Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Môj blatostroj - VOR EN503
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Tomxx Blatostroje uz vymreli Teraz je uz era jogurtov a dietnych cooola |
dobre, dobre...len tak dalej. ja blatostroje tiez rad pekne spracovane |
Perfektny clanok, super moto... skoro som uvazoval, ju kupit na vyblaznenie, az som sa docital o tych servisnych intervaloch..UFFF... mno dakujem pekne...takto sa budem sa blaznit iba na lahsich terenoch.... |
tomxx -velmi pekna motorka no na bežné enduro hobby jazdenie je podľa mňa príliš silná/vozil som sa na takej tu v martine ich jazdí dosť/ no a jej druhý problém pre mňa je ten sústavný servis čo musí mať/ventily,olej atď./ tiež nie je bohvie čo ,ale inak je to pre toho kto chce mať fakt ostrý závodný stroj super náradie na jazdenie. Inak super článok konečne niečo o bahniakoch nie len samé cesťáky. |
Kua, tom, dobry clanok... este si zabudol napisat, ze to huci viac jak baaarsjaky jogurt s viperom alebo chopper s dragpipes a ze sa na to nasada zo stolicky. |
akoze velmi dobry clanok. hltal som kazde slovo. Ale ta maximalka by ma zaujimala. |
Vadim - predpis ja 10W-50 |
Krasne si to rozpisal!!! Teraz to mozem odkukat a pochvalit sa aj mojim strojom |
..mnoo, pri tvojom style pisania sa velmi cudujem, ze prispievas clankami tak malo. |
Vopred sorry za spam... |
velmi dobre napisany clanok, nech ti sluzi co najlepsie, |
throll - ja len ze si napísal , že jogurty sú na balenie a blatostroje , keď už má človek vystarané. tak som len chcel vedieť , či už máš vystarané. |
Karol1: Iba som odpovedal na otázku: |
Vadim - jasne chápem (už) , ale tých 30 sa mi vidí zase málo , lebo ak sa dobre pamätám tak 5W - je stav za studena a to za tým je stav za tepla, čiže 30-tka by mala byť za prevádzky redšia ako 40-tka |
karol1: jasne, 2.7. je gulas na Lehote, cinkni a poviem podrobnosti, aj Rumpli sa chysta |
Karol1: Máš pravdu, ale Paľo s ním jazdí dlhé roky cross. Teraz sa na Kawe 250 na nej striedajú na pretekoch dvaja a funguje to. |
Ale ved Texaco sa robi aj 5W40 : www.havoline.com/products/na/motoroil_smo.html |
Tomxx ten olej 10W-50 je v pohode.Ja som teraz nalial Motorex Top Speed 10W-40, 300 za liter. Zaujimalo by ma co mas presne obute v predu znacka, typ? |
Na offroad-lm.szm.sk je tiež takyto jazdec ktorý sedla Yamahu YZ 426 F.Možno by stalo za to dať si jedno rande a trochu tie dva stroje porovnať,aspoň by sme boli mi ostatný mudrejší |
kxbibo: v predu mam Michelin Enduro Competition 90/90-21" |
Baheni Jazdec Neregistrovaný |
Xalani sak kazdy vie ze Yamaha YZ 426 alebo 450 F je lepsia ako VOR-ka uz len koli tomu ze Yamaha ma aj Olejove cerpadlo atd...A ako enduro je Velmi dobra motorka Yamaha WR 450 F alebo HONDA CRF 450 X alebo este je tu moznot KTM 450 EXC alebo SUZUKI DR-400 Za kto by chcel este nieco silnejsie TAK bud HONDA XR 650 R alebo KTM 525 EXC a Crossi 4T su dobre Yamaha YZ 450 F ,KAWASAKI KX 450 F,SUZUKI RM 450 Z,HONDA CRF 450 F.KTM SX 450 takze je z coho VYBERATTTTTT |
Baheni Jazdec za to ze ma motor olejove cerpadlo je lepsi. S tym nesuhlasim. A zabudol si ohovorit alebo vychvalit Husqvarny. |
MarekX 350 Neregistrovaný |
Nepreferujem znacky ako Husquarna,Husaberg,Gas Gas a ine a hlavne tie exoticke nepreferujem.A tomxx nemyslim si ze si blbec ale mohol by si sa viac starat o motorky.Lebo fakt nechat vylomene zuby v motore je fakt hnus! |
tomxx: no tak sme sa toho clanku dockali, uz som stracal nadej A nebolo to zlee. No mam dotaz. Co je to zac ta 140-tka co mas vzadu? To je enduracka? Nejaka seria s tou prednou? A este jedna tyajuca sa tych fotiek ... kdeze je taka trat? |
MarekX 350 Neregistrovaný |
To vlke-Ja no vies japoncici su vyspelejsi v motorkovom priemysle |
Hodnotenie: Zdravim ta tomxx chcel by som poradit ohladom tej moto ci je ta udrzba okolo tej moto fakt taka narocna lebo chystam sa ju kupit a niesom zrovna zrucny mechanik.Tiez sa chcem opytat na dostupnost tych nahrad. dielov kedze si spominal v tom clanku ze to nie je jednoduche dalo by sa potom cez teba nieco pripadne zohnat?Naco si mam davat pozor pri kupe stroja?Neviem a spominal si tam vyssiu hmotnost mne sa 109 kg nevidi az tak vela na tych 56Ps?!A este taky dotaz od laika ten servis v hodinach treba bat vazne aj ked sa moto nedavaju plne kvalty ? Vies doteraz som jazdil na XT a pochybujem ze za ten cas co na nu hned sadnem z nej pojdem dusu vytriast.Dik za rady a urcite ta este kontaktujem som rad ze som tu nasiel niekoho s rovnakym moto tak cawes a ten clanok bol suprovy :D |
Hodnotenie: pytam sa to co stello, funguje ti este ta motorka vobec??? Clanok je super. |
Tiež by ma to zaujímalo,keďže si ostal pri 4T,len si prešiel na 250 ktorá je ľahšia a obratnejšia... |
Hodnotenie: S odstupom casu... VOR je traktor, super na enduro a CC, dal sa na tom jazdit aj MX, ale vahu bolo citit, aj vykon unavoval... Ked chces pretekat a nemas kondicku, 4T 250 je lepsia volba ako kladivo ala VOR. |
Hodnotenie: dobre si to opisal chcel som kupit motard ale serem na to |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 107751 | Včera: 203744