Naozaj velmi dobry clanok, aky sa da napisat az po tom co na motorke nieco najazdis. Dobra praca Agre. |
Agre este si zabudol napisat ze ked si dal nizsie vyfuk tak si ho pri tvojich naklonoch aj smajzol o asfalt, v tych spatakoch je nie ze horsie vidiet, ale je v nich vidiet velky prd a to zrovna nemas nejake siroke ramena a ta predna kapotaz je tam len na to aby za nou vznikali turbulencie pri hociakej rychlosti v rozmedzi 60-220km/h Vidis mal by som vyskusat tu moju integralu na Fazeri, ze ci by mi ta kapotaz robila teraz mensie turbulencie... |
Dobrý článok , aj mne sa ľúbi fazer ale až od 2002 lebo tie svetlá dovtedy sú hrozné , stále rozmýšlam medzi hornetom a fazerom |
Agre - dobré......po prečítaní tvojho príspevku som dostal chuť si ho vyskúšať. Ja ti na oplátku požičiam moju "kobylu" - TRX-ku. Viem, že ju chceš sedlať. |
Pito - Diki moc. Normalne sa cervenam. |
Agree - napisal si velmi pekny clanok s mnozstvom udajov, ktore sa daju zistit iba pocas jazdy a je vidiet, ze mas k nej velmi dobry vztah. |
milan3232 - myslel som skor pripady, ked dam v 100vke neutral, uvolnim sa alebo upravim rukavice a v 60tke chcem zaradit dvojku - nespravim ani to. Vzdy to chce medziplyn. |
Agre, tá kobylka na teba čaká, iba doladiť termín skúšky. Budúci týždeň mám dovolenku tak navrhni termín. |
A co tak si rukavice natahovat so zaradenou rychlostou |
Jasneze to chce aj pri 60ke medziplyn na dvojku, ved to nema synchronizaciu. Inac velmi pekne napisany clanok |
fedajkin - to dost brzdi, fesi. ...ale proste aj tak - niekedy by som rad z mierneho dlheho kopceka isiel pohodovou rychlostou jednoducho na neutrali a nie furt s vymacknutou spojkou. Ale hovorim, ten medziplyn to riesi. A tiez ako hovoris, naucil som sa viac jazdit so spojkou, fedajkin. |
Jak na neutrale? Myslis ze ostatne kvalty maju synchronizaciu? Nemajuuuu, len otackove rozdiely medzi nimi niesu take velke ako na neutrali pri 60kmh. Ale to je vlastne fuk. |
Heheheh, nech idem hocikam s kockou po okreskach, furt to papa 4 litre. Na dialniciach to je do 5. Super. Ale ked jazdim sam, tak to je fakt paradne vozenie... |
No podla mna by si nemal ist moc dlho so stlacenou spojkou, lebo ju zoderes, aspon myslim. A ked chces ist z kopceka, tak tam bachni 6-tku a ta uz moc nebrzdi :D |
fedajkin - zadriet spojku? Uz som toho najazdil s vymacknutou spojkou dost a nejavi ani najmensie znamky opotrebenia. |
No neviem, opravte ma ak sa mylim, ale mam taky dojem ze lamely sa od seba uplne neoddelia A ked uz nie lamely, tak pruziny uz nebudu take silne :D |
ked tak kukam na tu nabalenu motorku , zaujimlo by ma ci mi moj original zadny nosic vydrzi take , podobne zatazenie . Ked nalozim kufor ...ma bez problemov cez 10kg a ten nosic je sa mi zda do 10 -15kg m ked tam pripnem stan alebo podobny batoh a zopar blbosti ... to hej 3 kufe su 3 kufre ... |
Pekny clanok. Momentalne citam toho dost a neviem sa rozhodnut aku moto kupit na buducu sezonu. Fazera si dost vychvalil, teraz mam zase o jedneho kandidata naviac, co zhorsuje moju nerozhodnu situaci. Dakujem v uvodzovkach |
jazdit z kopca z vymacknutou spojkov nie je zrovna standardne,a vobec uz nie mudre! Ze sa tru lamely nie je az taky problem vsak vlastne nato su tak trochu stavane, ale to spojkove lozisko musi znasat zataz s ktorou asi sudruhovia v japonsku moc neratali... |
Co sa tu clovek vselico dozvie... RS955i - zajtra mi o tom porozpravas viac. |
stlacat spojku v zakrute? |
