Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Presne na niečo také je CBF postavená a podľa toho čo píšeš sa to Hondakom podarilo na 100%. |
Hodnotenie: Pekne napísaný článok. Tiež som začínal na Honde a osobne si neviem predstaviť lepšiu "veľkú" moto na začiatok. |
Hodnotenie: Uzi si kopec kilometrov bez problemu na nej! |
Hodnotenie: Pekný článok, tiež som na CBF začínal (ale na naháčovskej verzii). V piatok som utekal po čerstvý vodičák, a v sobotu mal motorku v garáži Súhlasím takmer so všetkým čo si napísal, CBF je fakt taký dobrák z Dobrákova. Len po jednej sezóne ma akosi omrzel dizajn, a šiel som do novej Kawy ER6. |
Hodnotenie: Re: PeterUK: no ja som už aj na skútri mal komplet výbavu, ale obliekal som si ju len na cestu mimo mesto....po meste som sa presúval pomerne často len v rifliach a teniskách, lebo veď vieš: "len 5 km a len 50tkou atď" . Každopádne na CBFku sa obliekam ako sa patrí aj keď idem len "do obchodu". |
Hodnotenie: CBF600S je prijemna moto pre zaciatocnika, alebo babu. Prezil som s nou kedysi iba pol roka, ale zas prejazdenych 15.000km hovori za vsetko |
Hodnotenie: Výborne napísané mám podobný osud. V 2014 návrat po rokoch na 2 kolesá (SH125). Na konci 2014 veľký vodičák a CBF600 v garáži. Padol som aj na skútri, aj na CBF-ke. Na skútri v teplákoch, na CBF-ke v riadnych moto handrách, a je to sakra rozdiel Odvtedy nejdem ani kilometer bez riadného oblečenia. Na CBF-ku som obul Bridgestone BT021 a nabehol som za posledné 2 roky cca 18 tkm, teraz pôjdu Metzeler Roadtec Z6. |
Hodnotenie: Tiez suhlasim. Novsiu generaciu som si dokonca kupil, aj ked som mal Varadero, Leada a Fireblade Taka dobra motorka to bola. |
Hodnotenie: Je to pohodová motorka, na sólo jazdu a turistiku, toho výkonu je tam dosť. |
Hodnotenie: S CBF 600S som pojazdil kusok sveta. Dobrá motorka, spoľahlivá, priateľská, prah tolerancie má položený vysoko , odpustí dosť chýb. Ako spoľahlivá pracovníčka za prepážkou pošty, oblečená do solídneho nohavicového kostýmu a sivej blúzky zapnutej až pod krkom... |
Re: Herghott: Tvoj test som samozrejme čítal a bol jedným z faktorov, ktoré mi pomohli pri rozhodovaní. Za čo ti samozrejme patrí veľké DÍK |
Hodnotenie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil tibi2 (23.02.2017 14:38) |
|
ako pridávate obrázky? Mne sa podarilo takto. |
Ja som tiež skončil na cbf-ke , som šiel do ročníka 2010. Od 2008 už boli striekačky a tým by si sa vyhol maturovaniu so siticom. Neviem aký si mal rozpocet, mne sa podarilo za slušne prachy kúpiť pôvod SVK, s origo stav, km. Mal som podmienku ABS, len ako poistku, po 2 predošlých skúsenostiach bez ABS. |
tibi2 , takto Neboj , aj mne to trvalo , kým som na to ako počítačový analfabet prišiel . |
Re: dany01: no ja som mal rozpočet pomerne natesno nastavený, takže som musel ísť do dovozu....môj konkrétny kus bol z IT. A čo sa týka sytiča, tak tam som problém nevidel a doteraz ho nevidím. Zastávam názor, že čím jednoduchšie sú veci tým menšia je pravdepodobnosť že sa niečo zopsuje. K tomu ma priviedlo moje predošlé auto (VW passat B6) ktoré bolo prepchaté kadejakou elektronikou ale za dva roky sa asi nestalo aby fungovalo všetko naraz, skátka furt bola nejaká drobnosť ktorú bolo treba riešiť. Teraz mám Hondu Civic 1,8 Vtec 2009...jednoduchý atmosférický motor bez turba, síce v plnke ale aj tak je tam asi o 70% menej riadicej elektroniky a len si chrochtám blahom čo sa týka nutnosti návštevy servisu (a aj výkonu v porovnaní s 1,9TDI ) |
Brazel dik za psychycku podporu[ a kolko ze ti to trvalo,ja len ze ci to stihnem... nemam uz dvatcet let... |
Hodnotenie: super napísaný článok až úprimne od srdca |
Hodnotenie: Ďakujem za motivačný článok. Budem to mať pred sebou, keď budem na autoškole. Veľa šťastných kilometrov prajem! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 230434 | Včera: 247506