Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: O týždeň čakajte test všetkých verzií novej Hondy CBR1000RR Fireblade 2017
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: kto bude ten hajzel? |
Aaale, ved mam doma aj Ducati Ano, uz som zbaleny |
Hodnotenie: Závisť je zlá vlastnosť, ešte že ju nepoznám... |
To zas budu medove moruzy |
Hodnotenie: uz sa tesim na slovakiaringove testovanie |
Re: pitaz: podla mna ma DCT aj na blejda potencial a o par rokov bude. To si nerobim prdel |
asi zas budem za vrtáka ale podľa mňa pre okruhových hráčov to môže byť otázka či si nového FireBlade kúpia alebo nie |
ked vyvinu uplne novy motor, tak potom je tu sanca, ze aj do supersportu to daju, aj ked vaha je v tejto kategorii velmi dolezita a DCT bude vzdy tazsie ako manualna prevodovka. ale ved nechajme sa prekvapkat |
raptor: |
pitaz - bolo to myslene ako otazka pre konstrukterov ale ked si sa uz toho tak chytil |
yamaha ma 199kg + 90 kg ja (nie som taky tlsty, ale ratam aj kombinezu ) = 289kg |
Re: raptor: A prečo má Afrika o 20% menší výkon ako konkurencia ? /1090KTM alebo MS950/ |
otazka : ci sa mozeme tesit na nahaca odvodeneho od SS (by sa uz kua patrilo) Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (18.01.2017 18:01) |
Re: alexa7: ...trebárs, lebo predpisy na škrtené vodičáky. |
matus kawa ma udavanych 200HP a s naporovym sanim dokonca az 210HP |
Prve info okolo cien ... na preklad nemam cas, tak aspon takto |
Hodnotenie: hmmm.. vsetky tie komponenty sa na niektore litrove SS davali uz pred 19r. nerozumiem cim sa chvalia hondaci... a ani kyvka z ramom nic prevratne, dizajn tiez nicim neohuril... trochu dost zaspali dobu.... |
Ceny teda nasadili pekné... |
tak to uz je taka klasika ked nieco vyrobi honda je to najlepsie lebo je to honda.osobne si myslim ze je to o sympatiach k znacke a je jedno ci mas gsxr,cbr,zxr...ani jedna neni zla ani jedna neni oproti konkurencii zazrak.a test je len subjektivny nazor cloveka co to testuje.ja by som z japoncov volil suzuki a viem ze by som zle nekupil |
Otázka na elektroniku, ma ta SP podobnú elektroniku ako Yamaha R1M ? Quick shift má obojsmerný ako Duc ,BMW či Yamaha? Možnosti elektroniky ako brzdný účinok motora, trakcia? Možnosti nastavenia? |
Caute, tak uz sa ozyvam priamo z Portugalska. Najprv som planoval spravit aspon kratky clanok, ale po tom, co nam meskalo lietadlo a presun do hotela sa natiahol, nas ubytovali nakoniec az okolo polnoci, ked uz takmer vsetci spali. Noveho Farosa sme teda este ani nevideli. |
caba, tento novy faros ma elektroniku z RC213V-S, ktora je priamo odvodena z MotoGP elektroniky. ak si dobre pamatam, tak niektore senzory ako napr. IMU (Inertial Measurement Unit), su priamo prebrate z Moto GP stroja... je tam vsetko, co si napisal, rychloradenie hore, dole. brzdenie motorom SEB (3 stupne), trakcia HSTC (9 stupnov), 5 stupnov vykonu, zabranovanie dvihaniu zadneho kolesa pri brzdeni RLC, anti wheelie (3 stupne), proste celkovo nastaveni do nemlatom... a SP verzie maju navyse Ohlins elektronicke tlmice S-EC,... |
Tak tak, Pitazko ma pravdu. |
Tak testik je uz od rana vonku: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3315 | Včera: 124373