Hovoris,ze spotreba 4 litre???Neverím...!Ja mam Fazer 98 s ladakom BOS,jazdim normalne na dlhsich cestach tak do 140 a pri kratsich,kde to poznam a tak do tych 180,malokedy idem cez 200.Rozprasit to na rovine je nuda ,radsej pridam v zakrutach.Moja spotreba je 5,3 l resp. 6-6,5. |
Este toto som chcel.Nemate niekto skusenosti s 120 gumou na prednom kole na Fazerovi.Profil 60 resp. 70? |
sportovo turisticke gumy su dobre metzelery. ja mam teda skusenost iba so Z4 - velmi dobre. Nove su Z6 a maju byt este lepsie. Pokial viem tak tu na nich jazdi sierra, opytaj sa jeho. V tomto segmente je to spicka. |
Tino: agressorovu spotrebu mozem len potvrdit, iked ja nejazdim s vymacknutou spojkou Mne sa hybe od 4,2 pri jazdeni vo dvoch na dlhe streky do 4,7 pri dennom jazdeni do worku blavou. |
Zdravim... zaujal ma ten uvod "protest proti clankom...ktori na pozicanych strojoch jazdili tyzden..." prva vec: nevsimol som si kde a ako sa vlastne ten protest prejavil. A ze motorky su na test iba na tyzden? Skus dohodnut s importermi nieco lepsie (ale moc sa na to nespoliehaj... . Ved prave Yamaha poziciava novinarske motorky na tri ci styri dni!! ). A ze jazdime na pozicanych strojoch? Sorry, ale to si mam na objektivne testovanie do casopiusu motocykel vzdy rovno zakupit? Alebo aku mas vlastne predstavu o testovani motocyklov? Kazdy je v clanku hrdina a ten najlepsi a najobjektivnejsi tester motocyklov pod slnkom, ale skutocnost a realita byva o niecom inom (vacsinou kazdy chvali do nebies tu svoju masinu ci triedu). Dalsia vec: pises o mnozstve motoriek ktore si uz mal, ja som ich napocital... celkom styri. Ten zbytok si mal na hodinu, na tyzden, alebo na jedno zvezenie po ulici ?? Nic konkretne tvojmu clanku nemozem vytknut, ale ten uvod ma doslova nadvihol zo stolicky. Test Yamahy Fazer v caspoise necitaju len jeho majitelia, do ruk sa dostane aj 13 rocnemu pubertakovi, popripade aj jeho starsej sestre ci dedovi, a teda na dvoch stranach nemoze obsahovat az take detaily, nad ktorymi sa ty ako dlhorocny majitel a stopercentny odbornik na triedu 600 dokazes rozlievat na cele odseky. A skus niekedy otestovat 125 -ku alebo rovno 50 - ku a o nej napis rovnako objektivny clanok. Drzim palce a uz sa nanho tesim... a dik za odpoved. Dusan |
pridal by som sa k demovi: po precitani uvodu clanku som vstal a zacvakal pätami do pozoru, ze coze sa to ide v nasledujucich riadkoch diat za zemetrasenie. |
Zeze,Demo: |
Matus: |
Tino: Ked som mal 600 Fazera, tak som tam dal Z6 Metzeler, dopredu 120-ku. Kludne ju tam mozes dat, motorka sa spravala super. |
matus - ISTE ISTE ISTE, to vie predsa kazdy. Ale ked vletis prilis rychlo do ostrej zakruty, je to asi lepsie, ako brzdenie, ci uz brzdami alebo motorom. ...ale motorka musi posluchat. |
to demo: |
tino> samozrejme ze kazda sportovo-turisticka guma pod plnym kotlom ukaze rychlo svoje rezervy...je to snad logicke, nie? |
Dobre napísaný článok. Páči sa mi tá spotreba. Tie svetlá ma zaujali, lebo aj mne svieti len jedno stretávacie a to druhé je diaľkové - musím to vyskúšať prepojiť ako ty. Možno to pôjde urobiť. |
matus: nuz, mozno nemam dobre ponastavovane. Netvrdim, ze je to katastrofa, tiez som jemne skrtol na Babe stupacku, ale obcas zacitim cosi. |
Mne sa ten článok tiež páči. Ja jazdím takisto na Fazer 600, r.v.2003. Mám na ňom asi 10.000km. Oproti sériovke mám iné akurát turistické plexi a vyhrievanie rukovätí. Moje dojmy a postrehy sú podobné, takže čo je tam napísané môžem potvrdiť. Snád iba malá výhrada, že aj na nádrži modelu 2003 nemám so stabilitou tankvaku žiadne problémy. Priemernú spotrebu za celú dobu mám tiež okolo 5l. Co mňa ako prvé na tejto moto prekvapilo, bola omnoho väčšia schopnosť predných tlmičov absorbovať cestné nerovnosti oproti mojej predchádzajúcej GPZ500. |
No prečítal som to úplne celé, kúp si Black Widow a Deniska bude spokojná ! |
ozo Neregistrovaný |
chcem kupit Fezera 600, vedeli by ste mi poradit na co si mam dat pozor a ako zistim ci bola motorka padnuta, mam vyhliadnut motorku r.v.99, ake mali najcastejse poruchy na ktore by som sa mal kuknut, chlapik chce za nu 132 co cena? mozete aj na mail dakujem |
widow, heheheh! Kupim nejakeho turistu. Aj tak po meste nejazdim, lebo pri baraku nemam garaz a najviac jazdim turisticky. Ale keby som kupil BW, tak mi vsetky cesty trvaju dlhsie a to ja nerad. |
agre> co ides ty kupovat? vidim, ze predavas... |
Nejakeho turistu. Keby som jazdil sam, necham si ho. |
Hi agressor, s tymi clankami to ma aj druhu stranu. To som ti len chcel vo svojej reakcii naznacit. |
No teraz ked Agre predáva mi to príde ako vhodná reklama |
demo - nie len novinari pisu clanky o motorkach, ako si si vsimol. Btw, ked uz sme pri tom porovnavani - novy sestkovy fazer ma striekacku a to je asi viac ako usd vidlica. |
stale som nepochopil tie negativa tej prevodovky: hlucna je, ale komu to vadi? ajtak to za jazdy nepocujem. |
Som za. Akurat ze napr. ked brzdim a rad by som po dobrzdeni isiel na jednotke, mozem popri brzdeni so spojkou pozhadzovat rychlosti az po neutral a tu jednotku tam supnut az pri uuuplne malickej rychlosti (10kmph? alebo s medziplynom). Takisto ked nemas cas cakat, kym sa zahreje motorka a chces vystartovat este so zapnutym syticom, ta jednotka tam nejde velmi ochotne. Tiez musim radit dvojku skor ako na ostatnych motorkach. Ale je to len otazka zvyknut si na to. |
nechcel som sa prilis rozpisovat, a niektori to bez predchadzajuceho dohovoru dopisali aj za mna. |
zeze: Ja mam 187 a Fazer mi vobec nepripada maly. |
No vida. A mne ide na litrovom Fazerovi jednotka najtichsie a najsladsie prave vtedy, ked este nie je poriadne zohriaty motor, aj so syticom.... |
dali> to bude tou vyskou. ja mam 173 a som rad ze dociahnem na zem. |
zeze: Fazer ti je maly na 175cm hej? LOOOL |
zeze - v podstate mas pravdu, i ked s tou vyskou... ja mam 183 a fuka na mna - to som napisal, ale inak sa mi nesedi nijak nepohodlne. A s tou yamahackou prevodovkou... viem. Yamaha. Ale napriklad na Bulldogovi ide prevodovka uplne uzasne a rovnako krasne sa radi aj napr. na starsom Vmaxovi (tam dokonca pocujes presny strojovy zvuk dvojiteho cvknutia a mas pocit, akoby si radil rychlosti na 10 tonovom sustruhu). Na YZF750 to bola uplne klasicka normalna prevodovka, ktoru ci BFU (bezny franta uzivatel) ani nevsimne, rovnako ako na litrovej EXUPe. Musim ale uznat, ze ostatne znacky japonskej stvorky maju tie prevodovky z minuleho storocia presnejsie (napr. v porovnani s Banditom). |
fazer JE maly, ci uz je to 600 alebo 1000, ale nie je to jeho choroba, tie cestne masinky su raz take. pritom by stacilo ponechat ram, akurat stupacky o 1cm nizsie, sedlo dat o 1cm vyssie, riadidla o 4cm sirsie, sajbu o 3 cm dlhsiu a zahnut...ako keby to robili nasxval. ja mam 182cm ale dlhe haxne, mne to moc nesedi. |
Zeze - no povedzme, ze fazer JE maly v porovnani s Tvojim Varanom alebo s mojim byvalym b12. Ale na svoju kategoriu je fasa. A novy FZ6 je este dospelejsi. |
zeze> stupacky su uz teraz velmi nizko, takze tam cestu nevidim. |
Agre no prepac, keby dal hocikto taku fotku tak to aj ja trafim ze je to Nockalmstrasse... Myslim si ze sa dost lisi od ostatnych sediel Hlavne tym ze su tie sedla dve a z jedneho vidis druhe nie? |
Heh, jake 2 sedla? Pre mna su to furt len kopce, ktore su bud zelene, skalnate alebo zasnezene. |
Agre, Agre... naco potom chces prechodit tie alpy ked su to pre teba furt len kopce? Moj stryko na margo svojho vtedy maleho syna hovoril: "Chodit s Dominikom alebo pytlickom plnym hovna po svete to je jedno a to iste..." Ma to napadlo pri tom tvojom prispevku... Prechodil s nim skoro polku sveta, a maleho Dominika zaujimali furt len hracky a ine prkotiny. Pritom mohol vidiet miesta o ktorych sa mi moze len snivat... |
šajba |
FaDe: Ale ved ide o tu krasnu pokruteny asfaltku, o tie vyhlady, o ten vzduch a o to zmenene ponimanie priestoru... A kopce su krasne bez ohladu na meno alebo na usporiadanie. |
Jasne Agre, sak sa chapeme to ja len tak zo srandy |
ta moto je mi povedoma , inak super stroj, urobil som na nom 9000 km bez poruchy. ako nahon na tacho si uz dal dokopy? |
zajo78 - pracuje sa na tom - bude to lepsie ako original. |
Premyslam nad VFR 800, ale to este nie je iste. Alebo nieco ako TDM... uvidim este. Musi to byt pohodlne pre oboch, musi to mat slusny krutak uz od spodu otacok a nizku spotrebu (aj ked 4 to uz nebudu ). |
Agre TDM a krutak odspodu??? To myslis od 3 tisic otacok kedy ten motor uz necuka? Bez za Rajcakom a prevez sa na tej TRX-ke... Padnu Ti iluzie o vhodnosti TDM na tvoje ucely.... |
unikatny clanok. |
VFR 800 sa mi velmi paci. Niekde pisali ze je to "laboratorium na kolesach" - v dobrom samozrejme. Honda so nej vložila tej najlepšie techniky co doba poskytuje. |
oolo - dik. |
s div900 som troska jazdil, podla mna je to priliz tazka a podmotorizovana motorka. |
Tazka, to hej. Ale ked som videl, ako sa v nizkej rychlosti postavil Vmax v kolone do stupaciek a s kludom si popravil obe rukavice, pochopil som, ze je aj dost stabilna... |
ja som v tej dobe jazdil na 150ccm 4taktovom skutri (takze dietne |
matus, heheheh, podpichujes? |
Velmi pekny clanok! Chvalim ta, fakt! Aj ked sa mi dizajn tohto stareho Fazera nepaci, novsie su krasne. |
Vidi - niekto nema srdce, iny moznost. |
no jo ... ten priestor pod sedadlom je nieco ocom ja mozem iba potajomky snivat a kym si to nenapisal, ani som netusil ze existuju moto so spotrebou 4l/100km . A fakt ti kamo nevim co tu maju seci proti tomu zaradovaniu do neutralu. Mimochodom, tu VFR ti prajem ... aj ked mna by ten "kopanec" pri otvoreni dalsich ventilov asi zakazdym prekvapil |
heheheheh, skusim si tipnut, ako by si mi poradil. Mala by byt cierna so zlatymi kolesami. |
ak zohnas zlate disky to je len tvoje plus ale podmienka to neni. A nie, nemusi byt cierna, ja som mal len na mysli tu byvalu kawu a terajsieho fazera. Jedna ako kanarik a druha ako nedozrety zeleny melon alebo mi snad nekces pvoedat ze sa ti take farby pacia??? |
Kawa bola vo farbe kawa - co je na tom? A kanarik bol len b12, nie? A na street motorku proste patria street farby. |
tak sorry ... ale na fotke ta "strieborna" vyzera jak vyblednuta zelena metaliza ... asik som slepy musim zase zacat pit Jo a pocul si uz Slovenske prislovie "nikdy nevrav nikdy" ? |
Čím viac čítam testy, linky, články, skúsenosti, diskusie... , tým viac som so svojou Sabinkou spokojná! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110316 | Včera: 195218